Mooi aanbod piercings

Goede keuze

Mooie site met verl keus en snelle levering.

Prachtige producten, eerlijke prijzen, snelle verzending.

Zoals gezegd; prachtige producten, eerlijke prijzen, snelle verzending. En leuke persoonlijke reactie op een tag op Instagram.

Besteld. En perfect afgehandeld en bezorgd

Bestelling verwerkt zoals het hoort. Helemaal goed. Snel en netjes

Mooie artikelen, snel geleverd, mooi verpakt en leuke feedback via Instagram. Ga hier zeker nog meer bestellen

Mooie sieraden en snelle service!

De oorbellen zien er nog leuker uit dan op de foto, super blij mee!

Snelle en correcte levering!!!!

Hi Charlotte, bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Inmiddels een aantal bestellingen geplaatst welke snel en netjes verpakt geleverd werden. Bij vragen per mail kwam er snel reactie. Uitstel van retourneren bleek ook geen probleem. De sieraden zijn mooi en lijken van duurzame kwaliteit, dat zal zich verder uitwijzen. Kortom enkel positieve ervaringen. Nog klantvriendelijker zou zijn als retourkosten niet geheel voor rekening van de klant zouden zijn. Groetjes van Germaine

Hi Germaine, bedankt voor de review. Fijn te horen dat je grotendeels tevreden bent. Wij kunnen helaas niet gratis of deels goedkoper retourneren. We willen je dat ook graag uitleggen. Wij werken namelijk niet met leveranciers die een deel van de kosten voor hun rekening nemen zoals dat bij vele grote bedrijven wel het geval is. Voor de heenreis nemen we een deel van de verzendkosten al voor onze rekening. (jij betaalt €2,95 maar de werkelijke kosten zijn hoger). Als een hele bestelling retour komt krijg je ook de kosten van de heenzending terug. Die kosten hebben wij dan wel gemaakt en moeten we uiteraard afdragen aan postNL. Een retour pakket is dus altijd verlies voor ons. Dit kunnen we eventueel compenseren door de prijzen van de sieraden te verhogen maar aangezien wij onze prijzen transparant willen houden willen wij dit niet op deze manier doen. Wij bieden eerlijke producten tegen eerlijke prijzen. We hopen dat je zo toch enig inzicht hebt gekregen. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Naar verwachting en snel geleverd

Prachtige ring en super snel verzonden. Reageerde snel op een vraag over de amethist in de ring.

Hi D, bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

TOP!!

Ben super tevreden met mijn ring. Hij past perfect en is eo mooi als op de foto!!

Hi Noella, bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Nieuwe favoriete winkel!

Snelle levering, zeer veel keuze, goede kwaliteit en betaalbare prijs.

Hi Margot, bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Persoonlijke en snelle service en een prachtig product!

Zeer klantvriendelijk in het contact. De bestelde oorbellen zijn ook erg mooi. Ik ben zeer tevreden!

Hi Femke, bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel unieke bandjes

Heel mooie en unieke bandjes, het enige wat ik als tip kan geven is de sluitingsmarge een maatje kleiner te maken.

Hi Charline, bedankt voor de review. De sieraden worden niet door ons zelf gemaakt, wij zijn dus vaak afhankelijk van de leverancier. Wij proberen ons assortiment altijd afwisselend te maken zodat er voor iedere maat (grote en kleinere maten) wat leuks te vinden is. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Trouwe klant, al jaren tevreden

Mooie sieraden, gaan lang mee. Makkelijk kiezen, snelle en nette en leuke (persoonlijke kaart erbij) levering. Ik koop hier met name Ibiza armbanden en gewoven enkelbandjes voor de kids. Die laatste gaan een seizoen mee. Prima voor die prijzen. Hele leuke (bij geld) cadeautjes!

Hi Moxi, bedankt voor de leuke en positieve review met een prachtige 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle service!

Idem

Hi Clarie, bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Alles ging heel vlot.

Website makkelijk in gebruik. Levering snel en zonder problemen.

Hi Sanne, bedankt voor de review. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ziet er top uit mooie oorbellen . Een tip misschien dopjes erbij zodat de oorbellen vast zitten .

Hi Pauline, bedankt voor de review. Fijn te horen dat je blij bent met je nieuwe oorbellen. We verkopen zilveren achterkantjes die eventueel ook aan de hangers passen. Aangezien ze van 925 zilver zijn kunnen we ze er niet gratis bij doen, maar je kunt 4 stuks voor €4,- aanschaffen. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Netjes en snelle levering

Jammer dat na mijn bestelling bleek dat één van de items niet meer leverbaar was. Wel netjes dat ik daar binnen een dag bericht over kreeg en dat terugbetaling direct werd geregeld. Blij met het item dat vervolgens wel snel geleverd werd!

Hi Wendy, dank voor je review. Ons gemiddelde cijfer is een 9,7. Jij geeft een 7. Komt dat doordat er een item (helaas) niet leverbaar was? Mocht het nog om andere redenen zijn dan horen we dat uiteraard ook graag. We hebben een paar duizend sieraden op onze website staan en soms gaat er wel eens iets niet helemaal goed in de voorraad. Dit komt doordat er soms items retour komen of via bol worden verkocht. Dan moet de voorraad weer handmatig worden aangepast. We proberen uiteraard de voorraad zo goed mogelijk helemaal up to date te houden, toch gaat er heel af en toe eens iets niet helemaal goed. Mocht dat voorkomen dan informeren we direct en storten ook het aankoopbedrag direct terug. In jouw geval kwam de order nu onder €50,- uit, we hebben het uiteraard wel gratis verzonden, we hopen dat je dat kunt waarderen. Fijn paas week-end gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Gewoon goed

Alles ging vlot, mooie ringen, ik ben erg blij en kom zeker terug.

Hi Gerda, bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering. Goed en verzorgt verpakt in een mooi doosje met superleuk kaartje. Zeker een aanrader.

Hi Romy, bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Hele mooie sieraden en snel geleverd

Prettig om zaken mee te doen

Hi Yvonne, bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel erg tevreden!

Ben heel tevreden, mooie ring. Ga zeker nog een keer iets bestellen!

Hi Dinie, bedankt voor de review. Fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi verzorgd en persoonlijke aandacht

Leuke site, duidelijk. Snelle bezorging......tevreden.

Hi Nicolle, bedankt voor de review. Fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goeie service en snel verzonden!

Ze houden je goed op de hoogte en verzenden je bestelling meteen!

Hi Kimberley, bedankt voor de positieve review met een perfecte 10. Fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering en kwaliteit naar prijs

Hi Marian, bedankt voor de review. Fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.