Alles prima en stipt geleverd

Levering compleet en op tijd.

Positief

vriendelijk personeel, levering van artikel goed verpakt.

ik raad zeker deze firma aan.

Netjes en snel

Ik had een grote vriezer besteld. Ik kon zelf een voorkeursdag opgeven, de tijd kreeg ik een dag van tevoren door. De chauffeur was erg vriendelijk. Prima service.

matig

Versturen van producten duurt relatief lang. Verzendkosten zijn hoog en als je iets wilt terugsturen geven ze aan 20% van het aankoopbedrag af te trekken. Ik raad het af hier iets te bestellen.

Beste Kirsten, Dank je wel voor je review. Wij doen er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te leveren, jouw bestelling is binnen de gestelde termijn bezorgd, maar inderdaad op de laatste dag. Aan retourneren zijn regels verbonden als het om een zakelijke aankoop gaat, in dit geval is het een particuliere aankoop en krijg je het volledige aankoopbedrag, minus de verzendkosten, van ons terug. er wordt geen 20% ingehouden. Mocht je nog vragen hebben neem gerust contact op.

Mooie prijzen

De professionele stofzuiger is in een woord GEWELDIG . NOG NOOIT ZON GOEDE STOFZUIGER GEHAD. ik grapte zelfs, als m'n man mij niet zou vinden, hij in de stofzuiger moest kijken. Super tevreden. Mvg

goede prijs kwaliteit, snelle levering

Totaal geen aanmerkingen, nette prijs, snelle levering

Helemaal geweldig

Geleverde koelkast was beschadigd, zaten krassen op van het inpakmateriaal. Gebeld en meteen geregeld Super!

Tafelpoten en tafelbladen besteld Enige minpunt de schroeven zitten er niet bij Verder alles perfect snelle bezorging

Online matig, offline prima

Zelf producten afhalen in de showrooms gaat prima. Online worden de levertijden niet waargemaakt en daar kom je pas achter als je besteld hebt, de aangegeven levertijd afwacht en dan teleurgesteld raakt.

Correcte afhandeling

Goede prijs

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Glazen kom voor mij Kitchen Aid besteld. Snel gevonden op de website en de bestelling plaatsen was een makkie. Binnen twee werkdagen was de bestelling in huis. De omdoos was stevig zodat de kom veilig verzonden kon worden. Ik geef 4 sterren omdat dit mijn eerste keer was met bestellen dus nog geen echte ervaring heb met Goos Horeca. Maar wie weet bij de volgende keer een ster meer.

Horeca spullen bereikbaar voor de particulier

Goede winkel met veel producten. Het grootste voordeel is dat je horeca spullen kan kopen als particulier. Enige minpunt is de verzending, dat duurt vaak een aantal dagen. Vandaar 4 sterren.

Slecht

Slecht

Beste Daoming, Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat je een slechte ervanring hebt, kan je laten weten wat er is gebeurd? Dan kunnen we kijken naar een oplossing. Alvast bedank!

Doen wat beloofd

Had een bestelling geplaatst, als particulier en kreeg wel een bevestiging maar geen track en trace. Na paar dagen gebeld, zouden ervoor zorgen dat voor Pasen bestelling geleverd zou worden en dat is gelukt. Dat was fijn.

mixer voldoet aan de beloofde eisen

Mixt snel een grote pot soep. Het snoer is lang genoeg.

Gemakkelijk te bestellen

Mooi overzichtelijk en snelle levering hoe mooi kan je het hebben

Prima service, maandagavond besteld, woensdag verzonden, donderdag in huis, Producten zoals beschreven en in orde.

Waterketelheffen

Ruim twee weken geleden gaf mijn c.v. de geest. Ik had een waterkoker van 1,7 liter en dat duurde een eeuwigheid om het bad vol te krijgen. Nu met de waterkoker van 4,2 liter is het in 1,5 uur te doen.

correcte levering

Was voordien al klant

Snelle levering en zeer tevreden met de bestelde producten.

Heel tevreden van onze terras kachel

Overzichtelijke site, duidelijke info, snelle levering. Kachel kwam in pakket en moest nog gedeeltelijk gemonteerd worden. Maar instructies waren duidelijk. Kachel geeft veel warmte en is een echte eye catcher in onze lounge.

correcte prijs , correcte service en online opvolg info.

Een goed bedrijf moet voor mij aan 3 kriteria voldoen. Ten eerste een goed overzichtelijke website met goede prijssetting. ten tweede mij als klant op de hoogte houden wanneer het product geleverd wordt . Tot slot, de afspraken nakomen betreffende de levertermijn. En deze 3 dingen zaten goed op de laatste bestelling, maar ook de vorige! Doe zo verder!

Geen goede ervaring met de klantendienst

Geen goede ervaring met de klantendienst

Beste Carole, Dank je wel voor je review. Wij doen ons best om al onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Neem even contact met ons op, dan kunnen we bespreken wat er niet goed is gegaan en naar een oplossing zoeken.