Prima en ook fijn dat ze goed bereikbaar zijn

Goede service!

Ik heb woensdag besteld en dinsdag pas ontvangen. Geen idee waar de vertraging is opgelopen..

mooie spullen, snelle levering

bestel graag bij buddha ibiza, als het blijft zoals nu zal ik dat blijven doen!

Bij Buddha Ibiza vind ik altijd iets naar mijn zin.

Veel keus uit prachtige merken op een mooie overzichtelijk site. Snelle verzending en een erg vriendelijke toegankelijke klantenservice. Pakjes worden mooi verpakt verzonden. Eén verbeterpunt zou gratis retourneren kunnen zijn. Verder helemaal top en een echte aanrader!

Ik heb een armband gekocht als cadeau voor mijn moeder. Wat een super mooi sieraad en een hele snelle levering, echt top!

Goede en snelle service

Mooie Rong ontvangen en snelle service

Mijn cadeautje voor mijn zus was snel en zonder problemen sipergeslaagd

Ik heb zitten dubben tussen verschillende armbandjes, maar uiteindelijk heb ik de mooiste gekozen voor mijn zus. Snel en dus op tijd, zonder problemen betaald en opgestuurd. Fijne service.

Fantastische service

Bij de levering van oorbellen was iets verkeerd gegaan en de volgende dag was alles meer dan geweldig opgelost. Ik was onder de indruk van de kwalitatieve en vriendelijke service en klantgerichtheid en het enthousiasme om het probleem op te lossen. Ook al wonen wij in Duitsland, we zullen zeker meer mooie sieraden bij Buddha Ibiza bestellen. Met dank!

Snelle en correcte bezorging, het artikel voldoet helemaal aan de verwachting!

Prachtige sieraden, uitgebreide collectie heel veel keus.

Ik zat te kijken voor zilveren armbanden en kwam op de site van Buddha Ibiza. Door het woord Buddha had ik het idee van dit kunnen wel eens aparte sieraden zijn. En ik had gelijk, prachtige sieraden exclusief en in allelei stijlen. Eigenlijk wist ik niet wat ik moest kiezen, wel was ik heel blij met de sieraden die precies zilver lijken maar niet massief zilver zijn, mijn budget is niet toereikend voor duur. Maar bij jullie was er heel veel keus in een andere prijs, ik heb meteen twee armbandjes besteld en inmiddels ontvangen en ik ben zo blij met mijn aankoop de armbandjes zijn prachtig, precies zoals ik hoopte. Inmiddels heb ik al artikelen op mijn lijstje gezet zodat ik ze makkelijk terug kan vinden als ik weer wat wil bestellen dat ga ik zeker doen. Nog een pluspunt geen verzendkosten en de artikelen worden beeldig verpakt, dus een cadeautje voor mijzelf. Kort gezegd ben ik dolblij dat ik jullie site heb gevonden. Een blije Marianne.

Goede communicatie en mooi product!

De website was heel erg duidelijk en mooi ingericht. Nadat ik besteld had kreeg ik gelijk een bevestigingsmail en werd ik continu op de hoogte gehouden van mijn bestellingsstatus. Ik kreeg best snel het product en wat was het mooi verpakt! Ik heb het als cadeautje gegeven en ze was er superblij mee en je ziet dat het goede kwaliteit is!

Reageren snel op mails, zelfs in weekend en avonduren

Fantastic

Mooie armband

Geweldige kwaliteit sieraden

Ik blijf zeker sieraden bestellen omdat het zooo mooi blijft!! Een aanrader als je geen echt gouden sieraden wil aanschaffen!!

Slecht

Dinsdag 17 augustus ketting besteld, op de site staat 1-2 werkdagen. Nu een week verder en heb mijn ketting nog steeds niet binnen.

Beste Lotte, Alle bestellingen voor 16:00 uur geplaatst worden dezelfde (werk-)dag verstuurd. Je bestelling is geplaatst om 16:35 uur en is op woensdag 18 augustus verstuurd. Iedere dag wordt er door ons team hard gewerkt om alle bestellingen mooi ingepakt te verzenden. Wij zijn afhankelijk hoe snel PostNL kan komen bezorgen, dit hebben wij helaas niet in de hand. Het kan weleens voorkomen dat PostNL later is met bezorgen. Jammer dat je ons deze beoordeling hiervoor geeft. We hadden het graag anders gezien. Op maandag wordt er vaak geen brievenbuspost bezorgd. Hopelijk komt PostNL morgen het kettinkje bij je afleveren. Met vriendelijke groet, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle levering, mooi ingepakt!

Goede kwaliteit & Snelle levering !

Leuke / mooie sieraden en hele snelle levering. Bedankt!

Mooi verpakt en snel ontvangen

Verrast dat het zo mooi verpakt was.

Mooie kwaliteit en snelle levering en heel leuk ingepakt zeker in de mooie doosjes

Leuke/mooie artikelen, snel geleverd en mooi ingepakt in de doosjes

Prachtige sieraden, goede service

Ik heb hier nu 3 keer besteld. De sieraden blijven mooi! De laatste keer duurde het lang voordat mijn bestelling aankwam. Ik heb gebeld, kreeg een aardige dame aan de telefoon. Ze gaf aan dat ik nog een paar dagen moest wachten, als ik het dan nog niet zou hebben kon ik terug bellen en zou er een oplossing komen. Was uiteindelijk niet nodig want ik heb het gisteren ontvangen. Erg blij mee

Heel leuk!!! Snel bezorgd en ook nog eens leuk ingepakt❤️

Super blij met mijn aankoop

Een jaar geleden heb ik En armband gekocht van Buddha ibizaen was zeer tevreden over kwaliteit en nu ketting gekocht ben ook super blij me

Mooi producten, snelle levering, super service

Mooi producten, snelle levering, super service

Snel geleverd en mooie sieraden!