Geweldig !

Een prachtige ring besteld en in het echt nog mooier. Duidelijk met verzending met tracktrace, ik ben zeer tevreden !

Snelle probleemloze levering

Hi Maria, dankjewel voor de positieve review. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden!

De sieraden komen overeen met de foto’s op de site en zijn echt prachtig. Zeer tevreden met de kwaliteit.

Hi Dinja, dankjewel voor de prachtige review met een perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden, snelle levering!

Hi Naomi, dankjewel voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering en een groot assortiment.

Een mooie aparte ring besteld en ik ben echt verliefd. Het assortiment is groot en er is voor ieder wat wils. Gewoon hebberig word je ervan :P. De levering was erg snel en dat was wel heel fijn

Hi Khadija, dankjewel voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn dat je helemaal blij bent met je nieuwe ring. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fijn bedrijf

Direct antwoord en handelen wanneer ik het contactformulier had ingevuld

Hi Monica, dankjewel voor de positieve review met een perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie spullen, goede service!

Ik ben zeer tevreden over de spullen en de service!

Hi Ine, dankjewel voor de positieve review met een perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering, mooi verpakt

Binnen 2 dagen in huis. Mooi verpakt

Hi Anne-Lieke, dankjewel voor de positieve review. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik had voor het eerst via bol.com bij jullie besteld. In eerste instantie toch een te kleine ring besteld. Dat super snel weer was geregeld! Nu een mooie ring met goede service. Bedankt!

Hi Christa, dankjewel voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn dat je ons via bol hebt leren kennen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

goed produkt, snelle levering

Mooie ring gekocht, kreeg er als cadeautje een zilverpoetsdoekje bij:))

Hi Joke, dankjewel voor de prachtige review met een perfecte 10! Veel plezier met je nieuwe ring. Groetjes Leelavadee Jewelry

Gewoon top

Mijn ervaring is simpel te omschrijven: gewoon top!

Hi Klaas, wat een top review! Top ...uh.. tot een volgende keer :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Een positieve nieuwe kennismaking met een webshop met ruim aanbod

Ik ga zeker regelmatig de collectie checken, voor mezelf, maar ook voor cadeautjes voor dierbaren De levering verliep vlekkeloos Dikke pluim voor jullie!

Hi Christine, dankjewel voor de mooie positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat je helemaal tevreden bent, bedankt voor de dikke pluim :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Prima, niets op aan te merken

Snelle levering van prachtige sieraden met mooie stenen en zeer betaalbaar.

Hi M.J., dankjewel voor de positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent met de sieraden. Groetjes en een fijne week, Leelavadee Jewelry

Zeer positief. Ik blijf klant.

Goede website. Wat wordt beloofd, wordt nagekomen. Zeer tevreden met het product.

Hi Cora, super bedankt voor de prachtige 10, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. We wensen je veel plezier met je aankoop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer snelle en correcte levering! Altijd super service.

Hi Frederik, super bedankt voor de prachtige 10, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel leuk om bij jullie te shoppen

Ruime keuze! Vriendelijke service!

Hi Jannie, dankjewel voor de positieve beoordeling met een perfecte 10. Groetjes Leelavadee Jewelry

prachtig!!!

Dit is mijn tweede ring dat is hier heb gekocht. ik was zo positief verast dat ik meteen een tweede bestelde. De ringen kun je altijd aanlaten ze zijn waterbestendig en blijven gewoon zilver. De maten komen ook perfect overeen.

Hi Lynn, dankjewel voor de leuke en positieve beoordeling met een prachtige 10. Veel plezier met je nieuwe sieraden en wellicht tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel tevreden met mijn aankoop

Heel tevreden met mijn aankoop

Hi Anna, dankjewel voor de beoordeling met een perfecte 10. Veel plezier met je aankoop! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snel geleverd en goede kwaliteit

Het product heb ik voor 4 uur besteld en kwam de volgende dag in huis. Zeer te vrede met de kwaliteit en de snelle levering

Hi Marco, dankjewel voor de positieve beoordeling met een perfecte 10. Veel plezier met je aankoop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering en netjes geleverd

Binnen 2 dagen werd mijn bestelling geleverd. Keurig verpakt en met een leuke kaart erbij. Prachtige sieraden! Ik ga zeker weer een bestelling plaatsen..

Hi Astrid, dankjewel voor de positieve beoordeling. Veel plezier met je nieuwe sieraden. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden

Mooie sieraden, snelle bezorging

Hi Ingrid, dankjewel voor de beoordeling met een perfecte 10. Groetjes Leelavadee Jewelry

Problemen zijn uitstekend opgelost. Blij met de mooie producten.....

Hi Koen, dankjewel voor de beoordeling met een perfecte 10. Veel plezier met je nieuwe sieraden. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer goed!

Goede prijs voor een mooie kwaliteit , snelle verzending! Ik ben heel blij met mijn ring.

Hi Agnieszka, dankjewel voor je positieve feedback. Veel plezier met je nieuwe ring. Groetjes Leelavadee Jewelry

Blij met snelle levering van super mooie ring.

Ring ziet er precies uit als op de foto, heel mooi. Correcte levering, goede rijsverhouding.

Hi Kitty, dank voor je beoordeling. Ons gemiddelde cijfer hier op de beoordelingssite is een 9,7. Daar zijn we uiteraard wel een beetje trots op! Jij geeft een 8. Dat betekent dat je nog niet helemaal tevreden bent geweest? We horen graag wat we nog kunnen verbeteren. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super snelle levering . En achteraf betalen

Prachtig mooi verzorgde hanger

Hi Carla, dankjewel voor de perfecte 10. Fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.