wat een domper

Ik ben niet van de slechte recensies, maar nu wel. Prima website, op tijd bezorgd, maar daarna...... retoursturen, krijg je een kortingscode en niet je geld terug, want dat moet natuurlijk binnen de termijn gebeuren. Jammer, als je een cadeautje op tijd wil bestellen en ring blijkt niet te passen. Na telefonisch en mailcontact blijft het besluit staan. Ik bedank voortaan, voor online sieraden bestellen.

Beste Menno, Wat teleurstellend om te lezen. Je hebt je retour ruim buiten de daarvoor geldende termijn bij ons gemeld. We hebben je vervolgens uit coulance een shoptegoed aangeboden t.w.v. het aankoopbedrag. Dit hoeven we wettelijk gezien helemaal niet te doen maar vinden wij, in dit geval, wel zo klantvriendelijk. Overigens heb je ons niet laten weten dat het om een cadeau ging. Had je daardoor wat meer tijd nodig gehad dan doen we ook daar niet moeilijk over. Dit komt wel eens voor en klanten vragen dan of de retourtermijn iets langer mag, in overleg kunnen we daar natuurlijk iets over afspreken. We moeten het echter wel weten natuurlijk. Jij hebt dat echter helemaal niet bij ons aangegeven, daar kom je achteraf mee. Vervolgens kregen we deze week (inmiddels 3 maanden later) een boze e-mail met de vraag waarom het aankoopbedrag niet is teruggestort. We hebben je in eerste instantie per e-mail en later ook telefonisch uitgelegd waarom we je toch nog een tegoed hebben aangeboden. Maar hoewel je aangaf dat je snapt dat er spelregels zijn bij online shoppen wilde je toch je geld terug. Wij vinden het erg jammer dat je er zo instaat en nogal onredelijk. Vriendelijke groeten, Team Leelavadee Jewelry

Mooie producten uitstekende service

Ring is prachtig zoals afgebeeld

Hi Karin, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

In twee dagen tijd heb ik de ring ontvangen. Het artikel zelf is van hoge kwaliteit. Ben super tevreden.

Hi Sabrina, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Great products and attention!

fast delivery and beautiful Jewelry! Also they answer about all Doubt!

• ¿Nos recomendarías?

Hi AM, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

De sieraden zijn van zeer hoge kwaliteit en zeer tevreden ik blijf nu maandelijks bestellen :)

Hi Ash, dank voor je prachtige positieve review en wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie betaalbare sieraden. Vlug met verzenden en altijd zorgvuldig verpakt. Dank jullie wel!

Hi Jose, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden!

Zeer goede klantenservice

Hi Jacob, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie niet alledaagse sieraden. Snelle levering.

Mooie niet alledaagse sieraden. Snelle levering.

Hi Caroline, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie kwaliteit ring

Mooie kwaliteit, ben er blij mee.

Hi Stijnie, dank voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie zilveren ring met de bescherming van Labradoriet

Heel blij met deze ring, mooi maar dus ook beschermend then de negatieve energieën van anderen. Ik werk in de Ggz dus dat is soms erg welkom! In mijn puberteit kwam ik erachter dat ik een zilver allergie heb. Dit is mijn eerste zilveren sieraad sinds toen. Weet niet door wat het veranderd is, maar ik kan het weer dragen. Heel blij mee!

Hi Andrea, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe zilveren ring. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mijn tweede ring hier gekocht, zo verschrikkelijk blij mee. Een hele mooie ring met verschrikkelijk mooie steen. Snelle verzending en netjes verpakt.

Hi Joyce, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Hele mooi sieraden en snelle levering

Ik heb een paar teenringen en armbandjes gekocht. Ik was wat huiverig over de maat van de teenringen, maar dat was nergens voor nodig. Hele mooie kwaliteit sieraden!

Hi Selma, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe teenringen en armbandjes. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi ingepakt alleen jammer dat je het dan niet even kan bekijken zonder dat de verpakking kapot gaat want het was al helemaal ingepakt + dicht geplakt Maar snelle levering, mooie prijs, leuk enkelbandje

Beste D., dank voor je review. Het bandje was verpakt in een niet doorzichtig zakje wat je uiteraard gewoon open kunt maken, dat is geen probleem. We hopen dat met dit berichtje een en ander duidelijk voor je is. We zien je graag weer terug in onze webshop. Vriendelijke groeten, Team Leelavadee Jewelry

Mooi assortiment en snelle service

Lekker veel sieraden om uit te kiezen. Vaak leuke kortingsacties en snelle levering!

Hi Gerda, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden

Leuke producten Goede service

Hi H, dank voor je review. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik heb mijn bestelling snel gekregen, beter dan ik had verwacht.

Hi Ramyah, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super blij met Leelavadee

Was al langer op zoek naar echt mooie lange oorbellen die klasse uitstralen en die heb ik bij Leelavadee gevonden. Bovendien zeer goede service

Hi Pauline, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Geweldige klantenservice en supersnelle levering!

Door een meetfout van mijzelf ontving ik een veel te kleine ring. Eric van de klantenservice gaf n.a.v. mijn mail direct goede aanwijzingen. Hij schatte meteen de juiste maat in en mailde dat die ring ook nog met korting kon worden besteld. De volgende dag lag het brievenbuspakje op de deurmat. Bij zó'n klantvriendelijk bedrijf wil je wel vaker bestellen!

Hi Sylvia, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snel

Snel geleverd en goed geholpen.

Hi Eugenie, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Geweldige service

Geweldige service en erg mooie producten

Hi Sylvia, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige en uitgebreide collectie

Lekker veel keus, leuke acties en vriendelijke service. Ook wordt er direct en snel geleverd. Top Leelavadee, ga zo door!

Hi Kelly, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snel en conform geleverd. Mooie teenringen. Mogelijkheid tot achteraf betalen. Klein nadeel voor de klant is dat er zicht retour beleid geldt. Je kunt de artikelen dus niet passen, wat voor sommige tenen toch een twijfel geeft, maar gelukkig kreeg ik de ringen bij mij d.m.v. voorzichtig open buigen op de juiste maat. Anders had ik de ringen op andere tenen moeten dragen dan beoogd.

Hi Elisa, dank voor je review. Teen ringen zijn een hygiene product en daarom verzegeld in een doorzichtige verpakking zodat je kunt zien hoe groot en breed de ring is. (Zo weet jij bij ons zeker dat je niet een teen ring krijgt die is geretourneerd -en al door iemand gepast is-). Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel fijn :-)

Hi Floortje, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering, mooie artikelen

Na bestelling snel binnen, netjes geleverd in een zakje met een kaartje erbij

Hi Yolanda, dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fantastische producten

Zeer goede communicatie en mooie sieraden :-).

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.