Super snelle levering

Wat een ontzettend mooie sieraden ontzettend blij met me armband

Hi Elly, Bedankt voor je lieve woorden. Dat doet ons goed 🥰 We wensen je veel plezier met je prachtige armband en hopelijk zien we je snel een keertje terug ❤️ Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Weet nog niet of de sieraden mooi blijven maar ziet er top uit om cadeau te geven

Hi Hanneke, Bedankt voor je review. Wat leuk dat je zo enthousiast bent over onze verpakking! Hopelijk heeft degene aan wie je de sieraden cadeau er veel plezier van☺️ Liefs, Miriam | Buddha | Ibiza

Mooie collectie en fantastische service

Heel snelle reactie als je contact opneemt en een pasklare oplossing. Prachtige collectie. Ik ben fan

Hi Annemie, Super fijn om te lezen dat onze service je goed is bevallen 🥰 We wensen je heel veel plezier met je nieuwe armband en hopelijk zien we je snel een keertje terug 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Heel goede service

Prachtige sieraden

Hi Riet, Dankjewel voor je lieve beoordeling. Dat doet ons goed 🥰 Veel plezier met je prachtige kettingen! ✨ Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Fantastisch!

Super snelle levering. Cadeautje erg mooi ingepakt. Heel blij mee!

Hi Ageeth, Bedankt voor je positieve beoordeling! Super om te lezen dat de bestelling snel is geleverd en dat de verpakking in de smaak viel. Daar worden we blij van 🥰 We wensen je veel plezier met je prachtige nieuwe armband! 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Op vrijdag een prachtig armbandje besteld voor de verjaardag van mijn beste vriendin en zaterdag al ontvangen. Erg mooi verpakt! Het is een prachtig cadeautje!

Hi Anne, Allereerst nog gefeliciteerd met je beste vriendin! 🥰 Super fijn om te horen dat je de bestelling snel hebt ontvangen en de verpakking je goed is bevallen. Dat doet ons goed 💖 We wensen je beste vriendin veel plezier met haar prachtige armbandje 💝 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Zoals afgebeeld op social media;)

Al staat er "voor vier uur besteld, volgende dag in huis" dat klopt niet! Had ik niet, de dag erna pas...

Hi Natas, Bedankt voor je review. Het kan voorkomen dat PostNL niet direct de volgende dag kan bezorgen, hier hebben wij helaas geen invloed op. Alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur zijn besteld worden dezelfde dag verstuurd. Wij hebben dit op social media nu ook aangepast. Hopelijk heb je veel plezier van de armband💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Heel tevreden

Denk dat ik hier vaker ga bestellen!!

Hi Sonja, Leuk om te horen dat we je nog een keertje terug zien, daar worden we blij van! 🥰 Voor nu heel veel plezier met je nieuwe armband en tot snel 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Bestelling was er binnen 1 week. Keurig verpakt, en in mooi kadoverpakking

Eerste keer dat ik hier een bestelling deed, op afbetaling, eerst zien en daarna beslissen. Top service

Hi Sylvia, Fijn om te horen dat onze service je goed bevalt 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband en zien we je snel een keertje terug 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Mooie sieraden en zeer snelle levering!

De sieraden zijn van goede kwaliteit! De kleur is identiek aan de foto's op de website. Had m'n bestelling binnen 2 dagen door de brievenbus !

Hi, Jip Super fijn om te horen dat we aan jou verwachtingen hebben kunnen voldoen 🥰 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige armband✨ Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Kwaliteit, Keuze, Persoonlijk en Fast Service!

Er valt uit veel moois te kiezen, voor elk wat wils wat mij betreft. Kwalitatief en snel geleverd (ook fijn tegenwoordig). Een persoonlijk kaartje erbij, leuk ingepakt. Allemaal redenen om niet weg te blijven van een fijne webshop.

Hi Janice, Enorm bedankt voor voor je lieve complimenten 🥰 en fijn dat je tevreden bent over onze kwaliteit en verpakking. Daar worden we blij van! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband en zien we je snel een keertje terug. 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Prachtig product

De ketting was net zo mooi in het echt als op de foto. De verzending ging lekker snel en kon het kado snel overhandigen.

Hi, Erwin Super fijn om te horen dat we aan jou verwachtingen hebben kunnen voldoen 💖 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heeft de desbetreffende persoon veel plezier van zijn/haar prachtige ketting✨ Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Prachtige, stijlvolle ringen en oorbellen!

Ik zag de newsletter van Buddha Ibiza en de schitterende turquoise ring als set met een groene tint en zag op de website ook nog de zilverkleurige oorbellen vond ik zo prachtig, dat ik ze meteen bestelde. Ingepakt als een luxe cadeautje kwamen ze binnen en wat zijn ze mooi, glanzend en schitterend! Voor mijn eigen verjaardag, wat heerlijk daar ga ik van genieten!

Hi Debby, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag🎉 Wat leuk dat je via de nieuwsbrief op onze collectie ringen uitkwam. Bedankt voor je lieve review en complimenten over de verpakking en de sieraden💖 daar worden wij blij van. Hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad en veel plezier van de mooie sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle levering vriendelijk

Hi Jolanda, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je bestelling snel is afgeleverd☺️ Veel plezier van de mooie ketting! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Eline Rosita large star hoops zilver met pendant hartjes

Ik had super mooie oorbellen gekocht, Eline Rosita large star hoops zilver en de pendant hartjes, kon niet wachten om ze in te doen. Precies zoals ik verwacht had, mooi! En, complimenten voor de verpakkingen , op zich al een feestje om uit te pakken!

Hi Lucia, Super leuk om te lezen dat je zo blij bent met je mooie oorbellen! Bedankt voor je lieve complimenten over onze feestelijke verpakkingen💝 Hopelijk heb je veel plezier van de oorbellen! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Helemaal goed

Snelle service en erg tevreden

Hi Tineke, Fijn om te lezen dat je onze service positief hebt ervaren😊 Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige ketting 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Perfect!

Leuke overzichtelijke website, snelle levering, mooi verpakt en de mogelijkheid om achteraf via Klarna te betalen.

Hi Caroline, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super fijn om te lezen dat je het gehele proces van onze webshop zo duidelijk en positief ervaart, daar worden we blij van😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband💞 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Goede service,is de eerste keer dat ik iets besteld hebt.

Hele goede service, was de eerste keer voor mij, maar kom zeker terug.

Hi Hetty, Fijn om te lezen dat je jouw eerste bestelling zo prettig hebt ervaren! Daar worden wij blij van 😊 Veel plezier met je nieuwe oorbellen en graag tot een volgende keer 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Snelle levering,Mooie verpakking, Prachtige armband !! In één woord goed !!

Hi Geke Drenth, Bedankt voor je beoordeling! Super fijn om te horen dat de levering en de verpakking je goed zijn bevallen 💖 Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige armband 😊 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Geweldig mooi ingepakt en snelle levering.

Hi Diana, Fijn om te horen dat de verpakking en de levering je goed is bevallen! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe prachtige oorbellen 🥰 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Snelle en correcte levering

Duidelijke website, snelle levering (feestelijk verpakt). Heel blij mee!

Hi Mirjam, Bedankt voor je lieve complimenten! 🥰 Fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe oorbellen! Hopelijk heb je er veel plezier van 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Snel, mooi, leuk verpakt, mooie sieraden

Mooie sieraden, hip en mooie kwaliteit. Verpakt in goud folie en een design doosje om je sieraad in te bewaren. Snelle service en je wordt goed te woord gestaan bij vragen.

Hi Nora, Super fijn om te lezen dat je zo positief bent over onze sieraden, service en verpakking! Daar worden we vrolijk van 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je armbandjes en zien we je snel een keer terug! 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Prachtig

De kwaliteit van de oorbellen is werkelijk prachtig. Super leuk en heel verrassend was de manier waarop ze verpakt waren. Daardoor had ik echt het gevoel dat ik mijzelf iets heel bijzonders cadeau gaf. Mijn meest fijne bestel ervaring ooit en bestel zeker weer hier! Geen 5 maar 10 sterren. Helemaal top!

Hi Marita, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de oorbellen, de verpakking en onze service daar worden wij natuurlijk heel blij van🥰 Veel plezier van de mooie oorbellen en graag tot een volgende keer!💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooi product

Mooi sieraad voor een goede prijs en snel geleverd

Hi Inez, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten, daar worden we natuurlijk ook blij van ☺️ Fijn dat je je bestelling snel hebt ontvangen. Hopelijk heb je veel plezier van de mooie armband!✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie oorbellen

Mooie oorbellen en naar verwachting, snelle levering en leuk pakketje maar helaas wel een oorbel gekregen waar een steentje uit was..

Hi Indy, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je bestelling snel is geleverd en dat je het een leuk pakketje vindt. Vervelend dat er een steentje mist uit één oorbel. Klopt het dat je dit nog niet eerder aan ons hebt laten weten? We zullen via e-mail contact met je gaan opnemen dan komen we uiteraard met een oplossing hiervoor. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza