Vlotte srevice, prima product!

Mijn bestelling werd snel geleverd en bevalt erg goed.

Duidelijke website, goede beschrijving van de artikelen, snelle levering, goede communicatie. Een aanrader!

Correcte levering en afhandeling

Mooie en degelijke frigo's. Correcte tijdige levering.

mooie koelkast, en netjes op tijd afgeleverd

Goed materiaal op 1 stoel na, levering was iets minder

We zouden normaal maandag de stoelen aan krijgen. We regelen ons zodanig zodat er iemand thuis is. Uiteindelijk komen ze niet. Als we ze bellen dan blijkt dat ze het vandaag niet konden leveren. Maar dat wisten ze in de ochtend ook al. Dat is best jammer dat we daarover dan niets hoorde. De volgende dag hadden we wel onze stoelen. (Levering is mogelijk een ander bedrijf en dit ligt dus niet aan hen.) Handige website om te bestellen met duidelijke foto's. De stoelen waren perfect. Alleen 1 stoel wiebelt wel. Dat is wel zonde. De 7 andere zijn wel perfect.

Super goed geregeld en levering ging erg spoepel

Een kamado besteld en goed en netjes geleverd door vriendelijke leverancier Vrijdag besteld maandag kokkerellen

Goeie kwaliteit

De Hand Citruspers is goed en sterk

Prima producten en service

Prima producten en service

Snel reactie

Behulpzaam

Levert, maar later dan verwacht

Levering duurde langer dan geadverteerd. Reageren ook niet op mail. Uiteindelijk wel gekregen. Service/communicatie kan beter.

Het was een snelle levering

Prima uitvoering van mijn bestelling

Ik ben erg tevreden over de wijze waarop deze aanvullende bestelling door u uitgevoerd is. zowel qua tijdsduur van de levering als de uitvoering zelf.

altijd prima

Nog nooit iets fout gegaan,heb al dikwijls besteld bij Goos, goede prijs kwaliteit verhouding.

Alles prima en stipt geleverd

Levering compleet en op tijd.

Positief

vriendelijk personeel, levering van artikel goed verpakt.

ik raad zeker deze firma aan.

Netjes en snel

Ik had een grote vriezer besteld. Ik kon zelf een voorkeursdag opgeven, de tijd kreeg ik een dag van tevoren door. De chauffeur was erg vriendelijk. Prima service.

matig

Versturen van producten duurt relatief lang. Verzendkosten zijn hoog en als je iets wilt terugsturen geven ze aan 20% van het aankoopbedrag af te trekken. Ik raad het af hier iets te bestellen.

Beste Kirsten, Dank je wel voor je review. Wij doen er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te leveren, jouw bestelling is binnen de gestelde termijn bezorgd, maar inderdaad op de laatste dag. Aan retourneren zijn regels verbonden als het om een zakelijke aankoop gaat, in dit geval is het een particuliere aankoop en krijg je het volledige aankoopbedrag, minus de verzendkosten, van ons terug. er wordt geen 20% ingehouden. Mocht je nog vragen hebben neem gerust contact op.

Mooie prijzen

De professionele stofzuiger is in een woord GEWELDIG . NOG NOOIT ZON GOEDE STOFZUIGER GEHAD. ik grapte zelfs, als m'n man mij niet zou vinden, hij in de stofzuiger moest kijken. Super tevreden. Mvg

goede prijs kwaliteit, snelle levering

Totaal geen aanmerkingen, nette prijs, snelle levering

Helemaal geweldig

Geleverde koelkast was beschadigd, zaten krassen op van het inpakmateriaal. Gebeld en meteen geregeld Super!

Tafelpoten en tafelbladen besteld Enige minpunt de schroeven zitten er niet bij Verder alles perfect snelle bezorging

Online matig, offline prima

Zelf producten afhalen in de showrooms gaat prima. Online worden de levertijden niet waargemaakt en daar kom je pas achter als je besteld hebt, de aangegeven levertijd afwacht en dan teleurgesteld raakt.

Correcte afhandeling

Goede prijs