Top verpakkingen

We bestellen al jaren bij Fonkels en zijn erg blij met de duurzame verpakkingen. De kwaliteit is top en de prijs faire. Bovendien worden ze op tijd worden geleverd. Als iets niet voorradig is dan wordt je keurig geïnformeerd.

Niet verkeerd, naar kan beter

Goede communicatie. Fijn dat er geen hele grote hoeveelheden afgenomen moeten worden. Wel jammer dat er niks gedaan wordt met aanbevelingen om product te verbeteren. En helaas worft er geen contact opgenomen over nieuwe ontwikkelingen en eventuele vervolg bestellingen

Goed geregeld!

Goede hulp met design en snelle bezorging!!

Op tijd geleverd

Keurig geleverd

Aandacht voor mens en product

Mooie verpakkingen, goede service en snelle levering.

Goed meedenken, vaak snelle levering

Het bedrijf denkt goed mee met wat je wil hebben en levert vaak ook snel

Alles prima in orde

Alles correct en op tijd geleverd

Supersnel

Snel geleverd tegen goede prijzen. Geen abnormale verzendkosten.

Prima spullen, snelle levering.

handig en degelijke materialen, goede service

We hebben hier de ideale combinatie van duurzame en tegelijk praktische, stevige fruitbakjes gevonden. Er is nagedacht over de bodem en het design.

gezinsbox

fijne gezinsbox echter wel wat prijzig

Te laat

Beste, Ik bestelde mijn benodigdheden maandag en had die deze week verwacht maar heb ze nog altijd niet ontvangen. Zou die graag asap ontvangen.

goede kwaliteit voor dit produkt

Duidelijke site en snel geleverd

Duidelijke site en snel geleverd

Top service!

Snelle communicatie & levering 😊

Top!!

Goede snelle service ook wanneer ik samples besteld had. Zeer tevreden!!

goede service

Klantenservice erg goed met goede communicatie !! De levering zelf was minder door DPD ( voor de deur gelegd...) dat is misschien een aandachtspunt

Snelle levering, mooi product en hele goede service. Meer dan tevreden.

Zeer goed en zorgzaam en aardig.

Fonkels bedankt voor alles. Wij maken vooral gebruik van de Rembrant punt zakken. Uitstekend en klasse. Keep up the good job.

Heel leuk

Mijn zoontje vindt het super om op reis op die manier boekjes te kunnen zien. Hij is 5 en dus zijn we heel blij met het voorlezen van fonkels

Mooie producten

Super mooi producten en oplossingen.

erg goed

klant vriendelijk en mee denkend

super service

Inmiddels 4 keer besteld bij Fonkels. Snelle levering. Ik was afgelopen keer net te laat met bestellen, maar had het wel de volgende dag nodig. Dit is snel en goed opgelost.

Duidelijke site, goede prijs en mooi artikel

goede service

goede service en op tijd geleverd

Over Fonkels

Fonkels ontwikkelt duurzame innovatieve verpakkingen voor Retail, Horeca, Catering, To-go / Takeaway, Industrie en Cafetaria. We hopen je te inspireren met onze visie op duurzame verpakkingen en hoe verduurzamen altijd mogelijk is. De duurzame kartonnen verpakkingen die we ontwikkelen dienen daarbij altijd als inspiratie voor mogelijke oplossingen voor jullie uitdaging.