Betoverend!!

Voor mijn verjaardag 3 mooie armbanden gekregen van mijn man. Super leuk ingepakt en snelle levering. Echte aanrader!!

Leuke armband,prachtig verpakt

Prachtige armband, ik had alleen verwacht dat t hartje en de cirkel groter zou zijn...is voor mijn smaak te klein.ik heb de armband aan m'n dochter gegeven.zij is er blij mee. Maar ik ga wel de armband bestellen met de grote cirkels!komt goed!!

Een cadeautje!

Snelle levering en ieder artikel was afzonderlijk als een cadeautje ingepakt. Super leuk om te ontvangen! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!

Veel keuze, snel verzonden en betalen met klarna.

Super tevreden

De sieraden zijn altijd netjes verpakt en snelle levering.

Goede levering, mooie ring

De ring is in het echt nog mooier dan op de foto. Levering was prima.

Snrlle levering, de ring is erg mooi!

Prachtige sieraden

Sieraden zien er prachtig uit

Ik heb een armband besteld. Die was precies zo als ik verwachte, mooi, elegant gewoon in 1 woord geweldig.

Top & snel

Mooie collectie, prima kwaliteit / prijs verhouding, keuze betaling en snelle levering!

Mooie producten, snelle levering en leuk verpakt!

Ik bestel graag bij jullie! Jullie hebben veel keuze, snelle levering en alles komt leuk ingepakt binnen! Ik blijf zeker bestellen!

Mooie webshop, goeie kwaliteit

Super snel met verzenden. Leuk ingepakt. Webshop is heel duidelijk. Alles is gewoon prachtig!

Groot aanbod, uitstekende service

Ik ben uitstekend geholpen bij het maken van de juiste keuze.

Fijne webshop

Sieraden super leuk verpakt met een doosje erbij waar alles in past. Spulletjes zien er net zo mooi uit als op de website en worden goed verpakt verzonden. Heel blij mee!

Hele mooie armband zelfs mooier dan op foto

Nette verzending echter geen track en trace of snelle verzending

Sieraad is zeer geslaagd en de verpakking echt heel mooi. Maar de verzending duurde erg lang waarbij niet aangegeven werd wanneer het ongeveer zou arriveren.

Snel geleverd en prachtig verpakt!

Hele mooie kwalitatieve ringen, i'm in love! Ik kreeg ze toevallig binnen op mijn verjaardag en ze waren prachtig ingepakt! Ga hier zeker weer bestellen :-)

Uitstekend!

Erg professioneel en snelle levering.

Fijne service, netjes verpakt, snelle verzending en prachtige sieraden!

Leuke producten, snelle bezorging en fijne prijzen! De verpakking vind ik minder mooi helaas.

Erg leuk verpakt en sn geleverd!

Was een goede customer experience. Goed geinformeerd over levering, data en mooi verpakt. Het uitpakken was een feestje, net alsof je jarig was!

Zoals gewoonlijk weer heel mooi ingepakt en goede service !

Super duidelijk Goed website Mooi ingepakt Gewoon perfect

Uitstekend!