Snel en vriendelijk

Ring was iets te Klein, kreeg meteen antwoord en de oplossing hoe te handelen . Ruilen of geld terug. Top

Vandaag mijn 5 zilveren bangles ontvangen en ze zijn prachtig!

alles mooi verpakt. snel geleverd. en de gepersonaliseerde kaart erbij vond ik hartstikke leuk!

Hi Danielle, dankjewel voor de positieve review met prachtige 10! Leuk te horen dat je het kaartje van ons kunt waarderen :-) Veel plezier met de mooie zilveren bangle armbanden. Groetjes Leelavadee Jewelry

Top sieraden, snel geleverd, voldoet helemaal aan mijn verwachting

Hi Simone, super bedankt voor de perfecte 10, fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heb nu 2x een ring bij jullie gekocht en ben er heel erg blij mee!!

Leuke webshop en mooie spulletjes!! En...altijd leuk verpakt!!

Hi Annemiek, dank voor je reactie. Wat fijn dat je al 2 mooie ringen bij ons hebt gekocht en daar helemaal tevreden over te zijn. Dat je het leuk verpakt vindt, vinden we ook wel heel fijn om te horen. De volgende keer gaan we voor de 10 want wij willen ons gemiddeld cijfer van een 9.5 namelijk graag zo houden.. ;-) Groetjes en tot een volgende keer, Leelavadee Jewelry

Snelle levering, goed telefonisch bereikbaar en prima service, eenvoudige retournering/ omruilen

Hi Jeanneke, dankjewel voor de mooie beoordeling. Fijn te horen dat je tevreden bent over onze levering en service. Groetjes Leelavadee Jewelry

ik heb voor me vriendin een armband besteld en ze was er heel enthoestiast mee, toppie toppie

Hi Leandro, super bedankt voor je review, wat fijn dat je vriendin er zo blij mee is! Groetjes Leelavadee Jewelry

Blij met mijn oorbellen

Ik heb prachtige oorbellen met maansteen hier besteld. De volgende dag had ik ze al en ze zijn in het echt mooier dan op de webshop.

Hi Miranda, wat fijn te horen dat je zo blij bent met de maansteen oorbellen. Veel plezier ermee! Groetjes Leelavadee Jewelry

Helemaal fantastisch

Hi Jonah, super bedankt voor de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Prima geholpen!

Jammer dat de post er wat langer over deed dan aangegeven maar verder blij met de aankoop en service!

Hi Eve, dank voor je beoordeling. Helaas hebben wij geen invloed op vertragingen bij PostNL, wij vinden dit uiteraard zelf ook heeeeel erg vervelend, wij doen er zelf alles aan om jouw pakket direct te verzenden (dezelfde dag of na 16:00 uur de volgende dag). Ons gemiddelde cijfer is een 9.5. Jij geeft een 7. Kun je wellicht aangeven wat we verder nog meer kunnen verbeteren om in de toekomst wat beter bij je te kunnen scoren? We horen het graag van je. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer tevreden!

Heb vaker besteld bij Leelavadee en ben er zeer tevreden over. De service is perfect en wordt ook altijd snel verzonden. Tevens netjes en goed verpakt. Sieraden zijn uniek en onderscheiden zich daarmee van veel andere webshops. De meeste sieraden die je hier kunt krijgen, krijg je meestal niet hetzelfde als bij de andere. Dat ze ook nog fairtrade en handgemaakt zijn is alleen maar fijn! Dat maakt het natuurlijk ook extra uniek.

Hi Samira, wat een mooie beoordeling heb je ons gegeven zeg, dankjewel voor de perfecte 10! We zijn heel blij te horen dat je zo tevreden bent en je inmiddels tot onze vaste klantenkring mogen rekenen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi produkt en goede service!

Had een vraag tijdens mijn bestelling en mailde dit, hier werd snel op gereageerd. Wat mij betreft een prima beoordeling voor dit bedrijf.

Hi Nicoline, super bedankt voor je positieve beoordeling en de prachtige 10! Wat fijn te horen dat je onze 'snelle service' zo fijn vindt. Groetjes Leelavadee Jewelry

Michelle

Alles perfect geregeld en mooie ringen.

Hi Michelle, bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer mooie en bijzondere soeraden

ik heb meerdere keren hier besteld. Ze versturen het goed verpakt en zeer snel. Ik heb ooit iets terug gestuurd omdat het niet paste en ook dat handelen ze goed af!

Hi Anneke, bedankt voor de mooie 10! We zijn blij dat je helemaal tevreden bent en zien je graag nog eens terug. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede snelle service

Hi Wendy, super bedankt voor je positieve review met prachtige 10! We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie producten en snelle levering

Heb al heel veel ringen gekocht hier en blijf steeds terug komen

Hi Yvonne, wat fijn dat je weer tevreden bent! Bedankt voor de review met prachtige 10. Wij wensen je veel plezier met je ringen en tot een volgend keer :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Superfijn

Mooie ringen en snelle levering.

Hi Gretha, super fijn dat je helemaal tevreden bent, dankjewel voor de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle en goede levering

Mooie sieraden en bestelling is goed en snel gerealiseerd

Hi M, super bedankt voor de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Hi Sandra, super bedankt voor de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Kreeg voordat het item wat ik graag wilde kopen op FB stond al een berichtje dat het verkrijgbaar was, vind dat zó attent!! En vond het heel schattig wat er allemaal bij mn ring in de verpakking zat! Leuk kaartje en kortingscode!!

Hi Annemiek, super bedankt voor je leuke review met prachtige 10! We wensen je veel plezier met je nieuwe ring en wellicht tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fantastisch, snel en betrouwbaar, TOP!

Donderdag bestelling geplaatst, en vrijdag in mijn brievenbus, gewoon SUPER!

Hi AM Helen, dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat je je pakketje lekker snel in huis had. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fantastische service, leuke bandjes

Leuke enkelbandjes besteld voor een leuke prijs! Er was iets mis gegaan met mijn bestelling (fout lag niet bij hen, maar bij Post NL) en dat hebben ze goed opgelost. Fantastische service! Één van de enkelbandjes kreeg ik echter niet over mijn voet, terwijl ik normale voeten heb (maat 38), jammer. Daarom een halve ster minder dan het maximale.

Hi Lauren, dank voor je beoordeling. Fijn dat je een tevreden klant bent! Wij hebben bij elke enkelbandje de maat in centimeters beschreven zodat je altijd kunt meten of het bandje past of niet. Kun je ons laten weten om welk enkelbandje het gaat, (over de voet komt ons niet zo bekend voor, onze bandjes hebben altijd een sluiting) misschien kunnen we je helpen? Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden

Goede website, levering zoals beloofd. Zal vaker hier kopen, aanrader.

Hi Bernadett, dankjewel voor de prachtige 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Overzichtelijke website en prompte levering

Er zoek naar een ring veel website bezocht. Bij Leelavadee voor het eerst 'ja die is het' gevoel.

Hi Gustaaf, wat fijn dat je DE ring hebt gevonden bij ons! Superbedankt voor de positieve review met prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede service, klantvriendelijk, kwalitatief product

Zeer mooie handgemaakte ring gekocht.heel blij mee! Werd goed en mooi en zorgvuldig geleverd.met kaartje en bedankje erbij

Hi Samira, super bedankt voor de perfecte 10! Wat fijn om te horen dat je helemaal blij bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik heb besteld voor een verjaardag en heb de items ruim op tijd in huis, super top. Erg mooie producten en prachtig verpakt. Blij mee.

Hi Geja, dank voor je beoordeling . Ons gemiddelde is een 9,5. Jij geeft een 8. Kun je aangeven waar je niet tevreden over bent geweest, dan kunnen wij daar wellicht in de toekomst op in spelen. Ook fijn te horen dat je over veel dingen wel tevreden bent geweest. We horen het graag van je. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.