Prachtige sieraden, moeilijk kiezen zoveel moois.

Snelle service, persoonlijk kaartje bij de bestelling. Aandacht aan besteed.

Prachtig verpakt en op 1 dag reeds geleverd. Dankuwel!

Prachtige enkelbandjes, mooi verpakt en snel geleverd, dankjewel!

Hi Els, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe enkelbandjes. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super service, Super kwaliteit!

Ik was op zoek naar een boho ring. Deze zijn nog niet zo makkelijk te vinden van goede kwaliteit en de juiste maat. Gelukkig wees iemand ons op jullie website en was het nog op tijd ook!

Hi Leon, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe boho ring. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

zeer tevreden

Mijn bestlling kreeg ik meteen de volgende dag. Ook de manier hoe mijn bestelling is ingepakt met een persoonlijke kaart. Jullie zien me vast weer terug.

Hi Ilse, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

pakketje werd zeer snel geleverd, was prima verpakt. Prijs top.

Hi Rob, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Groot en divers aanbod, mooie sieraden

Snelle levering, mooi afgewerkte ringen, Goede service.

Hi Mirjam bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Supersnel geleverd ,en goed verpakt

Hi Corina, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden, snel bezorgd

De oorbellen die ik had besteld, zijn in het echt net zo mooi als ik dacht te zien op de foto. Ik ben er erg blij mee.

Hi Annemiek, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden en zeer snelle levering

Snelle levering; alles was prima verpakt en zag er goed uit.

Hi Esther, bedankt voor de positieve review, wat fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede kwaliteit, heldere communicatie

Ik ben aangenaam verrast door de uiterst professionele wijze waarop er gecommuniceerd is. Niet alleen snel en accuraat maar ook zakelijk en netjes. Bovendien voldoet het product aan mijn verwachtingen

Hi Mary-Ann, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik ben heel erg tevreden en de bestelling kreeg ik de volgende dag al binnen.SUPER

Hi Thea, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie ring. Snel bezorgd.

Hi Wilma, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Netjes

Nette en snelle service, blij mee!

Hi E.M., bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

snelle verzending, mooie kwaliteit

mooie ring voor een mooie prijs!

Hi Monique, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super mooie sieraden, heel mooi verpakt!

Kon moeilijk een keuze maken tussen alle mooie sieraden. Ze zijn snel geleverd en heel netjes/mooi verpakt. Helemaal blij mee!

Hi Nena, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snel geleverd, mooi spul, leuke verpakking

Perfect, ik koop er zeker vaker

Hi Marij, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

De oorbellen zijn geweldig! Besteld en zelfde dag in huis!

Hi Margje, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zij blij, dus ik blij

Gezocht naar een mooie brede armband van zilver, hier gevonden. Ziet er in het echt uit zoals verwacht.

Hi Ron, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe zilveren armband. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede service na contact

Be9n uitstekend te woord gestaan ivm een vraag over oorbellen,Zeer vriendelijk.en duidelijkheid.Top.

Hi Francis, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle verzending & Super service!!

Ik had een mooie ring besteld, helaas iets te klein. Deze retour gestuurd en een maatje groter besteld. Supersnel in huis en mijn retour is ook supersnel verwerkt! Buiten dat, erg blij met mijn mooie ring!

Hi Marlou, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Hi Willy, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle verzending, mooie ketting

Snelle verzending, mooie ketting gekocht met korting

Hi Emily, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ketting. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige stenen

Zeer mooie natuur stenen en edelstenen hoop in de toekomst nog meer te kopen met dank

Hi Simone, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fijne site, makkelijk te bestellen. Snelle levering, mooi verpakt. Blij met mijn oorbellen

Dik tevreden

Leuke sieraden netjes verpakt. Ben er heel blij mee

Hi Ayesta, bedankt voor de prachtige positieve review, wat fijn te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.