Mooie kwaliteit ringen

Mooie Maansteen ring gekocht voor aantrekkelijke prijs, zoals altijd snel geleverd. Erg goed!

Hi Janny, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Leelavadee Jewelry Zilveren ring Turquoise Elle

De steen valt er al af na 1 dag. Blijkt vast te zitten met karton. Goedkoop is duurkoop zeg men wel eens. Wat een afgang afgelopen weekend bij mijn vriendin. heb de steen maar zelf herstel d.m.v. lijm laag.

Prachtige kwaliteit

Mijn eerste bestelling bij dit bedrijf en dat is zeer goed bevallen. Ruime keuze, mooie armbanden (kralen armbanden besteld) en echt mooie/goede kwaliteit. Na mijn eerste bestelling (om de kat eerst uit de boom te kijken) bij dit voor mij nieuwe online bedrijf, wederom een bestelling geplaatst. Prijs/kwaliteit is uitstekend bij de door mij bestelde armbanden!!!

Hi Gerard, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe armbanden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prettig contact en mooie sieraden

Na eerst contact over een artikel te hebben opgenomen was de levering direct opgenomen. De volgende werkdag was de levering. Mooie ring en fijne ketting!

Hi Marga, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Helemaal leuk!

Leuke enkelbandjes, maat klopt en snelle levering!

Hi Chantal, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe enkelbandjes. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Hartstikke goed !

Goede ervaring... Direct contact en super mooie bandjes besteld! Nadat de kassa geen korting had berekend , heb ik een mail gestuurd om te vragen hoe dat kan. Kreeg snel een antwoord dat ik alsnog de korting mag ontvangen. Super service!

Hi Pien, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering. De sieraden zijn netjes verzegeld en verpakt. Sieraden voldoen aan verwachting en komen overeen met de foto's op de website. Goede kwaliteit. Prijs/kwaliteit is goed in verhouding.

Hi Mirjam, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Vrolijke mooie sieraden

Leuk verpakte Ibiza sieraden. Snelle levering.

Hi Annelies, bedankt voor de review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe Ibiza sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

2 enkelbandjes besteld ze zijn heel leuk en ik had ze de volgende dag binnen Ben er super blij mee

Hi Anita, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe enkelbandjes. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super service, prachtige sieraden

Ik heb meerdere sieraden van Leelavadee. Iedere keer weer mooie stukken ertussen. Wat ik zo fijn vind is dat ze ook mooi blijven. Ik draag ze dagelijks! Zal ook in de toekomst weer kopen bij Leelavadee. Kwaliteit en service zijn echt super!

Hi A, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi

De hanger is heel mooi, maar klein, wel prijzig.

Hi Conny, bedankt voor de review. Wat jammer te horen dat je niet zo tevreden bent over de prijs. Wij bieden onze sieraden tegen hele redelijke prijzen aan en meestal gaat zilver naar gewicht. Ook hangt het er een klein beetje vanaf welke steen er in een sieraad zit, de ene steen is wat duurder dan de andere. We wensen je veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

super leuke site

Snelle levering en leuke verpakking. Mooie sieraad.

Hi Els, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

de ring is geweldig

Ik heb een ring met maansteen besteld en deze heel snel gekregen. De ring is heel mooi en past goed. Ik ben heel blij en tevreden en ga zeker nog eens bestellen, jullie hebben sowieso mooie sieraden.

Hi Elvira, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Duidelijke site, snel geleverd! Enkelbandje besteld en de volgende dag geleverd. “Happy feeling” site ♥️♥️

Hi Jolanda, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe enkelbandje. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige ringen. Ik heb gelijk 2 besteld. Ik zal zeker weer willen kopen bij dit bedrijf. Bedankt!

Hi Trijn, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ringen. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel eeg blij mee

Ik heb hier drie enkelbandjes besteld. Ze zijn snel bezorgd, mooi verpakt en ik ben er heel blij mee. Bovenverwachting mooi. Ik bestel hier zeker nog een keer!

Hi Judith, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Keurig

Ik heb het pakketje in goede orde ontvangen.

Hi Reina, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering. Geweldige producten

Hi Karolien, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prima verzorgd

Mooie zilveren hangers met steen besteld en die kwamen precies overeen met de afbeeldingen. In een mooi doosje verpakt en snel ontvangen, voor jezelf heel leuk maar ook om cadeau te doen.

Hi Willy, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe zilveren hangers. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Verzorgd en snel.

Niets op aan te merken. Zo netjes, verzorgd en snel geregeld!

Hi Petra, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Uitstekend!!

Super blij met de enkelbandjes ze zijn heel mooi en goed van kwaliteit.ik bestel zeker nog terug bij jullie! Verzending was ook snel en de verpakking was goed.

Hi Evelynn, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe enkelbandjes. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Blij mee!

Snelle en correcte levering!

Hi Chantal, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Duidelijke website, Erg mooie ringen van goede kwaliteit

Zowel mijn dochter en ik zijn een erg tevreden klant. Alles wordt duidelijk omschreven en ook een prettige afhandeling bij retourzenden of ruilen. Enige minpunt is de beperkte tijd voor telefonisch contant maar verder alleen maar pluspunten

Hi Ingrid, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je bijna helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Supergoed!

Mooie spulletjes en snelle levering. Heel blij mee

Met deze sieraden voel je je prachtig

Ik had besteld en binnen 2 dagen alles ontvangen. Werd steeds via de mail op de hoogte gehouden. In het pakketje was het kaartje gepersonaliseerde, wat een attent gebaar. Heel verzorgd en de sieraden dat wordt je ook heel blij van, ik draag ze iedere dag.

Hi Maritza, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.