Snelle service, goede communicatie en mooie sieraden

Geweldige service!

Top producten

Super snelle levering g voor mijn enkelbandjes.gaan ook hele zomer mee

Groot aanbod

Op zoek naar niet kriebelende leuke oorbellen en gelukt!

Hi Ruth, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe niet kriebelende oorbellen ;-). We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden, snel bezorgd

Hele mooie kwaliteit sieraden binnen 2 dagen in de brievenbus.

Hi Anne, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden

Mooie ring past precies

Hi Toos, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer behulpzaam

Komt heel vertrouwd over en kreeg een prachtige ketting toegestuurt die helaas te lang was daar heb ik me dus zelf in vergist, heb gebeld om het retour te zenden wat geen enkel probleem was de vriendelijke toon bleef hetzelfde dus voor mij een dikke klantvriendelijke tien..

Hi Anita, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ketting. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ben er blij mee

Super mooie ringen besteld bij leelavadee, Ben blij dat ik deze website heb ontdekt met Pasen 25% korting. Ik ga zeker meer bestellen

Hi Maaike, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Oké

Goede service en snel

Hi Dee, dank voor je beoordeling en veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

heel netjes verpakt en verzorgd

artikelen voldoen voor de volle 100% aan mijn verwachting.

Hi John, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Na lang twijfelen heb ik van de week een hele mooie zilveren hanger met Labradoriet gekocht. In het echt is hij nog mooier dan op de foto, ook de Labradoriet is prachtig gekleurd! Leuke bijkomstigheid is dat er ook nog eens 20% korting op zat. De hanger werd keurig netjes en super snel geleverd...bedankt!

Hi Miranda, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

erg goed

leuke cadeaus gekocht , was wat mis met de track & trace code, kreeg gelijk reactie met de juiste code. goed en degelijk verpakt, items zijn precies zoals op de website getoond. zeker een aanrader.

Hi Kees, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met het geven van de cadeaus. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

GOED!

Snelle en goede levering!

Hi Marlous, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie ringen besteld. Waren er binnen 1 dag. Mooi zilver en goede qualiteit

Hi Monique, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ringen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Armbanden precies zoals omschreven, mooie producten

Ik heb een brede forse hand , de bangels passen precies en zijn een mooie aanvulling op degene die ik al had

Hi 07, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe bangles. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige oorbellen

Goede webshop, want snelle bezorgen, mooie kwaliteit oorbellen en voor een vriendelijke prijs. Aanrader dus.

Hi Natascha, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fijne webshop

Fijne webshop, prachtige hanger en supersnel in huis. Ik ben bijna jarig, dus............... dat wordt weer wat uitzoeken!

Hi Jolanda, nog gefeleiciteerd met je verjaardag en dank voor je positieve review. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe hanger. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede communicatie, snelle levering en bovenal; een prachtig sieraad

Hi Melanie, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige ring

Een mooi verjaardagscadeau voor mijn dochter. De ring is precies zoals afgebeeld, mooie kwaliteit. Prima en duidelijke website.

Hi Monique, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met het cadeau voor je dochter. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

mooi maar anders

ik dacht sat mijn armbandje zilver ging zijn maar was een verhard koordje ook wzl mooi maar anders in gedachten

Hi Judith, dank voor je beoordeling. Het gaat om een handgeknoopt armbandje, zoals ook in de omschrijving is te lezen en tevens te zien is op de foto. Het echte edelsteentje is gezet in echt zilver maar wellicht heb je de omschrijving van het product over het hoofd gezien. Mocht je niet tevreden zijn dan kan het armbandje uiteraard ook altijd geretourneerd worden. Groetjes Louisa

Mooie sieraden

Met een hele mooie korting de armband kunnen bestellen welke ik al heel lang wilde hebben. Erg blij mee. De oorbellen met de libelle zijn echte eye cathers. Ook nog super snel verzonden. Ik kom zeker weer winkelen.

Hi Astrid, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen en armband. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Een aanrader om hier te bestellen!

Ik heb 2 paar oorbellen besteld. Ze waren snel geleverd en waren mooi verpakt. De oorbellen zijn zeer mooi en kwalitatief. Ik ga hier zeker nog bestellen.

Hi Julie, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Dikke prima!

Prachtige oorbellen, mooi verpakt en een snelle levering.

Hi Annemieke, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden en een snelle bezorging

Hi Carry, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede spullen voor een nette prijs

Snelle levering. Dik tevreden.

Hi Gerda, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden Snelle levering Gewoon prima

Hi Jolanda, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.