Goed geholpen perfect

Goede site en snel bezorgd

Juiste spullen gevonden met kwaliteit en snel bezorgd

Snel binnen met goede klantenservice

Super netjes en snel geholpen

Kon de onderdelen eerst niet zo snel vinden maar netjes aan de telefoon geholpen en kon het gelijk afhalen dus heb het werk af kunnen maken

Prima geholpen

Had bestelling geplaatst maar was iets vergeten heb contact ze opgenomen en werd netjes geholpen om de nabestelling nog met de eerste bestelling samen te voegen zodat ik niet btweekeer de bezorgkosten hoefde te betalen. Prima service toch?

Top! Juiste hoeveelheid op sfgesproken tijd en plaats.

Zeer positief. Altijd supercorrect!

Top bedrijf, meedenkend

Bestelling geplaatst, en al vrij snel een telefoontje of de bestelling klopte om dat ik van 1 artikel veel bestelde. Netjes, zeer tevreden. Snelle levering

Goede en snelle service voor nette prijs

Topservice

Kon direct na bestellen al afhalen en door met m’n klus. Goede prijzen.

Super! altijd klantvriendelijk en goed

Altijd klantvriendelijk en goed. had een aardlekautomaat nodig voor deze zonnepanelen, kon deze de volgende dag al afhalen. Top! bedankt voor de snelle service en tot een volgende keer.

Goede service, leuke prijzen

Hier al vaker spullen besteld. Het loopt soepel en correct. Goed assortiment en leuke prijzen.

S avonds besteld, de volgende dag af te halen

Ruime keus en snelle service, top!

Super bedrijf!

Groot assortiment tegen een scherpe prijs. Snelle afhandeling en goede communicatie. Wordt netjes persoonlijk gebeld voor afstemming als de artikelen op voorraad liggen. Een aanrader!

snelle levering voor nette prijs

Laat in de middag besteld, volgende ochtend telefoontje dat het materiaal binnen was. Super mooi geregeld. Bedankt hiervoor

Super bedrijf met ouderwetse service.

Kan met niets dan lof praten over het bedrijf. Er waren wat problemen met de vervoerder en dat heeft het bedrijf meer dan prima opgelost. Is echt een aanrader.

super service!

bestelling lag al snel klaar, en ik werd netjes gebeld dat het klaar lag om opgehaald te worden.

gewoon goed

keurig geïnformeerd dat de bestelling afgehaald kon worden

Goed snel en goede prijzen

Altijd fijn geholpen. Deze week per ongeluk een bestelling op verzenden gezet. Met een mailtje direct geregeld dat het kon worden afgehaald en een kredietnota voor de verzendkosten ontvangen.

Uitstekend. Nette prijzen. Altijd bereid om te helpen met advies.

Super service!

Helaas had ik de benodigde materialen te laat besteld, maar Chantal heeft ze direct opgehaald en langs gebracht!

Snelle levering tegen zeer scherpe prijs!

Meerdere bestellingen gedaan, allemaal snel geleverd. Ook kon ik het nergens anders goedkoper vinden. Ook nog met goed bereikbare klantenservice. Aanrader!

Heel fijn geholpen.

De adviezen en het buiten openingstijden kunnen ophalen van de bestelling is top!

Helemaal goed

Netjes en flexibel, verkeerde artikel besteld door mijzelf maar nog voor levering gecorrigeerd

snel geleverd en goedkoop

vandaag besteld volgende dag kon ik het al ophalen

Goed geregeld, niks op aan te merken

Geleverd zoals verwacht, goede service, geen klachten.

Over Elektro-kopen.nl

Elektro-kopen.nl verkoopt elektromaterialen en aanverwante artikelen. Onze missie is het aanbieden van kwalitatief hoogstaande producten tegen een zeer lage prijs. Wij kunnen dit mogelijk maken door groot in te kopen!