Goede service en snelle verzending!

De armbandjes zijn leuk ingepakt, echt een cadeautje. En ze zien er super mooi uit.

Hi Robine, Super leuk om te horen dat je de verpakking als een cadeau hebt ervaren πŸŽ€. Bedankt voor je lieve beoordeling, hopelijk heb je veel plezier van je prachtige armband 😊 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Snelle levering, mooi ingepakt, goede kwaliteit. Leuk!

Hi Maxine, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Fijn om te horen dat je de kwaliteit van onze sieraden als goed beoordeeld en dat de verpakking in de smaak is gevallen 😊 Hopelijk heb je veel plezier met je nieuwe oorbellen en ketting πŸ’ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Op tijd geleverd, leuk ingepakt en de ketting is superleuk!Ik ga hier zeker nog een keer bestellen!

Hi Rachelle, Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze webshop, daar worden we blij van 😊 Bedankt voor je lieve beoordelingen en complimenten, hopelijk heb je veel plezier van je ketting πŸ’– Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Super fast delivery!

Ordered before noon and received my earrings in the mail next day

Hi Sine, Thank you for your review! So nice to hear that you are happy with the fast delivery of your order 😊 We hope you enjoy your new earrings ✨ Kind regards, Ivanne | Buddha Ibiza

Top product

Goede kwaliteit en hele mooie oorbellen!! Suoer blij mee.

Hi Roos, Super fijn om te horen dat je de kwaliteit van onze sieraden zo goed ervaart en dat je blij bent met je nieuwe oorbellen 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Hopelijk heb je veel plezier van je oorbellen πŸ’ž Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Leuke sieraden!!

Mooi en snel bezorgd!

Hi Tammy, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat de levering snel is verlopen 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Gewoon ouwewetse service zoals het hoort

Ging van mijn kant niet helemaal goed maar netjes opgelost!

Hi Edwin, Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling en compliment! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie armband ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Verwend en verzorgd!

Toen ik het pakket openmaakte was ik gelijk verliefd. All drie artikelen die ik gekocht had waren ingewikkeld in een mooi gouden zakje met een lintje aan de voorkant vastgeplakt met de mooie blauwe Buddha Ibiza sticker. Ik voelde me zo verwend. En de mooie blauwe doosjes zijn handig. Maar het meest fantastisch was het kaartje erbij: "Dit pakket is met zorg ingepakt door Erica." En dat heb ik gelijk gevoeld!

Hi, Super leuk om te horen dat de cadeauverpakking zo goed in de smaak is gevallen πŸŽ€ Heel erg bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten, hier worden we heel blij van 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige armbanden! Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Vandaag bestellen…morgen al in huis..daar houd de klant van….Top…

Hi Geertje, Wat fijn om te horen, bedankt voor je complimenten en beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie oorbellen✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Snelle levering, en geweldig verpakt.

Na mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden met mijn bestelling. Het werd beide in een super leuk doosje geleverd. Sinds dien heb ik de sieraden om en ben ik er erg blij mee.

Hi Nina, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat de verzending zo goed is verlopen en dat de verpakking goed in de smaak is gevallen 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe ringen ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Mooie collectie en supersnelle service

De bestelling werd heel snel geleverd en was netjes verpakt. De collectie is uitgebreid en het zijn stuk voor stuk mooie juweeltjes.

Hi Annemie, Leuk om te horen dat je zo positief bent over onze webshop, bedankt voor je beoordeling en complimenten 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie ketting✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Prachtige sieraden

Prachtige sieraden. Snel geleverd. Iedere dag genieten

Hi Monique, Super fijn om te horen dat je sieraden naar wens zijn en bedankt voor je lieve beoordeling 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige kettingen πŸ’ž Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Mooie sieraden in een feestelijke verpakking!

De sieraden zijn dezelfde dag nog verzonden en met aandacht verpakt voorzien van een persoonlijke boodschap erbij.

Hi Marion, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Wat fijn om te horen dat je het bestellen bij onze webshop zo hebt ervaren 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armbanden ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Fantastisch!! Snelle levering en super feestelijk ingepakt!

Super tevreden! Makkelijke site, snelle levering en ook nog is heel feestelijk ingepakt! Ik ga hier zeker vaker bestellen

Hi Sonja, Bedankt voor je lieve beoordeling, hier worden we blij van 😊 Wat leuk om te horen dat alles naar wens is en dat je de verpakking als een feestje hebt ervaren πŸ’– Hopelijk heb je veel plezier van je mooie armband! Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Goede service en snelle levering

Vriendelijke, en behulpzame mensen, als je een mail stuurt. Goede service en snelle levering. Top.

Hi Conchita, Super fijn om te horen dat je onze service zo goed hebt ervaren 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Hopelijk heb je veel plezier van je ketting en enkelbandje ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Leuke verpakking en snel geleverd

Hi José, Bedankt voor je lieve beoordeling en de complimenten! Daar worden wij ook blij van! 😊 Veel plezier gewenst van je mooie armband ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Bestelling werd snel geleverd. Mooie ketting ontvangen!

Hi Rylana, Bedankt voor je lieve beoordeling! Super fijn om te horen dat je onze levering zo hebt ervaren. Hopelijk heb je veel plezier van je mooie ketting ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Zeer mooie sieraden!

Ik ben erg blij met de sieraden die ik heb besteld ik draag ze met veel plezier en snelle levering.

Hi Andreea, Wat ontzettend leuk om dit te lezen, bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat je zo blij bent met je mooie oorbellen en dat deze op tijd zijn geleverd πŸ’–. Hopelijk heb je er veel plezier van!✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Netjes en op tijd

Na bestelling snel en mooi verpakt bezorgd

Hi Mary, Super fijn om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling 😊 Veel plezier van je mooie ketting ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Alles verliep soepeltjes: de bestelling, betaling en het bezorgen. En wat was ik blij met mijn super mooie oorbellen! WOW! Daarnaast hebben jullie vele leuke andere dingen en ik ga zeker weer bij jullie bestellen!

Hi Claudia, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Daar worden wij natuurlijk blij van 😊Fijn om te horen dat je zo goed geslaagd bent, veel plezier met je prachtige oorbellen πŸ’– We zien je graag terug! Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Ze maken van iedere bestelling een feestje , zo leuk is het verpakt! En snelle service!

Hi Heleen, Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de verpakkingen en dat je onze service zo hebt ervaren 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armbanden ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Snelle levering en als cadeau ingepakt

Supersnel geleverd, veel keuze en prachtig ingepakt.

Hi Monique, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat de verpakkingen in de smaak zijn gevallen πŸ’– Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige armband 😊 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Een feestje!

Sieraden kopen is altijd leuk. Maar als al je sieraden dan ook nog super snel geleverd worden, allemaal prachtig ingepakt, in aparte doosjes, dan is het pas echt een feestje. Ik ben mijn volgende bestelling alweer aan het samenstellen :-). Dank Buddha Ibiza, blij dat ik jullie shop gevonden heb!

Hi Anita, Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze webshop en dat de verpakking zo goed in de smaak is gevallen πŸ’– Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe ketting en armband 😊 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Supergoed service

Supersnelle service en de aankomst was helemaal naar mijn zin.

Hi Marleen, Bedankt voor je lieve beoordeling! Super leuk om te horen dat je tevreden bent over onze service en dat alles naar wens is 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe ketting πŸ’– Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Delivery to Germany within 48 hours - bracelets just stunning :)

I just ordered 2 beautiful bracelets on a Thursday at 3 pm and received a lovely package just 48 hours later on Saturday! The bracelets are just so beautiful and the whole package was so lovely. I can recommend shopping there :)

Hi Malin, Thank you for your review! So nice to hear that you are happy with the delivery of your order and the package 😊 We hope you enjoy your new bracelets ✨ Kind regards, Ivanne | Buddha Ibiza