Goede prijzen en snelle verzending

Prima materialen alleen jammer dat Postnl zo laat was.

Uitstekende site en snelle levering

Op de uitstekende site is het makkelijk zoeken naar de juiste materialen. Goede prijs tot andere aanbieders en snelle, correcte levering.

Uitstekende site en snelle leverinf

Goed en correct

Goed en correct

Prima service, prijs/kwaliteit een dikke voldoende

Snelle service, fijne en makkelijke site om je producten te vinden. Al met al prettig in gebruik en overzichtelijk. Als tip zou ik alleen willen meegeven dat een AfterPay/Klarna optie bij de betaalmethode ook fijn zal zijn.

Prima service, prijs/kwaliteit een dikke voldoende

Prima service, prijs/kwaliteit een dikke voldoende.

Prima service, prijs/kwaliteit een dikke voldoende.

altijd goed geregeld

Bij iedere bestelling, wordt alles altijd zo vlot mogelijk geregeld; wat er niet is wordt dan nog snel nageleverd, maar meestal zijn de dingen die wij bestellen wel op voorraad.

altijd goed geregeld

Goede en snelle levering.

Ik heb nu een paar keer wat besteld en alles is tot nu toe goed en snel geleverd. Bij één item was de levertijd een paar dagen langer, maar daar ben ik van tevoren netjes over gebeld.

Extreem late levering

Pakket vrijdag besteld, toen bleek niet alles op voorraad. Netjes gebeld dat alles 1 dag later kwam. Dit was accoord. Nu 5 dagen later nog steeds niet bezorgd. Klus loopt uit. Waarom deze review? Vreemd om te vragen of ik tevreden ben (vraag om te reviewen ) als na 1 week de goederen ( waren op voorraad ) nog niet geleverd zijn.

Dank u voor uw review. Uw pakket is maandag verstuurd door ons zoals u kunt zien in de track en trace. Helaas en heel vervelend voor een heleboel mensen is er door post.nl vertraging i.v.m. black friday o.a.. Er zijn grote problemen ontstaan waardoor ze niet aan de "first in first out" regel hebben kunnen voldoen. Maandag wordt er gekeken hoe we dit kunnen oplossen.

helemaal top

al meerdere keren besteld hier en niets negatief

Top ervaring en goede communicatie

Gemakkelijk te vinden wat ik nodig heb en de spullen zijn snel geleverd

Goedkoop, goed en snel

Goede producten voor een goede prijs en snel bezorgd

Super bedrijf

Fijn

Mooie producten snel bezorgd

Fijn dat je alles zelf kan uitkiezen wat je nodig hebt en wat je wilt hebben van vele goeie merken. Prijs was ook goed dus zeker een aanrader en kom hier zeker terug in de toekomst

Goed geprijsd

Goede geprijsd, maandagochtend besteld, ging helaas pas dinsdag op de post (Ik had haast). Afgezien daarvan vriendelijk personeel en goedkoopste aanbieder die ik kon vinden.

Goede kwaliteit en levering. Ook kleinere hoeveelheden te verkrijgen!

Kryptonstraat 29 7463 PB Rijssen

Over Elektro-kopen.nl

Elektro-kopen.nl verkoopt elektromaterialen en aanverwante artikelen. Onze missie is het aanbieden van kwalitatief hoogstaande producten tegen een zeer lage prijs. Wij kunnen dit mogelijk maken door groot in te kopen!