Prachtige oorbellen, maken een simpel jurkje feestelijk.

Hi Iris, Super fijn dat je blij bent met de oorbellen 💖 Bedankt voor je mooie review! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Goede, snelle levering.

Een klavertje armbandje besteld. Precies zoals op de foto. Een mooi, fijn armbandje. Ben er blij mee!

Hi Ria, Super fijn dat je bestelling snel is geleverd en dat je de sieraden mooi vindt 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van het armbandje! Bedankt voor je lieve review! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Van verpakking tot inhoud supermooi!

Blij verrast met mijn aankoop. Prachtige verpakking en de ring boven verwachting. Ik zal zeker weer bestellen.

Hi Janice, Bedankt voor je lieve review! Super leuk dat je blij bent met de ring 💖 en dat je enthousiast bent over de verpakking. Hopelijk heb je veel plezier van de ring! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Wisselend succes

Afhandeling van mijn bestelling helemaal goed. Jammer dat pakket niet gewoon bij de buren is afgegeven, maar oké. Wat tegenvalt is dat de terugzending van 2 vd 3 artikelen geheel voor eigen rekening komt.

Hi Anneke, Bedankt voor je review. Je bestelling is als verzekerd pakket op onze kosten verstuurd. Bij een verzekerd pakket is een handtekening nodig voor ontvangst. Dit zal denk ik de reden zijn dat de pakketbezorger van PostNL het pakket niet bij de buren heeft afgegeven. Er worden weinig zendingen retour gestuurd, vandaar dat wij ervoor hebben gekozen om bestellingen boven een bepaald bedrag op onze kosten te versturen. Tevens worden alle bestellingen gratis in cadeauverpakkingen ingepakt. Hopelijk heb je veel plezier van je aankopen 💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Product wordt snel geleverd en is netjes verpakt.

Hi Patricia, Bedankt voor je mooie review🥰 over de snelle levering en verpakking. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie kwaliteit super aardige klantenservice

Mooie sieraden,snelle levering Met vragen vriendelijke en behulpzame klantenservice

Hi Sandra, Super leuk dat je enthousiast bent over de sieraden en fijn om te lezen dat je onze klantenservice zo waardeert🥰 Bedankt voor je lieve review! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie aankopen! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Ik ben heel tevreden

Hi Rian, Fijn dat je blij bent met je aankoop 💝 Bedankt voor je mooie review! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

PostNL was de kink in de kabel waardoor de levering lang duurde. Bestelling ruim van te voren gedaan maar door de vertraging in levering te laat voor de gelegenheid waar ik het voor wilde gebruiken.

Hi Renate, Bedankt voor je mooie review🥰 Vervelend dat PostNL vertraging had met het bezorgen. Hopelijk heb je alsnog veel plezier van de armbanden! LIefs, Miriam | Buddha Ibiza

Armbandje gekocht maar helaas bij aankomst viel het slotje er al af ( t ringetje stond open zelf maar gerepareerd) dit mooie armbandje met zoetwaterparels heeft een veels te dik vreemd raar slotje erop zitten deze kun je amper los/open krijgen en aan 1 van de oogjes v d armband vastmaken of weer losmaken om het om te kunnen doen heel jammer ,het is wel een heel mooi armbandje dat wel heb erover gemaild en ze gaan een nieuwe opsturen heel blij mee hopelijk is deze sterker komgoede service dus

Hi Marcia, Bedankt voor je review. Fijn dat we het voor je hebben kunnen oplossen door je een nieuw armbandje toe te sturen. Hopelijk heb je veel plezier van het armbandje!🥰 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie sieraden

Ik heb het kettingkje en armbad gekocht met het klavertje vier. Echt zo mooi. Netjes op tijd geleverd. Top bedrijf

Hi Karin, Bedankt voor je lieve review! Top dat je bestelling op tijd is bezorgd. Super leuk dat je blij bent met de armband en het bijpassende kettinkje🍀 hopelijk heb je er veel plezier van! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

En een mooie armband precies wat ik verwachte.

Hi Miriam, Top dat de armband precies is wat je had verwacht. Bedankt voor je mooie review 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van de armband! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle bezorging

Mooi ingepakt en een mooi product

Hi Marian, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking 💖 Bedankt voor je lieve review. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Gaat altijd netjes en goed

Gaat altijd netjes en goed

Hi Edwin, Super fijn dat je onze service waardeert. Bedankt voor je mooie review! 😃 Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Fijne en snelle service!!

Erg tevreden over mijn aankoop en de service!

Hi Ouafa, Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over onze service en sieraden 🥰 Bedankt voor je lieve review en veel plezier van je aankoop! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Hi Gerda, Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent 🥰 Bedankt voor je mooie review! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Super leuke sieraden! Snelle sevice en alles netjes verpakt!

Hi Anouk, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking 💖 en natuurlijk dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor je lieve review. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Altijd een mooi pakketje met goud en lintjes en netjes op tijd geleverd

Hi Ria, Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking 💝 en natuurlijk dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor je lieve review. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Mooie sieraden

Hi Melanie, Super fijn dat je je bestelling snel hebt ontvangen. Bedankt voor je lieve review! 🥰 Liefs, Maartje | Buddha Ibiza

Mooie armband maar jammer van de verkleuring na 4 maanden

Was heel blij met mijn buddha to Ibiza armband maar nu toch nieuwe moeten bestellen omdat hij na 4 maanden al verkleurd is

Hi Jacqueline, Bedankt voor je review! Kan het kloppen dat je hierover nog geen contact met ons hebt opgenomen? Wij hadden dan met een passende oplossing kunnen komen. Als je ons een e-mail zou willen sturen naar [email protected] dan kunnen wij er bij je op terug komen. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie sieraden, super service

Snelle goede service, fantastische sieraden

Hi Natasja, Wat super leuk dat je zo enthousiast bent over onze service en sieraden 🥰 Bedankt voor je lieve review en veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prima webshop

Mooie sieraden van Gas! Werd mooi verpakt en snel verzonden! Blij mee!

Hi Monique, Bedankt voor je lieve review! Super leuk dat je blij bent met de sieraden💖 en dat je enthousiast bent over de verpakking en snelle verzending. Hopelijk heb je veel plezier van de ketting! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Goed en mooi verpakt

Hele mooie ring past te stellen naar elke maat.

Hi Lin, Fijn dat je blij bent met de ring💫☺️ Bedankt voor je mooie review! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtige oorbellen, niet te zwaar!

Voor bij mijn trouwjurk was ik opzoek naar mooie oorbellen. Ik had nogal wat eisen : niet te klein, niet te groot, niet te zwaar, sjiek maar toch ook sexy ! Na meerdere oorbellen (elders besteld) retour te hebben gestuurd, kwam ik bij deze set terecht. Ze waren gemakkelijk te bestellen en snel in huis. Toen ik ze in deed was ik verkocht : prachtig! en zeer belangrijk punt voor mij: niet te zwaar ! Nu wachten tot ik ze op onze grote dag mag dragen ♡

Hi Denise, Wat super dat je zo goed met oorbellen bent geslaagd voor bij je trouwjurk 🤍 ✨ Voor zo'n mooie dag is het zeker belangrijk dat je de oorbellen de hele dag prettig kunt dragen. Bedankt voor je lieve review! Wij wensen jullie heel veel geluk samen 🍀 en een hele mooie trouwdag! ❤️ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie armbandje

Mooi, fijn, zomers dubbel armbandje gekocht in de kleur roze. Het ziet er degelijk uit, niet goedkoop. Hij draagt prettig. Ik ben tevreden over mijn aankoop.

Hi Mariska, Bedankt voor je mooie review! Super leuk dat je blij bent met de armband uit de nieuwe zomercollectie 💖 hopelijk heb je veel plezier van het armbandje! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super mooi

Fijn en snel geleverd! Mooi ingepakt!

Hi Jm., Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking 💝 en natuurlijk dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor je lieve review. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Hasselaersplein 12

2013GB Haarlem