Helemaal geweldig

Hele mooie armband van Buddha Ibiza dank je wel happy mee. Anja

Wat een cadeautje

Mooie sieraden en als echte cadeautjes ingepakt. Leuk om zo verrast te worden

Cadeautje

Goede en duidelijke service. Mooi als cadeautje ingepakt. Nog mooier in het echt. Top ga zeker nog eens iets bestellen.

Hebberig

Dat word je ervan! Prachtig armbandje gekocht, Zo ragfijn met subtiele steentjes, krijg alleen maar complimenten! Super snel in huis en de prijs is ook nog eens oké! Win win

GEWELDIG

telefonisch kontakt ,zoo super vriendelijk en meedenkend!! artikelen helemaal naar verwachting!! snelle levering!! en dan ook nog zooo mooi en gezellig ingepakt!!!!! een feestje om te ontvangenn en te geven!!! dus in 1 woord GEWELDIG!!! lieve groetjes mieke gooij

Helemaal super

Snelle levering, pakketje was klein cadeautje

Goede kwaliteit en presentatie

Ik ben ontzettend tevreden met de mooie handgemaakte oorbellen. Maar de presentatie vond ik het allerleukst, ik had namelijk niet verwacht dat ik een mooi sieraden doosje erbij kreeg. Dus het was een extra leuk cadeau om te geven. Topservice!

Prachtig

Mooie Buddha Ibiza armband is super mooi! De verpakking is ook heel mooi

Prachtig

Ik ben heel tevreden over mijn armband. Mooie verpakking ook waar het in geleverd wordt

Prachtig!

Mooi sieraad, de LOVE ketting. Echt een opvallende ketting rond je nek.

Snel en super

Kreeg het pakje snel thuis gestuurd

Top ervaring super snele levering!!

Ik heb mijn sieraden besteld, de vlgd dag kwamen ze prachtig verpakt al aan! Boven verwachting goede service!

Goede kwaliteit, geleverd op tijd.

Product voldeed aan verwachtingen en snel geleverd.

Zo mooi

Kwaliteit en wat een zeer mooie verpakking

Uitmuntend

Prachtig produkt..snelle levering..mooi ingepakt.

goed product

de armband is mooi van kleur en de lengte precies goed. het staat leuk samen met een andere armband of alleen. leuke bedel hangt eraan.

Prima !

Fijne , mooie producten . Goede service , kortom toppie :-)

Zo snel en netjes bezorgd

Super goede service!

Super snelle levering én prachtig verpakt!

Ik wilde nog nét voor kerst iets moois bestellen voor mijn beste vriendin! Dat ik mijn bestelling in deze drukke tijd, zo snel binnen had vond ik al zo fijn! Het kado was ook nog eens echt heel mooi ingepakt. Hier kon ik zeker mee aankomen bij mijn bestie! Ze was er dan ook super blij mee!❤ Ik bestel hier zeker vaker!!

Mooie online winkel, supersnelle verzending

Nog snel een mooi kerstcadeau via de webshop van Buddha Ibiza besteld dat twee dagen voor kerst alsnog een dag later thuis bezorgd werd. Superfijne service!

slechte klachtafhandelng

In augustus zag ketting en armband gekocht, nu paar weken geleden een zwart klavertje eruit gevallen contact gezocht en moest het op eigen kosten retourneren, in een bubbeltjes envelop geretourneerd echter niet aangekomen, meerdere mails over en weer, alleen geen reactie meer en geen oplossing, heel jammer dat het zo gelopen is, voor mij geen budda ibiza meer

Beste Sandra, Bedankt voor je beoordeling. De klantenservice heeft meerdere keren via e-mail contact met je gehad. Zodra wij de ZAG-ketting hebben ontvangen, wordt er een nieuwe ketting naar je verstuurd dit is o.a. naar je gemaild. Aangezien wij je retour nog niet hebben ontvangen, kunnen wij hierop nog geen actie nemen. Betreft de kosten voor het retour sturen, deze worden in geval van klachten na ontvangst van de retour naar je overgemaakt. In deze tijd van het jaar is het erg druk bij PostNL we hopen je retour eerdaags te ontvangen en zullen na ontvangst weer contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Lotte || Team Buddha Ibiza

Heel mooie sieraden ik ben erg tevreden en zal in de toekomst vaker bestellen

Mooie armbandjes

Ik heb meerdere armbandjes van dit merk en laat ze dag en nacht om. Ze zijn van goede kwaliteit en staan mooi om mijn arm.

Mooie sieraden

Zeer snelle levering en prachtige luxueuze cadeauverpakking.

Veel keuze

Een leuk armbandje gekocht voor mijn dochter wat prachtig verpakt en snel werd geleverd. Sindsdien hebben wij een wenslijstje voor meerdere leuke items..