geweldig

Top ding

Ideaal voor het verwarmen van kleine ruimte. Zeker als overgestapt bent op een hout kachel

Je kunt hier "elektro kopen"

What's in a name... Wil je elektro kopen? Dan ga je naar elektrokopen.nl Goede prijs, snel geleverd, veel voorraad.

Snelle en goede levering.

Betrokkenheid van de bovenste plank

Omdat ik de prijs, keuze en levering hier altijd als goed ervaren heb besloot ik voor een gehele woning het schakelmateriaal voor familie te bestellen bij Elektro-Kopen.nl. Een dag na mijn bestelling werd ik schriftelijk en daarna telefonisch (ik had mijn mail nog niet gelezen) op de hoogte gebracht over compatibiliteit met specifieke inbouwdozen i.c.m. een gekozen dubbele wandcontactdoos. Super fijn, want ik had dit niet gelezen bij het artikel en had standaard Attema inbouwdozen gebruikt. Ik kreeg per e-mail 2 suggesties toegestuurd, echter vond de begunstigde deze niet mooi. Ik heb toen de order aan mogen passen met andere dubbele wandcontactdozen (2 modellen). Ik zocht een specifiek exemplaar en de verkoper (Chantal) hielp wederom met mijn zoektocht naar de juiste artikelen. Toen bleek dat er levertijd op 3 stuks zat, belde zij wederom en deze keer met de vraag of de rest al mocht worden verstuurd of kon wachten op de ontvangst van die 3 exemplaren. Chantal, jouw betrokkenheid in slechts mijn aankoop heb ik als zeer prettig en persoonlijk ervaren en mag niet onopgemerkt blijven: ontzettend bedankt!

Uitstekende service!

Goede en duidelijke service en communicatie.

Duidelijk

Makkelijk uitzoeken en duidelijke omschrijving. Betaling gaat vlot. Word goed opgehoopte houden wanneer het bezorgd word.

Makkelijk, goedkoop en als het klaar ligt wordt je gebeld. Vaak de zelfde dag ligt het klaar

Als de order klaar ligt wordt je gebeld, top

Zeer correcte en vlotte verwerking van de bestelling

Goede en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering van alle materialen.

Goed en snel

Goed en snel Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle en goede service

Ik was slechts een dubbel stopcontact raampje nodig, deze gewoon kunnen bestellen en gezien ik in de buurt woon kon ik deze zo afhalen .

Prima in orde....bestellen was makkelijk. Snel geleverd nette prijs

Tevreden ...tot de volgende keer

Bestelde item gecombineerd utp en coax aansluiting

Bestelde item gecombineerd utp en coax aansluiting snel en correct geleverd.

Kan beter

Krijg het pakket na 4 dagen binnen. Ik ben zzper dus werk altijd overdag. Doordat je op de site bij bezorging niet kan kiezen. “Bezorgen bij een post nl punt gaat de bezorger m overdag 2x aanbieden voordat ze m bij een afhaalpunt bezorgen. En dat is altijd t onhandigste punt. Dus ipv dat ik m savonds bij een gekozen supermarkt ophaal moet ik nu overdag onder werktijd terug naar huis naar een tabakshop die maar tot 5 5 uur open is.

Zeer vlotte levering

Prima service en snel.

Produkt binnen 2 dagen binnen en prima prijs kwaliteit verhouding . Ondertussen ook nog gebeld of alles naar wens was.

Er is maandag besteld door u en door ons maandag verstuurd met post.nl. Ze hadden het gisteren af moeten leveren, maar ze hebben vertraging zoals u kan zien op de track en trace. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Ik zal vanmiddag in de gaten houden of de levering plaats gevonden heeft, zoals de track en trace aangeeft.

Prima geregeld

Ik heb mijn pakketje opgehaald, en het was netjes op de afgesproken plek neer gelegd.

Service goed en betrouwbaar

Bij vragen gebeld met ze en nemen de tijd voor je Ze zoeken voor je uit wat je wil weten

Goede prijs en snelle levering

Zelfs met een korting van 65% bij een ander bedrijf biedt elektro-kopen elektra pvc een stuk goedkoper aan. Daar waar anderen veel vrachtkosten doorbereken voor dit soort grote materialen zijn de transportkosten bij Elektro-kopen minimaal. Ga hier zeker nog meer bestellen!

Top levering

De juiste spullen snel en goed geleverd

Super service snelle verzending

Tweede keer hier besteld, het is gewoon geweldig ik had veel producten en dacht het zal wel allemaal wat langer duren. Maar nee heel snel binnen alles netjes en goed ingepakt. Mocht ik in de toekomst weer schakelmateriaal nodig hebben dan doe ik dat graag bij jullie!

Ruim assortiment voor een goede prijs

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site met een ruim assortiment voor een prima prijs. En netjes en vlot bezorgd.

Ruim aanbod voor een goede prijs

Makkelijk bestellen en op tijd geleverd

Bestelling

Bestelling zoals beloofd op tijd bezorgd. Leuke aanbiedingen, zeker aan te raden.

Over Elektro-kopen.nl

Elektro-kopen.nl verkoopt elektromaterialen en aanverwante artikelen. Onze missie is het aanbieden van kwalitatief hoogstaande producten tegen een zeer lage prijs. Wij kunnen dit mogelijk maken door groot in te kopen!