Echt een prachtige ring

De website zit heel.goed in elkaar, is overzichtelijk en makkelijk. Heel fijn ook dat ik vandaag kan bestellen en morgen al kan dragen. Daarbij is de ring, die ik gekocht heb, geweldig, met een prachtige amethist. Hele mooie kwaliteit. Kortom, een heel tevreden mens!

Fijn bedrijf met mooie sieraden

Ruime keuze in mooie juweeltjes maar daarnaast vooral een fijn en klantvriendelijk bedrijf. Altijd snel een reactie dat is top.Ga zo door!

Hi Janet, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Wat gaaf,heel snel een reactie en super tevreden over het antwoord.Top,wat een service. Beetje jammer dat de beschrijving zei als armband of enkelbandje geschikt .De maat viel veel groter uit van het zilveren armbandje met levensboom. Aangeven in een keuze van c.m. zou handiger zijn

Hi Mia, dank voor je review en de mooie 10! De maat van het bandje staat ook in centimeters beschreven bij het artikel. Wellicht heb je dat over het hoofd gezien? Indien het toch niet past kun je het altijd retourneren, dat is geen enkel probleem. We horen het graag van je. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie zilveren ketting met geboortesteen (minuscuul).

Mooie zilveren ketting met geboortesteen. Geboortesteen is wel wat minuscuul, op de internetfoto ziet het er groter uit. Verder een prima service en op tijd ontvangen!

Hi Anneke, dank voor de review. De geboortesteen heeft een afmeting van 4 mm (het steentje) en de totale diameter met het zilver is 5 mm. Omdat je dit op de foto niet kunt zien staat het beschreven in de tekst bij het item. Wellicht heb je dit over het hoofd gezien? Indien iets tegen valt of niet naar wens is kun je het ook altijd retourneren, dat is geen enkel probleem. Groetjes Leelavadee Jewelry

Perfect!

Ik bestelde een setje zilveren juwelen met robijn en had gevraagd dat de stuks qua kleur ongeveer hetzelfde zouden zijn omdat natuursteen vaak heel erg kan verschillen. Het is de perfecte warme kleur rood geworden voor mijn hanger, ring, oorbellen en armband. Voor mij een warme natuursteenuitstraling voor een warme, dierbare herinnering want ik kreeg het als cadeau van mijn ouders. De andere ring en hanger van larimar zijn ook top. Mooi afgewerkte juwelen, alles paste perfect en ik sta er geweldig mee. Alles wordt apart in juwelendoosjes met zorg verpakt en supersnelle levering. Een zeer tevreden klant!

Hi Gerty, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent met je edelsteen sieraden. Veel plezier met je nieuwe setjes. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Twee super sets nieuwe oorbellen.

Heb heel veel sites doorgespit en uiteindelijk hier twee paar oorbellen besteld. Veel keus dus het duurde even voor de knoop doorgehakt werd. Uiteindelijk twee paar uitgezocht en vandaag ontvangen. Ben er zeer tevreden mee.

Hi Sonja, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe setjes oorbellen. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige herenarmbanden, mooi verpakt en supersnel verzonden

Zoals hierboven vermeldt. Wij zijn echt tevreden . Beiden vonden wij de armbanden echt heel mooi De zilveren herenarmband was nog mooier dan verwacht Mooi verpakt ook En, zoals gezegd, snel verzonden

Hi Truus, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat jullie allebei helemaal tevreden zijn. Veel plezier met de nieuwe armbanden en uiteraard zien we jullie graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Keuze en kwaliteit

Een enorme keuze aan sieraden van een uitstekende kwaliteit. Ook reactie op mail was snel. Een aanwinst in de online sieraden shopping wereld. Ik kom zeker snel terug!

Hi Claartje, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden en uiteraard zien we je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Perfecte levering.

Zeer tevreden over de kwaliteit producten. Groot aanbod op website, dus paar uurtjes zoekplezier.

Hi Evelyne, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie product snelle levering

Prachtige armband ik ben er heel blij mee

Hi Sophie, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe armband. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Wat ziet het er mooi uit, net zoals op het plaatje wat ik voor het eerst zag. Zal zeker vaker bestellen wanneer nodig is. Alleen bij jullie. Bedankt voor de snelle en nette (doosje) levering.

Mooie oorbellen en snel in huis

Mooie edelsteen oorbellen gekocht en snel geleverd!

Hi Rita, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe edelsteen oorbellen. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Eerste ervaring, zeer tevreden, snelle levering

Eerste keer dat ik iets heb besteld, ik ben zeer tevreden.

Hi Anita, bedankt voor het schrijven van een review. Veel plezier met je nieuwe sieraden en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super leuke website met prachtige sieraden!

Had mooie moonstone sieraden 2 dagen geleden besteld en was gelijk de dag erna verzonden en kreeg het die dag erna binnen! Super snelle service en zeker waard om een kijkje te nemen.

Hi Lonneke, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe moonstone sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

alles perfect geregeld

Mooie oorbellen gekocht

Hi John, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met de nieuwe oorbellen. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super blij!!

Twee ringen besteld, hele snelle levering, via hun site me maat bepaald en past precies, super blij!! Ga er zeker vaker bestellen en raad deze winkel ook absoluut aan andere aan !!!

Hi Francis, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ringen. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

heel goed

goed in snel geregeld

Hi J.M, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super mooie ringen...

De stenen in de ringen zijn mooi en de maat klopt precies

Hi Pauline, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie ring met maansteen

Leuk verpakt thuisgekregen en ziet er net zo uit als op de site! Ik ben blij met de ring met maansteen! Ook had ik een vraag gesteld via de mail waar ik snel en duidelijk een antwoord terugkreeg.

Hi Nelleke, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi ingepakt en keurig op tijd geleverd. Ik ben blij met mijn aankoop

Hi Elly, bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden, super service!

Zowel de mooie sieraden als de fijne, goede service heb ik als zeer positief ervaren

Hi Laura, bedankt voor de review. Wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Het lijkt een mooi produkt

Hi Ernestine, bedankt voor de review. Wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super, eindelijk gevonden wat ik zocht

Ik heb hier mijn zilveren lapis lazuli ring gekocht super mooi met de hand gemaakt dat zie je ook! Super kwaliteit en snelle verzending zeer tevreden hier van!

Hi Eva, bedankt voor de review. Wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe lapis lazuli ring. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi

Mooie sieraden, snel geleverd. Dank..

Hi Anuschka, bedankt voor de positieve review met een prachtige 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden, we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fantastic

Zo mooi

Hi Annet, bedankt voor de positieve review met een prachtige 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden, we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.