Snel geleverd en heel mooi

Super snelle levering en afbeelding en oorbellen komen overeen. Goede kwaliteit.

Prachtige sieraden

Kwalitatief goede en zeer mooie sieraden. Snelle verzending. Zeer tevreden!

Maakt alles waar!

Duidelijke site, mooi product, snelle levering, heldere communicatie! Ik zal zeker nog een keer bestellen!

Prachtige ring, goede communicatie, snelle levering.

Het opmeten van de ringmaat wordt duidelijk aangegeven. De 1e keer dat ik hier wat bestel. Ben helemaal blij met de uitgekozen ring.

Hele mooie oorringen

Hele mooie oorringen, leuk verpakt en met een persoonlijk bedankje, toppie. Wel iets lichter, dunner dan foto doet vermoeden, maar toch erg blij mee !

Duidelijke communicatie en goede verzending, zeer tevreden over mijn aankoop!

Binnen paar dagen gekregen wat ik heb besteld in een mooi doosje met lieve bedankkaart en goede tips voor onderhoud van mijn bestelde sieraad.

Snelle service leuke produkten

Hi Corrie, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Uitstekende ervaring

Heel snel geleverd, hele prettige communicatie

Hi Tanja, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Het bestelde artikel kwam keurig verpakt. Werd super snel geleverd.

Hi Carin, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Makkelijk en goed

Na een lange zoekactie bij jullie terechtgekomen en daar vond ik wat ik zocht. Heel snel geleverd wat ik erg prettig vond. De oorbellen zijn naar mijn zin. Mooi.

Hi Emel, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige oorbellen super snelle verzending

Oorbellen zijn prachtig, mooi verpakt in net doosje! Echt aanrader.

Hi Ger, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Flabbergasted: zulke mooie oorbellen!

Op de foto online waren ze al beeldig maar deze lapis lazuli oorbellen overtreffen mijn verwachting. Gaan bij een blauwe jurk op de bruiloft van mijn zoon. Met deze oorbellen durf ik hem wel naar het altaar te brengen!

Hi Eleonore, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden op de bruiloft van je zoon, superleuk en alvast gefeliciteerd. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

mooie moderne sieraden

Leelavadee heeft erg mooie moderne sieraden. De edelstenen die erin verwerkt zijn, zijn erg kwalitatief en ook de afwerking getuigt van aandacht voor detail.

Hi Ann, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Armbandjes besteld en volgende dag in huis echt goede service echt een top winkel echt een aanrader

Hi Kevin, dank voor je prachtige positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe armbandjes. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snel en goef

Prima verzending met persoonlijke boodschap. Mooi product!

Hi Gabrielle, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden en fijne service

Blij met mijn Leelavadee aankoop. Een snelle en klantvriendelijke service en ook veel mooie sieraden. Ga zo door!

Hi Anita, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super mooie ring

Hele mooie ring met turquoise gekocht. Ook de hulp van medewerker Eric was snel en correct. Mooie webshop met lekker veel keus, word er wel wat hebberig van :-)

Hi Jannie, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je turquoise ring. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Slechte service wanneer je iets terugstuurt.

Helaas was de ring die ik gekocht had te klein. Deze teruggestuurd, retourkosten zijn voor eigen rekening. Vervolgens zijn de verzendkosten van de gehele bestelling ook nog in rekening gebracht (totale kosten €8,40). Jammer dat het zo geregeld is bij jullie, staat voor mij niet voor klantvriendelijkheid of toegankelijkheid. Maakt voor mij de keus makkelijk om hier niets meer te bestellen.

Beste Isabel, Zoals we je al via mail hebben laten weten hanteren we gratis verzenden bij een orderwaarde van €50. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten voor de klant. Misschien goed om te weten, deze verzendkosten gaan direct naar PostNL en zijn niet voor ons. In jouw geval heb je een bestelling geplaatst van €62,17 vervolgens heb je een item retour gestuurd van €37,46. Hiermee komt je bestelling op €24,71. Het is voor ons onmogelijk om gratis te verzenden voor dat bedrag. De sieraden werden in jouw geval ook al gekocht met maar liefst 25% korting! Op onze website is duidelijk en meermaals te lezen dat wij gratis verzenden vanaf €50. Komt je bestelling onder dit bedrag dan zijn de verzendkosten €3,49 (brievenbuspakje met track & trace). Had je dus alleen het item van €24,71 gekocht dan waren er direct, tijdens het bestellen al (dezelfde) verzendkosten berekend. Wat ons betreft heeft je klacht niets te maken met klantvriendelijkheid en toegankelijkheid maar meer met het feit dat jij niet wenst te betalen voor verzending. De realiteit is echter dat ook de verzendbedrijven moeten worden betaald voor hun diensten. Voor niets gaat immers alleen de zon op. Met vriendelijke groeten, Team Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden en snelle levering!

Sieraden zijn van goede kwaliteit! Goede service!

Hi Wilma, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

bestelling is perfect en super geleverd.

Het enkelbandje dat ik gekocht heb zier er in het echt nog bter uit dan op de foto. in perfecte staat geleverd en super snel geleverd. Pakketje persoonlijk gemaakt met een kaartje er in met mijn naam erop. Dank je wel..

Hi Erik, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met het enkelbandje. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Boven verwachting mooi

De Maansteen oorbellen zijn nog mooier dan op de foto's online. Ook weer super snel geleverd. Ik ben blij en tevreden!

Hi Kelly, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe maansteen oorbellen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige Sieraden.

Meer dan tevreden toen ik min sieraden had uitgepakt armband zat in een mooi doosje. Armband is prachtig Heel blij mee. 2 paar oorbellen vond ik minder verpakt. Hard stukje plastic met een nietje. Oorbellen zijn ook heel mooi.

Hi Wilma, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent met je armband en oorbellen. De oorbellen zitten in een bewaar doosje of zakje én in doorzichtig plastic verpakt omdat het een hygiene product is. Je wilt natuurlijk wel goed kunnen zien hoe de oorbellen er uit zien. Op deze manier kun je ze van alle kanten bekijken en naast je oor houden. Wij staan uiteraard open voor elke andere goede oplossing, dus mocht je een andere suggestie hebben die voor ons wellicht bruikbaar is dan horen we dat ook graag :-) We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super blij met nieuwe oorbellen

Ik zocht een paar oorbellen met Smaragd die ik bij leevadee heb gevonden. Mooie kwaliteit oorbellen, snel geleverd en netjes verpakt. Erg blij mee! Er werd ook snel gereageerd door de klantenservice, geeft een vertrouwd gevoel.

Hi Janet, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe korund smaragd oorbellen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prettige service mooie ringen

Na advies weer een mooie maansteen ring gescoord. Prachtige kwaliteit en snel in huis, blij mee!

Hi Rita, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe maansteen ring. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.