Helemaal top en goedkoop

Heb voor mijn overkapping een bestelling geplaatst. Deze werd snel geleverd en was 1 van de goedkopere op internet. Top!

Goede service, leuke prijzen

Goede service, leuke prijzen

Ontbrekende producten

Snelle verzending en duidelijke communicatie. Helaas kom ik er bij de installatie van de producten achter dat er 2 onderdelen van mijn bestelling ontbreken, wat ik wel jammer vind.

Dank u voor uw review. Ik kan helaas niet vinden dat u dit gemeld heeft. Zou u contact met ons op willen nemen? (Ik kan u niet bereiken). Dan kunnen wij dit uiteraard rechtzetten.

Toppers

Mooi prijzen ivm kwaliteit

Goed bedrijf, bekwaam en vriendelijk personeel, scherpe prijzen en een genot daar te kopen!

Al enkele jaren ben ik klant bij Elektro Kopen. Ik heb geen enkele reden om daar als klant weg te gaan, omdat Elektro Kopen deskundig personeel heeft, gratis uitstekende voorlichting, advies en service biedt, niet moeilijk doet bij terug sturen of ruilen van verkeerd besteld materiaal, en bovendien meestal zeer snel levert tegen absoluut scherpe prijzen. Ik beveel dit bedrijf zeker aan !!

Goede en snelle levering.

Ik heb nu een paar keer wat besteld en alles is tot nu toe goed en snel geleverd. Bij één item was de levertijd een paar dagen langer, maar daar ben ik van tevoren netjes over gebeld.

Extreem late levering

Pakket vrijdag besteld, toen bleek niet alles op voorraad. Netjes gebeld dat alles 1 dag later kwam. Dit was accoord. Nu 5 dagen later nog steeds niet bezorgd. Klus loopt uit. Waarom deze review? Vreemd om te vragen of ik tevreden ben (vraag om te reviewen ) als na 1 week de goederen ( waren op voorraad ) nog niet geleverd zijn.

Dank u voor uw review. Uw pakket is maandag verstuurd door ons zoals u kunt zien in de track en trace. Helaas en heel vervelend voor een heleboel mensen is er door post.nl vertraging i.v.m. black friday o.a.. Er zijn grote problemen ontstaan waardoor ze niet aan de "first in first out" regel hebben kunnen voldoen. Maandag wordt er gekeken hoe we dit kunnen oplossen.

helemaal top

al meerdere keren besteld hier en niets negatief

Top ervaring en goede communicatie

Gemakkelijk te vinden wat ik nodig heb en de spullen zijn snel geleverd

Goedkoop, goed en snel

Goede producten voor een goede prijs en snel bezorgd

Super bedrijf

Fijn

Mooie producten snel bezorgd

Fijn dat je alles zelf kan uitkiezen wat je nodig hebt en wat je wilt hebben van vele goeie merken. Prijs was ook goed dus zeker een aanrader en kom hier zeker terug in de toekomst

Goed geprijsd

Goede geprijsd, maandagochtend besteld, ging helaas pas dinsdag op de post (Ik had haast). Afgezien daarvan vriendelijk personeel en goedkoopste aanbieder die ik kon vinden.

Goede kwaliteit en levering. Ook kleinere hoeveelheden te verkrijgen!

Vlotte levering

Het fijne ervan is dat deze mensen ook telefonisch kunt benaderen als je me een aantal vragen zit , geweldige service en aardige mensen. Joey

Goed advies, snelle terugkoppeling en levering.

Aantal keren wat besteld, goed, persoonlijk en vriendelijk geholpen, levering compleet en snel. Geen standaard internet site waar je wat besteld.

Slecht

Elke bestelling missen er wel spullen

Ik heb u net geprobeerd te bellen om dit te bespreken, maar ik krijg geen contact. Het is nagekeken en u heeft dit jaar, vorige week 2 bestellingen geplaatst op 1 dag. Van 1 van de 2 bestellingen is gelijk gemeld dat er 1 artikel niet voorradig was. Deze heeft u een paar dagen later geannuleerd, toen ik ze klaar had liggen om te versturen. Hier heb ik u over gesproken. Bij eventueel niet voorradige artikelen proberen wij iedereen persoonlijk te bereiken om dit te overleggen en anders per mail, want niet iedereen is uiteraard altijd telefonisch bereikbaar. Ik zou alsnog graag in contact met u willen komen.

Alles goed en snel geleverd

Goede prijs, goede uitleg en snelle levering

Prettige ervaring bij dit bedrijf, kort telefonisch contact met goede uitleg. Schakelmateriaal besteld, werd snel geleverd zoals beschreven.

bestelling correct afgeleverd.

Bestelling correct afgeleverd.

Over Elektro-kopen.nl

Elektro-kopen.nl verkoopt elektromaterialen en aanverwante artikelen. Onze missie is het aanbieden van kwalitatief hoogstaande producten tegen een zeer lage prijs. Wij kunnen dit mogelijk maken door groot in te kopen!