Bestelling was er binnen 1 week. Keurig verpakt, en in mooi kadoverpakking

Eerste keer dat ik hier een bestelling deed, op afbetaling, eerst zien en daarna beslissen. Top service

Hi Sylvia, Fijn om te horen dat onze service je goed bevalt 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband en zien we je snel een keertje terug 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Mooie sieraden en zeer snelle levering!

De sieraden zijn van goede kwaliteit! De kleur is identiek aan de foto's op de website. Had m'n bestelling binnen 2 dagen door de brievenbus !

Hi, Jip Super fijn om te horen dat we aan jou verwachtingen hebben kunnen voldoen 🥰 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige armband✨ Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Kwaliteit, Keuze, Persoonlijk en Fast Service!

Er valt uit veel moois te kiezen, voor elk wat wils wat mij betreft. Kwalitatief en snel geleverd (ook fijn tegenwoordig). Een persoonlijk kaartje erbij, leuk ingepakt. Allemaal redenen om niet weg te blijven van een fijne webshop.

Hi Janice, Enorm bedankt voor voor je lieve complimenten 🥰 en fijn dat je tevreden bent over onze kwaliteit en verpakking. Daar worden we blij van! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband en zien we je snel een keertje terug. 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Prachtig product

De ketting was net zo mooi in het echt als op de foto. De verzending ging lekker snel en kon het kado snel overhandigen.

Hi, Erwin Super fijn om te horen dat we aan jou verwachtingen hebben kunnen voldoen 💖 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heeft de desbetreffende persoon veel plezier van zijn/haar prachtige ketting✨ Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Prachtige, stijlvolle ringen en oorbellen!

Ik zag de newsletter van Buddha Ibiza en de schitterende turquoise ring als set met een groene tint en zag op de website ook nog de zilverkleurige oorbellen vond ik zo prachtig, dat ik ze meteen bestelde. Ingepakt als een luxe cadeautje kwamen ze binnen en wat zijn ze mooi, glanzend en schitterend! Voor mijn eigen verjaardag, wat heerlijk daar ga ik van genieten!

Hi Debby, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag🎉 Wat leuk dat je via de nieuwsbrief op onze collectie ringen uitkwam. Bedankt voor je lieve review en complimenten over de verpakking en de sieraden💖 daar worden wij blij van. Hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad en veel plezier van de mooie sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle levering vriendelijk

Hi Jolanda, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je bestelling snel is afgeleverd☺️ Veel plezier van de mooie ketting! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Eline Rosita large star hoops zilver met pendant hartjes

Ik had super mooie oorbellen gekocht, Eline Rosita large star hoops zilver en de pendant hartjes, kon niet wachten om ze in te doen. Precies zoals ik verwacht had, mooi! En, complimenten voor de verpakkingen , op zich al een feestje om uit te pakken!

Hi Lucia, Super leuk om te lezen dat je zo blij bent met je mooie oorbellen! Bedankt voor je lieve complimenten over onze feestelijke verpakkingen💝 Hopelijk heb je veel plezier van de oorbellen! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Helemaal goed

Snelle service en erg tevreden

Hi Tineke, Fijn om te lezen dat je onze service positief hebt ervaren😊 Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige ketting 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Perfect!

Leuke overzichtelijke website, snelle levering, mooi verpakt en de mogelijkheid om achteraf via Klarna te betalen.

Hi Caroline, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super fijn om te lezen dat je het gehele proces van onze webshop zo duidelijk en positief ervaart, daar worden we blij van😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband💞 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Goede service,is de eerste keer dat ik iets besteld hebt.

Hele goede service, was de eerste keer voor mij, maar kom zeker terug.

Hi Hetty, Fijn om te lezen dat je jouw eerste bestelling zo prettig hebt ervaren! Daar worden wij blij van 😊 Veel plezier met je nieuwe oorbellen en graag tot een volgende keer 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Snelle levering,Mooie verpakking, Prachtige armband !! In één woord goed !!

Hi Geke Drenth, Bedankt voor je beoordeling! Super fijn om te horen dat de levering en de verpakking je goed zijn bevallen 💖 Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige armband 😊 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Geweldig mooi ingepakt en snelle levering.

Hi Diana, Fijn om te horen dat de verpakking en de levering je goed is bevallen! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe prachtige oorbellen 🥰 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Snelle en correcte levering

Duidelijke website, snelle levering (feestelijk verpakt). Heel blij mee!

Hi Mirjam, Bedankt voor je lieve complimenten! 🥰 Fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe oorbellen! Hopelijk heb je er veel plezier van 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Snel, mooi, leuk verpakt, mooie sieraden

Mooie sieraden, hip en mooie kwaliteit. Verpakt in goud folie en een design doosje om je sieraad in te bewaren. Snelle service en je wordt goed te woord gestaan bij vragen.

Hi Nora, Super fijn om te lezen dat je zo positief bent over onze sieraden, service en verpakking! Daar worden we vrolijk van 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je armbandjes en zien we je snel een keer terug! 💖 Liefs, Nataly | Buddha Ibiza

Prachtig

De kwaliteit van de oorbellen is werkelijk prachtig. Super leuk en heel verrassend was de manier waarop ze verpakt waren. Daardoor had ik echt het gevoel dat ik mijzelf iets heel bijzonders cadeau gaf. Mijn meest fijne bestel ervaring ooit en bestel zeker weer hier! Geen 5 maar 10 sterren. Helemaal top!

Hi Marita, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de oorbellen, de verpakking en onze service daar worden wij natuurlijk heel blij van🥰 Veel plezier van de mooie oorbellen en graag tot een volgende keer!💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooi product

Mooi sieraad voor een goede prijs en snel geleverd

Hi Inez, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten, daar worden we natuurlijk ook blij van ☺️ Fijn dat je je bestelling snel hebt ontvangen. Hopelijk heb je veel plezier van de mooie armband!✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie oorbellen

Mooie oorbellen en naar verwachting, snelle levering en leuk pakketje maar helaas wel een oorbel gekregen waar een steentje uit was..

Hi Indy, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je bestelling snel is geleverd en dat je het een leuk pakketje vindt. Vervelend dat er een steentje mist uit één oorbel. Klopt het dat je dit nog niet eerder aan ons hebt laten weten? We zullen via e-mail contact met je gaan opnemen dan komen we uiteraard met een oplossing hiervoor. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Top, goede en snelle service

Hi Angela, Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze service, daar worden we blij van☺️ Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie aankopen💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooi dubbel armbandje groen

Armbandje is mooi, echter had ik het iets steviger verwacht ten opzichte van de prijs. Armbandje is wel heel kwetsbaar, dun en klein. Dat vind ik persoonlijk wel jammer.

Hi Tamara, Bedankt voor je beoordeling! Veel armbandjes van het merk ZAG Bijoux hebben fijne schakeltjes. ZAG Bijoux staat voor een goede kwaliteit. Blij om te lezen dat je het armbandje mooi vindt. Je had misschien een iets grotere schakel verwacht, hopelijk heb je veel plezier van het armbandje💚 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Heel klantvriendelijk!

Ik wilde graag een specifieke armband van Gas maar viste overal elke keer achter het net. Buddha Ibiza bood aan hem speciaal voor mij te bestellen. Binnen 2 weken werd de armband geleverd, mooi verpakt echt een kado!

Hi Marjanne, Bedankt voor je lieve beoordeling! Leuk om te lezen dat je blij bent met de mooie armband en enthousiast bent over onze service☺️ Daar worden wij natuurlijk ook blij van. Hopelijk heb je veel plezier van de armband! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Probleem opgelost

Heel leuk enkelbandje gekocht (30,-). Na een week dragen knap het kapot als ik opsta. Probleem gemeld en het is goed en snel opgelost!!

Hi Inez, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het enkelbandje kapot is gegaan, dit is natuurlijk niet de bedoeling. We zien net je reactie via Kiyoh binnenkomen klopt het dat je nog geen contact met ons hierover hebt opgenomen? Wij komen natuurlijk met een oplossing hiervoor en horen graag of je een nieuw enkelbandje zou willen ontvangen. We zullen hierover ook nog even via de e-mail contact met je opnemen. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

snelle en verzorgde levering

Heel snelle en correcte levering. Artikel was mooi ingepakt.

Hi Marianne, Bedankt voor je lieve beoordeling! Super om te horen dat de levering snel is verlopen en dat de verpakking in de smaak is gevallen 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband 💝 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Wat een top shop!

Last minute een sieraad besteld voor een speciale gelegenheid. Toch nog ruim op tijd werd mijn bestelling geleverd. Keurig als een cadeautje verpakt mét een persoonlijke groet, da is toch nét even wat leuker ontvangen. De armband is prachtig! Precies wat ik zocht en als omschreven op de webshop.ik ben er heel blij mee!

Hi Jolanda, Super fijn om te lezen dat de armband zo snel geleverd is en dat de armband helemaal naar wens is 💖 Hier worden wij ook blij van! Bedankt voor je lieve beoordeling en hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Super levering en een mooie armband

Hi Doetie, Bedankt voor je lieve beoordeling! Super fijn om te lezen dat de levering snel verlopen is en dat je armband goed in de smaak is gevallen 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Goeie website Mooie artikelen Goede kwaliteit sieraden Mooi en feestelijk verpakt

Hi Annemarie, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super leuk om te lezen dat je zo positief bent over onze webshop en sieraden 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe ketting ❤️ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza