Een prachtige Larimar ring gekocht. Super service en snelle levering.

Een mooie ring. Snelle levering!

Veel keus

Prachtige echt zilveren Ohm ring gekocht! Snel geleverd! Top.

Top geregeld allemaal

Snelle levering, producten zijn super en erg leuk verpakt!

Snelle service, duidelijke site en heel fijn dat je achteraf kan betalen. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Hi Corry, super bedankt voor de perfecte 10, fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snel en correct.

Mooie sieraden, snel en keurig geleverd.

Hi Anneke, super bedankt voor de perfecte 10, fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Vlot en degelijk geleverd. Het product was helemaal wat ik ervan had verwacht!

De ring was mooi opgepoetst en in een mooi doosje geleverd. Er zat tevens een persoonlijk kaartje bij! Super!!!

Hi Luc, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent, super bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede kwaliteit. Precies zoals op de foto. Snelle levering.

Hi Ingrid, super bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Geweldige service

Onze bestelde asbak werd kapot geleverd. Waarschijnlijk tijdens het transport gebeurt. Dit werd meteen opgelost zonder dat er om een bewijs werd gevraagd of dat we de kapotte asbak moesten retourneren. Een dag later hebben we een gelukkig hele asbak mogen ontvangen.

Hi Ingrid, dankjewel voor de positieve review, maar deze review zal beslist voor een ander bedrijf bedoeld zijn..wij leveren geen asbakken, wel mooie sieraden! Mocht je in de toekomst eens bij ons bestellen dan gaan we ook zeker voor de 10! ;-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede service Snelle bezorging Mooi product

Hi Gerrie, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

snelle levering, moor product

de bestelling werd snel geleverd. Was keurig verpakt en naar wens

Hi Jolanda, bedankt voor de positieve beoordeling! Groetjes Leelavadee Jewelry

Super juwelen, aanrader

Prachtige ring, heel snel in huis, past perfect, echte aanrader.

Hi Yvonne, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Wat een leuke sieraden hebben jullie!!!!

Leuke en makkelijke site. En bij ontvangst is het echt een cadeautje!!!!

Hi Nicol, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent, en wat leuk om te horen dat je het als een cadeautje hebt ervaren. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prettig en snel

Snelle levering. Keurig verzorgd. Attent kaartje erbij.

Hi L, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Zalig!!!!

Snel en accuraat! En mooie kwaliteit!

Hi Véronique, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Blij met de bestelling

Ik had een paar enkelbandjes besteld. Ik draag ze met veel plezier en ben er erg blij. Er zijn al verschillende complimenten over gegeven. De levering was snel. Er had een klein probleempje plaats gevonden (althands dat dacht ik) maar die was snel weer opgelost toen ik een vriendelijke medewerker aan de telefoon had.

Hi Zina, bedankt voor de positieve review. Wij staan er voor om de klant snel en correct te helpen, ook als er een probleempje is. Fijn dat je dat ook zo hebt ervaren. Groetjes Leelavadee Jewelry

Hele prettige betrouwbare webshop.

Prachtige sieraden, snelle levering.

Hi Loes, super bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

ben weer super blij met mijn enkelbandjes! Helemaal leuk!

Hi Suzanne, super bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Je kunt de enkelbandjes de hele week om met dit mooie warme weer, veel plezier ermee. Groetjes Leelavadee Jewelry

mooie spullen, vlotte levering

Ook een 65 plusser vindt hier zijn keuze! Heel mooi en net dat beetje anders dan de gewone sieraden die overal te koop zijn.

Hi Monique, super te horen dat je helemaal tevreden bent als 65+-er, bedankt voor de mooie 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden en snelle levering!

De sieraden zijn van goede en mooie kwaliteit, conform de afbeeldingen

Hi Corine, super te horen dat je helemaal tevreden bent, bedankt voor de mooie 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Bestelling naar behoren keurig en snel afgehandeld

Niets op aan te merken

Hi Emmy, super te horen dat je helemaal tevreden bent, bedankt voor de mooie 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering en reactie

De ring die ik bestelde werd snel geleverd ,was netjes ingepakt. Helaas was het niet wat ik ervan verwachtte maar dat lag zeker niet aan de ring of het model. De kleur was anders dan ik dacht. Na contact kon ik de ring retour sturen en werd het financiële deel gelijk geregeld.

Hi Elma, dank voor je feedback. We zien dat je de ring sandstone hebt besteld. We proberen de natuursteen ringen zo duidelijk mogelijk op de foto te zetten. De kleur hangt vaak af van lichtinval op de afbeelding of de instelling van je computer. Jammer dat het niet helemaal overeen kwam met je verwachting. Fijn te horen dat je tevreden bent geweest over de retour afhandeling. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden en goede klantenservice

Ben steeds tevreden met de bestelde sieraden. Bij vragen kan je steeds mailen, je krijgt altijd snel een antwoord

Hi Esther, wat fijn dat je helemaal tevreden bent, dankjewel voor de mooie 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Leuk verpakt, met persoonlijk kaartje! En natuurlijk erg mooie teenringetjes! Blij mee!!

Precies wat ik zocht!!

Hi Jacolien, wat fijn dat je helemaal tevreden bent, dankjewel voor de mooie 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Erg leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling

Erg leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling

Hi Esther, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent en het persoonlijke kaartje leuk vindt :-) We horen graag van je, groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie producten, goede snelle service

Mooie sieraden voor een redelijke prijs. En een snelle levering!

Hi Nina, bedankt voor de beoordeling. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.