Prima in orde

Pakket keurig ontvangen. Niks op aan te merken.

Prima service.

Bestelling was netjes geleverd. Product voldoet aan verwachting.

De levering kon beter

De levering kon beter. Na dat ik besteld had bleef het een week stil. Ik heb toen maar een mail gestuurd met de vraag hoe het met de bestelling zat. Ik kreeg de dag erna een mail terug dat mijn bestelling die dag was verzonden. En daarbij dat julllie mail eerder waarschijnlijk in de spam was beland. Maar dit was niet het geval. Dus het voelde voor mij als oeps snel versturen.

Naar verwachting!!!

Een net pakje, op tijd geleverd. Zoals het behoort te gaan. Zeer tevreden dus!

Goede aanbiedingen

Altijd goede aanbiedingen en snelle correcte verzending.

Wel prima om hier iets te bestellen. Levering niet in 1 dag maar dat is ook niet erg want is ook geen usp.

Alles goed verlopen

Sokken precies als omschrijving.

Keurig netjes.op tijd .en snel geleverd .

Makkelijk tenavigeren op de site, snelle levering. Verpakking mag wat mij betreft milieuvriendelijker. Veel plastic, kan ook in een kleinere kartonnen doosje of papieren enveloppe

Kwaliteit is goed, bezorging minder

Kwaliteit van de bestelde en geleverde goederen uitstekend. Bezorging liet te wensen over. Heb 5 dagen moeten wachten op aflevering door DHL.

Heel goed, verzending ook in een keer compleet.

Kwaliteit goed

Snelle levering, kwaliteit goed

Omdat ik voor track & tracé heb moeten bellen.

Veder geen mededelingen. Fijne feestdagen.

Snelle en nette levering met goede kwaliteit

Helemaal fantastisch

De bestelling was zoals het op de site beschreven was. Snel en super

Dik tevreden

Makkelijk te bestellen en snelle bezorging. Ik ben dik tevreden.

Top Service

Ik had ondergoed besteld en had per vergissing in 2 x besteld en de verkeerde maat. Een telefoontje was genoeg. Werd super geholpen en de bestelling is helemaal goed aangekomen en in 1 keer. Echt Top gedaan.

uitstekende kwaliteit

Het product is zoals altijd van uitstekende kwaliteit. De levering via DHL verliep echter zeer stroef, helaas ook zoals gebruikelijk.

Goed en snel geleverd

De bestelling werd snel geleverd ondanks dat het in de black friday periode besteld werd. Ik heb precies datgene ontvangen wat ik had besteld. Alles goed dus.

Snel makkelijk geen gezeik

Ik had onderbroeken besteld. Die waren binnen 3 dagen geleverd. Miste alleen een track en trace.

Mooie aanbiedingen voor een goede prijs

Webwinkel met mooie aanbiedingen voor een goed prijs. Producten zijn van prima kwaliteit.

Uitstekend.

Prima service en duidelijke informatie, uitstekend product!!!!

top deal bij de 1 Dagactie

zag op de site een leuke deal. Alles liep heel soepel.

Mooie aanbieding en zeer snelle levering!

Kwam voorbei en de volgende dag het bestelde al in huis. Prima verpakt en voldeed aan de verwachtingen.

Duidelijke mails, iets later bezorgd

Het online kopen ging soepel. Het duurde even voordat ik mails kreeg over het bezorgen. Verder prima.

Meerheide 27

5521 DZ Eersel

076 88 67 377

Over 1Dagactie

Op 1Dagactie.nl vind je iedere dag een mooie dagaanbieding. Daarnaast hebben we een outletshop vol met koopjes. Van boxershorts tot boxsprings en van zitzakken tot handdoeken en zelfs skihelmen, bij ons vind je vele verschillende producten tegen scherpe prijzen! Bekijk de huidige dagaanbieding op www.1dagactie.nl en bestel voordat de timer bij 0 is!