Snelle reactie en snelle levering

Snelle levering helemaal top !

Als je besteld is het altijd snel in huis en mooie sieraden. Helemaal blij mee !

super mooi

mooie kwaliteit en super snelle verzending. Echt heel leuk!! wel minder goed voor je portemonnee :)

Ecstatic with my new purchase!

Gas Bijoux is one of my favourite brands you have a great selection along with a good choice of other makes. It’s hard not to buy something new every week. Fast service and great packaging too!

Hi Rebecca, Thank you for your lovely review! So nice to hear that you also love the Gas Bijoux brand 😍 We add new Gas Bijoux items to our collection every week. We hope you will enjoy your beautiful jewelry and we'd love to see you again✨ With love, Stefanie | Buddha Ibiza

Uitstekend service, mooi verpakt als cadeau voor jezelf

Uitstekende service, snelle levering en ook nog eens heel mooi verpakt. Was een mooi cadeau voor mezelf.

Hi Margriet, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Wat leuk om te horen dat je jezelf zo'n mooi cadeau hebt gedaan 😊 Hopelijk heb je er veel plezier van!✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Luved the experience end2end :]

Great selection of products, super fast delivery, very cutely packed items. 100% worth shopping and coming back :]

Hi Mia, How nice to hear, thank you for your lovely review! We hope you will enjoy your beautiful jewelry and we can't wait to see you again!✨ With love, Stefanie | Buddha Ibiza

Voldoet aan verwachting

Supersnelle verzending, gezellig verpakt! Armbandjes voldoen aan verwachting.

Hi Hester, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat de verzending zo snel is gegaan 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie armbandjes✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Fijne, betrouwbare leverancier van mooie sieraden; van Buddha Ibiza naar Barchem Achterhoek!

Prettige en duidelijke communicatie. Snelle levering! Kwalitatief zeer mooie producten!

Hi Bernadette, Ontzettend leuk om te horen 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie kwaliteit sieraden!

Snelle verzending en een erg mooie kwaliteit van sieraden. De sieraden verkleuren niet. Mooie groote, fijn dat de ringen verstelbaar zijn. Top!

Hi Merel, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je de kwaliteit van de sieraden zo ervaart 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Hi Conny, Wat fijn dat je onze service zo ervaart, bedankt voor je beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen, hier 3 keer over gemaild en krijg maar geen reactie.

Uiteraard is het mogelijk dat een pakketje zoek raakt. Ik heb hier ook meerdere malen contact over opgenomen om dit op te lossen. Na mijn eerste mail op 12-03 kreeg in het antwoord dat deze echt was verstuurd. Hier heb ik op geregeerd op 15-03, daarna nogmaals op 18-03 en 25-03. Tot op heden op geen enkele mail antwoord gehad. Het lijkt wel of ik niet serieus wordt genomen.

Goede website en snelle levering

Heel tevreden

Hi Fanny, Leuk om te horen dat je zo tevreden bent, bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Aanrader! Je bestelling wordt echt als een cadeautje bezorgd!

Super mooie armband besteld en thuis krijg je echt een cadeautje opgestuurd, super mooi verpakt! Echt een aanrader!

Hi Irene, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je bestelling en de cadeauverpakking! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie armband✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Prachtig, blinkend, stalend,...een kadootje!

Ik heb al meerdere sieraden gekocht bij Buddha Ibiza, voor mezelf en voor anderen! Elke keer ben ik weer blij verrast wat een kadootje je krijgt en wat een prachtige, originele sieraden er in dat kadootje zitten! Bedankt.

Hi Lisette, Hier worden we helemaal blij van! Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten. Leuk ook om te horen dat je niet alleen voor jezelf goed geslaagd bent, maar ook voor cadeautjes 😊 ​Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Gewoon super!

Mooie sieraden, altijd veel keuze van ZAG bijoux. Ik ben superblij met mijn ZAG armband en ketting! Snelle levering en mooi verpakt. Leuke korting ook!

Hi Jolanda, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over je nieuwe ZAG Bijoux 😍 Bedankt voor je lieve beoordeling! En fijn om te horen dat je goed gebruik hebt kunnen maken van de kortingscode. Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie juwelen

Snelle levering , mooie juwelen , al verschillende keren besteld en zeer tevreden, de juwelen zijn kwalitatief zeer goed !!!

Hi Saskia, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super leuk om te horen dat je al vaker goed geslaagd bent bij ons 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie juwelen✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Ik heb al meerdere malen sieraden besteld bij Buddha Ibiza en zeer tevreden met de snelle service.

Hi Cynthia, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je al meerdere keren goed geslaagd bent bij ons en dat je onze service zo ervaart 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie Site en mooie artkelen,en goede sevice!

Ik slaag altijd!!!

Hi Joan, Super leuk om dit te horen 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Fantastische ervaring om online je sieraden te shoppen.

Mooie en prachtig cadeau gekregen van mijn man en zoon, een prachtige armband en ook een snelle levering zodat het op mijn verjaardag precies op tijd kwam. Prachtig ingepakt echt een verassing om te krijgen. Echt een aanbeveling.

Hi Nathalie, Bedankt voor je mooie woorden en beoordeling! En wat een lieve verrassing van je man en zoon voor je verjaardag 😍 Leuk om te horen dat ze zo goed geslaagd zijn! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie armband✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Uitstekend!

Snelle levering, perfect!

Hi Sharine, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat de levering zo snel was, hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Prachtig

Toen ik het paketje open maaktje was ik erorm verrast dit had ik echt niet verwacht, alles zat zo mooi verpakt allemaal kleine cadeautjes! De armbandjes zijn prachtig, precies hetzelfde als op de foto, ze passen goed en zijn mooi afgewerkt. Ik heb ze meteen om gedaan. Op mijn werk kreeg ik alleen maar complimenten en vroegen ze waar ik ze heb gekocht!

Hi Marissa, Super leuk om dit te lezen, bedankt voor je lieve en uitgebreide beoordeling! Wat leuk ook dat je zo veel complimenten hebt gekregen van je collega's 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie armbandjes✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Betrouwbaar en ontzettend leuke webwinkel

Altijd snelle levering. Mooi assortiment aan betaalbare accessoires.

Hi Kim, Super leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Prachtig

Blijft lang mooi, heb het altijd om. Ook onder de douche

Hi Karin, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat fijn dat de sieraden ook mooi blijven als je ermee doucht! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mijn ervaring met Buddha Ibiza is heel goed. Ze hebben mijn aankoop heel snel geleverd. Ik zou zeker vaker hier bestellen

Hi Nynke, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat je ervaring zo positief was, we zien je ook graag terug 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Toppie !!@

Super service ook als iets kapot is

Hi Karin, Wat fijn om te horen dat je onze service zo ervaart, bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza