Very good and fast delivery

Thanks for good Service

Snelle levering, heel fijn!

Product gevonden wat ik zocht, snelle en gratis levering. Perfect!

Leuke site met mooie producten!

Ik heb mooie oorbellen gekocht en zijn supersnel verzonden! Ga zo door.👍

SUPER SERVICE!

Ik ben super blij dat ik Buddha Ibiza heb ontdekt. Ik koop al mijn sieraden daar. Ik ben super erg tevreden met ze. Bestellingen heb ik de volgende dag in huis, sieraden worden snel bij gevuld, etc.

Goede ervaring gehad met BhuddaIbiza, toffe producten, mooie site, fijne diversiteit aan producten én prijzen, klantvriendelijk (belangrijk!) en snelle levering! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Hi Ellis, wat fijn om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Super tevreden over mijn bestelling. Snelle levering, mooi verpakt. Via mail krijg je bevestiging van je bestelling en wanneer je bestelling wordt geleverd!

Hi Gwen, wat leuk om te lezen! Bedankt voor je lieve beoordeling! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede service en levering

Snelle levering, goede service en heel blij met mijn aankoop!

Hi Lia, bedankt voor je lieve beoordeling en heel veel plezier van je mooie aankoop! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Heel goede service

Het was een verjaardag cadau en is mooi Ingepakt

Hi Bianca, bedankt voor je leuke beoordeling! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Ruim aanbod & top service !

Een snelle levering en keuze uit een ruim aanbod, super! Klantenservice reageert enorm snel en staat klaar voor al uw vragen. Ik bestel daarom ook heel graag bij Buddha Ibiza!

Hi Juul, wat leuk om te lezen! Bedankt voor de lieve beoordeling! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Overzichtelijk en snel

Het is een overzichtelijke site om op te shoppen. Mooie sieraden en een snelle en nette verzending. Heel blij met de oorbellen. 👍🏼👍🏼

Hi Susanne, bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier van je mooie nieuwe oorbellen! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Fijne website met uitstekende service!

Top site met veel keuze voor mij als echte ZAG liefhebber. De service is uitstekend, zelfs als je wat ongewoons vraagt. Het zal zeker niet laatste keer zijn geweest dat ik hier wat besteld heb.

Hi Ellen, wat leuk om te horen! Bedankt voor je lieve beoordeling en veel plezier van je mooie ZAG Bijoux! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

.Mijn eerste bestelling bij Budha Ibiza was een positieve ervaring

Mijn eerste bestelling bij Budha Ibiza was een positieve ervaring. Gisteren besteld vandaag in huis. Kan gelijk genieten van mijn mooie sieraad. Het was voor mn verjaardag dus ht was ook nog lief ingepakt.

Hi Nadia, bedankt voor je leuke beoordeling! Heel veel plezier van je mooie nieuwe sieraad! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Zeer goed snelle levering nette service

Bestel hier regelmatig sieraden vooral van Zag Bijoux. Goeie services snelle levering echt een cadeautje om uit te pakken! Via Facebook Messenger ook snel reactie. Erg fijne site om te bestellen.

Hi Carmen, bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier van je mooie sieraden! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Super netjes!

In een mooi doosje op gestuurd met n leuke brief erbij! Dankjewel Tot de volgende keer!

Hi Nancy, bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie aankoop! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede ervaring!

Dit is de 2e keer dat ik wat gekocht heb, en wederom tevreden!

Hi, bedankt voor je leuke beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent, veel plezier van je mooie aankoop! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

In love!

Snel bezorgd, mooie kwaliteit en een goede prijs 💫

Hi Liza, wat leuk om te lezen! Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van je aankoop! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Leuke oorbellen en verzorgd verpakt.

Dank voor het briefje!

Hi Sas, bedankt voor je leuke beoordeling! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Een betere service kan niet!

Na binnenkomst ontdekte ik dat er iets niet klopte met de sluiting. Foto's gemaakt van mijn armbandje van ZAG, en als antwoord kreeg ik, als er problemen waren, moest ik dat melden. Helaas ben ik na 2 dagen een het armbandje verloren, gekocht van mijn bijna 90 jarige vader zijn geld, wat ik had gekregen. Ik koop altijd iets blijvend, van het geld van hem. Ik was verdrietig, en wilde een deal maken, b.v tegen inkoopprijs of ieder de helft. Tot mijn vreugde krijg ik zo een hele nieuwe, kosteloos. Dat noem ik echte service! Ik ben er zo blij mee dat ik moest huilen! Super lief! Top shop Buddha Ibiza <3

Hi Marian, bedankt voor je super lieve beoordeling! En wat leuk om te lezen dat je zo'n mooi blijvend cadeau van je vader hebt gekregen. Vervelend dat het vorige armbandje stuk is gegaan, gelukkig konden we je blij maken met een nieuwe. Heel veel plezier van je mooie armbandje! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie site,snelle afwerking,leuk verpakt!

Duidelijke,mooie site,snelle levering en cadeautje is leuk verpakt,kortom helemaal naar wens.

Hi Birgit, bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Geweldig, mooie site!

Snelle levering, leuk verpakt. Super! Ga zeker vaker bestellen.

Hi Esther, bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier van je aankoop! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snel, goede kwaliteit

Voor de tweede keer iets besteld. Eerste keer een zag armbandje. Die kwam kapot aan. Super service, snel geregeld en snel weer een nieuwe terug. Nu een kettinkje besteld. Was super snel in huis en heel!

Hi Simone, bedankt voor je leuke beoordeling! Fijn om te horen dat je blij bent met je kettinkje! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Geweldig!!

Heel snel het armbandje ontvangen. Erg mooi ingepakt. Echt een cadeautje.

Hoi Rie, bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie armbandje! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Makkelijk bestellen, zag er precies zo uit zoals ik het me had voorgesteld

Vond het alleen jammer dat het niet sneller kon geleverd worden. Voor de rest helemaal oké. Ook erg leuk hoe het verpakt is is echt zorg aan besteed ook leuk om iemand kado te doen alleen moet er dan geen pakbon bij zitten dat zo leuk zijn als die optie er was. Koop zeker weer iets bij jlie Gr juanita

Hi Juanita, bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat je blij bent! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Super mooie armband snelle levering!

Mooie armband en super snel geleverd en ook nog voor een leuke prijs! Erg blij mee!

Hi Chantal, bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat je blij bent met je mooie nieuwe armband! Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Niet zo goed

Compleet het verkeerde product ontvangen. Had een goud met mintgroen armbandje besteld en heb een heel ander armbandje gekregen. Op de pakbon stond wel het goede product maar heb een andere armband ontvangen. Jammer... maar voor de rest is het wel leuk ingepakt :)