Goede ervaring

Duidelijke site en snelle levering. Top

Snelle service, product voldoet aan verwachting!

Erg leuke collectie, het bestelde kettinkje voldoet volledig aan verwachting! Mooi voor weinig geld!

Mooi en goed verzorgd

Mooie ring en goed verzorgd ingepakt

Uitstekende kwaliteit

Het armbandje wat ik besteld heb, was boven verwachting. Goede kwaliteit en een mooi sieraad. De levering ging ook snel.

uitstekend

twee dezelfde armbandjes besteld, een voor mij en een voor mijn dochter, vonden we leuk, moeder en dochter. De volgende dag waren ze al in huis, keurig apart verpakt met een verpakking eromheen.

Snelle levering en mooi materiaal

Ik zou zo weer bestellen. Het is een cadeautje om het te krijgen! Er wordt aandacht aan besteed.

Hi Femke, Leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snelle levering en mooie sieraden.

Hi Susan, Bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Na week nog steeds geen pakketje

Ik heb al een week geleden een bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen. Klantenservice mail gestuurd maar ook nog geen reactie, maar wel een mail of ik mijn beoordeling wil geven.... Vreemde manier allemaal hopelijk krijg ik snel mn pakketje of een bericht.

Hi Annemarie, Wat vervelend dat de levering van je bestelling vertraagd is. Ik kan me voorstellen dat je je verheugd op het ontvangen van je bestelling, dan valt dit inderdaad even tegen. Je bestelling is direct door ons verstuurd. Hier heb je ook een bevestiging van gekregen. Een enkele keer komt het voor dat PostNL niet binnen de afgesproken 1 - 2 werkdagen kan leveren. Helaas ligt dit buiten onze macht. Ik kan me voorstellen dat je je dan afvraagt waar de bestelling blijft en dat je ons een mail stuurt. Normaliter reageren we binnen 24 uur op alle e-mails, echter hebben we vorige week een aantal dagen met een grote (e-mail)storing te maken gehad, waardoor e-mails niet bij ons binnenkwamen en wij zelf ook geen e-mails konden versturen. Dat is super vervelend voor ons, maar natuurlijk ook voor jou omdat je een reactie van ons verwacht. Na het oplossen van de storing hebben we je e-mail beantwoord en een foto meegestuurd van de verzending. We hebben nog geen reactie hierop gekregen dus ik vermoed dat je je bestelling inmiddels ontvangen hebt. Onze oprechte excuses voor de vertraging van de levering van je bestelling en de wijze waarop de communicatie verlopen is. Dat is niet de service waar wij voor staan. Ik hoop dat je inmiddels al veel plezier hebt van je mooie aankoop. Ik wens je een fijne dag!✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede en snelle service

Ik had een bestelling gedaan. Een deel was niet helemaal naar wens en heb ik teruggestuurd. De verzendkosten zijn voor jezelf. Ik heb het via briefpapier gedaan, spannend omdat je geen verzendlabel krijgt. De volgende dag had ik al meteen bericht dat ze het ontvangen hadden en heb ik mijn geld netjes terug gestort gekregen. Daarna meteen een nieuwe bestelling gedaan

Hi Inge, Wat fijn om te horen, bedankt voor je leuke beoordeling! Heel veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Sieradenparadijs

Exotische, Funky en Girly sieraden van verschillende bekende merken.

Hi Sanna, Wat heb je dat leuk verwoord 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraad✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Super snelle en mooi ingepakt!

Erg tevreden met mijn bestelling! De bestelling werd niet alleen super snel verzonden, maar was ook nog eens super mooi verpakt. Erg blij mee!

Hi Jill, Bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier van je mooie sieraad✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Prachtig juwelen,goede kwaliteit en prijs

Ben super blij mee. Dank je wel. Ik zal zeker nog meer bestellingen plaatsen.

Hi Geraldine, Bedankt voor je lieve beoordeling, heel leuk om te horen! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Dat ging snel zeg, en super netjes en stevig verpakt

Ik had een armband besteld, in het weekend en na het weekend werd deze geleverd. Nou dat kwam goed uit, dezelfde avond heb ik deze om gedaan. Ben er helemaal blij mee.

Hi Natascha, Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snelle levering van pracht producten

Bij de webshop van het merk waar ik interesse in had was alles constant uitverkocht. Hier gelukkig mijn favorieten toch nog kunnen scoren! Helemaal happy.

Hi Veronique, Bedankt voor je lieve beoordeling! En wat fijn dat je je favorieten toch nog hebt gevonden! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Gekregen wat belooft werd

Alles ging perfect dus ben zeker tevreden en de artikel zelf is prachtig :)

Hi Carlos, Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraad ✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Prettige winkelervaring en snelle bezorging

Leuk artikel aangeschaft, netjes verpakt, snel bezorgd, prettig winkelen op deze website!

Hi Eliza, Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snel en goede verzending

Mijn bestelling was er snel en zorgvuldig ingepakt!

Hi Renske, Fijn om te horen, bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraad✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie sieraden, top levering!

Zeer positief!

Hi Nicole, Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie producten. Retourverwerking duurt lang.

Mooie ketting geleverd gekregen. Andere ketting retour gestuurd, deze is nog altijd niet verwerkt.

Hi AJ, Bedankt voor je beoordeling! Door de huidige situatie rondom COVID-19 werken wij momenteel met minder personeel op kantoor, waardoor het kan voorkomen dat een retourverwerking iets langer in beslag neemt dan gewoonlijk. We streven ernaar om retourzendingen binnen 14 dagen te verwerken. Ik heb van mijn collega's vernomen dat je retourzending inmiddels verwerkt is. Excuses als dit langer in beslag heeft genomen dan je verwacht had! Veel plezier van je mooie ketting✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Veel keus, snelle levering

Mooie sierraden

Hi Jasja, Bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Heel tevreden, super service, persoonlijk mailtje dat het verzonden is en de volgende dag in huis. Kom zeker nog een keer terug.

Hi Evelyn, Wat fijn om dit te horen, bedankt voor je leuke beoordeling! Heel veel plezier van je mooie sieraad✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede service en snelle verzending!

Goede service, mooie producten en snel in huis! Heel tevreden, ga hier zeker vaker wat kopen!

Hi Talitha, Wat fijn om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede service!

Ik werd fijn op de hoogte gehouden van mijn bestelling met (naar mijn idee) een persoonlijk mailtje en de levering was snel en goed! Zou hier zeker vaker bestellen. Was een cadeautje en was zelfs al ingepakt, terwijl ik dit niet aangegeven had!

Hi Minoesch, Wat leuk om te horen! Bedankt voor je lieve beoordeling!✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Topervaring

Leuk assortiment oorbellen waaruit ik kon kiezen. Makkelijk te bestellen en super snel in huis! Top top, helemaal happy!

Hi Sandra, Bedankt voor je lieve beoordeling! Leuk dat je zo goed geslaagd bent, veel plezier van je mooie oorbellen✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Geweldige ervaring blij met mijn aankopen snelle levering!

Deze maand Buddha Ibiza ondekt eerste aankoop een ketting het was mooi verpakt en ben blij met de ketting. Een paar dagen later een ring besteld en weer verrast met de goede kwaliteit. Ga zeker vaker iets kopen.

Hi Mary, Wat leuk om dit te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Heel veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza