Snel en netjes bezorgd

Duidelijke webshop

Gira WCD

Op de website eenvoudig (zelfs op telefoon) keuze kunnen maken en bestelling kunnen maken. De bezorging verliep vlot (als verwacht). Deugdelijk verpakt en pakbon is overzichtelijk.

makkelijk besteld, snel geleverd

product naar verwachting

Mijn eerste kennismaking, geweldig blijf volhouden 100 punten

Mijn 1 ste bestelling , snel en goed verpakt geleverd, er volgen van mij meer bestellingen voorzover als nodig is, Blijf volhouden

Prima !

Je krijgt wat je besteld en prijzen zijn top !

perfect

zie boven

Zo zou het bij iedere webwinkel moeten zijn.

Pakket kwam netjes op tijd aan en alle spullen waren geleverd zoals besteld. Ook mijn vraag aan de klantenservice werd netjes en snel beantwoord. Ook goed dat ze de zaken via PostNL sturen, in tegenstelling tot andere bezorgdiensten die vaak erg gehaast overkomen.

Product keurig verpakt en de volgende dag reeds geleverd

Product keurig verpakt en de volgende dag reeds geleverd

Binnen een dag geleverd

Ordered on Friday, sent on Monday, received on Tuesday

Good purchase experience with plenty of notifications on the delivery process

Snelle levering en mooie prijs. Er was 1 x wandcontactdoos beschadigd door transport. Onmiddellijk werd hier na melding actie op ondernomen. Dank!

Snelle levering , goede prijs

Geleverd wat ik besteld had , Goede prijs Snelle service

goede snelle afhandeling

Niet alles geleverd

Op site stond voorradig echter bleek niet voorradig te zijn. Onduidelijk over lever tijd

Dank u voor uw reactie. Bij het artikel welke bij u nog niet geleverd is stond en staat wel degelijk dat het 1 week levertijd heeft. Helaas kunnen wij dat niet altijd aanhouden in deze tijd, dat is soms moeilijk te schatten. Na ongeveer 1 week wordt de nalevering gecheckt en dat is nu. Ik zal morgen voor u checken hoe ver het staat met de levering van dit artikel en ik zal u dan verder informeren.

Prima en duidelijk.

Snel, duidelijk en goed verpakt.

Prettige communicatie

Goede kwaliteit.

makkelijk

vlotte levering

Correct.

Correct, eenvoudig en snel.

prettig contact

Snel contact, top spullen gelevert

Geleverd zoals beloofd

Goede communicatie

Goed materiaal en snelle levering

De website is overzichtelijk en ik kon snel een goede keuze maken. De bestelling werd snel geleverd en het materiaal was degelijk.

Elekro-kopen.nl heeft mij verrast.

Duidelijke site, snelle bezorg termijn en alles goed en compleet. Volgende keer weer!

Prima prijzen, snelle levering en goed verpakt

Dit is de tweede keer in korte tijd dat ik bij “electro-kopen.nl” iets bestel en in beide gevallen was de levering snel en goed verpakt. Verder heb ik geen goedkopere aanbieder gezien.

Fijne, goede en scherpe webshop

Toen ik montage materialen zocht en niet kon vinden, heb ik even gebeld en kreeg via de mail waar het artikel was toegevoeg.

Snelle service en scherpe prijzen

Zeer snelle levering.

Over Elektro-kopen.nl

Elektro-kopen.nl verkoopt elektromaterialen en aanverwante artikelen. Onze missie is het aanbieden van kwalitatief hoogstaande producten tegen een zeer lage prijs. Wij kunnen dit mogelijk maken door groot in te kopen!