Tegenvaller

Ik heb 2 kettinkjes besteld. Op de foto leek het heel wat maar na ontvangst viel het enorm tegen. Heel klein, voor dat geld had ik wel meer verwacht. Het is dat ik die dag op vakantie ging en geen tijd had om ze terug te sturen want anders had ik dat gedaan!

Mooie sieraden

Leuke website met mooi blijvende sieraden. Snelle levering en ook leuk verpakt!

Hi Jolanda, Bedankt voor je lieve beoordeling! Super leuk dat je zo enthousiast bent over de kwaliteit van de sieraden en de verpakking 🤩 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden ✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie sieraden, prachtig ingepakt als cadeau en goede service.

Positief

Hi Christien, Leuk dat je positief bent! Veel plezier van de sieraden 💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Ruime collectie, snelle levering

De website met veel GAS byoux producten, overzichtelijke website en snelle levering!

Helaas mijn armbandje niet ontvangen

Ik wacht al 2 weken tevergeefs, ik hoop dat het nog komt. Update: de zeer behulpzame klantenservice heeft mij opnieuw een armbandje gestuurd. Heel erg netjes! Natuurlijk ligt de fout bij post nl en niet bij Buddha ibiza.

Hi Faye, Bedankt voor je mooie beoordeling voor onze service 😃 Hopelijk heb je veel plezier van het armbandje! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie sieraden

Ik heb al verschillende keren een sieraad gekocht, Goede service snelle toezending van artikel

Snelle verzending en goed verpakt

Hi Kimberly, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking 💖 en natuurlijk dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor je lieve review. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Mooie tijdloze sieraden

Snelle levering en mooie sieraden!

Hi Miranda, Super fijn dat je bestelling snel is geleverd en dat je de sieraden mooi vindt 🤩 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Bedankt voor je review! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Snelle service. Mooie giftrapping. Site is erg duidelijk en komt goed overeen

Hi Angela, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking 💝 en natuurlijk dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor je lieve review. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

goede service

snelle levering en mooi verpakt

Hi Judith, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking 💖 en natuurlijk dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor je lieve review. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

goede website, duidelijke beschrijvingen

geweldig goed

Hello bij vlotte levering zeer mooi ingepakt met zeer mooie sieraden ik ben zeer tevreden mooie materiaal en zeer leuk om deze verpakking open te doen zijn prachtige doosjes waar uw sieraden in zitten. Ik ga bij deze finaal Buddha Ibiza nog juwelen bestellen. Het is een aanrader. Goede service, bedankt voor jullie vertrouwen.

Hi Lucienne, Bedankt voor je lieve review! Super leuk dat je blij bent met de sieraden 🥰 en dat je enthousiast bent over de verpakking en snelle verzending. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Super mooie sieraden

Hele mooie sieraden van goede kwaliteit. Ook mooi verpakt.

Hi Karin, Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over onze service en sieraden 💖 Bedankt voor je lieve review en veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Super sieraden

De armband is in het echt net zo mooi als op de website. Mooi verpakt en hele snelle levering.

Hi Monique, Bedankt voor je lieve review! Super leuk dat je blij bent met de sieraden 💝 en dat je enthousiast bent over de verpakking en snelle verzending. Hopelijk heb je veel plezier van de ketting! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Snelle service, leuk ingepakt.

Hi Angela, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking 🥰 en natuurlijk dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor je lieve review. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Prima producten en mooi verpakt

Mooie sieraden, bij de tijd, het uitpakken is een cadeautje. Blij mee!

Hi Astrid, Bedankt voor je lieve review! Super leuk dat je blij bent met de sieraden💖 en dat je enthousiast bent over de verpakking. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Mooie sieraden, al vele complimenten gehad. Draagbaar en mooie kwaliteit.

Hi Irma, Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over onze sieraden 🥰 Bedankt voor je lieve review en veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

De bestelling was snel bezorgd en was heel luxe verpakt

Hi Tineke, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking 🤩 en natuurlijk dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor je lieve review. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Heel net bedrijf, snelle verzending en alles in orde

Prima online bestelling. Snel en goed

Hi Mirjam, Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over Buddha Ibiza en de snelle levering 🥰 Bedankt voor je lieve review en veel plezier met de prachtige oorbellen! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Geweldige mooi armband en zeer mooi afgewerkt

Mooi afgewerkt wat ik zeer waardeer voor een betaalbare prijs en een snelle levering. Ik raad je zeker aan om een aankoop te doen je zal er veel plezier van hebben .

Hi Jacqueline, Super fijn dat je bestelling snel is geleverd en dat je de sieraden mooi vindt 🤩 Hopelijk heb je veel plezier van het armbandje! Bedankt voor lieve je review! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Ik bestelde een ketting die heel snel aankwam, en ook heel mooi verpakt!

Hi Jenny, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking 💝 en natuurlijk dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor je lieve review. Hopelijk heb je veel plezier van de prachtige ketting! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Superblij met mijn armband

Er was een bedeltje van mijn nieuwe armband afgekomen. Heb een nieuwe ontvangen. Wat een fijne service!! Ben erg blij met de nieuwe armband.

Hi Philine, Wat fijn dat je zo enthousiast bent over onze service en sieraden 💖 Bedankt voor je lieve review en veel plezier van de armband! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Goede website, snelle levering, mooi verpakt als cadeautje en al jaren een tevreden klant.

Hi Anne, Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over onze snelle levering en de mooie verpakkingen 🥰 Bedankt voor je lieve review en veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Top service!

Ik ben super blij met mijn armband, heel mooi , echter na een paar weken verkleurt het goud. Heel jammer en ziet er daardoor goedkoop en nep uit. Contact gehad met Buddha Ibiza en ze sturen kosteloos een nieuwe armband op. Dat is pas service.

Hi Kitty, Bedankt voor je review. Vervelend dat je armband is gaan verkleuren, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Kan het kloppen dat je hierover nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice? We hadden dan met een passende oplossing kunnen komen, we zullen zometeen zelf contact met je gaan opnemen. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie spulletjes snelle levering

Mooie ketting ontvangen helemaal happy er mee

Hi Jessica, Super fijn dat je je bestelling snel hebt ontvangen. Hopelijk heb je veel plezier van de ketting 🥰 Bedankt voor je lieve review! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Hasselaersplein 12 2013GB Haarlem