Super geholpen.

Zo klantvriendelijk. Duidelijk,en item snel in huis. Erg tevreden en ga zeker vaker iets bestellen.

Goede site . Snelle levering , en super mooi

Hi Laura, Leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede kwaliteit en zeer snelle levering

Geweldig verpakt en het is de volgende dag al binnen, Zag sieraden zijn mijn favoriet. Er zijn maar weinig site’s die zo een ruim assortiment hebben als buddha Ibiza.

Hi Inge, Super leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie ZAG sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Prachtige collectie!

Super blij met mijn nieuwe armbanden en ringen uit de nieuwe zag collectie. Snel geleverd, goeie kwaliteit en mooi!

Hi Thu-Ha, Bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier van je mooie ZAG sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie ketting, Snel geleverd,

Mooie ketting, snel geleverd en leuk ingepakt.

Hi Martine, Leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie ketting✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Super snelle levering

Super service. Armbandje besteld en was de volgende dag al binnen. Zou zeker nog een keer bij Buddha Ibiza bestellen.

Hi Charlotte, Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie armbandje✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Geweldige snelle levering!!

Geweldige snelle levering! Echt een cadeautje wat je krijg kei leuk ingepakt! TOP ga zo door!!

Hi Roosje, Wat een leuke enthousiaste reactie, bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Zag collectie is mijn favoriet. Ik kijk regelmatig, en ik koop wat ik mooi vind. Hopelijk komen de gekleurde armbandjes ook nog een keer uit in een ketting.

Hi Conchita, Super leuk te horen, bedankt voor je beoordeling! Hopelijk komen deze inderdaad ook uit in een ketting, dan vind je ze zeker terug op onze site. Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Superschnell und tolle Ware

Versand superschnell, schön und liebevoll verpackte Ware, kann ich nur weiterempfehlen

Snel bezorgd, mooie sieraden en heel leuk verpakt. Een kadotje voor mezelf!

Hi Geerte, Wat leuk om dit te horen, bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie cadeau aan jezelf✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Zeer mooie juwelen van goede kwaliteit

Ik kocht onlangs een armbandje voor mijn beste vriendin. Super snelle levering en deze was nog mooier in het echt. De kwaliteit was ook zeer goed. Ik ga zeker nog bestellen op deze site! Love it!

Hi Diana, Wat leuk om dit te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn dat je beste vriendin zo blij was met haar cadeau, hopelijk heeft ze er veel plezier van✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede service en erg klantgericht

Mijn dochter had een ketting besteld en die was niet goed en nadat ik contact opnam omdat dit al de derde dag was en ze zo blij was met haar mooie ketting gingen ze daar heel klantgericht mee om. Het probleem is snel verholpen en ze hadden begrip en dachten echt mee. Dus koop daar zeker weer wat van die enorme mooie sieraden want ben super tevreden! Dikke pluim.

Hi Mandy, Fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is! Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede snelle service

Mijn bestelling lag na 2 dagen al in de brievenbus (ik woon in België). Product ziet er uit als omschreven en is van goede kwaliteit. Verzorgd ingepakt.

Hi Heleen, Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel is bezorgd in België! Bedankt voor je lieve beoordeling en veel plezier van je mooie sieraad✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

snelle verzending, mooie sieraden, goed en leuk verpakt

Hi Sandra, Leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Uitstekende service mooie sieraden

Was op zoek naar grote stoere Goudkleurige armband, nou hij is prachtig !! Andere armbanden staan er perfect bij. Zeker een tevreden klant en zal jullie blijven volgen.

Hi Aletta, Wat leuk om te horen dat je zo goed geslaagd bent! Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie armband✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie sieraden!

Heel snel geleverd en mooie kwaliteit!

Hi Nikita, Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede kwaliteit en fijne bezorging!

Erg blij met mijn aankoop! Fijne bezorging en leuk ingepakt voor mijn jarige zus! Ook telefonisch goed te bereiken :)

Hi Tess, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen, hopelijk heeft je zus veel plezier van haar mooie cadeau✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

De website was zeer gebruiksvriendelijk. Bestellen ging heel makkelijk. Verzending was snel en het was heel mooi ingepakt met een soort van echtheidscertificaatje erbij. Super!

Hi Milou, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat je onze website als gebruiksvriendelijk ervaart. Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooi product en een goede service

Mooi assortiment. Snelle service. Netjes verpakt.

Hi Piroschka, Leuk om dit te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Prachtige oorbellen!! Super blij mee nu al zin in m’n volgende bestelling!!

Hi Aafke, Wat leuk te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie oorbellen✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Top webshop mooie sieraden!

Goede service bestelling altijd op tijd bezorgd.

Hi Mary, Fijn om te horen, bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snel geleverd en leuk ingepakt

Hi Coby, Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Top!!!

Mijn ervaring is heel positief, regelmatig sieraden besteld en altijd een snelle levering. Het blijft ook heel mooi en het wordt altijd geweldig leuk ingepakt. Met andere woorden....ik ben heel tevreden

Hi Sandra, Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snelle levering en mooi ingepakt

Het armbandje dat ik bestelde was snel geleverd. Het was een cadeau voor iemand en het was zo mooi ingepakt dat ik daaraan niks meer hoefde te doen. Het armbandje zag er mooi uit.

Hi Jip, Fijn om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier met het geven van je mooie cadeau✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza