Mooie oorbellen, goede snelle service

Heb mooie oorbellen als cadeau bij Leelavadee gekocht en ze zijn snel binnengekomen en leuk verpakt in een linnen zakje. Erg tevreden!

Hi Luna Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze oorbellen en snelle levering. Dankjewel voor je mooie positieve review. Hartelijke groeten, Team Leelavadee Jewelry

leuke winkel

Ondanks feestdagen was het brievenbus pakje er snel. Mooie producten en leuke prijzen

Hi Yvette, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze sieraden en service. Dankjewel voor je prachtige positieve review. Vriendelijke groeten, Team Leelavadee Jewelry

Heel duidelijke en snelle service

Dit is mijn eerste ervaring met de winkel en ik ben uiterst tevreden: duidelijkheid en snelle service!

Hi Wim, Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Geniet van je aankoop en tot een volgende keer. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden!

Wist al van mijn dochter dat jullie mooie sieraden verkochten en zeer betrouwbaar zijn. Daarom durfde ik online te bestellen en te Betsy.

Hi Carry, Dank voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Geniet van je sieraden en tot een volgende keer in onze webshop. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer goede inpak service en mooie producten.

Hi Marlon, Wat fijn dat je tevreden bent en hartelijk dank voor je positieve review. Geniet van je aankoop en tot een volgende keer. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering van prachtige oorbellen.

Ik kreeg op tijd de melding dat de levering, ivm drukte, een dag later zou zijn. Prima!!

Hi Caroline, Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Geniet van je aankoop en tot een volgende keer in onze webwinkel. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi sieraad

Het sieraad is heel mooi, en ik ben er wel blij mee, maar op de foto lijkt het groter dan het is.

Hi Irene, Bedankt voor je beoordeling. En fijn om te lezen dat je de oorbellen mooi vindt. Wellicht heb je de beschrijving van de oorbellen over het hoofd gezien. Hierin staat de afmeting van de Mahala oorbellen in zowel lengte als breedte wel degelijk vermeld. Geniet van je aankoop en tot een volgende keer. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Sieraden voldeden geheel aan mijn verwachting!

Snelle levering. Sieraden in een mooi doosje. En de sieraden zelf voldeden geheel aan mijn verwachting. Prachtige juweeltjes!

Hi Marjan, Bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal happy bent! Geniet van je aankoop en tot een volgende keer. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Goed, snel en komt belofte na

Blij met het bestelde en het kwam zoals beloofd

Hi Hans, Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Geniet van je aankoop en tot een volgende keer. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie ring

Corrected levering. Mooi artikel !

Hi Lucie, Bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Geniet van je aankoop en tot een volgende keer. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Snel en correct

Artikel is zoals beschreven op de website . Snelle levering

Hi Tania, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Geniet van je aankoop en wellicht tot een volgende keer. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Prima verzorgd, snel bezorgd

Zag er heel goed uit en werd vlot bezorgd, een aanrader!

Hi Mary, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Geniet van je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Blij met weer een uniek item.

Prachtige oorbellen .. Altijd snel en goed ontvangen Leuk zakje erom heb al best veel sieraden van leelavadee .

Hi Yvonne, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Geniet van je nieuwste oorbellen. We zien je graag terug op onze website. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Fantastisch!

Snelle levering, enorm vriendelijk en behulpzaam! Prachtig armband gekocht voor m’n vriend.

Hi JJA, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Wat fijn dat je zo tevreden bent met de armband voor je vriend. We zien je graag terug op onze website. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

goed geholpen met mijn vragen voorhand.

Voor mij bestellen had ik een paar vragen en die werden goed en snel beantwoord.

Hi Petra, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Geniet van je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

perfect.

De bestelling, het leveren ,de mailcontacten waren geweldig en een dikke tien waard. Zeker van ganzer harte aan te bevelen.

Hi Caroline, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Geniet van je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

Super mooie oorbellen

Te gekke maansteen oorbellen gekocht. Snel geleverd, top webshop!

Hi Kelly, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Geniet van je nieuwe oorbellen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Geweldig mooie ring

Mooie ring en snelle levering

Hi Clarinda, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Geniet van je nieuwe ring. We zien je graag terug op onze website. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes Leelavadee Jewelry

mooie originele sieraden

oorbellen en ketting aangeschaft, snel geleverd

Hi Brigitte, dank voor je beoordeling. Graag tot een volgende keer en alvast fijne feestdagen gewenst. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige webshop!

Hele vlotte levering. Oorbellen zijn erg mooi en precies als op de foto!

Hi Jacomine, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Geniet van je nieuwe oorbellen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden en met veel zorg verpakt!

Uitstekend!

Hi Esther, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe sieraden. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer mooie juweeltjes. Elegant .

Hi Christine, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe sieraden. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi verpakt snel bezorgd

Mooie oorbellen.

Hi Jolanda, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe oorbellen. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goed en snel contact, prima service, dik tevreden en blij.

Zie boven

Hi Anna, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe sieraden. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi

Mooie ring maar te groot. Weet niet hoe ik terug kan sturen om te ruilen.

Hi Ria, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Wat jammer dat de ring niet in de juiste maat is besteld. Er zit een retourbon bij je bestelling in. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.