Super mooie sieraden en snelle levering

Super tevreden

Prachtige oorbellen, ben er heel blij mee

De oorbellen zijn erg mooi,was ook mooi verpakt Ikben er heel blij mee.

Blij

Prachtige armband ben er blij mee

Sierraden blijven mooi.

Heb al eerder besteld en steeds hele mooie sierraden die ook mooi blijven. Wordt snel verstuurd alleen is PostNL iets minder snel.

Mooie armbanden

Mooi en niet te zwaar

Hi Sonja, Bedankt voor je mooie review! Super leuk dat je de sieraden mooi en niet te zwaar vindt💖 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Erg leuke collectie

Leuke en mooie collectie sieraden van mooie kwaliteit. Wordt in cadeau verpakking verzonden en snel in huis.

Hi Helen, Bedankt voor je mooie complimenten over de sieraden-collectie💖 Fijn dat het snel bij je is bezorgd. Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Mooie en exclusieve sieraden. Koop hier graag !

Hi Ellen, Super leuk dat je graag bij ons op de site winkelt en enthousiast bent over de sieraden🥰 Bedankt voor je mooie compliment en graag tot een volgende keer! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Kontakt op genomen omdat de post iets later was dan verwacht. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Volgende dag in huis.Prachtige armband . Mijn dochter is er heel blij mee.

Hi Anneke, Bedankt voor je compliment over onze service! Super leuk dat je je dochter blij hebt kunnen maken met een mooie armband🥰 Fijn dat de armband nog de volgende dag is bezorgd. Hopelijk heeft je dochter veel plezier van de armband! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Van mijn dochter voor kerst een mooie d Ring gehad waar ik een steentje uit verloor,op 2de kerstdag een mail gestuurd en kreeg de zelfde dag nog een reactie. Mocht het ringetje retour sturen en had binnen 3dgn een nieuwe in de bus . Super aardig mail contact echt een bedrijf om aan te raden.

Hi Angelique, Fijn om te lezen dat je blij bent met onze service☺️ Super lief dat je dochter een mooie ring voor je heeft uitgezocht! Bedankt voor je mooie beoordeling en hopelijk heb je veel plezier van de ring💫 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Very good products

The first ibought on this site i was not sure if was actually a good choice or not..well.. it was! I was pleasantly suprised with the quality of the products! Also,not only the quality is very good,but also packed very nicely. Recommend:)

Hi Beatrice, Thank you for your nice compliments about the packaging and our site☺️ Glad that you are happy with the jewelry💖 Kind regards, Miriam | Buddha Ibiza

Wasnzinnig

Ik ben super blij met mijn aankopen

Hi Nancy, Super leuk dat je zo enthousiast bent over de sieraden! Bedankt voor je mooie beoordeling💖 en de beste wensen voor 2023! Veel plezier van je mooie aankopen. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Bestellen gaat makkelijk op de website en het artikel wordt snel afgeleverd! Ben erg tevreden hierover.

Goedemiddag Peggy, Gelukkig nieuwjaar! Wat fijn dat je bestelling snel is bezorgd en dat je enthousiast bent over onze website🥰 Bedankt voor je mooie beoordeling! Hopelijk heb je veel plezier van de oorbellen. Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Zeer snelle levering, zelfs tijdens de feestdagen. Ook de klantenservice was perfect.

Hi Jolanda, Bedankt voor je mooie beoordeling 🥰 Super fijn dat het cadeau voor je dochter nog voor de kerst is bezorgd. Hopelijk heeft zij veel plezier van de mooie ring! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle levering en prachtig verpakt

Hi Jeanne, Gelukkig nieuwjaar en bedankt voor je mooie beoordeling! Super leuk dat je enthousiast bent over de verpakking en de snelle levering🥰 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie aankopen! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super mooie ring en heel mooi ingepakt

Het was echt een feestje om de ring uit te pakken zo mooi was deze ingepakt

Hi Saskia, Super leuk dat je zo enthousiast bent over onze verpakking🥰 Hopelijk heb je veel plezier van de mooie ring. Bedankt voor je mooie beoordeling! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Supersnel en correct geleverd, goede prijs

Ben bij diverse juweliers geweest maar die zijn allemaal de weg kwijt, bij buddha goed geslaagd voor een beschaafde prijs

Hoi Hans, Bedankt voor je mooie beoordeling, daar zijn wij blij mee☺️ Fijn dat je goed bij ons bent geslaagd! Wij wensen je een goed 2023 en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Miriam | Buddha Ibiza

Superleuk kado

Voor mijn vrouw heb ik drie armbandjes uitgezocht. Ze werden snel bezorgd en waren heel mooi verpakt. Tip: aan twee armbandjes zaten nog prijsjes, niet de bedoeling bij een kadootje ;-)

Dag Joep, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat super leuk dat je je vrouw drie mooie armbandjes cadeau hebt gegeven☺️. Fijn dat je bestelling snel is bezorgd en dat je enthousiast bent over de verpakking. Het merk ZAG Bijoux heeft in de verpakking op het barcode-labeltje soms de prijs gedrukt staan. Dit is natuurlijk niet handig als het cadeau wordt gegeven. Alle artikelen worden verpakt in de originele verpakking van het betreffende merk met daaromheen onze cadeauverpakking. De barcode die op artikelen staat is nodig om artikelen terug te kunnen vinden in de voorraad. We gaan samen met ZAG Bijoux kijken of dit kan worden aangepast. Hopelijk heeft je vrouw veel plezier van de armbandjes! Hartelijke groet, Miriam | Buddha Ibiza

Prachtige oorbellen

Mooie oorbellen,boven verwachting snel ontvangen in mooie verpakking

Hi Marina, Wat fijn dat je je bestelling snel hebt ontvangen. Super leuk dat de oorbellen nog mooier zijn dan je had verwacht 💖 en dat je enthousiast bent over de verpakking! Bedankt voor je mooie beoordeling en alvast hele fijne feestdagen!🎄🌟 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Snelle levering en mooi verpakt

De items die ik heb besteld komen overeen met de foto’s op de site. Ze zien er leuk uit, en ook nog eens leuk verpakt!

Hi Sabine, Bedankt voor je mooie beoordeling en complimenten! Super leuk dat je de sieraden en de verpakking mooi vindt✨🎁 Hopelijk heb je veel plezier van de sieraden! Alvast hele fijne feestdagen🎄 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Super mooie sieraden

Ben heel blij met mijn armbandjes ik had er al 2 en heb er pas 1 bijgekocht .Het blijft ook mooi van kleur en het is niet duur. Het wordt erg leuk verpakt en snel verzonden.

Hi Esther, Super leuk dat je zo enthousiast bent over de sieraden en de verpakking🥰 Bedankt voor je lieve beoordeling en alvast hele fijne feestdagen! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Netjes geholpen

Netjes geholpen mooi in gepakt! Gewoon zoals het hoort

Dag Edwin, Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn om te lezen dat je onze service zo waardeert☺️. Alvast fijne feestdagen! Hartelijke groet, Miriam | Buddha Ibiza

Oorbellen waren heel snel verzonden en zijn echt van mooie kwaliteit. Ook heel mooi verpakt, voelde als een cadeautje.

Hi Chantal, Super leuk dat je blij bent met de oorbellen, het is natuurlijk ook een cadeautje voor jezelf😉 Fijn dat je bestelling snel is bezorgd! Alvast hele fijne feestdagen🎄✨ en veel plezier van de mooie oorbellen! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Prima service en mooi artikel

Positief over dit bedrijf

Hi Simone, Super leuk dat je zo positief bent over Buddha Ibiza! Bedankt voor je lieve review en hopelijk heb je veel plezier van je mooie sieraad💖 Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Wat men zegt maakt men waar!

Superblij met de levering, de betaalmethode en natuurlijk het product!

Hi Connie, Bedankt voor je lieve review! Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over alles🥰 Hopelijk heb je veel plezier van je mooie aankoop✨ Liefs, Miriam | Buddha Ibiza

Goede levering !!

Mooi product en leuke verpakking, Met vriendelijke groet, Marian van den Berg

Hi Marian, Bedankt voor je mooie review! Dat je het product✨ en de verpakking leuk vindt🎁 daar worden wij natuurlijk ook heel blij van! Hopelijk heb je veel plezier van je mooie aankoop! Liefs, Miriam | Buddha Ibiza