precies zoals beloofd

Goede aanbieding die snel geleverd werd.

Prima produkt voor lage prijs

Prima produkt voor eem lage prijs,snelle verzending. Ik ben heel tevreden

mijn ervaring is goed in 1Dagactie

Ik kan wel zeggen dat ik altijd wel geniet van de artikelen van 1Dagactie en ook tevreden ben over de kwaliteit van de artikelen.

Dit is echt netjes!

Op zondag besteld en dinsdag netjes aan huis geleverd, de juiste artikelen voor net geld, helemaal super!

Alles was naar wens

Ik ben heel tevreden, heb al 2 keer een bestelling geplaatst en 2 keer heel vlot verlopen en 2 keer vlug geleverd! Dikke duim

mooie handdoeken, erg blij mee

snelle levering, mooie kwaliteit

Slecht geïnformeerd

Het geleverde product is prima. Doordat ik niet ben geïnformeerd d.m.v. een Track en Trace of andere verzendinfo, wist ik niet dat het pakketje al ruim een week bij het afhaalpunt lag.

Beste Willie, Wat vervelend dat de e-mail met de track & trace niet goed is aangekomen bij u. Deze wordt namelijk wel altijd verstuurd. Fijn dat u uiteindelijk toch uw pakketje hebt kunnen ophalen. Onze excuses voor het ongemak. Met Vriendelijke Groet, Kim - 1Dagactie.nl

Niet te duur en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

10 handdoeken besteld in grote maat voor €50,-. Ze zijn van een goede kwaliteit. Mooi en heel zacht.

Snelle levering en prima kwaliteit

Boxershorts besteld voor leuke prijs. Deze werden snel geleverd en prima kwaliteit.

Fijne handdoeken

Fijne handdoeken, aleen de lus van 1 ervan was losgelaten, zat niet vast.

Snel en keurig geleverd

De 8 boxershorts voor een mooie prijs waren snel geleverd en keurig verpakt. Niks mis mee!

Goede acties

Goede acties, goede kwaliteit producten en snelle levering

Tijdig en uitstekend product

goed product; snelle levering

betrouwbare site; product zoals werd aangeboden; snelle levering

Super acties altijd en snel geleverd.producten zijn altijd goed die ik besteld heb.

De juiste onderbroeken.

Goede kwaliteit en prijs, helaas duurt de levering wel wat langer.

Snelle levering goede producten

Altijd een snelle levering en goede kwaliteit producten ! Vreemd is wel dat ik nooit een bestel bevestiging krijg maar bij het inloggen heb ik snel alle details beschikbaar.

1Dagactie is super

Ik heb alles zoals altijd gevonden

Snelle bezorging, goede producten.

Leuke aanbiedingen, leuke prijzen

Makkelijke site en vrij snelle bezorging en leuke aanbiedingen.

Juiste en snelle levering

Over 1Dagactie

Op 1Dagactie.nl vind je iedere dag een mooie dagaanbieding. Daarnaast hebben we een outletshop vol met koopjes. Van boxershorts tot boxsprings en van zitzakken tot handdoeken en zelfs skihelmen, bij ons vind je vele verschillende producten tegen scherpe prijzen! Bekijk de huidige dagaanbieding op www.1dagactie.nl en bestel voordat de timer bij 0 is!