Hi Lia, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat de armband snel is bezorgd 😊 Hopelijk heb je veel plezier van de armband! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super leuke shop!

Blij met mijn oorbellen. Snelle verzending

Hi C., Bedankt voor je mooie beoordeling! Super leuk dat je blij bent met de mooie set oorbellen 💫 💫 Fijn dat de oorbellen snel zijn bezorgd. Veel plezier van de oorbellen 💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Goede service, mooie producten

Snelle reactie en bezorging

Hi Fred, Bedankt voor je mooie beoordeling. Super dat je bestelling snel is bezorgd en onze snelle reactie zo waardeert. Hartelijke groet, Miriam | Buddha Ibiza

Altijd een geweldige snelle levering en een fantastische collectie

Ik heb al heel vaak sieraden gekocht En ik ben nog geen enkele keer teleurgesteld Super snelle levering en service

Hi Joséphine, Bedankt voor je lieve beoordeling! Super fijn dat je onze service zo waardeert en blij bent met je aankopen 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Zeer snelle levering en mooie kwaliteit

Duidelijke informatie, snelle levering en mooie kwaliteit

Hi Ellis, Super fijn dat je bestelling snel is bezorgd en dat je de kwaliteit en website zo waardeert 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van de armband! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super mooie sieraden

Echt hele mooie sieraden, leuk verpakt en snel geleverd! Top service

Hi Susanne, Bedankt voor je mooie beoordeling! Leuk dat je zo enthousiast bent over de sieraden en de verpakking 💝 Fijn dat je bestelling snel is bezorgd. Hopelijk heb je veel plezier van je sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle service, mooie kwaliteit

Sieraden waren snel binnen. Ziet er erg leuk uit en mooie kwaliteit!

Hi Michael, Wat fijn dat je bestelling snel is bezorgd! Bedankt voor je mooie review 😃 en natuurlijk super leuk dat je enthousiast bent over de kwaliteit. Hartelijke groet, Miriam | Buddha Ibiza

Mooi aankoop en leuk verpakt

Hi Siet, Bedankt voor je mooie beoordeling 😃 Hopelijk heb je veel plezier van de ketting 🍀 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Zeer goede aftersales!

De ontvangen ketting is helaas niet soepel en ook wat te strak. Ik heb hierover contact gehad met Buddha ibiza. Dit verliep zeer prettig. Gezien de bijzondere situatie worden mijn verzendkosten zelfs vergoed.

Dag Hans, Bedankt voor je beoordeling, fijn dat je onze service zo waardeert. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Miriam | Buddha Ibiza

goede service

Ik was vergeten bij de 1e bestelling mijn welkomstkorting toe te passen. Na gemaild te hebben naar Buddha, was het geen probleem. Ze hadden de korting toegepast. Helemaal top. Snelle bezorging en goede service.

Hi Louise, Bedankt voor je mooie beoordeling! Super leuk dat je onze service zo waardeert 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

mooie collectie

ik vind gemakkelijk de weg op de website. Goede service.

Hi Mirjam, Wat fijn dat je op onze website makkelijk de weg weet te vinden 💖 en dat je onze service zo waardeert! Bedankt voor je mooie beoordeling. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Zo leuk verpakt altijd feestje om uit te pakken. Mooie producten en prijs is ook oké

Prachtige sieraden

Ik ben verliefd op de sieraden van Gas Bijoux, op de site van Buddha Ibiza is ruime keus, makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis.

Snelle accurate levering

Grandioos

Perfect geleverd verpakt. Goeie prijs, kwaliteit

Snelle verzending en mijn vraag per mail snel beantwoorf

Volgens verwachting!

Volgens verwachting!

Hi Joepie, Super fijn dat alles volgens je verwachting is 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van de armbandjes! 🍀 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtige oorbellen

Groot assortiment om uit te kiezen. Fijne overzichtelijke site met veel informatie over de sieraden. Ik bestelde oorbellen van Gas die snel bezorgd werden en voldoen aan mijn verwachting.

Hi Petty, Super fijn dat je onze website overzichtelijk vindt met voldoende informatie over de sieraden. Bedankt voor je mooie beoordeling 💖 Hopelijk heb je veel plezier van de Gas oorbellen! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Al heel vaak sieraden besteld bij Buddha Ibiza en zeer tevreden over het aanbod, de kwaliteit, de snelheid van verzending en de super goede service! Kortom een aanrader op het gebied van sieraden!

Hi Suzanne, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat top om te lezen dat je zeer tevreden bent over het aanbod, de kwaliteit en de snelle levering, daar zijn wij heel blij mee 🥰 Veel plezier van je aankopen 💖 Alvast een goed weekend! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie sieraden

Mooi kettinkje en een armband gekocht, leuk ingepakt en heel snel verzonden

Hi Polina, Super leuk dat je enthousiast bent over de sieraden en verpakking 💖 Fijn dat je je bestelling snel hebt ontvangen! Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Hi, Bedankt voor je mooie beoordeling 🤩 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie sieraden en prachtig ingepakt

Hi Marjolijn, Super leuk dat je enthousiast bent over de sieraden en verpakking 💖 Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

fantastisch!

snelle reactie op vragen, snelle levering in mooie verpakking!

Hi Marjanne, Bedankt voor je mooie beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van de mooie sieraden 💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Tegenvaller

Ik heb 2 kettinkjes besteld. Op de foto leek het heel wat maar na ontvangst viel het enorm tegen. Heel klein, voor dat geld had ik wel meer verwacht. Het is dat ik die dag op vakantie ging en geen tijd had om ze terug te sturen want anders had ik dat gedaan!