Snelle levering van een aantal mooie produkten. Blij mee!

Hi Bianca, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie ringen en prima service. Ben zeer tevreden

Ruime keuze in ringen. Jullie zijn mooi vlot in de afhandeling van de bestelling. Dat waardeer ik zeer! Als Post.nl meewerkt, is het vandaag besteld, morgen in huis. Grote klasse!

Hi Ria, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Code van pakker automaat kwam.niet

Code van pakket automaat kwam niet door

Hi Ankie, bedankt voor je beoordeling. Ons gemiddelde is een 9.7. Jij geeft een 6. Dat is voor ons een zeer teleurstellend cijfer. Wij vinden het uiteraard zelf ook heel vervelend als PostNL zijn werk niet doet zoals het hoort. Echter zien we wel dat je pakketje toch al na 1 dag op het postkantoor lag en je van ons via de mail alle notificaties hebt ontvangen. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super mooie sieraden

Mooie sieraden en heel mooi verpakt. Top winkel !

Hi Marjolein, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle afhandeling, leuk verpakt en snelle levering

erg positief

Hi Colinda, bedankt voor je beoordeling. Ons gemiddelde is een 9.7. Jij geeft een 8. Dat betekent dat je nog niet 100% tevreden bent. We horen graag wat we volgens jou kunnen verbeteren. Groetjes Leelavadee Jewelry

Schitterend!

Ik ben heel blij met de verschillende enkelbandjes met belletjes die ik heb gekocht bij Leelavadee. Snelle service en goede kwaliteit. Ze zien er schitterend uit en die belletjes geven een heel speels geluid. Leuk cadeautje voor mezelf en om te geven. Ga er meteen weer een paar bestellen. :)

Hi Judith, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je belletjes enkelbandjes, een echte fan ;-) en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie producten

Hi Selena, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goed ,snelle levering …

Leuke artikelen Goede site Snelle levering

Hi Patricia, bedankt voor je beoordeling. Ons gemiddelde is een 9.7. Jij geeft een 8. Dat betekent dat je nog niet 100% tevreden bent. We horen graag wat we volgens jou kunnen verbeteren. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goed kwaliteit

Mooi verpakt, snelle levering, fijne artikelen. Zeer tevreden

Hi Manuela, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle service, attent, goede prijs-kwaliteit

De ring die ik kocht is naar verwachting. Duidelijke foto's op de site. Snelle verzending. Mijn naam stond met de hand geschreven op het kaartje, dat is attent. Kortom, zeer tevreden!

Hi Nicolette, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Duidelijke website. Snelle levering,netjes verpakt in een mooi zakje(niet van plastic super) Je krijgt wat op de foto staat.

Hi Inge, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie spullen, goede kwaliteit, goede service

Nu aantal keer besteld. Blij met de leuke spulletjes en goede, geduldige service. Vriendelijk geholpen toen online bestellen vastliep. Spullen altijd mooi ingepakt en altijd een kortingsbon voor de volgende bestelling. Fijn adres, ook voor de Fishermans pants!

Hi Jose, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super goede en snelle service. Mooi verpakt in een apart zakje. Een lust om te openen! Mooie en goede producten! Een echte aanrader!

Hi Barbara, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Uitstekend!

Ring is prachtig, zending is snel en goed verpakt, wat wil je nog meer...

Hi Juliet, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Altijd een feestje!

Altijd weer een feestje om iets moois voor jezelf of iemand anders uit te kiezen; een ruim aanbod, uitstekende service en alles wordt met aandacht en liefde verpakt op tijd bezorgd.

Hi Natascha, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Alles tip top in orde

Hi Griet, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie spulletjes en leuk verpakt...goede service

Ik ben uiterst tevreden en zal wel vaker bij jullie bestellen

Hi Jacoline, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super mooie ring

Ik wilde iets moois voor mijzelf kopen en dat is helemaal gelukt !

Hi Jolanda, bedankt voor de positieve review. Wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi gemaakt en snel ontvangen

Mooi gemaakt en snel ontvangen

Hi S, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je wederom helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super snelle en fijne levering

De bestelling was een dag later al in huis, netjes verpakt. En hele leuke spulletjes

Hi Judith, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je wederom helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Wauw

Precies zoals ik het verwacht! Ring mooi, oorbellen mooi, ofterwel helemaal blij. :-)

Hi Sanne, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je wederom helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

mooie artikelen en netjes geleverd !!

netjes geleverd ,ik ben heel tevreden

Hi Edith, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je wederom helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik ben zeer tevreden

Snelle reactie en een correcte afhandeling. Aankopen snel in huis en netjes verpakt.

Hi Brenda, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je wederom helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Altijd goed tot nu toe

Snelle levering en tot nu toe altijd tevreden

Hi Jolanda, dank voor je review. Ons gemiddelde is een 9,7. Jij geeft een 8. Dat betekent dat je nog niet 100% tevreden bent. We horen graag wat we volgens jou nog kunnen verbeteren. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering, netjes verpakt, heel mooi enkelbandje! Zeker aan te raden!!

Hi Gerwin, super bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je wederom helemaal tevreden bent. Veel plezier met je enkelbandje en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.