Filters

10

Super snelle levering en communicatie

Zeker helft van mijn apparatuur bij Goos Horeca aangeschaft en nooit geen problemen mee gehad. Levertijden kloppen altijd en zijn altijd snel. super schappelijke prijzen voor goede kwaliteit. Zoals mijn vriezer, snijmachine, vacuummachine en nog veel meer!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

snelle reactie, en info. leveringen door verschillende partners geeft soms wat verwarring. maar komt goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Bestellen en snelle levering

Door de snelle levering kan ik ook snel doorwerken Gewoon top

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne website en snelle verzending

Overzichtelijke en duidelijke website en snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig, hele goede aankoop

Als eerste heerlijke smashburgers gemaakt. De plaat wordt goed en gelijkmatig warm. Hij gaat vaak gebruikt worden!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima geleverd

Een te grote vrachtwagen van Sanders kon bij ons niet inrijden om de parasol af te leveren !maar wij heten ook Sanders en Sanders weten samen alles op telossen ! Dus is de parasol netjes en goed afgeleverd !

  • Aanbevelen? Ja
9

Top oven

Mijn oven kwam snel na bestelling binnen en werk super fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!!

Alles verliep naar wens en zonder problemen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Exact wat ik wilde en snel geleverd

Vlotte service,goede apparatuur

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima prijs, kwaliteit. Goede service

Netjes geleverd na prima uitleg in de winkel. Maaruiteraard ook een prima koeling. Goed instelbaar.

  • Aanbevelen? Ja
2

Beschadigd ontvangen en slechte klantenservice

Artikel beschadigd ontvangen. Mail gestuurd. Vage reacties gehad. Nu nog in afwachting van de oplossing.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goedkoop, makkelijk en pro

Kom al jaren bij Goos voor mijn horeca equipment benodigdheden. Zeker goedkoper dan de Sligro, Makro en meeste andere groothandel in apparatuur. Prima kwaliteit, snelle levering, geen poespas

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Na order plaatsen, was het vrij snel datum van levering kiezen. De zending geschiedde zoals afgesproken. Tafel vrij vlot in elkaar kunnen zetten. Gelijk diezelfde avond nog in gebruik genomen. Kortom: zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed

Altijd goed

  • Aanbevelen? Nee
7

Onvoldoende info betreft lange duur van levering

Naar mijn beleving, kreeg ik weinig tot geen info over wanneer mijn pakket geleverd zou worden en de levering duurde ong 1,5 week. Daarnaast wel tevreden over producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tuinstoelen

Ik heb de stoelen bestelt en werden keurig goed verpakt bezorgd. De stoelen zijn echt beter als verwacht zitten uitstekend en zijn ook goed stapelbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service en levering

Prima service en levering. Ook een eventuele storing wordt goed opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service en mooie kwalitatief goede producten.

Duidelijke website met goede producten. Onze bestellingen waren daarnaast snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie ijsschep

Werkt goed creëerd mooie ijsbollen

  • Aanbevelen? Ja
5

Levertijden op website onjuist

De prijzen bij Goos Horeca zijn aantrekkelijk maar daar tegenover staat helaas een lange levertijd. Ik heb meerdere bestellingen geplaats en de levertijden worden niet gehaald. Jammer dat men hier niet juist over informeert. Ook bij telefonisch navragen wordt je onjuist geïnformeerd, het lijkt dat men standaard aangeeft dat iets bijvoorbeeld de volgende dag wordt geleverd, zonder dat daar echt naar gekeken wordt of dat wel echt zo is. Als een langere levertijd geen probleem is zou ik Goos aanbevelen vanwege de gunstige prijzen, maar als je iets echt op korte termijn nodig hebt zijn zij geen betrouwbare leverancier.

  • Aanbevelen? Nee
9

Top ervaring!

Wij hebben een professionele bakplaat bij Goos besteld. De bakplaat kwam beschadigd aan, een kleine tegenslag. Goos heeft er echter voor gezorgd dat we binnen de week een nieuw toestel mochten ontvangen!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Shafing dish besteld, snel geleverd. Helaas handvat beschadigd, met 1 e-mail vervangen voor een nieuwe, top!

  • Aanbevelen? Ja
6

Weet ik nog niet, omdat het product nog niet geleverd is.

Weet ik nog niet, omdat het product nog niet geleverd is.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima apparatuur, advies mag iets worden verbeterd

over het algemeen prima keukenapparatuur maar het advies mag wat worden verbeterd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Stadhoudersmolenweg 62

7317 AW Apeldoorn

+31 (0)85 043 65 00

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.