oplichting?

Ik probeer nu al een jaar lang mijn tegoed teruggeschreven te krijgen. Ik maak geen gebruik meer van de card, maar ik kan onmogelijk mijn geld terugkrijgen. Allerlei vage formulieren moeten invullen, waardoor het snel geregeld kon worden. Dan is er iets mis met de administratie waardoor ze achterlopen. Dan gaan ze er dagelijks achteraan, ze vragen dan om een update en komen zij me terug zodra ze meer weten. Ze bedanken me zelfs voor mijn geduld. Nou.. die is inmiddels OP! Geen idee hoe ik mijn geld nog terug kan krijgen, maar ik ben bang dat ik het kwijt ben. Waardeloos gedoe dus!!! nooit meer!

Voel me opgelicht!!!!!

Waardeloos bedrijf!! Ontvang een mail dat ze de activiteiten stoppen een dag later account geblokkeerd: Gegevens plus saldo verkocht aan een of ander Bulgaars bedrijf. Om nu bij je geld te kunnen moet je zoveel gegevens blootgeven waarmee zij alles kunnen doen bankgegevens selfies paspoort etc. Tegoed zal ik wel kwijt zijn 106 euro. TRAP ER NIET IN

Ver van weg blijven

Ze houden letterlijk het geld op de rekening gegijzeld door je te dwingen over te stappen naar een nieuwe 'virtuele card' van een bedrijf geregistreerd in Bulgarije. Wanneer je geen extra storting doet of een betaling doet (wat niet kan, omdat de login niet werkt), of overstapt, dan schrijven ze maandelijks een 'inactiviteitsvergoeding' van je kaart af net zo lang tot deze leeg is.

scam oplichting

paynetics is scam. long story to explain in detail. pay2d illegally turned over there business to paynetics: without users knowing this! they did this in 1 day: after paynetics was still working with pay2d for half a year. so the turnover to paynetics was done 1 one day, without permission from the customers!!! after that: paynetics blocks your account! you have to pay either for a new account or to get your money back! this is simply stealing money. paynetics has it's headquarters in bulgaria! that is how they do business there and how this company likes to work!! by phone you will not getting answers that will help you. they do not respond on e-mails. after reporting this case to the police and contacting several persons working at headquarters: i still do not have all my money back. i am still missing at least 15 euro's. paynetics admits that most customers are asking for full refund and after that: closing the account!!! the reason for that is very simple and explained here: they just behave like criminals.... in 1 day your money is turned over to a foreign company and account, your account is blocked, and you have to pay to get your money back! this is probably a new bulgarian technique for stealing money. they will call it probably service.

Knullig en zeer slecht

Al een tijdlang gebruiker van de prepaid creditcard van Pay2D. In het begin werkte het op zich goed. Wel duur met opwaarderen, maar dat is de afweging die je maakt. Later is de creditcard tijdelijk buiten gebruik geweest. Daarna zou er een app komen, waarbij de introductiedeadline niet werd gehaald. Nu is de app er plotseling en kun je niets meer met je tegoed, tenzij je de app gebruikt en je jezelf verifieert. Ook kun je je account pagina niet eens meer bereiken. Er wordt geen redelijke mogelijkheid gegeven om je tegoed terug te krijgen. Als een financiële dienstverlener zo handelt, denk ik dat je er maar beter weg kunt blijven met verdere bankzaken.

Slecht. End of Story vanaf 1 aug 2021

Vandaag email ontvangen dat de Pay2d kaart over 2 dagen onbruikbaar is en ze overstappen op nieuwe kaarten. Erg vaag allemaal en ongeloofwaardig, ruikt naar een scam als ze aansturen op de actie van gebruikers binnen 2 dagen!!!. Nog de naweeën van het Wirecard schandaal/fraude etc neem ik aan. De email vermeldt ook een nieuwe app MyPaynetics... zojuist gecheckt, nog maar 2 dagen in de PlayStore, slechts 1000 downloads en een bank in f..ing Bulgarije? Hoe moeten we daar vertrouwen in hebben ???? Gelukkig bijna geen saldo meer op die kaart.

Service van lik m'n vestje. Play 2d weg ermee!

Het duurt nu al maanden maar je kunt nog steeds niet "normaal" je kaart opwaarderen. Daarnaast, als je de klantenservice mailt hoe je niets terug, moet je er weer achteraan. Nu wil ik mijn kaart opzeggen en moet je via een goed verborgen link een aanvraag downloaden die je ingevuld en van diverse documenten voorzien moet terugmailen. Immers mijn geld terugboeken naar mijn gekoppelde rekening kan nog steeds niet. Inmiddels al weer 14 dagen geleden dat ik de opzegging heb gedaan en... NOG STEEDS GEEN REACTIE! Dus ik wil NOOIT meer met hun in zee want dit lijkt meer op PLAY 2d dus weg ermee!!!

waardeloos en word in de maling genomen

in januari kon ik visa card niet gebruiken terwijl er 96 euro op stond toen kwam er uit dat ik naar pro moest opwaarderen dat heb ik dus gedaan maar 3 maanden later kan ik nog steeds niet gebruiken wat er op staat en wat er met mijn persoonlijke documenten is gebeurd die ik ge emailed heb is ook onduidelijke telefonische zijn ze al vanaf januari niet bereikbaar alleen per email en in plaats van op te lossen krijg ik alleen slappe smoesjes aangezien ik niet nog meer persoonlijke gegevens email naar bedrijf wat niet te vertrouwen is kan ik al maanden naar mijn geld fluiten, met mijn volgers en vrienden kring en mijn klanten kring van mijn bedrijf ga ik voor de p2d waarschuwen tevens op facebook mijn game vrienden want ik ben volgens mij aardig door jullie in de maling genomen.

Soms gedoe, maar verder ideaal

Door aangepaste wetgeving (ter voorkoming van terrorisme financiering en witwassen) zijn er het afgelopen jaar wel wat issues geweest (en nog). Als je de kaart zonder beperking wilt gebruiken, moet je upgraden naar een Pro kaart (ook gewoon gratis). En verder goed de informatie op de site lezen, dan is opwaarderen ook op dit moment geen probleem.

Gezeik gezeik en nog meer gezeik

November: kan geen pas gebruiken December: kan pas gebruiken voor betalen maar niet opwaarderen Anno nu: kan niks met pas omdat ik niet kan opwaarderen. Ik heb in de maanden nov. en jan. geen betalingen van abonnementen kunnen doen vanwege zogenaamde 2/3 weken overgang. Al had je geen saldo op je kaart dan had je al 3 maanden niks gekund. voor alle mensen die een prepaid creditcard willen kopen: koop geen pay2d, reden: compleet drama afgelopen 3 maanden. en tot op heden nog niks van drama opgelost. Ook de informatie naar de klant toe is zwaar ondermaats. per mail zeggen dat het binnen een week of 2/3 opgelost is maar 3 maanden verder en nog steeds geen complete functie terug. Nee de derde maand vragen ze naar een vaag buitenlands rekening nummer, dat met Rabobank interbankieren niet te verifiëren is, geld over te maken om op te waarderen. dat vervolgens alleen op werkdagen binnen 24uur opgewaardeerd is. het vertrouwen dat er ooit was is compleet weg. En dan nog om 2 euro v.a.t. te vragen voor opwaarderen boven op je bedrag dat je gaat storten terwijl je zelf al je gegevens moet invullen zoals opwaardeer nr. en bic code voor overboeking. waar als je het slecht tref en je bank je bic niet accepteert en of niet kan vinden in de beschrijving nog eens kosten in rekening gebracht worden. in mijn mening onprofessioneel, en het zeker waard om ergens anders een prepaid kaart te kopen/opvragen.

SMSJES VALSE

Heb ooit een voor jaren terug een abonnement afgesloten met pay2d nooit gebruikt want werkte de eerste x al niet gelijk mijn geld teruggestort. Tot mijn grote verbazing krijg ik de week van21- 22 dec 2020 smsjes binnen Pay2D 3 D secure-wachtwoord voor 169.00 ILS ten gunste van Nintendo is no ......... de cijfers kan je aan klikken in de sms maar heb dat niet gedaan lijkt een soort snel koppeling naar iets ? Vervolgens Pay2D gebeld dat dat niet klopt verhaal uitgelegd. nou je word amper serieus genomen . Ja die komen wel van ons vandaan dan probeer iemand via jou pas te betalen ?? maar hoe kan het dat ik de smsjes op mijn mobiele telefoon binnen krijg en ik nooit iets met de pas gedaan heb heb hem jaren geleden 1 x aan gevraagd maar nooit gebruik . Hoe komt iemand dan aan mijn gegevens vraag is erbij jullie misschien een hack gedaan nee hoor ? Antwoord heeft U misschien een x ergens ingelogd dat zo eraan gekomen zijn . denk nou ja iets wat ik niet gebruikt is Pay2D . en bij toeval tijdens de corona en vele aanvallen hacks etc bij de banken ministerie en gaat zo maar door . Vind het zeer vreemd. Zijn er meer mensen die nu ook smsjes krijgen van Pay2D die gewoon niet kloppen met buitenlandse valuta erbij ILS -Israel INR-India

Enorm slechte ervaring, je bent geen klant maar een nummer

We kregen bericht van een interne overstap van leverancier waardoor onze kaart 7 dagen niet bruikbaar zou zijn. Inmiddels zitten we op 18 dagen en na mailen, reageren op facebook en bellen is het onduidelijk wanneer het allemaal weer werkt. Nergens worden klanten op de hoogte gebracht en facebook staat vol met vragen die niet worden beantwoord omdat ze zogenaamd geen tijd hebben. Een simpel berichtje kost 2 minuten maar nee, de klant is simpelweg niet belangrijk genoeg. we gebruiken de kaart zakelijk en doordat die bedrijven geel geld van de kaart konden halen zijn al de abonnementen automatisch opgezegd. Het kost ons enorm veel tijd om dit weer recht te trekken. We hebben dan nu ook maar gewoon een hele andere partij gekozen voor een nieuwe kaart omdat dit waarschijnlijk niet meer goedkomt. Er zijn 0 positieve reviews te vinden, het mag duidelijk zijn dat dit niet de juiste partij is voor een prepaid creditcard.

Absolute rommel

Je kunt er maximaal een aankoop van €50 mee doen. Er zit €2 transactiekosten op Dus het max aankoopbedrag is €48 Maar dat zou betekenen dat je er iets mee kunt betalen want elke aankoop die ik wil doen : transactie geweigerd ondanks dat er voldoende saldo op staat.

Slecht

Hoge kosten als je relatief kleine betaling er mee doet. Een hoop gedoe, en regelmatig dat de kaart niet werkt en de accounts bevroren worden.

Een heel groot oplichters zootje en erg onprofessioneel

Ik kocht een pay2day kaart na een enorme rompslomp om hem goedgekeurd te krijgen werd de kaart onbruikbaar door dat het Duitse moederbedrijf wirecard hadt gefraudeerd en fallliet is verklaard. Dus wordt nu al ruim 8 maanden geroepen bij pay2day dat het opgelost gaat worden volgende week . Weltrusten pay2day. En je krijgt altijd een moeder aan de telefoon met krijsende kinderen of vogels of andere huisdieren op de achtergrond gewoon een flexwerker van een callcenter dus. Heb nog nooit zo een amateuristisch zootje meegemaakt serieus. En geen betaling mogelijk geen opwaardering mogelijk dus nutteloze kaart die ik ook zeer zeker vandaag zal opzeggen per aangetekende brief . Begin er niet aan mensen pay2day is je reinste oplichting.

Kan niet meer storten of opnemen

Sinds het gedonder eerder dit jaar waardoor ik geruime tijd niet meer bij mijn geld kon, blijkt storten of opnemen nu in het geheel niet meer mogelijk. Dus ik kan een recente aankoop dus nu niet afrekenen. Wat een stelletje oplichters!

Super slechte service na weken nog steeds geen geld terug.

Na meerdere keren contact nog steeds na weken geen geld terug. Ik raad pay2day zeker af! Klantenservice van max 2 personen kan je nooit verder helpen en je moet steeds maar afwachten ! Ps: 2 weken ik denk dat het lopend sneller verliep.

Skip Pay2d, slechte klantenservice en onnodig duur

Super slechte organisatie. Wij hadden 400 euro gestort in maart voor ons bezoek aan Bali. In verband met Corona ging het niet door. Direct hebben wij ons geld terug gevraagd. 12 mails verder met heel vaak geen reactie, hebben wij 7 maanden later pas ons geld terug. En niet eens alles. Ze hebben bijna 30 euro gehouden als zogenaamde kosten. Blijft weg bij Pay2d. Ga liever naar N26. Daar krijg je de creditcard gratis. Pay2d is oplichting.

Ik heb deze kaart gekocht voor een eenmalig aankoop. Verder deed ik er niks mee en wilde ik het opzeggen. Ik deed er 2 dagen over en het is gelukt! Mijn kaart is opgezegd en account is gesloten. Tamara en Beau hebben dit voor mij geregeld, ze hebben mij echt super goed geholpen!

Opgelicht door deze instantie

Mensen dit bedrijf betaalt je tegoeden niet uit sinds problemen bij het Duitse moederbedrijf. Totale oplichting. Hebben slechts één telefoniste met steeds een andere voornaam (Amanda, Tamara en vergelijkbare namen die het ergste doen vermoeden.. En dit is dus steeds dezelfde vrouw) die je steeds vraagt geduld te hebben en dan de verbinding verbreekt . LINKS LATEN LIGGEN VRAGEN OOK 5 EURO PER TRANSACTIE. TOTAAL OVERBODIG GA NAAR OPENBANK DAAR IS EEN PREPAID CREDITCARD GRATIS. EN ONDERDEEL VAN SANTANDER DE GROOTSTE BANK VAN EUROPA.

Kan niet inloggen, klantenservice reageert niet, geld weg

Ik had een gratis kaart afgesloten en daarop het minimumbedrag van 20 euro gezet. Inmiddels blijkt dat de site waarvoor ik de kaart wilde gebruiken, alleen kaarten accepteert van VS afkomstig, dus pay2d zal niet werken. Ik heb geprobeerd contact te zoeken met de klantenservice om het geld terug te storten, maar na 3 weken nog geen reactie. Best, dan log ik in en geef ik het geld ergens anders uit... maar ik kan ook niet inloggen. Wederom geen reactie klantenservice. Geld weg dus. Zoek een andere site!!!

Oplichting !!

Niet meer mee in zee gaan ! Je bent nu je geld kwijt. Twee jaar lang geen enkel probleem gehad, goede service en ik was tevreden. Sinds hun moederbedrijf Wirecard voor een paar miljoen gefraudeerd heeft, gaat het met Pay2Day niet goed. Ze doen nu maar alsof: laten niks zien op de website, maar mijn overboeking van kaart naar mijn bankrekening (omdat ik het al niet meer vertrouwde) is nog steeds niet ontvangen. Ik ben al in de weer met de AFM, maar zolang zij geen duidelijkheid geven: NIET MEER AANVRAGEN en geen stortingen meer doen! Je bent het kwijt !

Doe het niet

Pay2d is onderdeel van Wirecard dat in de problemen is gekomen door fraude te plegen. Hierdoor zitten klanten waaronder ik nu al 3 weken te wachten op ons geld dat we hebben teruggeboekt naar onze bankrekening. Pay2d geeft geen informatie, alleen "Pay2d zoekt uit wat er aan de hand is, klanten hoeven zich geen zorgen te maken en moeten geduld hebben". Zoals gezegd duurt dit nu al inmiddels weken en er is geen zicht op of de klanten hun geld überhaupt nog wel gaan ontvangen. Op zoek naar een prepaid creditcard? Begin dan niet aan Pay2d want ze zijn dus onderdeel van Wirecard en lees daar het nieuws maar eens over.

Heel goed, heel gelukkig met het bestaan !

Uitstekende klantenservice, luisteren goed en geven goed advies. Ben blij dat ik zo de mogelijkheid heb mijn jaarlijkse overboekingen te doen naar de VS zonder duurdere visa. en andere rompslomp.

Vreselijk bedrijf, pure oplichting

Ga nooit met deze partij in zee. De creditcard heeft een JAARLIJKS LIMIET VAN €150 euro, compleet onbruikbaar dus. Ik heb aangegeven mijn geld terug te willen, hiermee gingen ze akkoord, maar nu na RUIM ANDERHALVE MAAND heb ik nog steeds niets ontvangen. Doe jezelf een plezier en sla dit bedrijf over, het bezorgt je meer ellende dan betaalgemak.