Mooie website en erg snelle levering!

Mooie website en erg snelle levering. Fijne omgang, bestel wel vaker via deze website nooit ergernissen gehad.

Mooie ketting

Ik heb het als een cadeau gekocht en dit viel goed in de smaak. Erg mooie ketting.

Top, maar één aandachtspunt!

Alles is snel en goed geregeld! Webshop werkt super, bestelling zo gepiept, levering supersnel! Maar in de order aangegeven dat de levering niet naar mijn woonhuis moest, maar daar lag het pakketje uiteindelijk wel in de brievenbus. Daar is vast ergens wat mis gegaan!

Snel verzonden en leuk verpakt!

Nu al twee keer een cadeautje besteld en zeer tevreden. De sieraden komen leuk verpakt en je kan ze meteen als cadeau weg geven

Perfecte service

Telefonisch goed bereikbaar, snelle levering en geweldige service voor een gepersonaliseerd cadeautje. Top!

Snelle nette levering

Besteld, volge de dag al bezorgd! Blij met de mooie aankopen.

Snelle levering, blij met mooie ring!

Mooie aparte ring, voor betaalbare prijs.

Super mooie collectie

Goede service, mooie collectie

Wat een fantastische sieraden met elk een bijzondere betekenis.

Ik heb er nu 2 van jullie om en er komen er nog veel meer bij. Ik vind ze prachtig je kan ze altijd om houden en ze verkleuren niet! Ook elk armbandje die ik om heb heeft voor mij een betekenis en dat hebben ze er mooi in verwerkt. Jullie zijn fantastisch en er komen nog veel bestellingen van mij dan kan ik jullie beloven! Dikke kus van Lotte!

TOP

Goed assortiment en supersnelle service zonder verzendkosten.

Super service, snelle levering en mooie spulletjes

Had via juwelier Zag kettinkjes gekocht echter 2 zijntijdens vakantie uit mijn spullen verdwenen! Wilde graag nieuwe dus via internet op dit adres gekomen! Snelle levering geen kosten en mooi ingepakt!!! Voor herhaling vatbaar!!! ☺️👍

Leuk product snelle levering

Prima allemaal op zich. Ik dacht alleen dat het zilver zou zijn maar dat is het dus niet. Kleur is zilver maar dit is een laagje. Daardoor doet het nogal goedkoop aan als je zilver verwacht. Waarschijnlijk naïef van mij.

Snelle service en leuke producten.

Fijn dat het als een brievenbus pakket is verstuurd. Leuk verpakt en snel ontvangen.

Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd! Daarnaast word je goed op de hoogte gebracht over je bestelling. De producten zijn mooi ingepakt en zien er precies zo uit als op de foto. Dit is niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat ik hier ga bestellen.

Voor mijn vriendin en ik wilde een leuk armbandje! Ik kwam op jullie site terecht en het was erg overzichtelijk. Ik wist ook wat voor kleur en merk dus het was erg snel te vinden! Ook een snelle service gelukkig maar want ik was net op tijd met bestellen! Bedankt

Super!!

Snelle en correcte verzending en super leuk ingepakt, kortom TOP!!

Mooie armband en super snelle levering!

Super tevreden!

Super snelle levering. Besteld volgende dag in huis. Kwaliteit is echt super armbandje is prachtig. En de kwaliteit is echt super het blijft mooi.

Mooi product en snelle levering

Super blij met mijn oorbellen! Ze zien er precies zo uit als op de foto. Eén oorbel was verzegeld; op het moment dat je de verzegeling verbreekt, kun je de oorbellen niet meer ruilen. Slimme oplossing! Oorbellen zaten in een sieradendoosje en waren mooi ingepakt. Prettige website en een snelle levering. Geen tips of minpunten!

Erg goed!

Erg goed, een zeer betrouwbare site, en snelle levering! TOP DUS!!!

Snelle service goede kwaliteit

Snel ontvangen en product ziet er mooi uit

Zeer behulpzaam bij t online aankopen super

Fijne behulpzaam en krijg nog te horen of er een extra ringetje bijkan echt aardig

Mooi stijlvol armbandje met vlotte nette levering

Armbandje 'Compass' van ZAG besteld: is een heel mooi en ook stijlvol armbandje. Het kompas is niet te groot, maar bescheiden. Lieflijk. Het betreft een cadeau voor iemand die letterlijk en figuurlijk aan het reizen is.... Erg blij mee. Mooi om te geven. Beschrijving en foto van product komen overeen met de gegevens op de site. Werd geleverd binnen de beloofde termijn met brievenpost. Er zat een goudkleurig cadeauzakje van folie bij om het in te verpakken. Zoals beloofd. Maar ga het wel geven in een andere cadeau verpakking, want ik vond de folie wat 'mager' om dit armbandje in cadeau te geven. Erg tevreden over de service van Buddha Ibiza en de armband van ZAG!