Snelle levering goede producten

Altijd een snelle levering en goede kwaliteit producten ! Vreemd is wel dat ik nooit een bestel bevestiging krijg maar bij het inloggen heb ik snel alle details beschikbaar.

1Dagactie is super

Ik heb alles zoals altijd gevonden

Snelle bezorging, goede producten.

Leuke aanbiedingen, leuke prijzen

Makkelijke site en vrij snelle bezorging en leuke aanbiedingen.

Juiste en snelle levering

Prima kwaliteit prijs verhouding

Ik heb het besteld en binnen twee dagen al thuis . Echt super

Helemaal Toppie!

Geweldige aanbiedingen, gemakkelijk toegankelijk. Een eerlijke site.

Kwaliteit gegarandeerd

Mooie deals te scoren

Alles vlot en op tijd ontvangen! Bestelling klopte met de levering!

Alles top!

Gemakkelijk bestellen, snelle levering, scherpe prijs

Alles netjes

Mail en communicatie verliep goed. Alles netjes verpakt. Levering naar behoren. Dus check check check. Alles goed.

Nice Experience

Product are very good and very nice deals daily

Wordt snel geleverd en als het een keer misgaat dan lossen ze het goed op

Zeer goede prijs kwaliteit

Goede productkwaliteit. Vriendelijk aan de telefoon voor raad.

Correct, zoals beloofd

Ik ben nog nooit teleurgesteld in jullie, goed bezig!

Snel geleverd, goede kwaliteit

Scherpe aanbieding van mijn favoriete Vinnie G boxershorts. Snel besteld, snel geleverd. Zeer content mee! Gelijk een account aangemaakt. Groet Hans

Uitstekende prijs en zeer snelle levering

Uitstekende prijs en zeer snelle levering

Pomyłka

Zamówiłem bokserki ze zdjęcia, niestety Wysłali inne kolory i wzory..

• Poleciłbyś nas? Nie

Dear Customer, You have ordered the Puma Boxer Shorts surprise package. As stated with the product, a surprise package means that you do not know in advance exactly which boxer shorts you will receive. Yours sincerely, 1Dagactie.nl ---------------------------- Szanowny Kliencie, Zamówiłeś pakiet niespodziankę Puma Boxer Shorts. Jak podano przy produkcie, pakiet-niespodzianka oznacza, że ​​nie wiesz z góry, jakie bokserki otrzymasz. Z poważaniem, 1Dagactie.nl

snel geleverd

Prima, Had alleen graag een pdf van de factuur kunnen downloaden of op de mail gehad.

Beste Jasper, Bedankt voor je review! De factuur heb ik zojuist per mail naar je verstuurd. Met Vriendelijke Groet, 1Dagactie.nl

TOP

Topkwaliteit

Mmmmwaja

Leuke aanbiedingen en snel thuis gebracht, maar met retourneren wel de retourkosten volledig betalen, dus je moet zeker weten dat je het product wil.

Beste Johan, Bedankt voor uw review. De retourkosten zijn inderdaad, zoals vermeldt op de website, voor uw eigen rekening. Op deze manier kunnen wij onze klanten de scherpste prijs bieden. Met Vriendelijke Groet, 1Dagactie.nl

De bestelling werd correct afgehandeld.

Prima in orde

Pakket keurig ontvangen. Niks op aan te merken.

Prima service.

Bestelling was netjes geleverd. Product voldoet aan verwachting.

De levering kon beter

De levering kon beter. Na dat ik besteld had bleef het een week stil. Ik heb toen maar een mail gestuurd met de vraag hoe het met de bestelling zat. Ik kreeg de dag erna een mail terug dat mijn bestelling die dag was verzonden. En daarbij dat julllie mail eerder waarschijnlijk in de spam was beland. Maar dit was niet het geval. Dus het voelde voor mij als oeps snel versturen.

Over 1Dagactie

Op 1Dagactie.nl vind je iedere dag een mooie dagaanbieding. Daarnaast hebben we een outletshop vol met koopjes. Van boxershorts tot boxsprings en van zitzakken tot handdoeken en zelfs skihelmen, bij ons vind je vele verschillende producten tegen scherpe prijzen! Bekijk de huidige dagaanbieding op www.1dagactie.nl en bestel voordat de timer bij 0 is!