Mooie juwelen en snelle bezorging.

Heel goede ervaring.

Prachtige ring Anjali

Wat een enorm mooie ring is dit. Mooi zilver, glanzende maansteen, zeer mooi afgewerkt, hoogwaardige kwaliteit! De Anjali is een brede ring waarbij je rekening moet houden met de maat (bredere ring moet je iets groter bestellen). Aanrader!

Mooie sieraden

Superleuke sieraden in perfecte kwaliteit

Ik heb nu 1x wat besteld en ga dit zeker vaker doen. De sieraden zijn in het echt nog leuker en de kwaliteit is top!

Blij met aankoop

Nvt

Mooie ringen. Prima kwaliteit en zeer snelle levering

Vrijdag middag een ring besteld en zaterdag middag al geleverd. Mooie steen in een mooie stevige ring. Moeilijk kiezen uit de grote collectie. Gelukkig ook mooie ringen in grotere maten voor de heren.

Snelle levering Ring was niet goed gesoldeerd Volgende dag nieuwe in bus met gratis retour label voor de de kapotte ring Fijne service

Prachtig

Kreeg een seintje dat mijn ringmaat weer op voorraad was. Ik heb de ring meteen besteld en was blij met de snelle levering. De ring voldoet geheel aan mijn verwachting en zelfs meer.

Mooie oorbellen

Mooie oorbellen en snelle verzending.

Hi Saske, dank voor je review. Ons gemiddelde is een 9,6. Jij geeft een 8. Dat geeft aan dat je niet 100% tevreden bent geweest. We horen graag wat we nog kunnen verbeteren. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige ring, solide, in het echt nog mooier!

Prachtige ring, maat die je besteld is de juiste, in het echt nog mooier!

Hi Jannette, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Je kunt dan code 'kiyoh15' gebruiken voor een leuke korting. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden! Goede en vriendelijke service!

Hi Lianne, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fijne sieradenshop met snelle service

Mooie betaalbare sieraden en snelle verzending, helemaal tevreden.

Hi Barbara, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik heb 2 hele mooie ringen besteld, ze zijn prachtig en zeker voor deze prijs. Ben er heel blij mee.

Hi Hilde, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ringen. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Hetgeen ik heb besteld is precies wat ik had verwacht. Goed ingepakt.

Hi Linda, dank voor je review. Ons gemiddelde is een 9,6. Jij geeft een 8. Dat geeft aan dat je niet 100% tevreden bent geweest. We horen graag wat we nog kunnen verbeteren. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden en super snel geleverd. Ook erg leuk ingepakt en een lief kaartje erbij.

Hi Alda, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Naar mijn hart!

Ik heb inmiddels al heel wat keren een prachtig sieraad besteld. Ik geniet er dagelijks van!! Als het eens tegenvalt is er geen enkel probleem om te retourneren. Altijd vriendelijk en leuk verpakt met een persoonlijke touch! Zeer gewaardeerd!!

Hi Hanneke, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je een tevreden vaste klant bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik heb hier 2 ringen besteld. Ze zijn ontzettend snel binnengekomen en zien er ook nog eens fantastisch uit. Ben zeer tevreden met leelavadee!

Hi Fee, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ringen. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fantastische edelsteen sieraden

Ik heb met kerst een ring en een hanger met ketting besteld en dit zijn echt fantastische sieraden. Ik heb een mooie set met maansteen waar ik superblij mee ben. Leuk kaartje ook erbij! Dankjewel. XXX

Hi Mandy, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie edelsteen sieraden en snelle service

Mooie betaalbare edelsteen sieraden (waar ik dol op ben) en nog een snelle en vriendelijke service ook, top!

Hi Janet, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe edelsteen sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

snelle levering van de bestelling. blij met de ring

Hi Ellen, bedankt voor de review. Wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede kwaliteit & juwelen in mooi doosje

Was fijn shoppen. Tip: duidelijker aangeven als oorbellen niet per paar komen

Beste Inge, dank voor je review. Een 7 is voor ons erg teleurstellend! (ons gemiddelde is een 9,6) Komt dat omdat het voor jou niet duidelijk is geweest dat de earthreaders per stuk gaan? Als er een earcuff of earthreader per stuk wordt verkocht staat dit ook duidelijk omschreven. Bij de earthreader die jij hebt aangeschaft staat in het bovenste punt: "per stuk, wil je een paar, stop dan 2 stuks in je winkelmandje". 'Per stuk' staat zelfs in vetgedrukte letters...wellicht heb je dit dan toch nog over het hoofd gezien? Met vriendelijke groet, Leelavadee Jewelry

Snelle service, mooie producten

Gewoon goed.

Hi Marij, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede kwaliteit & snelle levering

Elegante ketting met malachiet. Kwam een dag na de bestelling al binnen via de post. Mooi en netjes verpakt. Aanrader!

Hi Luscinia bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ketting en hanger. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik draag ze met alle liefde

Zo plezant en zo mooi

Hi Tristen, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering!!

Snelle levering!!

Hi Pat, bedankt voor de prachtige positieve review met een perfecte 10. Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.