Mooie sieraden

Hi Ingrid, Bedankt voor je mooie beoordeling! Top horen we natuurlijk graag😍 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtig

Ik heb veel sieraden van Buda Ibiza zijn echt prachtig en blijven door de jaren heen ook echt mooi!

Hi Martine, Super leuk dat je zo enthousiast bent over de sieraden🥰 Bedankt voor je mooie beoordeling! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtige sieraden en hele goede en snelle service

Mijn ervaring is heel positief. Heb al regelmatig sieraden besteld. 1 keer was er wat met een raffia armband en daar ben ik heel goed mee geholpen.

Hi Mirjam, Bedankt voor je mooie beoordeling 🥰 Super fijn dat je zo positief bent over onze service. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prima snelle service

De ontvangen ring is mooi. Iets groter dan ik had verwacht maar om andere vinger kan ie ook gelukkig. Een vd bestelde artikelen bleek toch uitverkocht dat was jammer. Hopelijk volgt die nog snel.

Hi Ellen, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je de ring mooi vindt 😍 Juist leuk om ringen eens aan een andere vinger te dragen dan aan de ringvinger. Jammer dat een item niet meer op voorraad was, daarmee hadden we je ook graag blij gemaakt. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Kwaliteit super, mooi en goed afgewerkt. En als een cadootje met veel zorg wordt het ingepakt. En ik draag het met heel veel plezier. Dankjewel X

Hi Irma, Super dat je zo enthousiast bent over de kwaliteit en de cadeauverpakking 💖 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super!!

De sieraden blijven mooi!

Hi Jill, Bedankt voor je mooie beoordeling 🤩 Veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

super

Prachtig armbandje

Hi Mieke, Bedankt voor je mooie beoordeling! Super leuk dat je enthousiast bent over het armbandje 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van het armbandje! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Sneller levering en megaa mooie ring zo blij mee

Hi Amy, Wat leuk dat je zo blij bent met de ring 🥰 Super fijn dat de ring snel is bezorgd! Hopelijk heb je veel plezier van de ring! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super Mooie sieraden

Mooie website mooie sieraden snelle levering

Hi Marcia, Bedankt voor je mooie beoordeling! Super leuk dat je zo enthousiast bent over de website en de sieraden 💖 Fijn dat je bestelling snel is bezorgd. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

uitstekend

snelle levering, mooi sieraad, mooi ingepakt…echt een aanrader

Hi Sonja, De beste wensen voor het nieuwe jaar! ✨ Super dat je je bestelling snel hebt ontvangen. Leuk dat je zo enthousiast bent over de ring en de verpakking. Hopelijk heb je veel plezier van de ring! Bedankt voor je mooie review 🥰 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Wordt goed meegedacht

In mijn geval was het een beetje overmacht, maar er werd alle moeite voor gedaan om het voor elkaar te krijgen.

Hi Inge, Bedankt voor je review! De oorbellen hebben we voor je nabesteld, je hebt de oorbellen gelukkig nog voor je vakantie ontvangen 😃 Fijne vakantie en natuurlijk veel plezier van de oorbellen! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Erg blij mee

Top top ik ben erg tevreden met alles

Hi Luciene, De beste wensen voor het nieuwe jaar 🍀 Bedankt voor je mooie review, super dat je zo tevreden over alles bent! Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden ✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooi product, heel blij mee!

Top service en super service, blij met mijn armbanden.

Hi Veronica, Bedankt voor je mooie review 🥰 Top dat je onze service zo waardeert en dat je blij bent met de sieraden! Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden ✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mijn 2e bestelling ook perfecto!

Als enige site een verstelbaar armbandje voor mijn dochter maat 15/16. Ze is er blij mee en mijzelf een toppertje van een ketting cadeau gedaan. Zal de site komend jaar ook weer in de gaten houden.

Hi Syl, Super dat je zo goed bent geslaagd voor jezelf en natuurlijk voor je dochter ✨ Bedankt voor je mooie review en veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super service, blij met mijn oorbellen.

Hi Lia, Bedankt voor je mooie review 🥰 Super dat je onze service zo waardeert en dat je blij bent met de oorbellen! Hopelijk heb je veel plezier van de oorbellen. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooi product, heel blij mee

Goede snelle bezorging, heel tevreden. Heel leuke sieraden, veel keus.

Hi Carla, Super fijn dat de ring snel bij je is bezorgd en dat je tevreden bent! Bedankt voor je mooie review 🤩 Hopelijk heb je veel plezier van de ring! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Hi Sophie, Bedankt voor je mooie review 🥰 Super dat de armband snel is bezorg en dat je de kwaliteit zo waardeert! Hopelijk heb je veel plezier van de armband 💫 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Hi Chanel, Bedankt voor je mooie beoordeling! Heel veel plezier van de sieraden 💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Ziet er mooi uit

Het is een kerstcadeau voor mijn dochter. Dus nog even wachten op een review

Hi Tine, Bedankt voor je beoordeling! Hopelijk is je dochter blij met haar kerstcadeau ✨ Alvast fijne feestdagen 🎄 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

De parels waren niet zo mooi rond als op de foto

Ik begrijp dat geen enkele parel hetzelfde kan zijn, maar dit zag er een beetje sneu uit. Ik zal wat meer geld moeten uitgeven om iets moois te krijgen.

Hi Pascal, Bedankt voor je beoordeling. We vragen ons af wat er mis kan zijn met de zoetwater-parels.. Kan het kloppen dat je hierover nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice? We helpen je graag verder, je zou een e-mail kunnen sturen naar [email protected] onze contactgegevens zijn ook op de website te vinden. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super mooie sieraden

What you see, is what you get, superrr!

Hi Deborah, Super leuk dat je zo enthousiast bent 🥰 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van de ringen ✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Heel erg blij mee!

Prachtige oorbellen!!

Hi Antoinette, Bedankt voor je mooie beoordeling. Super dat je de oorbellen prachtig vindt 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van de oorbellen! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie sieraden snelle levering

Hi Marcia, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat je de sieraden mooi vindt 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtige ketting

Snel geleverd,mooie ketting. Zoals op de foto's

Hi Monique, Bedankt voor je beoordeling. Super fijn dat je de ketting overeen vindt komen met de foto's 💖 Hier besteden wij altijd veel tijd aan om de sieraden zo goed mogelijk te laten overkomen. Top dat je je bestelling snel hebt ontvangen. Hopelijk heb je veel plezier van de ketting. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Hi Roos, Bedankt voor je goede beoordeling. Hopelijk heb je veel plezier van de armband! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza