De volgende keer zou ik hier weer bestellen

Fijne, duidelijke webwinkel. ZAG armbandje besteld, werd supersnel geleverd, zonder verzendkosten. Ideaal!

Ik koop echt al mijn sieraden bij Buddha Ibiza. De sieraden blijven echt prachtig. Snelle levering! Echt een top bedrijf waar ik nog heel lang klant van zal blijven. Bedankt Buddha Ibiza šŸ’—

Mooie sieraden, fijne site en snelle levering. Wel hoop ik dat er binnenkort weer nieuwe armbandjes op komen.

Heel erg blij met Zag kettinkje! šŸ¤©

Moeilijk kiezen uit deze topcollectie...šŸ˜ŠSupersnelle levering en dit cadeautje voor mijzelf was heel mooi verpakt!

Buddha Ibiza is klantvriendelijk en heeft een mooie uitgebreide collectie.

Per toeval kwam ik op de Buddha Ibiza site, wat een geluk. Zoveel moois, echt een prachtige collectie, veel keus, prima snelle service en heel leuk verpakt. De sieraden met parels waren een verjaardagskado voor mijn dochter en zijn enorm goed in de smaak gevallen, ze staan haar hartstikke mooi. Dankjewel groetjes Saskia uit Delft

Great service!

The jewellery was nicely packaged and good value for money.

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Ik heb een ketting besteld, deze ziet er mooi uit, voldoet aan de verwachtingen. Bezorging was ook heel snel, fijn!

product snl en netjes geleverd

Hele goede service

Nadat mijn armbandje niet was aangekomen. Hierover contact gehad en kreeg een nieuwe zonder extra kosten. Heel fijn, ben er heel blij mee dank je wel!!

Ik ben nog altijd aan het wachten...

Bestellen via de website ging erg soepel. Overzichtelijke site en eenvoudig bestelproces. Zowel op woensdag (moment van bestellen) en op donderdag een bericht gehad dat mijn bestelling op vrijdag bezorgd zou worden. Helaas is het nu maandagavond en is er nog altijd niets bezorgd. Telefonisch werd ik netjes te woord gestaan, maar helaas helpt me dat niets ('vertraging in levering door grote drukte bij de post; daar kunnen wij niets aan doen'). Hoewel ik er vanuit ga dat het pakketje nog bezorgd wordt - in dat geval helaas wel te laat - kan ik helaas niet heel positief zijn over deze aankoopervaring. Daarnaast helpt het ook niet dat ik nu al een mail krijg om een review achter te laten, terwijl ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen...

Hi Bas, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat het uitzoeken en bestellen prettig is verlopen. Daarentegen is het natuurlijk hartstikke vervelend dat je je bestelling te laat hebt ontvangen. We hebben je bestelling direct aan de bezorgdienst meegegeven, verder zijn wij helaas echt afhankelijk van de levertijden van PostNL. Deze konden de drukte in december nauwelijks aan, waardoor de levertijd behoorlijk afweek van de reguliere levertijd (1-2 werkdagen). Uit voorzorg hebben we dit ook op onze website vermeld, maar ik kan me voorstellen dat je dit misschien over het hoofd hebt gezien en dat het dan heel vervelend is dat je bestelling later dan gepland wordt bezorgd. Onze oprechte excuses hiervoor! Ik hoop dat je ondanks de vertraagde levering van PostNL toch veel plezier hebt van je mooie aankopen! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goed, snel en mooi ingepakt afgeleverd

Zie boven

Hi Henny, Bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie aankoop! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Kadootje om open te maken

Super snelle levering, leuk verpakt....een echte surprise om te krijgen. Mooie armbanden en oorbellen. Goede kwaliteit!

Hi Mary, Bedankt voor je lieve beoordeling! Heel leuk om te horen! Veel plezier van je mooie armbanden en oorbellenāœØ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Het was heel mooi verpakt. En het sieraad zeer mooi. En snelle levering

Hi Marijke, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat je het sieraad mooi vindt, heel veel plezier ervan! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Het bestellen was heel fijn en het pakketje kwam snel binnen

Hi Sharona, Bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie aankoop! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Top sieraden, top service

Super mooie sieraden en een super service. Korte lijntjes en zeer klantvriendelijk. Ik heb al heel wat sieraden hier besteld. Echt kwaliteit!

Hi Lisette, bedankt voor je lieve beoordeling! Super leuk om te horen! Veel plezier van je mooie sieradenāœØ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Verkeerd artikel ontvangen

Onjuiste artikel ontvangen. Contact opgenomen, artikel retour en uiteindelijk juiste artikel ontvangen.

Binnen een dag zoals gezegd, zeer mooi verpakt, met een leuk kaartje. Dat is nou service ten top!!!!

Hi Yvonne, bedankt voor je lieve beoordeling! Heel leuk om te horen! Veel plezier van je mooie aankopen en alvast fijne feestdagenāœØ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Helemaal top!!

Leuk ingepakt. Snelle bezorging. Makkelijk te bestellen op de site.

Bedankt voor de lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie aankopen en alvast fijne feestdagenāœØ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede service. Jammer dat het retourneren voor eigen kosten js.

Duidelijke webshop. Producten snel geleverd.

Hi Youssra, bedankt voor je leuke beoordeling en voor de feedback! Veel plezier van je mooie aankopen en alvast fijne feestdagenāœØ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Prima bedrijf

Werd allemaal vlot afgewerkt, zonder problemen

Hi Sylvia, bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je aankopen en alvast fijne feestdagenāœØ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie ketting . Snel geleverd . Top!

Helemaal blij met de kadootjes voor mijn dochter en schoondochter . Top!

Hi Corinne, bedankt voor je lieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je blij bent met de cadeaus, je dochter en schoondochter boffen maar met zo'n lieve (schoon)moeder šŸ˜‰ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Makkelijk en vlot!

Leuk assortiment en een heel vlotte levering!

Hi Caroline, bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie aankopen en alvast fijne feestdagen! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

De armband die ik had besteld was binnen no time binnen, dat was erg prettig! Wat ik jammer vind is dat er geen optie was om hem eventueel in een cadeau verpakking te laten versturen (of ik moet dit over het hoofd hebben gezien?). Verder prima tevreden, blij met de armband, mooie armband van goede kwaliteit.

Hi Shirley, Bedankt voor je lieve beoordeling! Alle bestellingen worden standaard in een cadeauverpakking verstuurd. Zodat het niet alleen leuk is om te geven, maar ook een cadeautje voor jezelf is om uit te pakken! šŸŽ€ Veel plezier van je mooie armband! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Leuk assortiment, mooie kwaliteit, goede prijs.

Hi Janny, bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie aankoop! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Zeer compleet, snel en stijlvol verzonden.

Als liefhebber van het merk ZAG heeft Budda Ibiza een groot assortiment en geeft op hun website dit goed weer met mooie foto's. Zelfs tijdens Blackfriday, was mijn bestelling keurig de volgende dag in huis, mooi verpakt, kortom top!

Hi Anne, bedankt voor je lieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je net als wij een echte ZAG liefhebber bent. Veel plezier van je mooie aankopen! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza