Perfecte service en kwaliteit!

Duidelijkheid bij bestelling en snelle levering. Zeer tevreden en kom zeker nog eens terug.

Hele goede service en mooie sieraden!

Kadootje voor mijn moeder besteld. Heel mooi ingepakt en een tekstje erbij gedaan wat ik had gevraagd! Top!

Goede hulp en communicatie.

Ik ben super enthousiast over de levering

Het pakketje lag 2 dagen later voor mijn huisdeur. De informatie, dat het pakket alleen bij huisadres mag worden geleverd stond duidelijk aangegeven in een geel kader. Dit geeft een vertrouwd gevoel. Bij het openen van de doos waar het pakketje zich in bevond, trof ik het paketje mooi ingepakt aan. Super leuk! Echt een verassing. Daarnaast echt heel erg blij met het bestelde artikel.

Snelle levering en product ziet er uit zoals op de foto.

Ontzettend blij!

Hele snelle verzending, mooi verpakt en van geweldige kwaliteit 💋✅

Mooi product

Mooi ingepakt . Snelle zending Klantenservice heel vriendelijk

Origineel aanbod, goede prijs kwaliteit!

Ik volg veel sieraden “sites” op Instagram, bestel ook af en toe iets. Vaak valt het erg tegen, maar de 3 ringetjes die ik bestelde bij jullie zijn echt leuk! Goede prijs kwaliteit en handig voor elke maat. Ik ga zeker meerdere artikelen proberen, want ook qua aanbod armbandjes ben ik erg nieuwsgierig geworden.

Hi Anne, Super leuk om te horen! Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie ringen✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Kwaliteit / prijs verhouding is super en snelle levering. Ik haal nergens anders meer mijn sieraden :)

Hi Bente, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat leuk om te horen! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Uitgebreide collectie!

Ik heb het armbandje dat ik kocht cadeau gegeven als voor een vriendin. De bestelling is daar afgeleverd en naar volle tevredenheid! Dank!

Hi Patty, Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heeft je vriendin veel plezier van haar mooie armbandje✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Super snelle levering.

Leuke ketting besteld. Meteen de volgende dag in huis! Super tevreden met de aankoop en de snelle levering.

Hi Daisy, Bedankt voor je leuke beoordeling! Heel veel plezier van je mooie ketting✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

3 ringen besteld, zeer tevreden over de producten! Snelle levering en netjes verpakt. Ik zal hier zeker vaker gaan bestellen.

Hi Felice, Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie ringen✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goed en snel

Enige wat minder is, is dat ik twee artikelen had gekocht. Ze waren beide als cadeau voor twee verschillende personen. Maar omdat het cadeau in 1 cadeau verpakking werd gedaan, mis ik dus eentje zonder cadeau verpakking. Voor de rest zijn de artikelen exact als online afbeeldingen

Hi Angie, Bedankt voor je lieve beoordeling! Normaal verpakken we alle bestellingen apart in als cadeautje, helaas is dit bij jouw bestelling dan mis gegaan. Excuses daarvoor! Hopelijk hebben de ontvangers veel plezier van hun mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Topservice ondanks vervelende omstandigheden.

Ik had dit armbandje besteld voor een vriendin die bijna jarig is. Helaas moet haar verjaardag worden uitgesteld door het Corona virus. Ik was even bang dat het pakketje terecht zou komen bij een afhaalpunt dat niet meer open zou zijn op dat moment maar ik was blij verrast door de e-mail dat het door de brievenbus bezorgd zou worden bij mij thuis. Super fijn en op deze manier bijgedragen aan het niet verspreiden van het virus. Veel gezondheid voor iedereen bij jullie bedrijf!

Hi Lisa, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat fijn om te horen, hopelijk is je vriendin blij met haar mooie armbandje✨Veel gezondheid en alvast een fijn weekend! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie producten, snelle en goede service

Overzichtelijke site, leuke spullen en snelle levering

Hi Jacqueline, Bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Supersnelle levering

Mooi verpakt; armbandje was inderdaad klein maar ben snel geadviseerd en je kan er een verlengstukje bij kopen

Hi Marieke, Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie armbandje✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Waardeloze kwaliteit

De armband die ik bestelde is van goedkope en waardeloze kwaliteit. Geen 23 euro waard! Daarnaast is de armband echt veel te klein, is voor een kinderarmpje. Ik ben erg teleurgesteld!

Hi Claudia, Wat jammer om te horen dat de armband niet aan je verwachting voldoet. De afmetingen staan bij ieder product vermeld, maar ik kan me de teleurstelling voorstellen als het armbandje niet past. Uiteraard mag je je bestelling altijd binnen 14 dagen aan ons retourneren. Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooi armbandje

Snelle bezorging en zorgzaam verpakt!

Hi Jolanda, Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraad✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie producten, snelle levering

Mooie ring gekcht...netjes veroakt Snelle levering

Hi Karin, Bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie ring✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snelle bezorging , mooi sieraad

Snelle afhandeling

Hi Dorothe, Bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraad✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snelle reactie en zeer behulpzaam

Hi, Wat leuk om te horen, bedankt voor je beoordeling! Veel plezier van je mooie roundies✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snelle levering en prachtige sieraden!

Hi Carla, Bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Prma service

Woensdag bestelt,donderdag keurig in de bus via Post.nl

Hi Ellen, Bedankt voor je leuke beoordeling! Fijn om te horen dat je bestelling zo snel geleverd is! Hopelijk heb je er veel plezier van✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Helemaal blij met de ketting, prima kwaliteit. Mooie verpakking, echt een cadeautje.

Hi Heleen, Bedankt voor je leuke beoordeling! Heel veel plezier van je mooie ketting✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

perfect

Goede behandeling mooie siraden en blijft mooi.

Hi Ria, Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza