Michelle

Alles perfect geregeld en mooie ringen.

Zeer mooie en bijzondere soeraden

ik heb meerdere keren hier besteld. Ze versturen het goed verpakt en zeer snel. Ik heb ooit iets terug gestuurd omdat het niet paste en ook dat handelen ze goed af!

Hi Anneke, bedankt voor de mooie 10! We zijn blij dat je helemaal tevreden bent en zien je graag nog eens terug. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede snelle service

Hi Wendy, super bedankt voor je positieve review met prachtige 10! We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie producten en snelle levering

Heb al heel veel ringen gekocht hier en blijf steeds terug komen

Hi Yvonne, wat fijn dat je weer tevreden bent! Bedankt voor de review met prachtige 10. Wij wensen je veel plezier met je ringen en tot een volgend keer :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Superfijn

Mooie ringen en snelle levering.

Hi Gretha, super fijn dat je helemaal tevreden bent, dankjewel voor de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle en goede levering

Mooie sieraden en bestelling is goed en snel gerealiseerd

Hi M, super bedankt voor de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Hi Sandra, super bedankt voor de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Kreeg voordat het item wat ik graag wilde kopen op FB stond al een berichtje dat het verkrijgbaar was, vind dat zó attent!! En vond het heel schattig wat er allemaal bij mn ring in de verpakking zat! Leuk kaartje en kortingscode!!

Hi Annemiek, super bedankt voor je leuke review met prachtige 10! We wensen je veel plezier met je nieuwe ring en wellicht tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fantastisch, snel en betrouwbaar, TOP!

Donderdag bestelling geplaatst, en vrijdag in mijn brievenbus, gewoon SUPER!

Hi AM Helen, dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat je je pakketje lekker snel in huis had. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fantastische service, leuke bandjes

Leuke enkelbandjes besteld voor een leuke prijs! Er was iets mis gegaan met mijn bestelling (fout lag niet bij hen, maar bij Post NL) en dat hebben ze goed opgelost. Fantastische service! Één van de enkelbandjes kreeg ik echter niet over mijn voet, terwijl ik normale voeten heb (maat 38), jammer. Daarom een halve ster minder dan het maximale.

Hi Lauren, dank voor je beoordeling. Fijn dat je een tevreden klant bent! Wij hebben bij elke enkelbandje de maat in centimeters beschreven zodat je altijd kunt meten of het bandje past of niet. Kun je ons laten weten om welk enkelbandje het gaat, (over de voet komt ons niet zo bekend voor, onze bandjes hebben altijd een sluiting) misschien kunnen we je helpen? Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden

Goede website, levering zoals beloofd. Zal vaker hier kopen, aanrader.

Hi Bernadett, dankjewel voor de prachtige 10! Wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Overzichtelijke website en prompte levering

Er zoek naar een ring veel website bezocht. Bij Leelavadee voor het eerst 'ja die is het' gevoel.

Hi Gustaaf, wat fijn dat je DE ring hebt gevonden bij ons! Superbedankt voor de positieve review met prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede service, klantvriendelijk, kwalitatief product

Zeer mooie handgemaakte ring gekocht.heel blij mee! Werd goed en mooi en zorgvuldig geleverd.met kaartje en bedankje erbij

Hi Samira, super bedankt voor de perfecte 10! Wat fijn om te horen dat je helemaal blij bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik heb besteld voor een verjaardag en heb de items ruim op tijd in huis, super top. Erg mooie producten en prachtig verpakt. Blij mee.

Hi Geja, dank voor je beoordeling . Ons gemiddelde is een 9,5. Jij geeft een 8. Kun je aangeven waar je niet tevreden over bent geweest, dan kunnen wij daar wellicht in de toekomst op in spelen. Ook fijn te horen dat je over veel dingen wel tevreden bent geweest. We horen het graag van je. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prima omschrijving, goed product,snelle levering,leuke prijs.

Ik had mijn ring al de volgende dag in huis en hij is nog mooier als dat ik verwacht had.

Hi TC, dank voor je positieve review en wat fijn dat je de ring zo mooi vindt! Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik mocht een prachtige ring ontvangen

Goede service , prachtig verpakt met een persoonlijk kaartje . De ring is in het echt nog mooier dan op de foto. Ik ben meer dan tevreden. Topppp!!!! Mvg Alie

Hi Alie, wat een leuke positieve review, dankjewel voor de mooie 10. Fijn te horen dat je het kaartje kunt waarderen. Veel plezier met je nieuwe ring! Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden, perfecte service

ik ben al een paar jaar klant bij deze webwinkel en altijd alles is er tot in de puntjes goed geregeld. Het is elke keer een kadootje om mijn pakketje te openen. Zo leuk met een persoonlijk kaartje erbij, daar hou ik van :-) Ik heb ook wel eens iets geruild omdat de maat van de ring niet goed was, en toen had ik binnen 2 dagen een nieuwe ring in huis die wel goed paste. Dus ik ben super super tevreden en trouwe klant bij Leelavadee webwinkel.

Hi Veronique, super bedankt voor de positieve review. We zijn blij dat je een hele tevreden klant bent en leuk dat je inmiddels één van onze vaste klanten bent! Ook fijn dat je onze service goed vindt, dat is natuurlijk ook belangrijk. Tot een volgende keer maar weer! Groetjes Leelavadee Jewelry

De perfecte webshop!

Ik heb vorige week 2 ringen besteld. Beide zijn echt schitterend mooi. Ik ben heel tevreden en kom zeker nog eens wat moois kopen.

Hi Shirley, bedankt voor je prachtige review met super mooie 10! We wensen je veel plezier met de 2 nieuwe ringen! Groetjes Leelavadee Jewelry

Prima artikelen, minder goede ervaring met het retour sturen

Bestelling verliep goed Retour zenden is een gedoe en geen bevestiging van ontvangst. Duurt lang voordat deze verwerkt is. Geen bericht over de voortgang. Hi, Bedankt voor de reactie. Op de site staat dat het bedrag retour gestort wordt binnen 14 dagen, ik zou verwachten dat wanneer dit niet lukt je een bericht ontvangt. Eerlijk gezegd ben ik een wat soepeler retour proces gewend. Je moet het retour formulier printen, invullen en bijvoegen, de factuur kopiëren (of toevoegen) en een mail sturen. Na het opsturen krijg je geen bevestiging dat de artikelen ontvangen zijn, dus wanneer het geld niet teruggestort is binnen de 14 dagen ga je je uiteraard zorgen maken. Telefonisch waren jullie niet bereikbaar, dus daarop heb ik een mail gestuurd. Later inderdaad het geld retour ontvangen (na 19 dagen) en de bevestigingsmail gekregen. Maar het proces heb ik kunnen lezen dat klopt, echter had ik wel verwacht dat je een bericht krijgt wanneer het retourneren langer duurt ipv dat je zelf op de site moet gaan kijken. Al met al voor mij een reden om niet nog een keer te bestellen, als jullie dat gezeur vinden dan is dat maar zo. De reactie op mijn bericht bevestigt alleen maar mijn ervaring. Ik zeg ook niet dat het retourneren 'ingewikkeld' is, maar een gedoe. Het is duidelijk beschreven, maar je moet meer handelingen doen dan ik gewend ben bij andere webshops.

Hi Eveline, wat jammer dat je ervaring met het retourneren niet positief is. Wij retourneren altijd snel, meestal binnen 3 dagen, alleen tijdens onze inkoop kan dat niet omdat wij onze inkoop zelf doen en dan in Zuid-Oost Azie verblijven. Dit heb je achter kunnen lezen op onze retour pagina. Hiervan ben je op de hoogte geweest toen je iets retour wilde sturen. Retouren werken bij ons als volgt: een retourformulier invullen en samen met de items terug sturen. Dit staat overigens ook duidelijk beschreven op onze retourpagina. Indien je geen printer hebt kun je de gegevens er op een briefje bij schrijven, dat is geen enkel probleem. We zien overigens ook dat je retour al direct na onze inkoop is afgehandeld, op 4 september om 09: 47 uur om precies te zijn. Ons systeem stuurt je automatisch een mail dat je retour is afgehandeld, je zou dus een mail hebben moeten ontvangen en ook zou je dus je bedrag retour moeten hebben gekregen. We horen het graag als dit niet het geval is. Dan lossen we alsnog graag voor je op. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fijne service en goede kwaliteit

Vanwege de inkoopperiode kreeg ik korting. Het wachten op mijn bestelling werd hierdoor mooi gecompenseerd. Het was het wachten waard. Belangrijk vind ik, dat ze zelf de inkoop doen om zo de eerlijkheid (geen kinderarbeid) en echtheid/kwaliteit te garanderen. De bestelling was netjes verpakt en van goede kwaliteit. Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Hi Laura, dankjewel voor de prachtige review, wat fijn te horen dat je zo tevreden bent! We zien je graag nog eens terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Vriendelijk, snelle verzending en kwaliteit

Goede kwaliteit en fijne service. Ik kreeg korting, omdat mijn verzending later verstuurd werd.

Hi Rachel, wat een mooie beoordeling heb je ons gegeven, dankjewel, en fijn te horen dat je blij bent met de korting tijdens onze inkoop periode. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super snelle levering, hele mooie en leuke spulletjes..

Bestel geregeld bij leelavadee, super snelle service en hele mooie spulletjes voor een leuk prijsje. Top service!!

Hi Gina, super bedankt voor de positieve review met prachtige 10! Tot een volgende keer maar weer :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtig enkelbandje

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling en hoe deze is binnengekomen. Het ziet er prachtig uit! Ik vind het wel een beetje jammer dat het enkelbandje niet geleverd kon worden in de week dat ik hem wilde hebben.

Hi Lisa, dank voor je review. Ons gemiddelde cijfer is een 9,5. Dit willen we uiteraard graag zo houden. Geef je een 8 omdat we niet direct konden leveren? Wij doen, anders dan de meeste webshops, onze eigen inkoop. Zo weten wij waar onze spullen vandaan komen, maar nog belangrijker, hoe en door wie het wordt gemaakt. (geen kinderarbeid en onder normale omstandigheden). Om dat te doen moeten wij op reis om onze leveranciers te bezoeken en daar zelf te kijken. Tijdens die periode kunnen we dus niet verzenden. Daar staat echter tegenover dat jij eerlijke producten ontvangt! We hopen zo dat het een beetje duidelijk voor je is geworden. Als je vandaag iets bestelt wordt het uiteraard wel direct verzonden! Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden snel geleverd

Ik had een mooie zilveren ring en oorbellen met maansteen besteld. De sieraden werden mooi verpakt en snel geleverd. Ik ben er blij mee!

Hi Els, wat een mooie beoordeling, dankjewel! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe sieraden en zien je graag nog eens terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede kwaliteit en super snelle levering!

De balinese zilveren armbanden waren precies zoals op de foto en super snel (1 dag) geleverd! Extreem tevreden!

Hi As, bedankt voor de positieve review met een mooie perfecte 10! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry