Mooie ring.

En snel geleverd.

Heel goed!

Goede en snelle service

Mooie sieraden en een vlotte levering! Top!

Mooie sieraden en een vlotte levering. Top!

Snel verzonden, nette prijs, moeder was blij!

Ik heb een paar oorbellen gekocht bij Leelavadee voor mijn moeders verjaardag. Ze had ze zelf uitgekozen en toen ze de oorbellen kreeg was ze er ook heel blij mee. De prijs was heel net, goedkoper dan andere oorbellen die ze daarvoor overwoog. Aanrader dus!

Mooie artikelen aan goede prijzen. Na een dag zat alles al in de bus ondanks de drukte van Black Friday. Een minpuntje, had voor 120€ besteld en moest bijna 2€ betalen om in te pakken. Dit zou volgens mij toch gratis mogen zijn vanaf een bepaalde aankoopsom.

Supermooi! Superkwaliteit! Supersnel!

Mooie producten en goede service

Oorbellen gekocht, zijn erg mooi. Helaas luet het steentje de eerste dag los. Gebeld met bedrijf en zonder gedoe is er meteen een nieuw setje opgestuurd. Deze was de volgende dag al binnen. Top service!

Mooie sieraden en top service

Hier hebben ze echt hele mooie edelsteen sieraden, ik ben super enthousiast over mijn ring en oorbellen met maansteen. En ik heb gebeld met de klantenservice omdat ik een vraag had en ze hielpen me super vriendelijk zodat ik de juiste keus heb kunnen maken. Ga zo door!

Hi Z, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe maansteen sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Makkelijke website, cadeau mooi verpakt

Producten op de site zijn makkelijk vindbaar, bestelproces ging soepel, en bestelling werd mooi ingepakt geleverd. Aanrader!

Hi Henk, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fantastische webshop

Mooie sieraden en betaalbaar. Ik ben er erg blij mee. Je pakketje is ook de volgende dag bezorgd. Ga zo door!

Hi Helena, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel mooie vlinderring besteld. Hij was echt in no time binnen en een heel mooie ring. Superblij mee!

Hi S, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe vlinder ring. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede service snelle levering mooie sieraden

Hi Nancy, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige zilveren oorbellen!

In 1 dag bezorgd. Mooie site.

Hi Hanneke, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Slecht

Ik heb een ring bedteld. Maar die is helaas te groot Ik heb hem retour gestuurd alleen zonder doosje en label Nou krijg ik geen geld terug en ook een andere ring maatje kleiner Erg jammer want ik was verliefd op die ring vond hem heel mooi

Beste Kim, Allereerst is het zo dat we bij Leelavadee Jewelry iedere dag hard werken voor tevreden klanten. We hebben echter als het om retourneren gaat wel een aantal spelregels die we moeten hanteren om onze business eerlijk en rendabel te houden. In geval van geretourneerde ringen mag het aangehechte label niet zijn verwijderd en moet daarnaast de ring vrij zijn van gebruikssporen (dit is overigens ook opgenomen in onze algemene voorwaarden waarmee je bent akkoord gegaan tijdens het bestelproces). Wij moeten de ring immers weer als nieuw kunnen verkopen. Jij hebt je hier overduidelijk niet aan gehouden. In jouw geval ontvingen we de ring i.p.v. in het sieradendoosje nota bene in een boterhamzakje (we hebben je hier een foto van gestuurd). Het ringen label was verwijderd en bij controle bleek de ring gebruikssporen (krasjes) te hebben. In het gesprek wat we via Whatsapp hebben gevoerd heb je zelf bevestigd dat je de ring hebt gedragen. Je zegt: "ik heb de ring 1x aan gehad". Gedragen sieraden kunnen wij helaas niet retour nemen. We hebben vervolgens toch nog aangeboden om met elkaar te bellen om te kijken of we tot een oplossing zouden kunnen komen. Jammer dat je hier niet op hebt willen wachten maar ons wel direct met een 1 hebt beoordeeld. Met vriendelijke groeten, Leelavadee Jewelry

Helemaal tevreden over mijn ring!

Het is vaak maar afwachten wat je krijgt als je iets via internet bestelt, maar de ring die ik kreeg is net zo fantastisch als hij er op de site uitziet. Een prachtige steen in een mooie, heldere kleur. Een 'zware' ring van prachtige kwaliteit. Ik ga zeker nog eens op jullie site kijken als ik mezelf (of een ander) een mooi sieraad cadeau wil doen!

Hi Caren, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie oorbellen

Prima service Mooie verpakking Hele heldere website

Hi Anneke, bedankt voor je beoordeling. Ons gemiddelde is een 9,6. Jij geeft een 8. Dat betekent dat je niet 100% tevreden bent geweest. Kun je ons nog laten weten wat we volgens jou kunnen verbeteren? Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige zilveren sieraden

Prachtige zilveren ring besteld en snelle verzending! Ben er blij mee!!

Hi Ideke, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Erg mooie oorbellen

Snel verzonden brievenbuspakketje erg blij mee

Hi Elise, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Hi Kamila, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

snelle levering en mooie producten

Hi Laurien, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden, snelle bezorging en heel prettig contact. Een service die je niet vaak meer tegenkomt. Heel fijn!

Hi Nel, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent, fijn te horen dat je onze service kunt waarderen. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering goede communicatie

Goede product omschrijving. Goed verpakt. Snelle levering.

Hi Paul, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Product naar wens en op tijd geleverd

Product naar wens en netjes afgeleverd

Hi Wilma, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Leuke oorbelletjes

Leuke oorbelletjes, leuk verpakt en snel geleverd

Hi Annemieke, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie oorbellen en goede service!

Inmiddels verslaafd aan de oorbellen van Leelavadee.

Hi Heleen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je 100% tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.