Fantastisch!!!

Mooie site, snelle levering, goede kwaliteit.

Leuke, hippe en betaalbare sieraden

Sieraden blijven mooi, ook als je het altijd draagt

Blij met mijn armband en snelle service. En ook heel erg leuk ingepakt. Echt een cadeau.

Goede vriendelijke service!

Had 2 bestellingen gedaan bij Buddha Ibiza en 1 geretourneerd pakje is 'ergens' in de post kwijtgeraakt. Na wat uitzoekwerk helaas niet terecht maar Miriam van BI heeft dit vriendelijk en naar tevredenheid opgelost.

Een plezier om mijn pakket te ontvangen

Heel mooi ingepakt snelle en goede service op en top.

Prima verpakt en snel ontvangen.

Mooie aanbieding én sieraad anders gezegd 2 vliegen in één klap. Geweldige snelle service en mooi ingepakt als kade zonder extra kosten. Toekomst gericht vaker een bestelling doen. Webshop is beslist een goede aanrader.

Perfect!

Snelle levering en het armbandje is prachtig en van goede kwaliteit!

Mooi assortiment en snelle levering. Super!

Prima ervaring !

Snelle levering Goede service Mooie sieraden van Zag Al verschillende Zag sieraden gekocht

Top service!

Goede service. Snel en netjes geleverd!

Super leuke en mooie sieraden

Hele mooie sieraden, prijsklasse voor ieder wat wils, snel geleverd en prachtig ingepakt. Echt een kadootje om uit te pakken!

echt super goede kwaliteit

super leuke armbandjes pasen overal bij !

Binnen 2 dagen de bestelling binnen.

Mooie unieke sieraden van goede kwaliteit!

Snelle service, mooi verpakt en prachtige sieraden van een goede kwaliteit!

Prachtsieraden!

Mooie keus en prachtig verpakt thuisbezorgd.

Goed, snel en netjes geleverd

Zoals hierboven al genoemd, snel geleverd en netjes ingepakt geleverd. Nog een leuk sieraden doosje er bij gekregen ook. Top!

Leuk assortiment!

Website is overzichtelijk en assortiment is erg leuk. Ik koop hier altijd mijn zag sieraden.

Precies wat ik bestelde netjes op tijd geleverd.

Goeie keuze, nette website, goede prijzen en snelle levering.

Supersnelle levering en heel mooi verpakt

Vrijdag besteld en zaterdag in de brievenbus, het armbandje zat in een prachtige kadoverpakking !

Mooie sieraden, goede kwaliteit

De sieraden zijn mooi en van goede kwaliteit! Ik draag ze continue ( armbandjes ook in bed,onder de douche ) ! Mooi fijntjes, dat is waar ik van hou..

Correcte afhandeling

Snelle reactie.

Snelle levering. Leuk kadootje

We hebben een armbandje gekocht als Kadootje voor een vriendin. Super snelle levering, en leuk ingepakt. Armbandjes van ZAG zijn echt zo leuk, en blijven ook zo mooi! Ze was er erg blij mee, en wij natuurlijk ook!

Fijne webshop

Duidelijk en overzichtelijk shoppen en een mooie collectie

mooie webshop

mooie uitgebreide webshop met heel veel keus. Meedenken doen ze heel goed met beyrekking tot bezorging dank jullie wel hiervoor. Meerdere keren al besteld, snel in huis en leuk verpakt. Tot de volgende !