De sieraden die ik besteld heb, zien er IRL echt uit zoals op de foto’s. Goede kwaliteit, staan prachtig! Snelle levering, heel mooi en feestelijk verpakt en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Topervaring, ik kom zeker terug.

Snelle levering en heel mooi ingepakt.Prachtige sieraden

Snelle levering en heel mooi ingepakt.Prachtige sieraden

Mooie sierade

Vind ze wel wat kleiner uitvallen dan verwacht

levering binnen 24 uur !

topp !!

Mooie sierraden voor een mooie prijs!!

Het zijn mooie sierraden voor een mooie prijs!! Ga zeker nog meer bestellen!!

INLOVE!

Mijn vriendin is er super super super blij mee het is iets kleins maar super leuk ! Ik zou graag die 50 toegoed zeker willen! Want ze binnenkort jarig! Wil haar weer zo blij zien! Mijn dag kon niet beter als ik haar blij zie

Super!!!

Super mooie ring, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering. Duidelijke site en goede service. Ben helemaal happy!

Snelle levering, leuke armband

Mooi verpakt erg blij mee

Hele mooie sieraden en een super goede service!

De leveringen zijn heel snel, de sieraden zijn heel mooi en van een goede kwaliteit!

Hele goede service. Super mooie ringen!

Ben heel tevreden over de snelle levering van de mooie sieraden

Als ik iets bestel is het de volgende al binnen. Met de kerst waren de pakketjes heel feestelijk ingepakt.

Hi Alie, Wat leuk om dit te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snelle levering en zo leuk ingepakt, een cadeautje voor jezelf

Hi Babette, Bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie aankoop!✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Voor herhaling vatbaar!

Snelle levering, betrouwbaar, prachtig product zoals weergegeven op site! Chappo !

Hi Paula, Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

produkt voldoet niet aan eisen

armbandje besteld voor vriendin, heeft een 'normale'dikte van pols, maar bandje is te krap. Uiteindelijk maar aan mijn dochter gegeven.....

Hi André, Bedankt voor je beoordeling! De afmetingen van alle sieraden staan op de productpagina vermeld. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het super vervelend is dat het armbandje die je voor je vriendin had besteld te krap om haar pols zat. Speciaal hiervoor hebben we van ZAG Bijoux de Verleng Ketting online staan in zilver (https://www.buddha-ibiza.nl/jewelry/zag-verleng-ketting-zilver/) en goud (https://www.buddha-ibiza.nl/jewelry/zag-verleng-ketting-goud/). Deze is super handig wanneer een armbandje dus toch iets strakker om de pols zit dan verwacht of wanneer je bijvoorbeeld de lengte van een ketting iets langer zou willen hebben. Gelukkig heb je nu je dochter blij kunnen maken met het mooie armbandje!✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Super coole assecoires snelle levering

En ook leuke verpakking!

Hi Rian, Bedankt voor je lieve beoordeling! En veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Supersnelle levering! Mooi verpakt.

Supersnelle levering van mijn favoriete sieraden.

Hi Barbara, Bedankt voor je leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snelle levering en groot assortiment

Mijn bestelling werd snel geleverd. Heel erg blij mee!

Hi Nicole, Bedankt voor je leuke beoordeling! Fijn om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen, we hopen dat je er veel plezier van hebt✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede service, snel antwoord

Ik had een vraag over het pakketje dat ik besteld had, hierop werd diezelfde avond nog vriendelijk en duidelijk op gereageerd door Miriam. Goede service!

Hi Tessa, Bedankt voor je leuke beoordeling! Ik ga het compliment aan Miriam doorgeven 😊 Veel plezier van je bestelling✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Helemaal goed

Snel geleverd, netjes verpakt en mooie spullen:)

Hi Hedy, Bedankt voor je leuke beoordeling! Fijn om te horen dat je bestelling snel ontvangen is, we hopen dat je er veel plezier van hebt✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede prijzen, vriendelijke service! Ik dacht dat ik thuis moest zijn voor het pakketje dus had het naar een ophaalpunt laten sturen; kreeg toen een persoonlijk mailtje waarin ze zeiden dat ze het gewoon naar mijn huis hadden gestuurd omdat het door de brievenbus kon!:)

Hi Yasmee, Bedankt voor je leuke beoordeling! En veel plezier van je mooie aankoop!✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Zoals altijd goed!

Mooie sieraden, weer binnen een dag na bestelling ontvangen in een mooie verpakking. Bestel best vaak en altijd tevreden.

Hi Tara, Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Toppie!

Snel reactie op mijn vragen en goede service. De bestelling was heel netjes en leuk verpakt.

Hi Amber, Bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie aankoop✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Netjes en goed verpakt snel verzonden na bestelling.

Bedankt voor de leuke beoordeling! Veel plezier van je mooie aankopen✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Topservice

Snel geleverd, prachtig verpakt, duidelijke instructies omtrent retourneren. Hele leuke merken waar je uit kunt kiezen. Goed bereikbare klantenservice die snel reageert.

Hi Rosita Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza