Leuk cadeau

Volgende keer graag bij inpakken aangeven wat er in welk pakje zit. Nu twee cadeautjes hetzelfde ingepakt. Das lastig geven aan twee verschillende mensen

Goede en snelle service

Eerste keer dat ik via jullie heb besteld en het was helemaal goed. Snel en correct. Kwaliteit van de oorbellen ook goed! Wat ik ook een pluspunt vind is dat jullie bij de meeste artikelen ook foto’s plaatsen waar goed te zien is hoe het eruit ziet wanneer je het draagt!

Mooie producten, snelle levering

Hele mooie oorbellen die snel (ook dankzij postnl) en leuk verpakt werden verzonden. Ik ben blij!

Hi Annemarie, Fijn om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie oorbellen✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Leuk super en ik gewoon doen

Mooie artikelen Duidelijke site Betrouwbaar

Hi Janet, Bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooie verpakte producten!

De verzending duurde alleen best wel lang (maar dat ligt aan PostNL natuurlijk). De producten zelf zijn goed aangekomen, zaten heel mooi verpakt. Ik ben er erg blij mee!

Hi Sylvana, Bedankt voor je lieve beoordeling! PostNL heeft het inderdaad drukker dan gebruikelijk, waardoor er soms vertraging in de verzending zit. Fijn dat je hier begrip voor hebt 😊 Veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Super snelle klantenservice

Een mail gestuurd naar de klanten service ivm kortingsbon. Hele snelle reactie waardoor ik opnieuw kon bestellen. Snelle service en heel blij met mijn 2 nieuwe ringen! Ik zou jullie zeker aanbevelen bij vriendinnen. Het is ook niet voor niets dat ik cadeau bonnen van jullie had gevraagd !

Hi Daphne, Wat leuk om te horen, bedankt voor je lieve beoordeling! En fijn dat je zo leuk geslaagd bent met je cadeaubon! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie ringen✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Pakketje nog steeds niet binnen.

Vorige week besteld en staat op de site dat het binnen 2 dagen binnen is. Had het voor een verjaardag gekocht maar heb het pakketje nog steeds niet binnen. Helaas de jarige geen cadeautje kunnen geven dus.

Hi Pascalle, Wat jammer om te horen dat je bestelling niet op tijd geleverd is. Je bestelling is op vrijdag 4 februari in een mooie cadeauverpakking door ons meegegeven aan PostNL. Op onze site staat vermeld dat levertijden momenteel kunnen afwijken door het winterse weer en de toegenomen drukte bij PostNL door de huidige maatregelen rondom COVID-19. Ik kan me heel goed voorstellen dat het een teleurstelling is dat je bestelling niet binnen de indicatie van 1-2 werkdagen geleverd is. Zeker als het een cadeau betreft. We hopen echter dat je begrip hebt voor de situatie. Hopelijk heeft de gelukkige ontvanger inmiddels veel plezier van jouw mooie cadeau✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snelle levering, heldere website

Heldere website. Snelle levering.

Hi Nidhi, Fijn om te horen, bedankt voor je leuke beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Prima , alles verliep soepel.

Voor herhaling vatbaar!!!

Hi Yvonne, Leuk om te horen, bedankt voor je enthousiaste beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Goede kwaliteit snelle levering

Pakket altijd zeer netjes verpakt en snel geleverd. echt top! ik koop hier vaker en is zeker een aanrader!

Hi Inge, Heel leuk om dit horen, bedankt voor je lieve beoordeling! Fijn dat je weer zo leuk geslaagd bent, hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Mooi cadeau zowel als sieraad als verpakking

Mijn bestelling redelijk laat gedaan vlak voor Valentijn maar dankzij de medewerking van de eigenaresse van Buddha Ibiza het cadeau netjes op tijd ontvangen. Het sieraad (armband) voldeed aan alle verwachtingen en de luxueuze cadeau verpakking was de kers op de taart. Kortom een kwaliteit sieraad geleverd met perfecte service.

Hi Ruud, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent. Hopelijk heeft jouw Valentijn veel plezier van de mooie armband✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Hele goede kwaliteit en snelle levering!!

Hi Yasmine, Super fijn om te horen, bedankt voor je beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraden✨ Liefs, Stefanie | Buddha Ibiza

Snelle levering en leuk verpakt!

Ik bestel hier ZAG bijoux, super leuke armbandjes en kettingen. Dit wordt snel geleverd en leuk verpakt. Ze geven vaak leuke kortingen!

super

ik vind de service en snelle verzending perfect bij buddah ibiza en ben altijd erg gelukkig met mijn mooie spulletjes van ZAG...inmiddels fan van dit merk al veel besteld..bedankt voor de goede service. groet jolande

Happy Happy

Snelle verzending en leuk ingepakt

Fijne webshop, snel in huis en leuk verpakt!

Meerdere keren besteld, snel geleverd. En daarnaast pakken ze het ook nog eens heel leuk in. Echt een cadeautje om te ontvangen

Samen met mijn dochter online prachtig cadeau voor moeder gekocht

Via de zeer goed bruikbare site samen met mijn dochter van 10 jaar een mooi cadeau voor mijn vrouw gekocht. De bestelling kwam snel binnen, mooi ingepakt en mijn vrouw erg blij gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar! Dank voor de goede service:)

Snel geleverd!

Mooie oorbellen, supersnel geleverd per brievenbuspost.

Goede service,

Op tijd geleverd, netjes verpakt.

Ontzettend schattige armbandjes

Bij het uitpakken leek het of ze wat aan de kleine kant waren, gelukkig kan je ze goed verstellen. Misschien voor mensen met wat dikkere polsen alleen lastig maar ik ben zeer tevreden en blij ze cadeau te mogen geven. Subtiel armbandje met een mooi klavertje!

Goed cadeutje uit kunen zoeken voor mijn vriendin

Leuk ketingkje van goeie kwaliteit materiaal gevonden

Snelle levering helemaal top!

Super mooie oorbellen waar je leuke combinaties mee kunt maken. Erg blij met deze site!

Ik bestel zeker opnieuw!

De sieraden zien er prachtig uit, zelfs mooier dan op de foto’s. Ik heb twee kettingen besteld en ben er ontzetten blij mee. De kwaliteit ziet er uitstekend uit en ze worden keileuk ingepakt! Ik heb een van de kettingen cadeau gegeven en deze viel zeker in de smaak. Ik bestel gauw weer!

Snelle levering en een mooi product.

Ik kende dit merk niet, maar werd hier door een collega op gewezen. Ik heb het goude ZAG armbandje met kompas besteld en het is erg mooi! Het bestelling via de site was makkelijk en de levering was snel! Erg tevreden over jullie!

snelle levering en mooi verpakt

Ik heb een ZAG armband gekocht, mooie kwaliteit voor een nette prijs. Het bestellen was snel gedaan en 2 dagen na mijn bestelling had ik het al in huis. Ondanks de vertragingen bij de post ivm Corona was dit gelukkig snel. Armbandje was mooi verpakt en aangezien ik het kado ga geven was ik meteen klaar. Bedankt voor de top service!