Een mooie collectie sieraden

Ze gaan regelmatig op inkoopsreis om de mooiste sieraden in te kopen. Goede kwaliteit en goede service een aanrader!

Hi Anneke, super bedankt voor de prachtige review met de mooie 10! We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ziet er heel mooi uit

Ben heel tevreden jammer, dat ze groot zijn.

Hi Joke, dank voor de mooie 10. Groetjes Leelavadee Jewelry

Geweldig!!!

Mooi overzichtelijk en brede keuze. Super snelle levering en mooi verzorgd!!!

Hi Bianca, dank voor de prachtige beoordeling. Fijn dat je tevreden bent :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Super!!

Heb nu inmiddels 2 ringen, een ketting en een hangertje besteld. Vind de service echt super! Heel snelle levering en alles leuk verpakt, echt alsof je een kadootje krijgt steeds!

Hi Annemiek, dank voor de prachtige beoordeling. We zijn blij dat je helemaal tevreden bent. Dan gaan we de volgende keer toch echt voor een 10 ;-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Prima bevallen, mooi armbanje

Hi Daniela, dank voor de mooie 10. Groetjes Leelavadee Jewelry

De oorbellen die ik heb besteld waren snel binnen en waren netjes verpakt. Product voldoet aan de verwachting en ben er erg blij mee. Bedankt voor de goeie service!

Hi A.H, dank voor de prachtige beoordeling. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer snelle levering,betrouwbare webwinkel.

Mooie webwinkel,leuk assortiment,een zeer snelle levering,en bovendien goed/eerlijk geprijsd.

Hi C, wat een mooie review heb je over ons geschreven, dankjewel, wat fijn te horen dat helemaal tevreden bent. We zien je graag terug op onze website! Groetjes Leelavadee Jewelry

Prima product, betrouwbare service

Zoals bij eerdere aankopen, ook nu weer tevreden, zie titel. Ook prima prijs/kwaliteitverhouding.

Hi Esther, bedankt voor de positieve review. Groetjes Leelavadee Jewelry

snelle afhandeling. Mooie producten. Goede prijs.

Hi Tineke, super bedankt voor de mooie 10, wat fijn te horen dat helemaal tevreden bent. We zien je graag terug op onze website! Groetjes Leelavadee Jewelry

Superfijn

Fijne shop met mooie sieraden. Vlot.

Hi Thea, bedankt voor de prachtige 10! We zien je graag terug op onze website! Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige oorbellen

Bestellen is eenvoudig, de aflevering helder en snel en het product, een paar mooie oorbellen, is precies zoals op de foto voorgesteld. Heel blij met deze webshop. Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik iets bestel.

Hi Marjo, wat een mooie review heb je over ons geschreven, dankjewel, wat fijn te horen dat helemaal tevreden bent. We zien je graag terug op onze website! Groetjes Leelavadee Jewelry

Een prettig contact met voldoende informatie en duidelijke uitleg

Hi Hans, dankjewel voor je positieve review met de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer vriendelijk en professioneel

Zie bovenstaand. In één dag had ik een ketting omgeruild. Geweldig!

Hi Pomm, bedankt voor je positieve review, fijn te horen dat je tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snel, goed en mooie spulletjes

Ik bestelde een ring, en de dag later lag die op de mat. Netjes met de melding via email dat er een track en trace code was en dat ik de ring via brievenbus post zou ontvangen. Supernetjes!

Hi Nicole, super bedankt voor de perfecte 10. Heel fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Goed geregeld

Mooie ring fijne ervaring

Hi Lies, dankjewel voor de beoordeling met prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Top producten voor een goede prijs

De sieraden van Leelavadee zijn heel mooi, van goede kwaliteit en vind je niet veel (en ik ben echt sieradenverslaafd dus ik kan het weten). Prijs-kwaliteit verhouding is top. Service ook.

Hi Romy, dankjewel voor de mooie review met de perfecte 10! Wat leuk te lezen dat je een echte sieraden kenner bent! We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi!

Goede service, mooie ring!

Hi Sa, dankjewel voor de positieve review! Groetjes Leelavadee Jewelry

Gelijk na mijn bestelling een bevestiging gekregen. Snelle verzending. Super produkt.

Hi Mieke, dankjewel voor de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

TOP!!!

Hele mooie sieraden en sommige zijn mooi en uniek. Snelle levering en mooi verpakt. Zoek je mooie cq unieke sieraden dan raad ik Leelavadee zeker aan

Hi Ingrid, dankjewel voor de prachtige positieve review! Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel goed hoor

Ik heb een mooie ring bij hun gekocht en hij is nog mooier in het echt. Ik ben heel blij ermee. Super goed dus!

Hi Samantha, super bedankt voor de prachtige review. Wat fijn dat je blij bent met je ring, veel plezier ermee. Groetjes Leelavadee Jewelry

Helemaal top!

Super mooie sieraden, snel geleverd en met een persoonlijke boodschap.....ik ben fan!

Hi Jannie, dankjewel voor de prachtige 10. Fijn dat je tevreden bent, tot een volgende keer! Groetjes Leelavadee Jewelry

Super blij met mijn bestelling

Prachtige ring gekocht, snelle levering en blijft heel mooi. Blij mee!

Hi Rachel, super bedankt voor de perfecte 10! We zijn blij dat je helemaal tevreden bent met je ring en zien je in 2020 graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Topservice!

Makkelijke site om te bestellen. Direct bevestiging ontvangen en op de hoogte gehouden wanneer het verstuurd werd. Alles top geregeld👌

Hi Carina, super bedankt voor de perfecte 10! We zijn blij dat je helemaal tevreden bent en zien je in 2020 graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super snel,bestelling afgehandeld en goede levering.

Door het goede service en mooie unieke sieraden zal ik in de toekomst zeker nog veel bestellingen doen. Ik ben heel enthousiast en het maak mij zo blij bij het openen van het pakketje. Dank je wel en met vriendelijke groet, Charlotte Douwes.

Hi Charlotte, bedankt voor de mooie review. Tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry

De ring is prachtig. Precies zo als op de foto.

Hi Annette, super bedankt voor de mooie 10! Tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.