Pluspunten

Goede, kwalitatieve en duurzame disposables. Helemaal van deze tijd!!

Pluspunten

De Chip 'n Dip zakken zijn ideaal met apart sausvak. Maar vooral de unieke printjes vallen hier erg in de smaak. Een echte aanrader wanneer je een eyecatcher op je evenement wilt hebben.

Pluspunten

Zeer mooie producten, snelle afhandeling.

Assortiment mag uitgebreider zijn.

Pluspunten

prachtig product. prijs kwaliteit is prima. snelle levering. zeer tevreden.

iets meer produkten zou leuk zijn.

Pluspunten

Orginele producten!

Pluspunten

Mooie onderscheidende verpakkingen. Goede prijzen en snel geleverd. Leuke reacties van mijn klanten op de puntzakken met sausvak vooral.

Pluspunten

Fijn geholpen!

Pluspunten

Goede verpakkingen, snelle leveringen, leuk bedrijf!

Over Fonkels

Fonkels ontwikkelt duurzame innovatieve verpakkingen voor Retail, Horeca, Catering, To-go / Takeaway, Industrie en Cafetaria. We hopen je te inspireren met onze visie op duurzame verpakkingen en hoe verduurzamen altijd mogelijk is. De duurzame kartonnen verpakkingen die we ontwikkelen dienen daarbij altijd als inspiratie voor mogelijke oplossingen voor jullie uitdaging.