Goede communicatie, snelle levering en bovenal; een prachtig sieraad

Hi Melanie, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige ring

Een mooi verjaardagscadeau voor mijn dochter. De ring is precies zoals afgebeeld, mooie kwaliteit. Prima en duidelijke website.

Hi Monique, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met het cadeau voor je dochter. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

mooi maar anders

ik dacht sat mijn armbandje zilver ging zijn maar was een verhard koordje ook wzl mooi maar anders in gedachten

Hi Judith, dank voor je beoordeling. Het gaat om een handgeknoopt armbandje, zoals ook in de omschrijving is te lezen en tevens te zien is op de foto. Het echte edelsteentje is gezet in echt zilver maar wellicht heb je de omschrijving van het product over het hoofd gezien. Mocht je niet tevreden zijn dan kan het armbandje uiteraard ook altijd geretourneerd worden. Groetjes Louisa

Mooie sieraden

Met een hele mooie korting de armband kunnen bestellen welke ik al heel lang wilde hebben. Erg blij mee. De oorbellen met de libelle zijn echte eye cathers. Ook nog super snel verzonden. Ik kom zeker weer winkelen.

Hi Astrid, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen en armband. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Een aanrader om hier te bestellen!

Ik heb 2 paar oorbellen besteld. Ze waren snel geleverd en waren mooi verpakt. De oorbellen zijn zeer mooi en kwalitatief. Ik ga hier zeker nog bestellen.

Hi Julie, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Dikke prima!

Prachtige oorbellen, mooi verpakt en een snelle levering.

Hi Annemieke, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden en een snelle bezorging

Hi Carry, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede spullen voor een nette prijs

Snelle levering. Dik tevreden.

Hi Gerda, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden Snelle levering Gewoon prima

Hi Jolanda, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super mooie zilveren armband met maansteen gekocht voor leuk prijsje. Snel geleverd en goed verpakt, top!

Hi Barbara, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe armband. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

uitstekend

prima website, snelle en veilige verzending en prachtige sieraden.

Hi HW, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe sieraden en graag tot een volgende keer! Groetjes Leelavadee jewelry

Ze maken het waar.

Voor de 1e keer op maandagavond via website besteld. Dinsdag via e-mail dat het verzonden is. Woensdagochtend in de brievenbus. Klasse. Ring die ik heb uitgekozen past perfect, ben er erg blij mee.

Hi Petra, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering, mooie producten.

Een hele leuke site waar je hebberig van wordt. De sieraden zien er mooi uit die ik gekocht heb. Maat was goed, er waren goede adviezen gegeven voor het kiezen vd maat.

Hi Thérèse, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ik ben super tevreden!

Ik ben super tevreden over Leelavadee. Ik vond hier heel snel wat ik zocht. Heel veel keuze, leuke aantrekkelijke prijzen en ook heel snel thuisbezorgd. Wat ik besteld heb is ook van hele goede kwaliteit. Ik raad iedereen aan om bij Leelavadee te bestellen!

Hi Henriette, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering goed product.

Hi Bea, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel mooi

Product ziet er uit zoals omschreven, wel dun materiaal hopelijk gaat het evengoed lang mee.

Hi Laura, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Bestelling is goed verpakt en zoals beschreven op de pagina.

Hi Claudia, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Vlotte levering

Sieraden nog mooier dan op de afbeelding, en zeker niet duur

Hi John, dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

alles ok

Hi Janni, Dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden voor een uitstekende prijs

Snel geleverd, mooie producten en niet duur. Informatie over levering top. Ook nog eens heel netjes verpakt. Ik ben meer dan tevreden.

Hi Jolly, Dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Geweldige producten. Snelle levering

Wat een mooie producten zijn het geworden. Snelle levering geweest.

Hi Marie-Jeanne, Dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle vlotte levering

Mijn levering verliep snel en vlot,fijn. Mooi product.

Hi Charlotte, Dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede service en advies, hartelijke reacties en prima geholpen.

Hi AJM, Dank voor je positieve review en wat fijn dat je helemaal tevreden bent. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel erg tevreden

Leelavadee heeft een mooi en groot assortiment. Ik ben vooral dol op de oorbellen met steen. Ook nu weer een paar prachtige maansteen oorbellen binnengekregen. Snel geleverd en nog mooier dan op de foto's. Toppie!

Hi Kelly, Dank voor je positieve review en wat fijn dat je tevreden bent over onze maansteen oorbellen! We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi kettinkje maar oogt fragiel

Zeer fijn en mooi kettinkje, wel met minuscule steentjes. Hopelijk is het sterker dan dat het eruit ziet.

Hi Ann, dank voor je beoordeling. We zien je graag terug in onze webshop. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.