Snel besteld, snel geleverd, mooie kwaliteit, een aanrader!

Gemakkelijk te bestellen en afrekenen, snel geleverd in mooie verpakking! Mooie kwaliteit, echt een aanrader, voor jezelf of om een mooi kado te geven!

Hi Sandra, Bedankt voor je beoordeling! Super leuk dat je zo enthousiast bent over de kwaliteit, verpakking en website. 😍 Hopelijk heb je veel plezier van de ringen. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Slechte klantenservice

Snelle levering en mooi verpakte mooie sieraden. Maar als je een klacht hebt over het toch verkleuren van je vingers door een ring van bijna €20, wordt er op geen enkele manier serieus contact opgenomen. Slecht vind ik dat!!! Ik heb 2x gemaild en via Messenger een pb gedaan… GEEN REACTIE!!!

Mijn collega vond de armband prachtig

voor afscheid van mijn zeer gewaarde collega die ergens anders gaat werken zo met deze armband voor altijd in mijn hart

Prachtige ring

Ik heb een ring besteld en die werd snel geleverd En ik werd ook goed op de hoogte gehouden Betrouwbare site En snelle levering Dus als er iets voor je bij zit is het zeker het bestellen waard !

Snelle levering en netjes/leuk verpakt. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Hi Cora, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking en de snelle levering 🥰 Bedankt voor je review en veel plezier van het geluksarmbandje! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Blij met mij ringen zijn echt heel mooi

Hi Santusia, Bedankt voor je review! Hopelijk heb je veel plezier van de ringen, super leuk dat je er blij mee bent 💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle bezorging prima product

Ben heel blij met mijn Ibiza armband!

Hi Marianne, Super leuk dat je blij bent met je armband 🥰 hopelijk heb je veel plezier van de armband. Bedankt voor je review! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Fijne website en snelle bezorging

Overzichtelijke website, via tiktok ontdekt. Bestelling was mega snel binnen. Goed verpakt, heel tevreden

Hi Nathalie, Super leuk dat je ons via TikTok hebt ontdekt 😃 Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je de website overzichtelijk vindt en dat je zo tevreden bent over de verpakking en bezorging🤩 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Wat een mooie collectie !!!

Heb al veel sieraden gekocht Geweldige kwaliteit , snelle levering en zoveel keuze

Hi Joséphine, Bedankt voor je mooie beoordeling🥰 Super leuk dat je zo enthousiast bent over de kwaliteit en het assortiment! Fijn dat je bestelling snel is bezorgd💝 Veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle verzending! Mooie sieraden

Hi Lizan, Super leuk dat je onze sieraden en verzending zo'n mooie beoordeling geeft🥰 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

goede service, snel en betrouwbaar

mooie spullen , heel overzichtelijk op merk gerangschikt

Mooie sieraden

Hi Ingrid, Bedankt voor je mooie beoordeling! Top horen we natuurlijk graag😍 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtig

Ik heb veel sieraden van Buda Ibiza zijn echt prachtig en blijven door de jaren heen ook echt mooi!

Hi Martine, Super leuk dat je zo enthousiast bent over de sieraden🥰 Bedankt voor je mooie beoordeling! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtige sieraden en hele goede en snelle service

Mijn ervaring is heel positief. Heb al regelmatig sieraden besteld. 1 keer was er wat met een raffia armband en daar ben ik heel goed mee geholpen.

Hi Mirjam, Bedankt voor je mooie beoordeling 🥰 Super fijn dat je zo positief bent over onze service. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prima snelle service

De ontvangen ring is mooi. Iets groter dan ik had verwacht maar om andere vinger kan ie ook gelukkig. Een vd bestelde artikelen bleek toch uitverkocht dat was jammer. Hopelijk volgt die nog snel.

Hi Ellen, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je de ring mooi vindt 😍 Juist leuk om ringen eens aan een andere vinger te dragen dan aan de ringvinger. Jammer dat een item niet meer op voorraad was, daarmee hadden we je ook graag blij gemaakt. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Kwaliteit super, mooi en goed afgewerkt. En als een cadootje met veel zorg wordt het ingepakt. En ik draag het met heel veel plezier. Dankjewel X

Hi Irma, Super dat je zo enthousiast bent over de kwaliteit en de cadeauverpakking 💖 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super!!

De sieraden blijven mooi!

Hi Jill, Bedankt voor je mooie beoordeling 🤩 Veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

super

Prachtig armbandje

Hi Mieke, Bedankt voor je mooie beoordeling! Super leuk dat je enthousiast bent over het armbandje 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van het armbandje! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Sneller levering en megaa mooie ring zo blij mee

Hi Amy, Wat leuk dat je zo blij bent met de ring 🥰 Super fijn dat de ring snel is bezorgd! Hopelijk heb je veel plezier van de ring! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super Mooie sieraden

Mooie website mooie sieraden snelle levering

Hi Marcia, Bedankt voor je mooie beoordeling! Super leuk dat je zo enthousiast bent over de website en de sieraden 💖 Fijn dat je bestelling snel is bezorgd. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

uitstekend

snelle levering, mooi sieraad, mooi ingepakt…echt een aanrader

Hi Sonja, De beste wensen voor het nieuwe jaar! ✨ Super dat je je bestelling snel hebt ontvangen. Leuk dat je zo enthousiast bent over de ring en de verpakking. Hopelijk heb je veel plezier van de ring! Bedankt voor je mooie review 🥰 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Wordt goed meegedacht

In mijn geval was het een beetje overmacht, maar er werd alle moeite voor gedaan om het voor elkaar te krijgen.

Hi Inge, Bedankt voor je review! De oorbellen hebben we voor je nabesteld, je hebt de oorbellen gelukkig nog voor je vakantie ontvangen 😃 Fijne vakantie en natuurlijk veel plezier van de oorbellen! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Erg blij mee

Top top ik ben erg tevreden met alles

Hi Luciene, De beste wensen voor het nieuwe jaar 🍀 Bedankt voor je mooie review, super dat je zo tevreden over alles bent! Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden ✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooi product, heel blij mee!

Top service en super service, blij met mijn armbanden.

Hi Veronica, Bedankt voor je mooie review 🥰 Top dat je onze service zo waardeert en dat je blij bent met de sieraden! Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden ✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mijn 2e bestelling ook perfecto!

Als enige site een verstelbaar armbandje voor mijn dochter maat 15/16. Ze is er blij mee en mijzelf een toppertje van een ketting cadeau gedaan. Zal de site komend jaar ook weer in de gaten houden.

Hi Syl, Super dat je zo goed bent geslaagd voor jezelf en natuurlijk voor je dochter ✨ Bedankt voor je mooie review en veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.