Netjes verpakt en snel verstuurd. En een zeer mooie ring.

Hi Rode, super bedankt voor je prachtige review met een perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe ring! Groetjes Leelavadee Jewelry

Gewoon geweldig

Snelle reactie Heldere communicatie Mooie producten Grote keuze Goede prijzen

Hi Veronika, super bedankt voor je prachtige en duidelijke review met een perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel goed!

Snelle service en prachtige oorbellen ontvangen!

Hi Sophie, super bedankt voor je prachtige review met een perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtig mooie ring besteld en heel snel ontvangen.

Via internet was ik op zoek naar een bepaalde steen, deze vond ik bij jullie in een mooie zilveren ring. Besteld en ontvangen, deze is zo mooi als ik hoopte.

Hi Angelique, super bedankt voor de mooie positieve review. Wat fijn te horen dat je je ring gevonden hebt, super! Veel plezier ermee en wellicht tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry

Geweldige service.

Prachtige sieraden tegen een goede prijs. Service is prima, snelle levering en makkelijk ruilen. Geld terug gaat ook snel. Had ring gekocht die te klein was. Andere maat besteld en die was wel goed. Heel blij met mijn ringen.

Hi Marga, super bedankt voor de perfecte 10! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je sieraden en met de service :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

De klantenservice is top! Mooie juwelen en heel snel geleverd!

Hi Esther, super bedankt voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Mijn favoriete webshob!!!

Heb al heel wat leuke sieraden besteld bij Leelavadee!! Superblij mee. Mooie spulletjes voor weinig... Snelle levering en altijd leuk verpakt!! Gewoon kadootjes voor jezelf in de brievenbus!

Hi Annemiek, dankjewel voor de mooie positieve review. We zijn blij dat we je tot een van onze vaste klanten mogen rekenen. We zien je graag terug op onze website voor een volgend mooi sieraad. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie kwaliteit

Snel bezorgd, netjes ingepakt (mooi doosje), kwaliteit van de oorbellen is goed!

Hi Jeroen, super bedankt voor de mooie positieve review met een perfecte 10. Fijn dat je helemaal tevreden bent. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mijn ervaring is top!

De website biedt veel mooie producten aan, de prijs kwaliteit verhouding is goed en de enorm snelle levering maakt het af.

Hi Fleur, bedankt voor de positieve beoordeling, goed te horen dat je tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Veel keus vlotte snelle levering

Armband besteld, veel keus, eenmaal besteld supersnelle levering , keurig verpakt.

Hi Ruud, super bedankt voor de prachtige en perfecte 10, goed te horen dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Armband heel mooi en snelgeleverd

Hi Ingrid, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

prachtige oorbellen

prachtige oorbellen gekocht voor mijn vriendin. ze is er erg blij mee. tevreden over alles product en service.

Hi Mirjam, super bedankt voor de mooie review met een perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent en wat leuk om te horen dat het cadeau naar wens was. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer snelle en persoonlijke afhandeling

Héél blij met mijn sieraad, het is precies zoals afgebeeld !! Supersnel bezorgt met een persoonlijke boodschap ! Werkelijk top !!

Hi Karin, super bedankt voor de mooie review met een perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige ring!

Geheel zoals verwacht en erg snel geleverd, binnen 2 dagen. Ik ben heel tevreden!

Hi Liaet, super bedankt voor de perfecte 10, wat fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle service en super mooi assortiment

Blij dat ik deze shop heb ontdekt. Leelavadee heeft een enorme keus aan mooie sieraden, ik ben verliefd op de edelsteen ringen. Ik had m’n pakketje ook nog eens de volgende dag al in huis. Ik ben fan!

Hi Maria, super bedankt voor de mooie review met een prachtige 10! Super om te horen dat je fan bent :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Hele mooie sieraden, niet te duur en fantastische service

Ik wilde graag een ring met aquamarijn kopen maar zag dat de ene steen veel meer donkere plekjes had dan de anderen. Dit is normaal omdat t een natuursteen is en elke steen dus anders is. Ik probeerde toch door via een mail te vragen of t mogelijk was om een steen met zo weinig mogelijk vlekjes erin te kunnen bemachtigen. Ik kreeg dezelfde dag nog antwoord en de daaropvolgende dag een paar foto's met de keuze die ik kon maken qua steen in mijn maat! Echt fantastische en vriendelijke service. Ook nog telefonisch erg vriendelijk te woord gestaan. Heb de ring en n paar onyx oorbellen gekocht. Binnen 2 werkdagen ontvangen en ben er heel erg blij mee! Topwinkel en service! Terecht hoog cijfer wat jullie krijgen van anderen en van mij! :-)

Hi Madelinde, super bedankt voor de prachtige positieve review. We vinden het fijn dat je onze service kunt waarderen, daar worden we blij van :-) We wensen je veel plezier met je mooie natuursteen ring toe en wie weet tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry

Ten eerste zeer goede service, communicatie is top. Duidelijke update tot betrekking verzenden.

Hi Nick, dankjewel voor de prachtige positieve review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met je aankoop en wellicht tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry

Keurig nette service

Snelle levering, mooi verpakt, geweldig product

Hi Claudia, dankjewel voor de mooie positieve review. Fijn dat je helemaal tevreden bent. Groetjes Leelavadee Jewelry

Geweldig !

Een prachtige ring besteld en in het echt nog mooier. Duidelijk met verzending met tracktrace, ik ben zeer tevreden !

Hi Susanne, dankjewel voor de prachtige positieve review. Wat fijn om te horen dat je de ring in het echt nog mooier vindt dan op de website :-) Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle probleemloze levering

Hi Maria, dankjewel voor de positieve review. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden!

De sieraden komen overeen met de foto’s op de site en zijn echt prachtig. Zeer tevreden met de kwaliteit.

Hi Dinja, dankjewel voor de prachtige review met een perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden, snelle levering!

Hi Naomi, dankjewel voor de perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering en een groot assortiment.

Een mooie aparte ring besteld en ik ben echt verliefd. Het assortiment is groot en er is voor ieder wat wils. Gewoon hebberig word je ervan :P. De levering was erg snel en dat was wel heel fijn

Hi Khadija, dankjewel voor de prachtige review met een perfecte 10! Wat fijn dat je helemaal blij bent met je nieuwe ring. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fijn bedrijf

Direct antwoord en handelen wanneer ik het contactformulier had ingevuld

Hi Monica, dankjewel voor de positieve review met een perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie spullen, goede service!

Ik ben zeer tevreden over de spullen en de service!

Hi Ine, dankjewel voor de positieve review met een perfecte 10! Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.