Goede communicatie

Jammer dat ze een product niet in voorraad hadden, maar de communicatie die daarvoor nodig was ging goed

Goede producten tegen schappelijke prijs

Gewoon no nonsens goed materiaal fijn om mee te werken, beter dan menig Chinees product van Alie.

Snelle levering, duidelijke website

Ik heb slechts 1 bestelling gedaan, de levering is vlot verlopen.

Snelle levering met goed product

Zoals hierboven beschreven

Prima site om elektraspul te kopen

Ruim assortiment, schappelijke prijzen, voldoende snelle verzending

Geleverd wat we besteld hebben

Snelle levering en exact wat ik wilde hebben. Prima!

Een ABB automaat was zo besteld bij Elektro-kopen

n ABB automaat was zo besteld bij Elektro-kopen. De verpakking kan wel iets kleiner.

Prijskwaliteit verhouding is prima

Omdat ik dicht bij Elektro-kopen woon haal ik mijn bestellingen daar op. Je wordt persoonlijk op de hoogte gesteld als de bestelling klaar ligt, prima dus !!!

Goede prijs en snelle levering.

Een foutje in het adres werd na een telefoontje direct gecorrigeerd.

voldoende, had uitstekend kunnen zijn.

Gemakkelijk besteld, goede prijs, duidelijke productomschrijvingen. Producten waren binnen de gestelde termijn in huis. Niets te klagen tot dusver. Verbeterpunt: de gebruikte doos was te klein waardoor niet alle product in de doos pasten. Hierom hebben ze een zak met elektrabochtjes opengemaakt om deze te verdelen over de doos. Gelukkig was alles naar wens maar wat als ik deze nu terug wil sturen, dan is de verpakking al aan gort. Ook kon de doos niet goed dicht dus was het min of meer dichtgestampt, komt gewoon niet netjes over.

Besteld, geleverd, tevreden

Zoals het hoort. Volgende werkdag geleverd. Prima tent!

Stopcontacten

Ruime keuze tegen aantrekkelijke prijzen. Bestellen is eenvoudig en de levering is goed.

Optijd geleverd

Goed geholpen

Snel en correct geleverd en ook nog voor een redelijke prijs.

Materiaal snel geleverd. Het wachten is op de Factuur

Duidelijke site. materiaal snel geleverd het zou fijn zijn dat na betaling de factuur in je mail box zit.

Beste Arno, Dank u voor uw review. De faktuur wordt dezelfde dag nog gemaild. Misschien is hij in de spam terecht gekomen? Ik zal er bij deze voor zorgen dat de faktuur nog een keer gemaild wordt. met vriendelijke groet, team Elektro-kopen.nl

Uitstekende ervaring

Kon precies bestellen wat ik wilde tegen een goedkope prijs en werd snel en goed geleverd.

Slechte service

Had een 5 voudig afdekraam besteld die niet de juiste afmetingen had.Daarna zoals gevraagd foto gestuurd van de juiste en nooit meer iets gehoord. Bij een ander heb ik via deze foto wel de juiste gekregen. Beetje jammer.

Dank u voor uw reactie. Ik heb het nagekeken en het klopt. U had vorige week gemaild. Excuses hiervoor. Ik weet dat ik hier mee bezig ben geweest, ik weet dat ik u om de andere foto's wou vragen, maar in de drukte is dat blijkbaar niet gedaan. Ik bel u hierover.

Prima bedrijf vlotte levering.

Fantastisch bedrijf en er wordt met je meegedacht.

prima op een onderdeel na.

Na mailcontact met verduidelijkende foto's onder andere onderdeel voor RJ45 inbouwdoos besteld (oude was crème en het nieuwe Alpine wit - Jung AS500 serie). Dat zou een combinatie zijn met een metalen plaatje. Dat paste niet. Toen maar het oude materiaal teruggeschroefd. Fijn geschuurd en wit gespoten, werkt ook, maar wel jammer.

Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat er wat anders besteld is door u dan de bedoeling was, na mailcontact. Ik ga u bellen om te bespreken waar de onduidelijkheid lag.

Prima levering

Met 1 dag vertraging toch het pakket ontvangen maar alles prima hoor!

Goede webshop

Goed geprijsd, snel geleverd. Vind alleen de website lastig zoeken.

Dank u voor uw reactie. Reeds contact met u opgenomen; U bedoelde met "lastig" de zoekfunctie. Het wordt intern hier bekeken wat daaraan verbetert kan worden.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering alleen het zou handig zijn als je het tijdstip van levering wist of zelf kan ophalen bij een post ophaalpunt

Snelle levering goede prijs

Gewoon geleverd wat gevraagd

Moest een kapotte knop van een (hele oude) dimmer vervangen. Gevonden op Elektro-kopen, besteld, ontvangen en bleek inderdaad precies te passen. Product zoals omschreven, geleverd volgens verwachting en gewoon prima.

Over Elektro-kopen.nl

Elektro-kopen.nl verkoopt elektromaterialen en aanverwante artikelen. Onze missie is het aanbieden van kwalitatief hoogstaande producten tegen een zeer lage prijs. Wij kunnen dit mogelijk maken door groot in te kopen!