Snelle service enkel pizza borden ontbreken

Grote aanbod en snelle service. Enkel pizza borden ontbreken nog.

Goos voldoet misschien wel, maar Post-NL niet.

Pakket zou op zaterdag middag bezorgt worden. Heb tot ca. 15.30 uur zitten wachten en kreeg toen een bericht van Post-NL dat Ze het pakket niet hadden kunnen afgeven en daarom naar een Post-NL service punt zouden brengen. Maar ze zijn dus helemaal niet geweest. (al de 3e keer op de zaterdag dat Post-NL dit doet) terwijl DHL wel komt bezorgen op zaterdag.

Snelle reactie snelle levering

Gooshoreca is perfect, alleen transporteur Sanders zeer waardeloos!

1. Ik zal een half uur van te voren bellen, voordat ze arriveren en de bezorger had nooit gebeld. 2. Omdat er markt is, kon hij niet voor onze deur parkeren en reed weg en zonder iets achter te laten weten. 3. Tweede poging na weekend kwam hij uiteindelijk weer langs om te bezorgen en gewoon met een steekwagen zonder dat de vrachtwagen niet hoeft voor de deur in te rijden. Weer niet gebeld een half uur van te voren en die bezorger was ook zeer onbeschoft! 4. Gooshoreca is een topbedrijf, maar schakel zsm naar een andere transporteur! Want dit kost je echt klanten!

Beste, We vinden het erg vervelend dat de levering niet naar behoren is uitgevoerd! Wij hebben over het algemeen goede ervaringen met Sanders, onze excuses als u de chauffeur als onbeschoft hebt ervaren, we zullen hier zeker melding van maken. Fijn dat je Goos Horeca wel als een fijn bedrijf heb ervaren en we zien je dan ook graag terug!

Foutloze en snelle levering, Top !

Alles snel verstuurd, factuur op tijd gekregen, heel tevreden over de kwaliteit !!

Snelle levering en top service

Snelle reactie op mijn vraag via de mail. Directe levering. Zeer goed en solide verpakt. Aanrader.

Uitstekende kwaliteit, efficiënte levering en producten.

Keurig, net , betrouwbaar bedrijf! Degelijke producten en goede kwaliteit! Prijs kwaliteit verhouding is prima!

duidelijke site levering iets minder

op site stond 2 tot 4 dagen levertijd en wij hebben er 8 dagen op moeten wachten.

uitstekende service

Super fijne service. En een snelle levering

snel en goede kwaliteit

snel en goede kwaliteit

Klantvriendelijk en duidelijke website.

Het bestellen van de artikelen ging makkelijk vanwege overzichtelijke website. De artikelen waren binnen toegezegde termijn afgeleverd.

heel goed

vlot verlopen

Helder aanbod, transparant proces, accurate levering.

Niets aan bovenstaande toe te voegen.

Snelle reactie en duidelijke oplossing

mijn vraag werd correct en snel behandeld!

Snelle behandeling

Goed verzorgd, goede stoelen

Helaas geen goeie ervaring

Een tafelpoot besteld, maar bij het openmaken van de doos en het uitpakken zien we dat er een stuk scheef is wat aan het tafelblad bevestigd moet worden :(

Beste Wilma, Wat vervelend dat het onderstel niet naar behoren is geleverd. Je kan hiervan melding maken via het formulier op onze website: https://www.gooshoreca.nl/customer-service Het staat bij "klachten / retour / technisch mankement" Er wordt dan contact opgenomen om het probleem op te lossen.

Als vanouds PERFECT!

Al eerder tafel en terras stoelen bij GOOS gekocht beste kwaliteit voor buiten en kunnen tegen weersomstandigheden.Nu was ik aan een keuken werkbank met laden toe ( ik had 2 open trolley ‘s) . Dus 2 keuken lade kasten gekocht, maar toen het werkblad, daar kwam ik op het lumineuze idee om een tafelblad bij GOOS te bestellen 1.20 x 70cm precies wat ik zocht ! Ik heb nu een fijn werkblad dat kan tegen een stootje en makkelijk schoon te maken ! Dankjewel GOOS voor de snelle levering en goede verpakking, en kwaliteit ! Jenny van B&B Koningin van Lombardije . Middelburg

Snelle bezorging

Goed product

De eerste keer bij jullie besteld. De glazen waren goed verpakt.

Goede prijs voor een mooi product, fijne communicatie, snel geleverd

Mooie koelkast met voldoende ruimte voor bierflesje e.e.a. Draairichting wijzig-baar L+R met 2 verzonken handgrepen! Mooie koelkast met zwarte uitstraling en glazen deur. (2 weken in gebruik) In woonkamer opstelling koelt de koelkast meer dan voldoende oftewel 5graden vergt geen inspanning of op tempratuur houden. (natuurlijk wel een avond van te voren vullen) Ter info: Er kunnen 3 lagen bierflesjes "staand" worden neergezet als je 2 rekken gebruikt. (3 rekje blijft dan over) "Staand" : 1 laag 42/48 flesjes + 2e laag 42/48 flesje en op de bodem 28 bierflesjes al met al super blij mee.

Keurig afgehandeld

Eetlepels en thee lepels werden snel en netjes verpakt geleverd...

Mijn bestelde onderdeel bleek toch niet nodig. Contact opgenomen met bedrijf en dit uitgelegd. Onderdeel teruggezonden en binnen 2 weken geld retour. Prima geregeld.

Value for money

Bestelling, informatie en levering perfect!...

Lange levertijd

Bestek besteld en betaald. Na 2 weken kregen we een klein deel en een telefoontje dat de rest niet op voorraad waa en zsm wordt nageleverd. Geef dan bij het bestelproces aan dat er geen voorraad is zodat de klant zelf de keuze heeft erop te wachten of elders te bestellen.

Beste Rianne, Onze excuses voor de incomplete levering. Normaal gesproken is een artikel niet bestelbaar als er geen voorraad is, waarom dat in dit geval wel kon moet worden nagekeken. Als je wil kan je de tafelvorken terug sturen, mits ongebruikt en in orinigelen verpakking. We kunnen ook eventueel kijken naar een alternatief. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice op 0850436500 of email klantenservice@gooshoreca.nl