Great!

I found in this shop exactly what I want. The delivery was very quick (a couple of days). I was also surprised by an outstanding pack of jewellery. Also, a good thing that for many items on the site there are photos with a human wearing that item. It's important because you can figure out the size of the jewellery.

Armband was er niet .. e-mail achter gelaten en keurig een bericht gehad, meteen besteld en binnen 2 dagen geleverd , prima service

Zeer tevreden, snelle service. Mooie producten en fijne webshop

Snelle levering , super leuk ingepakt , top service !

Via internet op zoek naar ZAG sieraden , biddag Ibiza kwam naar voren en sprak me gelijk aan, goedkoper dan in de winkel, gratis verzenden , snel binnen en ook nog leuk ingepakt ga vaker bestellen !!!

Super service!

Ketting was niet op voorraad. Men is heel flexibel en denkt in oplossingen.

Mooie sieraden

Mijn eerste gouden setje besteld. Het is prachtig. De oorbellen staan mooi. De Armband valt sierlijk.

Grote keuze. snel bezorgd, leuk verpakt.

Echt heel fijn! Heel snel verzonden en ook mooie kwaliteit sieraden voor een mooie prijs. Helemaal verliefd!

Heel mooie ketting, goed verpakt en correcte aflevering.

Snel en makkelijk te bestellen

En mijn vriendinnetje heel blij gemaakt ❤️

Mooie oorbellen en snelle levering

Mooie oorbellen, goede kwaliteit en snel geleverd.

Onwijs mooie sieraden ontvangen, ben er helemaal blij mee!!!

Super snelle lieve reactie....in een woord TOP!

Mooie armbandjes, super snelle levering en mail je een vraag heb je meteen dezelfde dag nog een reactie.

Top! Snel en iemand heel blij gemaakt!

Online besteld omdat ik snel een cadeau moest hebben . Leuk ingepakt thuis gekregen. Armbandje was mooi en hangt nu te shinen om iemands pols!

Uitstekend!

Mooie armband, leuk verpakt en snelle levering. Echt een kadootje!!

Uitstekend!

Snelle levering. Bestelling was incompleet, maar dit werd na één mailtje keurig opgelost. Uitstekende service.

Altijd TOP!

Alles klopt altijd! Snelle ontvangst. Feestelijk verpakt! Echt een aanrader als je iemand met een persoonlijk geschenkje wilt verrassen, of jezelf eens wilt verwennen natuurlijk!

Zeer tevreden zeker een aanrader.

Snel geleverd. Ben heel blij met de mooie ketting.

Mooi ingepakt. Op tijd bezorgd. Met een persoonlijke tekst erbij

Fantastisch!

Mooie producten, Super snelle levering, en er word snel gereageerd op de mail. Erg fijn!

Zeer positief en ga zeker vaker een bestelling plaatsen

Heb mijn bestelling snel en ook netjes en leuk ingepakt ontvangen!!

uitstekend

ik heb een armband voor mijn zusje besteld buiten dat hij erg mooi was ook snel geleverd.

Prachtige sieraden en snel verzonden!

Inmiddels heb ik al meerdere bestellingen geplaatst, en tot nu toe is het altijd goed bevallen! Hele mooie producten en altijd snel verzonden.

Hi Suzanne, Bedankt voor je beoordeling en je lieve complimenten! Daar worden wij natuurlijk blij van😊 Fijn dat je weer zo leuk geslaagd bent, veel plezier van je mooie aankopen✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Supersnel

Duidelijke website en snelle levering!

Hi Hanneke, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je bestelling snel is afgeleverd en je de website duidelijk vindt😊 Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Afbeelding website wijkt af van product

Het armbandje is qua schakeltjes formaat voor kind ook het bedeltje is klein. Op foto van site ziet het er ‘volwassener’ uit. Is zo kapot ben ik bang

Hi Caroline, Wat jammer om te horen dat het armbandje niet is zoals wat je ervan had verwacht. Als een product niet naar wens is, dan mag je dit natuurlijk terugsturen. Mocht je een armband of ketting willen verlengen, dan hebben wij hiervoor ook verlengstukjes. Van het merk ZAG Bijoux verkopen wij geen sieraden voor kinderen. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza