Goede snelle levering

Superrrrrrrrrr

Het was snel bij mij thuis en het is erg mooi verpakt!! Ben er blij mee.

Wordt snel bezorgd en mooi verpakt

Grote variatie in mooie, kwalitatieve sieraden.

Leuke sieraden voor een leuke prijs

Ik heb 2 kettingen gekocht en ben zeer tevreden. Ze waren mooi ingepakt en ze zien er goed uit.

Besteld en volgende dag ontvangen! Mooie verpakking!

Super mooie sieraden

Erg leuke webshop

Leuke webshop met veel keus en in verschillende prijsklassen.

mooie ketting en snelle levering

hele mooie ketting en super snelle levering

mooie sieraden snel geleverd

De sieraden van de Deense ontwerpster waren in de aanbieding, daarom koos ik voor deze -voor mij nieuwe- webshop. Ze zijn snel geleverd. Prima service.

Hi Ingrid, Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier van je mooie aankopen ✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtig armbandje, mooi verpakt, snel verzonden

Mooi armbandje zoals op de website. Zit in een feestelijk doosje ; leuk! Ik geef het mijn vriendin kado…

Hi Corine, Wat leuk dat je een armbandje aan je vriendin geeft 💖 Hopelijk heeft zij veel plezier van het armbandje. Super dat je enthousiast bent over de website en de verpakking. Bedankt voor je beoordeling! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie sieraden voor een goede prijs

Heb al paar iets besteld. Snelle bezorging en altijd leuk verpakt

Hi Simone, Fijn dat je bestellingen snel zijn bezorgd en dat je enthousiast bent over de verpakking. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden 🥰 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie, hippe en sterke sieraden

Ik koop zo af en toe wat voor mijn vrouw. Een halssnoertje, oorbellen, iets voor om de pols. Altijd snel en veilig geleverd. Erg mooi en subtiel, voor een mooie prijs. En mocht het de dame niet helemaal zinnen, dan is een retour zo geregeld.

Hi Rom, Wat super leuk dat je je vrouw zo af en toe verrast 💖 met sieraden uit onze webshop. Bedankt voor je mooie beoordeling! Hartelijke groet, Miriam | Buddha Ibiza

Super leuk ingepakt! Een mooi kadootje voor mezelf!

Voor mezelf een paar sieraden gekocht en als een kadootje heel snel thuis gestuurd gekregen!

Hi Anne, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je je bestelling snel hebt ontvangen. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! 💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snel besteld, snel geleverd, mooie kwaliteit, een aanrader!

Gemakkelijk te bestellen en afrekenen, snel geleverd in mooie verpakking! Mooie kwaliteit, echt een aanrader, voor jezelf of om een mooi kado te geven!

Hi Sandra, Bedankt voor je beoordeling! Super leuk dat je zo enthousiast bent over de kwaliteit, verpakking en website. 😍 Hopelijk heb je veel plezier van de ringen. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Slechte klantenservice

Snelle levering en mooi verpakte mooie sieraden. Maar als je een klacht hebt over het toch verkleuren van je vingers door een ring van bijna €20, wordt er op geen enkele manier serieus contact opgenomen. Slecht vind ik dat!!! Ik heb 2x gemaild en via Messenger een pb gedaan… GEEN REACTIE!!!

Hi Angelique, Bedankt voor je beoordeling. Op het e-mailadres waarmee je hebt besteld en waarmee je deze beoordeling hebt geplaatst kunnen wij geen e-mail terugvinden. Heb je de e-mail naar dit e-mailadres [email protected] gemaild? Als je de e-mail nogmaals zou willen versturen, dan kunnen wij er bij je op terugkomen. Alvast bedankt. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mijn collega vond de armband prachtig

voor afscheid van mijn zeer gewaarde collega die ergens anders gaat werken zo met deze armband voor altijd in mijn hart

Hi Tineke, Wat mooi dat je je collega een Forever in My Heart armband als afscheidscadeau hebt gegeven ❤️ Bedankt voor je beoordeling! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtige ring

Ik heb een ring besteld en die werd snel geleverd En ik werd ook goed op de hoogte gehouden Betrouwbare site En snelle levering Dus als er iets voor je bij zit is het zeker het bestellen waard !

Hi Jet, Super leuk dat je zo enthousiast bent en ons aanbeveelt 🥰 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van de ring. Fijn weekend. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle levering en netjes/leuk verpakt. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

Hi Cora, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking en de snelle levering 🥰 Bedankt voor je review en veel plezier van het geluksarmbandje! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Blij met mij ringen zijn echt heel mooi

Hi Santusia, Bedankt voor je review! Hopelijk heb je veel plezier van de ringen, super leuk dat je er blij mee bent 💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle bezorging prima product

Ben heel blij met mijn Ibiza armband!

Hi Marianne, Super leuk dat je blij bent met je armband 🥰 hopelijk heb je veel plezier van de armband. Bedankt voor je review! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Fijne website en snelle bezorging

Overzichtelijke website, via tiktok ontdekt. Bestelling was mega snel binnen. Goed verpakt, heel tevreden

Hi Nathalie, Super leuk dat je ons via TikTok hebt ontdekt 😃 Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je de website overzichtelijk vindt en dat je zo tevreden bent over de verpakking en bezorging🤩 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Wat een mooie collectie !!!

Heb al veel sieraden gekocht Geweldige kwaliteit , snelle levering en zoveel keuze

Hi Joséphine, Bedankt voor je mooie beoordeling🥰 Super leuk dat je zo enthousiast bent over de kwaliteit en het assortiment! Fijn dat je bestelling snel is bezorgd💝 Veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle verzending! Mooie sieraden

Hi Lizan, Super leuk dat je onze sieraden en verzending zo'n mooie beoordeling geeft🥰 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

goede service, snel en betrouwbaar

mooie spullen , heel overzichtelijk op merk gerangschikt