Goede voorraad, prijzen en een duidelijke snelle service.

Goed bedrijf, vriendelijk en bekwaam personeel. Scherp in prijs!!

Al enkele jaren ben ik klant bij Elektro kopen. Ik heb geen enkele behoeft daar weg te gaan omdat dit bedrijf deskundig personeel heeft, uitstekende voorlichting en service biedt, niet moeilijk doen bij ruilen of terug sturen van verkeerd besteld materiaal, en bovendien meestal kan leveren tegen de scherpste prijzen. Ik beveel dit bedrijf zeker aan!!

Goede communicatie, snelle levering.

Goede communicatie, snelle levering.

goede communicatie

snelle levering door dit bedrijf,dat de postnl het liet afweten konden jullie niks aan doen. goed-duidelijk contact met dit bedrijf !!

Echt een top bedrijf

Wij hebben een meterkast besteld die na 10 dagen pas is bezorgd. Maar ondertuzsen nog vaker telefonisch contact gehad. Zij kwamen met een oplossing om een nieuwe op te sturen omdat ik het dringend nodig had. Tweede meterkast vandaag retour verstuurd

Prettig bedrijf, uitstekende service met scherpe prijzen!!

Al jarenlang klant. Meedenkend personeel, goede adviezen, doen nooit moeilijk en uiterst snel met leveren van goederen. Probeer dit bedrijf bij uw aankoop, i wilt echt niet meer naar een ander. ;-))

Wordt goed geholpen als je belt

Goede kwaliteit en een goede prijs.

Snel geleverd. Kwalitatief goede materialen. Omruilen van een kapot onderdeel was ook snel geregeld.

Over Elektro-kopen.nl

Elektro-kopen.nl verkoopt elektromaterialen en aanverwante artikelen. Onze missie is het aanbieden van kwalitatief hoogstaande producten tegen een zeer lage prijs. Wij kunnen dit mogelijk maken door groot in te kopen!