Reageren snel op mails, zelfs in weekend en avonduren

Fantastic

Mooie armband

Geweldige kwaliteit sieraden

Ik blijf zeker sieraden bestellen omdat het zooo mooi blijft!! Een aanrader als je geen echt gouden sieraden wil aanschaffen!!

Slecht

Dinsdag 17 augustus ketting besteld, op de site staat 1-2 werkdagen. Nu een week verder en heb mijn ketting nog steeds niet binnen.

Beste Lotte, Alle bestellingen voor 16:00 uur geplaatst worden dezelfde (werk-)dag verstuurd. Je bestelling is geplaatst om 16:35 uur en is op woensdag 18 augustus verstuurd. Iedere dag wordt er door ons team hard gewerkt om alle bestellingen mooi ingepakt te verzenden. Wij zijn afhankelijk hoe snel PostNL kan komen bezorgen, dit hebben wij helaas niet in de hand. Het kan weleens voorkomen dat PostNL later is met bezorgen. Jammer dat je ons deze beoordeling hiervoor geeft. We hadden het graag anders gezien. Op maandag wordt er vaak geen brievenbuspost bezorgd. Hopelijk komt PostNL morgen het kettinkje bij je afleveren. Met vriendelijke groet, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle levering, mooi ingepakt!

Goede kwaliteit & Snelle levering !

Leuke / mooie sieraden en hele snelle levering. Bedankt!

Mooi verpakt en snel ontvangen

Verrast dat het zo mooi verpakt was.

Mooie kwaliteit en snelle levering en heel leuk ingepakt zeker in de mooie doosjes

Leuke/mooie artikelen, snel geleverd en mooi ingepakt in de doosjes

Prachtige sieraden, goede service

Ik heb hier nu 3 keer besteld. De sieraden blijven mooi! De laatste keer duurde het lang voordat mijn bestelling aankwam. Ik heb gebeld, kreeg een aardige dame aan de telefoon. Ze gaf aan dat ik nog een paar dagen moest wachten, als ik het dan nog niet zou hebben kon ik terug bellen en zou er een oplossing komen. Was uiteindelijk niet nodig want ik heb het gisteren ontvangen. Erg blij mee

Heel leuk!!! Snel bezorgd en ook nog eens leuk ingepakt❤️

Super blij met mijn aankoop

Een jaar geleden heb ik En armband gekocht van Buddha ibizaen was zeer tevreden over kwaliteit en nu ketting gekocht ben ook super blij me

Mooi producten, snelle levering, super service

Mooi producten, snelle levering, super service

Snel geleverd en mooie sieraden!

Mooi assortiment en goede levering

Overzichtelijke website en een duidelijk bestelproces. De armband was mooi verpakt; leuk om cadeau te geven aan iemand anders of om zelf te houden :). NB: omdat het met de brievenbuspost via PostNL kwam, was het een dag later dan verwacht, houd daar rekening mee. Dat staat los van de snelle en vriendelijke service van Buddha Ibiza, want de verzending was op de dag van bestelling en daarna is het uiteraard in handen van PostNl.

Betrouwbaar en snel

Besteld en volgende dag geleverd! Vorige keer iets besteld maar teruggestuurd vanwege dubbel cadeau. Kreeg keurig ook snel geld teruggestort!

Snelle service, uitgebreid assortiment

Een hele fijne webshop met een uitgebreid assortiment aan verschillende ZAG sieraden! Love it!

Hi Mariëlla, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Leuk om te lezen dat je fan bent van ZAG sieraden💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Te laat

Ik heb de bestelling pas 21 augustus ontvangen.

Hi Karin, Bedankt voor je beoordeling. Het armbandje is nog dezelfde dag op 17 augustus met de post meegegaan en verstuurd. Wij zijn afhankelijk hoe snel PostNL kan bezorgen, hier hebben wij helaas geen invloed op. Hopelijk heb je veel plezier van het armbandje✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super kwaliteit

Ondertussen al de derde bestelling hier. Altijd mooie, nette en kwalitatief goede producten. Ik ben fan van de dunne armbandjes, ze zijn zo sterk dat ik ze nooit af doe en ze toch mooi blijven. De oudste draag ik al meer dan een jaar.

Hi Wendy, Wat super leuk om te lezen dat je zo'n fan bent van de armbandjes✨Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Veel plezier van je mooie armbandjes! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Topwinkel

Mooie sieraden en hele snelle levering. Koop hier regelmatig, leuke attentie erbij altijd leuk!

Hi Sandra, Hier worden we helemaal blij van😊 Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefsm Miriam | Buddha Ibiza

Mooi ingepakt ben er ook blij mee

Hi Rtm Peters, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je blij bent met je bestelling. Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super goede service

Het ging er makkelijk en werd snel geleverd in een kleine verpakking. Heel fijn!

Hi Daan, Fijn dat je je bestelling snel hebt ontvangen en er blij mee bent! Dat horen we natuurlijk graag😊 Bedankt voor je lieve beoordeling! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super!!!!

Ik werd alleen al heel blij van de verpakking, het doosje, het zakje tot zelfs in het zakje. Was een kadootje voor mezelf werd hier heel blij van. Erg blij met mijn armbandje;) Heel erg bedankt voor de mooie ervaring Budha Ibiza

Hi Linda, Super leuk om te lezen dat je ervaring zo positief was😊 Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Veel plezier van je armbandje✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Betrouwbare site met super mooie sieraden!

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen was het er! Hele mooie sieraden van goede kwaliteit! Leuk ingepakt zeker een aanrader!

Hi Nina, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Wat leuk dat je zo blij bent met je bestelling en de cadeauverpakking✨ Veel plezier van je mooie sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle levering, mooie sieraden

Hi Syl, Bedankt voor je beoordeling en compliment! Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super snel, mooi verpakt, jammer dat ik het cadeau geef

Top geregeld, snel in huis, mooi verpakt om zo cadeau te doen

Hi Karin, Hier worden we helemaal blij van! Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten😊 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza