Zeer positief

De oorbellen werden bezorgd in een mooi doosje, verpakt in plastic. De oorbellen waren precies zoals als ik had gehoopt. Prachtig!

Snelle service!

Snelle service en leuk ingepakt

Hi Sara, dankjewel voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Super leuk!

Het kwam heel mooi verpakt met een gepersonaliseerd kaartje erbij. En de sieraadjes zijn in het echt nog mooier dan op de foto! Heel blij ermee!

Hi Anne-Marie, dankjewel voor de perfecte 10, wat fijn dat je de sieraden in het echt nog mooier vindt, dat is fijn! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Correct en mooie collectie

Snel bezorgd, mooie materialen en goede retourmogelijkheden en afhandeling

Hi Kristiaan, super bedankt voor je prachtige review met 10. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Vriendelijk en ze leveren een goede service. En je wordt snel geholpen.

Hi Bianca, dankjewel voor de perfecte 10. Fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Ik vind de service goed . En de sieraden zijn veelal mijn smaak!

Hi Nicoline, super bedankt voor de review en de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Mooie fijne ring

Mooie ring besteld met labradoriet steen. Erg blij mee! De steen heeft echter niet de groene kleur zoals weergegeven. Maar combinatie van kleuren (blauw/donkerpaars/grijs/groen). Voor mij niet direct een probleem, maar wellicht handig dat erbij te vermelden.

Hi José, dankjewel voor de positieve review. De eigenschap van natuursteen is dat elke ring anders is! Op onze website hebben we diverse natuursteen beschreven, bij labradoriet staat: Labradoriet wordt door velen als de mooiste en spannendste edelsteen gezien. Dit komt door de prachtige grijs, geel, groen en blauwe kleuren die varieren in het licht. Wellicht heb je dit niet gelezen en ben je niet op de hoogte geweest van de eigenschap van labradoriet. Indien je niet tevreden bent mag je bij ons uiteraard altijd iets retourneren, dat is geen enkel probleem. Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Mooie artikelen voor een mooie prijs!

Prachtige sieraden, erg tevreden over het leveren. Eén klein punt: op de site en op postNL stonden 2 verschillende namen. Toen was ik even bang voor oplichting. Maar dat was nergens voor nodig. Wellicht de naam Lotus ergens vermelden vooraf?

Hi Eva, super bedankt voor de review en de tip. We gaan zeker aan de slag met je tip, het moet natuurlijk niet voor verwarring zorgen. Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Mooie producten

Bestel altijd ringen bij Leelavadee, geweldig!

Hi Lynn, super bedankt voor de perfecte 10! Graag tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Mooi product, mooi verpakt en binnen een dag bezorgd.

Zie boven

Hi Henk, dank voor je perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Goede service maar slechte ringen

Eerst kwam mijn ring verbogen aan. Heb toen een nieuwe geregen! Maar nadat ik de ring 2x gedragen heb is die al helemaal verbogen. Mooie ringen maar niet zon goede kwaliteit.

Hi Colet, wat jammer dat je ons met een 4 hebt beoordeeld, we hebben je nog wel een nieuwe ring gestuurd! De ring was voor je dochter toch..? Nu zeg je dat je de ring zelf hebt gedragen.. Wij checken alle ringen voordat we ze verzenden. Op het moment van verzenden poetsen we ze op en doen er een labeltje omheen. De eerste ring die je hebt terug gestuurd was dusdanig verbogen, zo hebben wij de ring beslist niet toegestuurd. Wij hebben vrijwel geen klachten over de kwaliteit van onze sieraden, dat zie je ook in de vele positieve reviews hier op de kiyoh site. Natuurlijk zal een dunne ring zal sneller buigen dan een dikke ring. Zilver is tenslotte een zacht edelmetaal. De zilverprijs gaat naar gewicht, hoe zwaarder een ring, hoe meer zilver er in zit, des te steviger is de ring, maar ook duurder. Ook dit soort ringen hebben wij in ons assortiment. De ring die je hebt aangeschaft is een goed verkochte ring en wij hebben hier niet eerder klachten over gehad. Gelukkig krijgen we zelden een slechte review, deze is naar onze mening zeker onterecht. Groetjes Leelavadee Jewelry

Hi Marian, super bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Mooie sieraden voor goede prijs

Hi Romy, super bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Top service!

Kreeg mijn pakketje mooi verpakt en super snel in de brievenbus.

Hi Sarina, super bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Snelle levering, erg mooie producten

Ik heb 3 enkelbandjes besteld. Ze zijn super, ben er heel blij mee. Ik heb slechts 1 maar: de belletjes die eraan zitten. Dat hoeft van mij niet. Ik draag ze dag en nacht en wordt een beetje gek van dat gerinkel. Dus heb om die reden hem nu toch maar weer af gedaan, terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Is er simpele een manier om het belletje te laten stoppen met rinkelen? Misschien ook de optie aanbieden om zonder belletje maar gewoon met een bolletje als sluitstuk te leveren?

Hi Kirsti, dankjewel voor de uitgebreide beoordeling. We hebben slechts een paar enkelbandjes zonder de belletjes omdat iedereen de belletjes juist zo leuk vindt. Je kunt een tikje met een hamer op het belletjes geven zodat het niet meer kan rinkelen, maar het bolletje is dan natuurlijk niet rond meer... Je kunt ons ook altijd even van te voren een berichtje sturen, dan checken we van te tevoren even voor je of er een rinkelend belletje aan zit of niet. Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Hi Debbie, dank voor je beoordeling. Ons gemiddelde is een 9,6. Jij geeft een 8. Graag horen we van je waar je nog niet tevreden over bent geweest zodat wij hier wellicht nog aan kunnen werken. Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Voor het eerst hier besteld, een prachtige maansteen ring. Volgende dag al geleverd. Ben goed op de hoogte gehouden. Zeker voor herhaling vatbaar

Hi Genevieve, dankjewel voor de prachtige review met een perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Super mooie sieraden

Ik heb een ring en 2 paar oorbellen bestelt. Super mooie kwaliteit en voor een redelijke prijs. Ring past me alleen als mijn vingers koud zijn. Ik heb fybromilagie en heb dikke weke knobbels. Volgende x een maat groter bestellen. Ik kan hem nu niet terug sturen want het kaartje is eraf. Ik vind hem super mooi

Hi Mardette, super bedankt voor de perfecte 10. Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Heel mooi

Ik had een ring besteld met drie maanstenen. Het wordt mooi aangeleverd. Ik ben heel tevreden!

Hi Nikki, super bedankt voor de perfecte 10, veel plezier met je maansteen ring! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Geweldig mooi

Geweldig mooie ring, snelle levering. Ik ben zeer tevreden. Zal zeker meer bestellen bij deze geweldige webshop.

Hi Peter, super bedankt voor de perfecte 10, wat een mooie positieve review heb je geschreven. Veel plezier met je nieuwe ring. Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Prachtige sieraden!!

Netjes verpakt en snelle levering Helemaal leuk dus 😁

Hi Jolan, super bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry, Stay Safe!

Ik heb een ring van mijn man voor mijn verjaardag gekregen die helaas te klein was, hij kon probleemloos omgeruild worden, helaas was die te groot, (het is wel lastig om de goede maat te bepalen) ik heb hem nu weer omgeruild en gelijk maar een ringmeter erbij besteld dan kan ik in het vervolg beter mijn ringmaat opmeten. Prima service en mooie ringen!

Hi Marianne, wat goed dat je de ringmeter hebt aangeschaft, zo weet je altijd voor elke vinger de juiste ringmaat. Heel veel plezier met je nieuwe ring. Super bedankt voor de positieve review met een prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snel, vriendelijk en adequaat

Zie hierboven, één puntje.......is het mogelijk bij de oorbellen een 'sluitinkje' te leveren, al is het maar een plastic buisje.

Hi Alie, dankjewel voor je positieve beoordeling. Kun je je vraag even stellen (met een ORD ordernummer, dan kunnen we direct zien wat je hebt besteld) via de e-mail: info@leelavadee.nl dan komt er zo snel mogelijk iemand op terug. We kunnen wel een sluiting naleveren, we hebben alleen zilveren 'vlindertjes'. Fijn week-end! Groetjes Leelavadee Jewelry

Klantvriendelijk en prachtige ringen

Ik heb een aantal ringen bij Leelavadee besteld en ben meer dan tevreden. Niet alleen zijn de ringen van hele goede kwaliteit maar ook de keus is enorm. Daarnaast word je erg vriendelijk geholpen bij vragen.Ga zo door!

Hi Geertje, wat een mooie review heb je geschreven, super bedankt voor de perfecte 10! We zijn blij dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ringen en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Gewoon super, ga zo door.

Hi Gea, bedankt voorde prachtige 10, fijn dat je tevreden bent en veel plezier met je aankopen. Tot een volgende keer!

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.