Gekregen wat me werd beloofd

Mooi kettinkje dat vlot bij mij aankwam. Ook nog eens heel fraai ingepakt. Blij mee!

Had alleen niet gezien dat je 2 oorbellen moest bestellen als je een paar wilt hebben

Snelle levering. Helaas moest ik het product retourneren maar hierbij werd ik ook netjes te woord gestaan.

Prachtige ring

Heel blij met mijn nieuwe ring met labradoriet.

Prachtige ring!

Snelle levering en een prachtige ring. Nog mooier dan op de foto.

Mooie sieraden, snelle service

Als je van boho sieraden houdt, is dit een leuke webshop! De maten van ringen zijn goed aangegeven, en ook voor mannen is er een leuk assortiment. Er is duidelijke communicatie over je bestelling, en de producten worden snel geleverd. Het zou fijn zijn als hangers met een ketting erbij worden geleverd, of dat er meer keuze is uit losse kettingen. Maar al met al ben ik heel tevreden!

Mooie producten

Prachtige sieraden!

Armbandjes, hangertjes en oorbellen gewoon prachtig!

Supper mooie collectie

❤️ Geweldig.

Mooie ring

Goede servive

Prachtige sieraden!

Ik heb al eerder bij Leelavadee gekocht maar nog geen ringen. Nu wel en ik ben heel blij met de gekozen sieraden!! Maat perfect, prachtige labradoriet in de ring. Fijne service en snelle levering. Dank je wel, echt top!!

prima en snel bezorgd

Ik heb een prachtig enkelbandje besteld en het werd heel snel bezorgd. Ik ben heel tevreden. Prima service.

Erg mooie juwelen in detail uitgewerkt.

Leelavadee maakt erg mooie sieraden tot in het detail uitgewerkt. Iedereen vindt er sowieso zijn gading dus voor elk wat wils. De edelstenen die erin verwerkt zijn, zijn ook steeds van goede kwaliteit. En voor de prijs hoef je het niet te laten.

Bezorging , Prima Ring, blij mee bestel zeker nog een keer.

Betrouwbaar bedrijf

Ik vind het altijd spannend iets te bestellen bij een bedrijf dat je niet kent. Ik ben al vaker de mist in gegaan, en dat geeft toch wat onrust, maar ik ben echt super blij met deze aankoop en de manier van communiceren die het bedrijft heeft. Ik ben erg blij met mijn armband, prachtige kwaliteit, en ik wil zeker dit bedrijf aanbevelen!!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Ik heb een zilveren teenring bij jullie gekocht en zoals jullie beloven voor 16:00 uur besteld de volgende dag in huis. Kwaliteit is prima, mooie ring voor een goeie prijs. En dus ook voor mannenvoeten :-)

Helemaal blij met Leelavadee!

Leelavadee is een hele fijne echt Nederlandse website met mooie sieraden tegen een goede prijs. Ik heb 2 ringen besteld, die de dag erna mooi verpakt geleverd werden. De ringen zijn prachtig, ik geniet ervan om ze te dragen en ik ben heel blij dat ik deze website gevonden heb. Zal er zeker weer bestellen als ik iets nodig heb.

Perfect.

Mooie sieraden en perfecte service!

Geweldig, duidelijke webshop en ze leveren wat ze afbeelden

Ik ben echt super tevreden over ze. Ze leveren wat ze laten zien dit in tegenstelling tot vele malafide webshops waar dit niet het geval is en die ook nog eens aan dropshipping doen en je vervolgens opzadelen met mega hoge retourkosten met verplichte track & trace naar b.v. China. Leelavadee niet. Prima service, retourneren mogelijk binnen Nederland. Kosten weliswaar dan voor jezelf maar binnen Nederland prima te doen. Ze voldoen ook aan de wettelijk verplichting voor webshops om achteraf betalen te kiezen. Dit in tegenstelling tot de webshops die er dus alleen zijn om geld binnen te harken en waarbij je alleen de keuze hebt om vooraf te betalen. Dan moet je dus al alert zijn en geen zaken met ze doen. Leevavadee ik ben echt super blij ze gevonden te hebben. Mooie en duidelijke site en geleverde artikelen zijn echt prachtig. Ik ben een blij mens. Ga zo door en ik kom zeker vaker bij jullie shoppen.

Loved the garnet ring

I order a garnet ring for myself. I loved the quality. Therefore now I am going to order for my mother, my sisters and my friends as a gift. Thank you these jewelery are made with love you already feel that.

zeer goede ervaring

Leuk om een persoonlijk kaartje erbij te krijgen.

TOP !!

snelle service en mooi productje

Snelle levering. Product zoals omschreven.

Heel mooi

Mooie sieraden voor een leuke prijs.

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.