perfecte service

alles loopt snel en perfect, niets op aan te merken

Goed en snel

Makkelijk bestelproces, snelle levering en artikelen zoals beschreven.

Hi Michelle, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat je het bestelproces en de levering zo ervaren hebt. Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle levering, veel keuze!

Twee leuke en mooie ringen besteld, erg tevreden mee!

Hi Ingeborg, Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie nieuwe ringen✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Heb hier al een aantal keren besteld en ben super tevreden. Snelle levering, mooie artikelen ontvangen.

Hi Dessy, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je al vaker goed geslaagd bent bij ons 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Zeer goed en netjes

Dit is de eerste keer dat ik besteld heb bij buddha Ibiza maar ik ben zeer tevreden

Hi Joke, Bedankt voor je lieve beoordeling! Leuk om te horen dat je eerste shop-ervaring bij ons zo positief is. Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Hele fijne en handige site met de leukste sieraden

Het was erg gemakkelijke site om iets op te bestellen. Alles was mooi ingepakt en je kreeg echt waar je voor betaalde. Ook was alles erg snel verstuurd en had ik het al snel in huis. Echt top!

Hi Iris, Bedankt voor je lieve beoordeling en de complimenten! Super fijn om te horen dat je dit zo ervaren hebt 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super fijne ervaring

Super makkelijk te bestellen en producten heel leuk ingepakt. Blij met mijn aankoop :-)

Hi Roshnie Shaya, Wat leuk om dit te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn ook dat je zo blij bent met je aankoop! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super service en levering

Hi Nicole, Bedankt voor je lieve beoordeling! Super fijn om te horen dat je onze service zo hebt ervaren. Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtige ketting en snelle levering

Hi Karin, Wat fijn om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie ketting✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Supersnel was mijn aankoop in huis!

Leuke ring, En heel snel in huis!

Hi Marian, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel in huis was en dat je blij bent met je nieuwe ring. Hopelijk heb je veel plezier van je mooie ring✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Aanrader!

Snelle ik levering en met veel zorg verpakt

Hi Jeanette, Bedankt voor je lieve beoordeling! Goed om te horen dat je bestelling snel geleverd is. Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Niks ontvangen

Ik heb iets besteld maar niks ontvangen en nu vragen jullie mij het te beoordelen....

Beste Willem Hans, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ons een onvoldoende geeft voor de service van PostNL. We hebben hierover via de mail al eerder contact met elkaar gehad. Ons team staat op werkdagen alle bestellingen van voor 16:00 uur mooi in te pakken. Al deze bestellingen gaan dezelfde dag met PostNL mee. Hoe snel PostNL kan komen bezorgen daar hebben wij helaas geen invloed op. Mocht je bestelling helemaal niet terecht komen dan zorgen wij altijd voor een passende oplossing. We hadden via de mail gevraagd of je contact met ons zou willen opnemen als a.s. donderdag je bestelling nog niet zou zijn bezorgd. Dan zouden wij voor een oplossing kunnen zorgen. Horen het graag van je. Met vriendelijke groet, Miriam | Buddha Ibiza

Ik had mijn bestelling binnen 2 dagen in huis, dit wS super fijn. De afhandeling met klarna ging ook super. Daarnaast was de website ook top. Ik had gelijk de goede producten besteld. Ik ben er super blij mee.

Hi Lizzy, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat je ervaring met het bestellen zo goed is verlopen. Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Top product snel geleverd.

Heel goed heel blij mee ook nog superleuk verpakt. Top ga zo door vandaar een 10 !

Hi Carmen, Bedankt voor je lieve beoordeling en de complimenten! Daar worden wij ook blij van! 😊 Veel plezier gewenst van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie unieke sieraden

Erg mooie unieke sieraden, voor een mooie prijs. Had problemen met een ring erv goed opgelost Kan 1 ding zeggen mijn site om te shoppen.

Hi Sandra, Bedankt voor je lieve beoordeling. Super leuk om te horen, daar worden we blij van! Veel plezier van je mooie aankopen 💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super vriendelijk geholpen!

Ik had mij ingeschreven op de wachtlijst voor een goud kettinkje. Deze kwam weer op voorraad, direct een mail ontvangen. Op de website twijfelde ik of het de goede was. Ik werd via de telefoon super vriendelijk geholpen door een mevrouw. En raad eens.. een dag later lag het kettinkje al in de brievenbus. Top service!!

Hi Michelle, Fijn dat je zo blij bent met je kettinkje en dat PostNL het snel bij je heeft kunnen bezorgen. Bedankt voor je liever beoordeling en complimenten! Veel plezier van de mooie ketting 💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Goede service en snelle levering

Mooi armbandje gevonden. Besteld en na 2 dagen thuisbezorgd. Goed verpakt . Maar binnenin zat mn armbandje feestelijk verpakt. Erg leuk

Hi J, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat leuk dat je zo blij bent met je bestelling en de cadeauverpakking✨ Veel plezier van je mooie armbandje! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Dun

Op foto’s lijkt hij groter maar in het echt is erg dun.

Hi Rabija, Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat jouw bestelling niet geheel aan je verwachting voldeed. Hartstikke fijn dat je deze feedback aan ons doorgeeft. We doen ons best om zo veel mogelijk foto's te maken van sieraden gedragen door onze modellen. We hopen hiermee een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van de sieraden. Mocht je nog andere suggesties hierover hebben, dan horen we dat uiteraard graag! 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je bestelling!✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Klantvriendelijk

Snelle levering, voldoet aan de wensen en behoeften van de klant. Indien nodig persoonlijk contact!

Hi Jennifer, Wat fijn om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Een zeer mooie keuze aan juwelen, een snelle en zorgvuldige service (mooie gouden geschenkdoos met brochure)

Hi Juliette, Bedankt voor je beoordeling en mooie complimenten! Heel fijn om te horen dat je onze service zo hebt ervaren 😊 Veel plezier gewenst van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtig

Het was een waar kadootje om mijn bestelling zo mooi ingepakt te mogen ontvangen!

Hi Daisy, Wat leuk om te horen dat je het zo ervaren hebt, bedankt voor je lieve beoordeling! Veel plezier gewenst van je mooie sieraad✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super snelle levering!

Cadeautje was prachtig verpakt en super snel geleverd. Fijn dat jullie ook Gas online verkopen. Dank voor goede service!

Hi Hélène, Bedankt voor je beoordeling en de mooie complimenten, daar worden wij heel blij van! Veel plezier gewenst van je mooie Gas Bijoux✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie sieraden, goede kwaliteit

Elk gekocht sieraad van BI zit mooi en evt kleur blijft goed.

Hi Annemarie, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je de kwaliteit van onze sieraden zo ervaart 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie nieuwe sieraden!✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtige armband

De armband voel je niet met dragen ook niet met het typen op een toetsenbord dus ik kan hem ook fijn dragen tijdens mijn werk. Eenvoudig maar daardoor zo mooi en een echte blikvanger.

Hi Klasina, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je de armband al met zo veel plezier draagt 😊 Hopelijk heb je nog veel plezier van deze mooie eye-catcher om je pols✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtige oorbellen en precies als op de site top

Hi Brigitte Louise, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat de oorbellen naar wens zijn 😊 Hopelijk heb je er veel plezier van✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza