Snel besteld, top geleverd

Kort contact gehad omdast de verzending iets langer duurde dan verwacht, maar heel snel een net antwoord terug. Verder helemaal top. Goede prijzen, snelle en duidelijke site, uitstekend verpakt en snel in huis. Aanrader!

Zeer goede service!

Zeer goede eerste ervaring. Online iets besteld, iets vergeten, even gebeld en ze hebben de twee bestellingen alsnog in één pakketje gedaan! Super bedankt!

Site geeft de voorraad aan, besteld, betaald en snel geleverd. Top

Prima elektromaterialen webshop

Correct, snel, vriendelijk en een goed assortiment met waarschijnlijk ruim voldoende voorraad. Hier kom je graag weer terug.

Goede site duidelijke informatie en snelle levering

Top!!

Top klantenservice! En je word overal hardstikke goed van op de hoogte gehouden

Top winkel

Alles keurig op tijd geleverd zoals afgesproken voor een zeer nette prijs. Bijgevoegde notities waardeer ik ook om misverstanden te voorkomen. Zeker voor herhaling vatbaar en zal collega's op jullie site wijzen.

geen gezeur, maar leveren.

?/

Alles prima in orde.

Alles netjes geleverd

Netjes in gepakt en snel geleverd dit is super ga zo door

Gemakkelijk, goedkoop en snelle levering

Bestelling compleet geleverd

Alle producten die ik had besteld zijn geleverd. Jammer dat ik niet als optie kon aanvinken 'afhalen bij een PostNL-punt'. Ik ben overdags niet thuis, dus kan het niet in ontvangst nemen. Toen de bestelling in het sorteercentrum van PostNL kwam, kon ik via hun nog wel aangeven om het op een afhaalpunt af te halen, maar daarmee moest ik wel nóg een dag langer wachten en de verzending duurde al een aantal dagen. Verder is het jammer dat het niet zo gemakkelijk te retourneren is. Ik wil één van mijn producten retour sturen, maar er is niet een retourbon zoals bij sommige andere webshops wel het geval is.

Dank u voor uw reactie. Helaas is afhalen bij afhaalpunt geen optie in ons bestelsysteem, maar daar kan het notitie-veld voor worden gebruikt. Als u het daar invult, wordt dat geregeld. Uw bestelling is de volgende dag verstuurd en door post.nl heeft t wat langer geduurd dan normaal helaas. De uitleg voor retourneren staat onder het tabje klantenservice uitgelegd: geen retourbon, maar even een kopie van de pakbon of faktuur bij het pakketje in. Wij gaan kijken of er een retourbon gemaakt gaat worden, maar dit is net zo makkelijk. Telefonisch zijn wij ook goed bereikbaar, dus u kunt ook altijd even bellen voor uitleg, normaal gesproken de kortste weg zeg ik altijd. Ik zal u vandaag nog even proberen te bereiken.

Alles snel leverbaar en kwaliteit is goed

Juist en snel geleverd

Overzichtelijke site

Alles op voorraad zoals aangegeven. Snelle levering. Super!

Product zoals beschreven

keurig

Snel geleverd en netjes afgehandeld met de juiste producten.

Top Service !!

Normaal gesproken schrijf ik geen review, maar nu maak ik toch een uitzondering. Ik had een verkeerde (mijn fout!) 3 fase groepenkast met 2 x 4 polige aardlekschakelaars besteld en deze werd keurig geleverd. Nu bleek achteraf dat 4 polige aardlekschakelaars bij 3 fase kasten niet meer geadviseerd wordt omdat (het door fase verdraaiing) de lekstromen elkaar kunnen opheffen. Dus heb ik in overleg met Elektro - kopen.nl een nieuwe groepenkast met 3 stuks 2 polige aardlekschakelaars besteld en de verkeerde kast retour gestuurd. Ik werd tussendoor steeds door Chantal van Elektro-kopen via de mail en telefonisch op de hoogte gehouden over de bestelling. Het aankoopbedrag van de retour gestuurde groepenkast was al heel snel op mijn rekening gestort. Kortom de service was boven verwachting! Hier ga ik voortaan mijn Elektro spullen bestellen. Met dank aan Chantal van Elektro-kopen.nl

Top geregeld

Zeer tevreden, alles is compleet geleverd. Top

Goed, goedkoop en snel

Zeer aantrekkelijke prijzen en zeer compleet

Supersnelle levering!

Woensdagmiddag 17.00u besteld en de volgende morgen om 9.00u al bezorgd!!. Super. Vriendelijk te woord gestaan! Aanrader.

Behulpzaam en vriendelijk, verzending mag sneller,

Goede service en behulpzaam

Fijne site, snelle en goede service

Elke keer weer een prima ervaring. Kom graag binnenkort weer terug.

Over Elektro-kopen.nl

Elektro-kopen.nl verkoopt elektromaterialen en aanverwante artikelen. Onze missie is het aanbieden van kwalitatief hoogstaande producten tegen een zeer lage prijs. Wij kunnen dit mogelijk maken door groot in te kopen!