Super levering en een mooie armband

Hi Doetie, Bedankt voor je lieve beoordeling! Super fijn om te lezen dat de levering snel verlopen is en dat je armband goed in de smaak is gevallen 🥰 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Goeie website Mooie artikelen Goede kwaliteit sieraden Mooi en feestelijk verpakt

Hi Annemarie, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super leuk om te lezen dat je zo positief bent over onze webshop en sieraden 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe ketting ❤️ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Snel en goed afgehandeld mooie ketting

Koop er beslist weer

Hi Wietske, Bedankt voor je lieve beoordeling! Super fijn om te lezen dat de levering snel en goed verlopen is en dat je tevreden bent over je aankoop😊 Hopelijk heb je veel plezier van je ketting en zien we je snel een keer terug💞 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Ik ben heel tevreden.

Hi Anja, Super leuk om te horen dat je tevreden bent over onze webshop en sieraden😊 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe ketting💖 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Snel en netjes

Vanaf bestellen is alles snellen netjes geregeld

Hi Gerry, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te horen dat je het gehele proces op onze webshop positief ervaart 💖 Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige enkelbandjes✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Mooie kwaliteit en snelle levering

Het product ziet er net zo mooi uit als op het plaatje. Snelle levering en het was ook nog leuk ingepakt.

Hi B, Super fijn om te lezen dat je de kwaliteit van onze producten zo goed ervaart en dat de levering snel verlopen is 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Geweldig Reageren altijd En zijn erg behulpzaam Ga nog meer bestellen Een blije klant

Hi Ingrid, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service en webshop, hier worden wij heel blij van 💞 Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Hopelijk heb je veel plezier van je ketting en zien we je snel een keer terug 🥰 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Goed geregeld..en best snel.

Hi Marlou, Super fijn om te lezen dat de levering goed verlopen is 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe ketting 💝 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Heel tevreden met zowel de procedure van aankoop tot het resultaat! Heel blij met mijn armband!

Ik had al snel mijn keuze gemaakt en na 2 dagen was mijn armband binnen! Prachtig! Hij was erg mooi!

Hi Jannie, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super fijn om te horen dat de gehele procedure goed en positief verlopen is en dat je tevreden bent met je nieuwste aankoop💖 Hopelijk heb je veel plezier van je armband✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Alles prima verlopen

Ik heb een leuke armband van Zag gekocht. Bij Buddha Ibiza was deze voor een leuke prijs te koop. Sindsdien draag ik deze iedere dag met veel plezier. Ik heb een keer contact gehad via de mail en dat verliep allemaal goed en vriendelijk. Buddha Ibiza is een aanrader.

Hi Suus, Super fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring heb met onze sieraden en service, hier worden we blij van 🥰 Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige armband 💞 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

mooi ingepakt als cadeau

de bezorging was snel. en de ketting zoals ik het bedoeld had.

Hi Jose, Super leuk om te horen dat de ketting is zoals verwacht 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe ketting💖 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Snel verstuurd, mooi verpakt!

X

Hi Monica, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te lezen dat de verzending snel is verlopen😊 Hopelijk heb je veel plezier van je oorbellen✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Twee armbanden besteld. Kwamen snel binnen en heel mooi verpakt. Zeer tevreden

Hi S.C, Bedankt voor je lieve beoordeling! Super fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling en dat de levering snel is verlopen 💖 Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige armbanden ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Buddah Ibiza overzichtelijk en uitstekend verzorgd.

Buddah Ibizza je kunt er niet omheen goede overzichtelijke website goede prijzen maar mijn aandacht werd vooral ook getrokken door de verzorging van de verpakking daar wordt veel aandacht aan besteed ook ik werd daar heel blij van. Complimenten voor alle medewerkers. Vriendelijke groet en een fijne dag . Jacqueline.

Hi Jacqueline, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten, daar worden wij heel blij van! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de verpakking 💖 Hopelijk heb je veel plezier van je ketting ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Snelle levering, veel zorg besteed aan de presentatie, verpakking: echt een cadeautje!

Blij verrast toen ik het pakketje openmaakte. Veel zorg besteed aan de presentatie en cadeauverpakking. Mooi armbandje. Misschien dat de doos waarin het verzonden wordt een stuk kleiner kan ivm kosten, CO2 etc

Hi Beatrijs, Super leuk dat je blij verrast was met het armbandje en natuurlijk met de cadeauverpakking en presentatie☺️ Bedankt voor je lieve beoordeling en het meedenken betreft de verzending. Hier wordt door ons ook over nagedacht en zeker aan gewerkt. Het kan weleens voorkomen dat een bepaald formaat verpakking niet op voorraad is, dan wordt er op dat moment een ander formaat doos gebruikt. Hopelijk heb je veel plezier van de mooie armband💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Leveren zoals gevraagd!

Je krijgt wat je bestelt. Bestelling vindt plaats op basis van foto's op website. Levering voldoet aan het beeld dat wordt geschapen, dus alles prima!

Hi Milou, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super fijn om te lezen dat je bestelling voldeed aan je verwachtingen 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je armband 💖 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Prachtige sieraden

Snelle verzending en erg mooie sieraden. Ik wacht alweer op bestelling nummer twee.

Hi Esme, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super leuk om te horen dat je al vaker wat bij ons besteld hebt en dat je tevreden bent met onze webshop 💖 Hopelijk heb je veel plezier van je armband, oorbellen en ring Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Leuke artikelen voor een leuke prijs

Voor een betaalbare prijs kun je leuke dingen kopen

Hi Bianca, Super leuk om te horen dat je de prijs kwaliteit verhouding op onze webshop als goed ervaart😊 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je armbanden en ring ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

De site, de levering is dik in orde. Het product was mooi verpakt en de omruilen duidelijk(al was dit un mijn geval niet nodig)

Hi Véronique, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super fijn om te lezen dat je het gehele proces op onze webshop zo duidelijk en positief ervaart, daar worden we blij van😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe armband💞 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Een snelle levering mooie kado verpakking ,ben heel blij met de sieraden van jullie blijft ook heel mooi

Hi Nicoline, Super fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe sieraden en dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze sieraden 💖 Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je prachtige Ring✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Mooie oorbellen gekocht uit de Gas collectie waar ik heel blij mee ben. Fijn dat de oorbellen nog op voorraad waren en dat ze snel geleverd werden. Ook lief en attent dat de oorbellen mooi verpakt waren. Ik ga zeker vaker bij Budda bestellen.

Hi Ghaitree, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over je nieuwe oorbellen en dat de verpakking goed in de smaak is gevallen 💝 Hopelijk heb je veel plezier van je oorbellen 😊 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Een fijne goede service

Hi Izabel, Bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je onze service positief hebt ervaring 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je ketting✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Overzichtelijke website, snelle levering en mooie kwaliteit.

Hi Frederique, Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Super fijn om te horen dat je onze website overzichtelijk vindt en dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe sieraad ✨ Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Mooie sieraden snelle levering

Ben heel blij met mijn sieraden zien er prachtig uit en zal zeker nog meer bestellen

Hi Mary, Bedankt voor je lieve beoordeling! Leuk om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe sieraden 😊 Hopelijk heb je veel plezier van je ring en zien we je snel een keer terug 💞 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza

Top..zeker nog eens bestelling doen

Keurig netjes ingepakt..snelle service..echt een aanrader om te kijken op de site...en de afhandeling van de bestelling is super...komt veilig eb verzorgd..ik was superblij en superverrast....

Hi Lucienne, Super fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze service en dat de verpakking in de smaak is gevallen 😊 Bedankt voor je lieve beoordeling en complimenten! Hopelijk heb je veel plezier van je ketting 💖 Liefs, Ivanne | Buddha Ibiza