Prettig dat je op de hoogte gehouden wordt wanneer pakketje is/wordt bezorgd

Allles was snel binnen !

Top service alles was snel binnen ,leuke sieraden ! T is mij alleen niet duidelijk hoe het met betalen gaat !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Wilma, dank voor je beoordeling. Ons gemiddelde is een 9,5. Jij geeft een 8. Is dat vanwege de onduidelijkheid betreffende de betaling? Indien je hebt gekozen voor I-DEAL of PayPal dan heb je al betaald. Als je voor 'achteraf betalen' hebt gekozen dan krijg je vanzelf een betaalverzoek via Klarna. Dat kun je gewoon afwachten. Je hoeft er dus verder niets voor te doen, makkelijker kunnen we het niet maken..! ;-) Fijn week-end, groetjes Leelavadee Jewelry

Het bestelde zeer snel ontvangen, waar voor je geld, product komt overeen met de foto, duidelijke en heldere site.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Ruud, super bedankt voor je positieve review met mooie 9! Groetjes Leelavadee Jewelry

Good service

Excellent designs and quality. Lovely packing. The anklet gets delivered in a small pouch.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Neera, thank you so much for your review wit fabulous 10! We hope to see you again at our website. Have a nice week-end! Love, Leelavadee Jewelry

Prima service, snel en netjes!

Alleen maar positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Pauline, hartstikke bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn week-end, groetjes Leelavadee Jewelry

Prima product - snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Elliot, dankjewel voor de positieve beoordeling. We zien je graag terug op onze website! Groetjes Leelavadee Jewelry

Prima geregeld allemaal!

Snel in huis!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Monica, bedankt voor de prachtige 10! Graag tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super oké

had net een verschrikkelijk beoordeling geschreven en daar was mijn pakketje. Waarschijnlijk door de post te laat bezorgd. Terwijl het volgsysteem al aangaf dat de bestelling was bezorgd. Lang verhaal kort, prachtig mooi enkelbandje. Exact zoals op de foto. Ga zeker nog een bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

In werkelijkheid net zo mooi als op het plaatje

Goede service, snelle levering, goede info over het product, mooie producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Diana, dankjewel voor de perfecte 10! Fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Verwennerij

Snelle levering, mooie juwelen, een kleine verwennerij zonder kopzorgen

Hi Karen, super bedankt voor de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Stevige verpakking.

Hi A, dankjewel voor de positieve review! Groetjes Leelavadee Jewelry

Profesioneel

Snel en deskundig, was er de volgende dag al

Hi Anja, super bedankt voor de prachtige 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Vriendelijk en klantgericht

Na in eerste instantie een teleurstelling ( waar het bedrijf geen schuld aan had) heeft dit bedrijf het toch fantastisch opgelost. De vriendelijke benadering en goede service is geweldig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Marianne, Je bestelling is op donderdag avond besteld, en vrijdag direct door ons verzonden via PostNL. Op het track en trace nummer, wat je van ons hebt gekregen, kun je zien dat PostNL het nog niet heeft bezorgd. Brievenbuspakketjes bij postNL worden helaas niet altijd de volgende dag afgeleverd. Het kan wel eens iets langer duren, zeker met een lang pinkster week-end er tussen, dan zijn de medewerkers van PostNL vrij. Via de track en trace kun je ook zien dat het niet aan ons ligt, maar dat PostNL het nog niet heeft afgeleverd. We vragen je nog even geduld te hebben, postNL zal het vandaag of morgen echt afleveren. Groet Leelavadee Jewelry

Snel en goed.

Snelle levering en goede producten. Goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hi Karlijn, dank voor je beoordeling. Ons gemiddelde is een 9,5. Jij geeft een 8. Dat betekent dat je het nog niet perfect vond. Graag horen wij wat je nog niet zo goed vond gaan, wellicht kunnen wij daar nog iets aan veranderen? Groetjes Leelavadee Jewelry

Prima service, snel geleverd.

Ene dag besteld, volgende dag in huis! Super!

Hi saskia, super bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Hele snelle levering, mooie producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnelle levering! Helemaal TOP!!

Mijn pakketjes bij verschillende bedrijven zijn niet eens aangekomen en/of kwijtgeraakt , bij de meeste heb ik ook nooit meer mijn geld teruggezien ( veel geld). Dus waagde ik het toch nog 1 x omdat ik het armbandje met OHM geweldig vind! ( jullie zouden hiermee wat meer kunnen doen; ander kleur van bandje etc.) Maaaar ik kreeg mijn pakketje al zóóó snel dat ik zéker bij JULLIE wel weer zal bestellen. Hartelijk dank !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Cynthia, heel erg bedankt voor de prachtig positieve review die je ons hebt gegeven. En natuurlijk zien we je graag nog eens terug! Veel plezier met je aankoop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie producten, snelle levering. Gewoon top!!!

Mooie spullen. Lang gezocht. Eindelijk gevonden. Snelle levering en met zorg verpakt inclusief persoonlijk kaartje. Ik kom zeker terug!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Elise, bedankt voor de perfecte 10! Veel plezier met je aankoop en tot ziens op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Bestelling heel snel geleverd

Leelavadee.nl kende ik nog niet. Ik kwam er per toeval terecht, op zoek naar een zilveren ring. De ring is prachtig en voldoet aan alle verwachtingen. De levering was supersnel. Je wordt ook goed geïnformeerd over de bezorging.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Jee, dank voor je beoordeling met de 8. Ons gemiddelde cijfer is een 9,5. Een 8 is mooi maar niet perfect, het geeft aan dat je nog niet helemaal tevreden bent geweest? Wat kunnen wij verbeteren om de volgende keer een 9 of een 10 te kunnen scoren? We horen het graag van je. Groetjes Leelavadee Jewelry.

Erg leuk pakketje! Enkelbandjes ook super

Pakketje liet een glimlach achter, super leuk! Bezorging ook erg snel. Hele fijne winkel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi, super bedankt voor de positieve beoordeling, fijn dat je tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super leuke enkelbandjes erg blij mee!

Snelle levering! Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Anne Marloes, dankjewel voor de positieve review. Groetjes Leelavadee Jewelry

Wauw! Zeer tevreden! Wat een leuk spul!

Wauw! Zeer tevreden! Wat een leuk spul!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Patrik, wat een mooie beoordeling heb je ons gegeven! Heel erg bedankt, we zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden, precies zoals op de foto. Goed verpakt en in perfecte staat. Snelle levering en zeer fijn contact en bericht. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Laura, wat een mooie review, dankjewel! En een prachtige 10, super! Fijn te horen dat je zo enthousiast bent. We wensen je veel plezier met je sieraden en wellicht tot een volgend keer . Groetjes Leelavadee Jewelry

Snel, mooi, handgemaakt

Snelle levering. Mooie producten. Goede service.

Hi Tim, super bedankt voor de positieve review! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering!

Bandjes waren heel leuk verpakt en snel binnen! Zelfs in België!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hi Helga, dankjewel voor de schitterende 10! Fijn behoren dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Filter op Taal