Filters

1

Super slechte service na weken nog steeds geen geld terug.

Na meerdere keren contact nog steeds na weken geen geld terug. Ik raad pay2day zeker af! Klantenservice van max 2 personen kan je nooit verder helpen en je moet steeds maar afwachten ! Ps: 2 weken ik denk dat het lopend sneller verliep.

  • Aanbevelen? Nee
1

Skip Pay2d, slechte klantenservice en onnodig duur

Super slechte organisatie. Wij hadden 400 euro gestort in maart voor ons bezoek aan Bali. In verband met Corona ging het niet door. Direct hebben wij ons geld terug gevraagd. 12 mails verder met heel vaak geen reactie, hebben wij 7 maanden later pas ons geld terug. En niet eens alles. Ze hebben bijna 30 euro gehouden als zogenaamde kosten. Blijft weg bij Pay2d. Ga liever naar N26. Daar krijg je de creditcard gratis. Pay2d is oplichting.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super!

Ik heb deze kaart gekocht voor een eenmalig aankoop. Verder deed ik er niks mee en wilde ik het opzeggen. Ik deed er 2 dagen over en het is gelukt! Mijn kaart is opgezegd en account is gesloten. Tamara en Beau hebben dit voor mij geregeld, ze hebben mij echt super goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
2

Opgelicht door deze instantie

Mensen dit bedrijf betaalt je tegoeden niet uit sinds problemen bij het Duitse moederbedrijf. Totale oplichting. Hebben slechts één telefoniste met steeds een andere voornaam (Amanda, Tamara en vergelijkbare namen die het ergste doen vermoeden.. En dit is dus steeds dezelfde vrouw) die je steeds vraagt geduld te hebben en dan de verbinding verbreekt . LINKS LATEN LIGGEN VRAGEN OOK 5 EURO PER TRANSACTIE. TOTAAL OVERBODIG GA NAAR OPENBANK DAAR IS EEN PREPAID CREDITCARD GRATIS. EN ONDERDEEL VAN SANTANDER DE GROOTSTE BANK VAN EUROPA.

  • Aanbevelen? Nee
1

Kan niet inloggen, klantenservice reageert niet, geld weg

Ik had een gratis kaart afgesloten en daarop het minimumbedrag van 20 euro gezet. Inmiddels blijkt dat de site waarvoor ik de kaart wilde gebruiken, alleen kaarten accepteert van VS afkomstig, dus pay2d zal niet werken. Ik heb geprobeerd contact te zoeken met de klantenservice om het geld terug te storten, maar na 3 weken nog geen reactie. Best, dan log ik in en geef ik het geld ergens anders uit... maar ik kan ook niet inloggen. Wederom geen reactie klantenservice. Geld weg dus. Zoek een andere site!!!

  • Aanbevelen? Nee
2

Oplichting !!

Niet meer mee in zee gaan ! Je bent nu je geld kwijt. Twee jaar lang geen enkel probleem gehad, goede service en ik was tevreden. Sinds hun moederbedrijf Wirecard voor een paar miljoen gefraudeerd heeft, gaat het met Pay2Day niet goed. Ze doen nu maar alsof: laten niks zien op de website, maar mijn overboeking van kaart naar mijn bankrekening (omdat ik het al niet meer vertrouwde) is nog steeds niet ontvangen. Ik ben al in de weer met de AFM, maar zolang zij geen duidelijkheid geven: NIET MEER AANVRAGEN en geen stortingen meer doen! Je bent het kwijt !

  • Aanbevelen? Nee
1

Doe het niet

Pay2d is onderdeel van Wirecard dat in de problemen is gekomen door fraude te plegen. Hierdoor zitten klanten waaronder ik nu al 3 weken te wachten op ons geld dat we hebben teruggeboekt naar onze bankrekening. Pay2d geeft geen informatie, alleen "Pay2d zoekt uit wat er aan de hand is, klanten hoeven zich geen zorgen te maken en moeten geduld hebben". Zoals gezegd duurt dit nu al inmiddels weken en er is geen zicht op of de klanten hun geld überhaupt nog wel gaan ontvangen. Op zoek naar een prepaid creditcard? Begin dan niet aan Pay2d want ze zijn dus onderdeel van Wirecard en lees daar het nieuws maar eens over.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel goed, heel gelukkig met het bestaan !

Uitstekende klantenservice, luisteren goed en geven goed advies. Ben blij dat ik zo de mogelijkheid heb mijn jaarlijkse overboekingen te doen naar de VS zonder duurdere visa. en andere rompslomp.

  • Aanbevelen? Ja
1

Vreselijk bedrijf, pure oplichting

Ga nooit met deze partij in zee. De creditcard heeft een JAARLIJKS LIMIET VAN €150 euro, compleet onbruikbaar dus. Ik heb aangegeven mijn geld terug te willen, hiermee gingen ze akkoord, maar nu na RUIM ANDERHALVE MAAND heb ik nog steeds niets ontvangen. Doe jezelf een plezier en sla dit bedrijf over, het bezorgt je meer ellende dan betaalgemak.

  • Aanbevelen? Nee
1

Alleen problemen

Bij problemen met het cc nummer ontvang ik geen reacties op verschillende emails die ik heb verzonden. Ga verder kijken naar alternatief die wel werkt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden over de klantenservice

Door allerlei beperking omtrent de noeuwe wetgevibg wordt het gebruik pre paid kaarten erg beperkt. Toch is het uiteindelijk goedgekomen na de hulp van de klantenservice. Ze houden zich aan afspraken, bellen en mailen altijd terug en helpen je ook daadwerkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie tijdelijke oplossing, Ben zeer tevreden.

Ik heb geen creditcard nodig van jaarlijks betalen en vast er aan, had gewoon snel voor Google playstore nodig. Dit heeft mij minder dan €5 euro gekost en het is mij gelukt. Helaas moet je elke jaar wel transacties hebben om actief creditcard te hebben, maar dat snap ik wel anders verdienen hun ook weer niks. -1 ster omdat hij onduidelijk is hoe je je creditcard opzegt, ik heb dat nu via de mail gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
6

Service goed, kaart te beperkt.

De kaart heeft met bijv. de beperking een online betaling te doen een limiet van 1000 eu, geen gevoel van een echte creditcard. Je blijft enigszins beperkt in je bewegingsruimte en dat vind ik jammer. Ook het online opwaarderen middels ideal van max. 250 eu per keer (waar 2 eu per keer kosten worden berekend) ben ik niet over te spreken. De medewerkster van de klantenservice heeft me overigens uitgebreid te woord gestaan en geholpen met al m'n vragen, waarvoor dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
2

Nieuwe regels maken Pay2d een onbruikbaar product

Pay2d was een leuk product maar door nieuwe wettelijke regels begin 2020 heeft Pay2d haar limieten dusdanig aangepast dat er feitelijk een onbruikbaar product resteert. Op reis kun je met Pay2d eigenlijk niets meer doen (geen hotel, auto of reis betalen. Zelf een pay2d kopen, opladen met E 100,- en als kado aan je neefje geven is niet -meer- mogelijk.

  • Aanbevelen? Nee
8

Snelle reactie klantenservice

Pay2d is de opvolger van de 3V card, welke ik ook heb gehad. Maar deze 3V destijds opgezegd. Heb in April 2020 een virtuele Pay2d card aangevraagd, maar had in mijn naam 1 letter verkeerd vermeld. Bij opwaarderen bleef het op waardeer bedrag in de wacht staan, dus werd niet op mijn card gezet. E mail gestuurd naar de klantenservice, en na 30 minuten bericht. Binnen 45 minuten stond het bedrag op mijn virtuele card, en was mijn naam goed verwerkt.

  • Aanbevelen? Ja
2

Traag, werkt half en vaak niet bereikbaar

Beste, Voor een online servicebedrijf mogen jullie nog wel eens opzoeken wat UPTIME betekend. Hoe vaak jullie website wel niet bereikbaar en traag is mag vandaag de dag niet meer bestaan. Succes, ik raad dit echt aan niemand aan! Gr.

  • Aanbevelen? Nee
1

KWALITATIEF UITERMATE TELEURSTELLEND

Ik pis nog liever 10 nierstenen uit dan nog een keer met dit bedrijf te maken te hebben. Valse voorwendselen. Op de site staat nog steeds dat je gewoon tot 2500 kunt afrekenen, terwijl wettelijk is vastgesteld dat betalingen tot 50 euro maximaal gedaan mogen worden met Vcards. ZE MELDEN DIT NIET. Daarnaast geven ze niet vooraf aan dat je alleen kunt opwaarderen vanuit een eigen rekening op naam DUS OOK NIET VANAF EEN EN/OF REKENING. Doe je dit wel, kun je naar je geld fluiten tot het het K.U,T bedrijf belieft om weer open te gaan. Maar afwachten of het terugkomt... ALs xze die 5 euroi transactie kosten wel rekenen voor terugstorten ga ik het zelf halen... Wat een gore afpersers zijn dit... Klantenservice hele weekend dicht dus dit bedrijf gaat het hopelijk niet redden in de wereld van nu waar ik in het weekend en zelfs in de nacht nog een pak suiker kan halen. Het gaat maar om een financiële service, dus ach, waarom zou je mensen te woord staan in het weekend. KLOTEBEDRIJF.

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden met mijn digitale creditcard. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
1

Van goed naar onbruikbaar

Tot het begin van dit jaar was dit een prima creditcard. Redelijk goedkoop en betrouwbaar. Helaas werd de kaart op 10 januari vrijwel onbruikbaar toen ze instelden dat je maximaal betalingen tot 50 euro kon uitvoeren ermee en maximaal 150 euro aan betalingen kon uitvoeren per jaar. Aangezien het boeken van hotels, vliegtickets en dergelijke, waar creditcards juist nuttig voor zijn, vaak op bedragen boven de 50 euro uitkomen, was deze creditcard plotseling onbruikbaar geworden. Geld dat je er al op hebt gezet kan je ook alleen terugboeken tegen betaling van 5 euro. Het zou fijn zijn geweest als ze dit duidelijk op de website vermelden zodat mensen niet het risico lopen geld op hun creditcard te zetten, wat ze vervolgens niet kunnen gebruiken. Ze bieden nog wel een pro creditcard aan waarmee je deze problemen kan omzeilen, maar in dat prijssegment zijn er voordeligere, betrouwbaardere creditcards te vinden met gebruiksvriendelijkere websites.

  • Aanbevelen? Nee
10

Professioneel bedrijf met doorzettingsvermogen

Ik had via internet een bestelling gedaan, ik kwam er op een gegeven moment achter dat de producten nogsteeds niet geleverd waren en heb pay2day aangeschreven. Omdat we erachter kwamen dat het via PayPal was betaald heb ik hun een paar keer aangeschreven maar ze hielpen me niet verder, dankzij pay2day die zich voor meer dan 100% hebben ingezet voor mij om mijn geld terug te krijgen en me steeds op de hoogte hielden van de procedure heb ik toch mijn geld terug gekregen. Dankbaar voor hun inzet en door hun professionele opstelling.

  • Aanbevelen? Ja
4

pay2d was fantastisch, tót afgelopen vrijdag...

Het afgelopen jaar heb met plezier gebruik gemaakt van pay2d. Aangezien ik nooit een 'echte' creditcard heb willen aanschaffen bood pay2d me een geweldig alternatief, voor onder meer het boeken van vluchten en het plaatsen van bestellingen op shops die geen iDeal aanbieden. Dit weekend sloeg mijn tevredenheid om in pure paniek. Van de ene op de andere dag was mijn account geblokkeerd. Sindsdien kan ik niet meer inloggen en ook het plaatsen van bestellingen lukt niet. Aan mijn wachtwoord ligt het niet. Ik kon direct mijn account niet in en heb dus géén fout gemaakt bij het inloggen. Aangezien de klantenservice in het weekend gesloten is ben ik op de pay2d-Facebookpagina op zoek gegaan naar een mogelijke oorzaak van mijn probleem. Daar stuitte ik op een aantal verontrustende berichten rondom de AMLD5-wet. Ik had nog nooit van deze wet gehoord, maar las in enkele posts van medegebruikers dat deze regeling ervoor zorgt dat gebruikers vanaf 10 januari 2020 niet meer dan 150 euro op hun kaart mogen hebben staan, niet meer dan 50 euro per keer mogen uitgeven, niet meer dan 150 euro per jaar mogen uitgeven en geen geld meer naar hun eigen rekening mogen terugboeken. Voor de duidelijkheid: ik wist niets (!) van deze nieuwe pay2d-regels af en schrok enorm toen ik deze berichten las. Het is ongelofelijk naar dat de pay2d-gebruikers hier niet (goed) van op de hoogte zijn gebracht. Ik heb geen mail ontvangen en ook op Facebook zijn de wijzigingen voor zover ik kan zien niet aangekondigd. Toegegeven: toen ik eenmaal van AMLD5 afwist en specifiek op zoek ging naar informatie zag ik een piepkleine disclaimer op de pay2d-website, zonder concrete uitleg. Gezien de ingrijpendheid van de veranderingen is dit zéker niet voldoende. Mijn vertrouwen is hiermee verdwenen. En de nieuwe 'service' is te onpraktisch geworden. De terugboek-optie vind ik een must. En ik besteed meestal wel iets meer dan 50 euro in één keer. Nu dan toch maar die 'echte' creditcard.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Daniëlle, Wij hebben je inmiddels ook een e-mail gestuurd. Door de nieuwe anti-witwasrichtlijnen zijn sinds 10 januari de limieten verlaagd voor de plus status. Dit is inderdaad helaas een aanpassing waar wij niet omheen konden. Wij hebben ongeveer anderhalve maand geleden een e-mail gestuurd naar alle klanten om deze wijziging door te geven. Wellicht is de e-mail in jouw spam box terecht gekomen. Ook hebben wij de wijziging aangegeven op de website. Wellicht is de e-mail in jouw spam box terecht gekomen. Wij zullen jouw feedback meenemen in het verbeteren van onze service en onze welgemeende excuses voor de miscommunicatie. Je kan er eventueel voor kiezen om jouw account te upgraden naar de pro status. Je verhoogd hiermee jouw opwaardeer- en uitgavelimiet van € 150 naar € 1.000 per dag en € 20.000 per jaar. Ook krijg je dan de optie om geld terug te storten. Je behoudt dan eigenlijk dezelfde voordelen als voorheen. Voor de upgrade kan je een identiteits- en adresbewijs uploaden bij meer informatie onder Instellingen. Het behandelen van de upgrade kan een paar dagen duren. Met vriendelijk groet, pay2d.

2

Onbetrouwbaar

Slechte infrastructuur, inloggen lukt 9/10 keer niet. Geld bijschrijven duurt veel te lang (tot 24 uur). Ligt er om te haverklap uit.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Resul , Bedankt voor je bericht! Wij vinden het spijtig om te horen dat je ontevreden bent met onze service. Graag hadden wij je vooraf telefonisch gesproken om je tijdig te kunnen informeren. Het bijschrijven van een opwaardering duurt gemiddeld 15-30 minuten. Wij krijgen hier gelukkig zelden klachten over. Kan je wellicht ons nog extra informatie geven m.b.t. slechte infrastructuur en welke foutmelding je krijgt tijdens het inloggen? Ik hoop dat je in de toekomst onze service als efficiënt ervaart. Met vriendelijke groet, Klantenservice team pay2d

10

Top!!!

Mijn partner heeft helaas maar weinig gebruik van haar Pay2D kaart kunnen maken, maar zelfs na haar overlijden was er gepaste aandacht van de medewerkers. Echt top!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Virituele credit card

Heel fij om deze kaart te kunnen gebruiken. Voor allerlei aankopen of boekingen. Je waardeerd op en 10 min later betaal je. Ben je het niet eens met de betaling dan haal je het terug. Ook de klantenservice geweldig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd