Vlotte levering

Het fijne ervan is dat deze mensen ook telefonisch kunt benaderen als je me een aantal vragen zit , geweldige service en aardige mensen. Joey

Goed advies, snelle terugkoppeling en levering.

Aantal keren wat besteld, goed, persoonlijk en vriendelijk geholpen, levering compleet en snel. Geen standaard internet site waar je wat besteld.

Slecht

Elke bestelling missen er wel spullen

Ik heb u net geprobeerd te bellen om dit te bespreken, maar ik krijg geen contact. Het is nagekeken en u heeft dit jaar, vorige week 2 bestellingen geplaatst op 1 dag. Van 1 van de 2 bestellingen is gelijk gemeld dat er 1 artikel niet voorradig was. Deze heeft u een paar dagen later geannuleerd, toen ik ze klaar had liggen om te versturen. Hier heb ik u over gesproken. Bij eventueel niet voorradige artikelen proberen wij iedereen persoonlijk te bereiken om dit te overleggen en anders per mail, want niet iedereen is uiteraard altijd telefonisch bereikbaar. Ik zou alsnog graag in contact met u willen komen.

Alles goed en snel geleverd

Goede prijs, goede uitleg en snelle levering

Prettige ervaring bij dit bedrijf, kort telefonisch contact met goede uitleg. Schakelmateriaal besteld, werd snel geleverd zoals beschreven.

bestelling correct afgeleverd.

Bestelling correct afgeleverd.

Fijne service

Doen waar voor ze staan !

Prima, snel geleverd.

Prima product en snel geleverd. Alleen de gebruiksaanwijzing is voor een leek niet te snappen. Zelfs de electricien kwam er niet uit. Na email contact met Klemko zijn we er uiteindelijk in geslaagd om het werkend te krijgen.

Snelle levering, ruime sortering, goede service, vriendelijk personeel

Goede en snelle levering service gericht

Fijn gewerkt service gericht (ondersteuning bij wat onduidelijkheden)

Aankoop blijkt achteraf niet leverbaar

Artikel bestelt via de website maar blijkt niet leverbaar. Website dus niet up to date. Creditering en terugbetaling volgt wel binnen 2 dagen.

Ik begrijp dat dit vervelend is en dit proberen wij zoveel mogelijk te voorkomen. Maar dit artikel was uitgezet, maar dit was per ongeluk niet opgeslagen. Nogmaals excuses. U heeft 's avonds laat besteld, maar bent de volgende morgen gelijk gebeld en is het uitgelegd en het bedrag is dezelfde dag nog teruggestort. Wij doen ons best om dit niet weer te laten gebeuren. Met vriendelijke groet, Team Elektro-kopen.nl

Goed, goedkoop en vriendelijk.

geweldig

Top ding

Ideaal voor het verwarmen van kleine ruimte. Zeker als overgestapt bent op een hout kachel

Je kunt hier "elektro kopen"

What's in a name... Wil je elektro kopen? Dan ga je naar elektrokopen.nl Goede prijs, snel geleverd, veel voorraad.

Snelle en goede levering.

Betrokkenheid van de bovenste plank

Omdat ik de prijs, keuze en levering hier altijd als goed ervaren heb besloot ik voor een gehele woning het schakelmateriaal voor familie te bestellen bij Elektro-Kopen.nl. Een dag na mijn bestelling werd ik schriftelijk en daarna telefonisch (ik had mijn mail nog niet gelezen) op de hoogte gebracht over compatibiliteit met specifieke inbouwdozen i.c.m. een gekozen dubbele wandcontactdoos. Super fijn, want ik had dit niet gelezen bij het artikel en had standaard Attema inbouwdozen gebruikt. Ik kreeg per e-mail 2 suggesties toegestuurd, echter vond de begunstigde deze niet mooi. Ik heb toen de order aan mogen passen met andere dubbele wandcontactdozen (2 modellen). Ik zocht een specifiek exemplaar en de verkoper (Chantal) hielp wederom met mijn zoektocht naar de juiste artikelen. Toen bleek dat er levertijd op 3 stuks zat, belde zij wederom en deze keer met de vraag of de rest al mocht worden verstuurd of kon wachten op de ontvangst van die 3 exemplaren. Chantal, jouw betrokkenheid in slechts mijn aankoop heb ik als zeer prettig en persoonlijk ervaren en mag niet onopgemerkt blijven: ontzettend bedankt!

Uitstekende service!

Goede en duidelijke service en communicatie.

Duidelijk

Makkelijk uitzoeken en duidelijke omschrijving. Betaling gaat vlot. Word goed opgehoopte houden wanneer het bezorgd word.

Makkelijk, goedkoop en als het klaar ligt wordt je gebeld. Vaak de zelfde dag ligt het klaar

Als de order klaar ligt wordt je gebeld, top

Zeer correcte en vlotte verwerking van de bestelling

Goede en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering van alle materialen.

Goed en snel

Goed en snel Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle en goede service

Ik was slechts een dubbel stopcontact raampje nodig, deze gewoon kunnen bestellen en gezien ik in de buurt woon kon ik deze zo afhalen .

Kryptonstraat 29

7463 PB Rijssen

Over Elektro-kopen.nl

Elektro-kopen.nl verkoopt elektromaterialen en aanverwante artikelen. Onze missie is het aanbieden van kwalitatief hoogstaande producten tegen een zeer lage prijs. Wij kunnen dit mogelijk maken door groot in te kopen!