Beste cadeau ooit

Het was snel geleverd met een betere kwaliteit dan gedacht

Hi Mike, dankjewel voor de mooie review en super bedankt voor de prachtige 10. Groetjes Leelvadee Jewelry

Meedenken zonder dat ik erom gevraagd heb.

Ik had zelf een fout gemaakt en kreeg meteen een mail of het wel klopte allemaal. Top, erg fijn als er meegedacht wordt. Heel snel geleverd.

Hi Annette, dankjewel voor de mooie review, fijn dat je helemaal tevreden bent. Super bedankt voor de prachtige 10. Groetjes Leelvadee Jewelry

Nette, snelle levering

Staan dichtbij de klant en denken mee.

Hi Mathilda, dank voor je prachtige review met een perfecte 10. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Correct, prettig en duidelijke afhandeling via mailen.

Hi Marijke, dank voor je positieve review. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede hulp en uitleg

Erg mooie armband

Hi Adriana, dank voor je prachtige review met een perfecte 10. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe armband. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering van mijn mooie maansteen ring, daar ben ik erg blij mee!

Hi Irene, dank voor je prachtige review met een perfecte 10. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goed kwaliteit en super snelle levering.

Product Zilveren armband van zeer goede kwaliteit en een Super snelle levering, zelfs op Zondag geleverd, echt Top.

Hi Rita, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe zilveren armband. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden!

Snelle levering, mooie sieraden. Ring maten kloppen. Zeer blije en tevreden klant. Meteen nog meer bij besteld :-)

Hi Danielle, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Oorbellen en armbanden Bali style

Superblij met m'n aankoop is in het echt net zo mooi als op de foto's... "Wat bij sommige sites nog maar de vraag is".. Snelle levering, alles ook leuk verpakt en goede stevige kwaliteit.

Hi Kelly, super bedankt voor de perfecte 10, wat een mooie review heb je geschreven en wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

De sieraden voldoen volledig aan mijn verwachtingen

De sieraden voldoen volledig aan mijn verwachtingen.

Hi Marijke, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Superleuke artikelen, snel verzonden!

Superleuke artikelen, snel verzonden!

Hi Joke, super bedankt voor de perfecte 10, fijn te horen dat je de snelle verzending prettig vindt. Groetjes Leelavadee Jewelry

Netjes en klantgericht!

Snel en efficiënt!

Hi Marta, Dankjewel voor je positieve review. Groetjes Leelavadee Jewelry

Persoonlijke aandacht via het web!

Hi M, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent! Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie oorbellen, goeie prijs en goede levering.

Hi Gerda, dankjewel voor de positieve beoordeling. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie webshop

Mooie webshop met mooie sieraden. Goed mailcontact. Netjes en op tijd bezorgd.mooi ingepakt leuke kaarten erbij en een mooie pen kado.super

Hi Angelique, super bedankt voor de mooie beoordeling met een perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

professioneel en correct

Ik moest een ring retourneren en dit heb ik netjes terug gekregen.

Hi Mary, dankjewel voor je positieve beoordeling, fijn dat je ook tevreden bent met de retourprocedure. Groetjes Leelavadee Jewelry

Niet goedkoop maar wel mooie sieraden. Goede service en levering.

Hi E, omdat wij zonder tussenhandel werken kunnen wij onze prijzen juist laag houden, de zilverprijs gaat naar gewicht. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer mooie sieraden voor een goede prijs

Mooi assortiment zilveren sieraden met edelstenen. Zeer goede service en erg klantvriendelijk!

Hi Bart, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Super bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Superfijne shop

Met kerst de cadeautjes hier besteld en ze vielen toch zo geweldig in de smaak. 1 Ring moest geruild maar dat werd ook snel opgepakt en voor elkaar. Het contact door de telefoon was super vriendelijk.

Hi Francis, wat leuk om te horen dat de cadeautjes zo in de smaak zijn gevallen. Super bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Graag tot een volgende keer! Groetjes Leelavadee Jewelry

heel snel thuis en een mooie sieraad

De sieraad kwam in een mooie verpaking en myn dochter was heel blij mee.

Hi Carmen, super bedankt voor de prachtige review en bedankt voor de perfecte 10! Wat fijn om te horen dat je dochter blij is met het nieuwe sieraad :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede en snelle levering

Goede en snelle service. Sieraden mooi verpakt. Heel erg blij met mijn aankoop. Ga zeker meer kopen.

Hi Sanja, super bedankt voor de prachtige review en bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Altijd mooie sierraden & snel geleverd.

Heb al meerdere ringen van Leelavadee en wacht as we speak alweer op een bestelling. Een van mijn go to's, voor mezelf, maar ook als cadeau voor anderen.

Hi Michelle, super bedankt voor de prachtige review, wat fijn dit te lezen, en bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Bestelling geplaatst en, ondanks de drukte ivm kerst, snel ontvangen.

Hi Mirjam, super bedankt voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Levering was snel en correct geleverd. Het item is precies zoals beschreven op de website

Hi Birgit, Bedankt voor de positieve beoordeling. Groetjes Leelavadee Jewelry

Hi Eva, dank voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.