Mooi verpakt snel bezorgd

Mooie oorbellen.

Hi Jolanda, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe oorbellen. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goed en snel contact, prima service, dik tevreden en blij.

Zie boven

Hi Anna, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe sieraden. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi

Mooie ring maar te groot. Weet niet hoe ik terug kan sturen om te ruilen.

Hi Ria, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Wat jammer dat de ring niet in de juiste maat is besteld. Er zit een retourbon bij je bestelling in. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie unieke hanger

Heerlijk warm gevoel van de schoonheid van natuursteen. Natuurlijk heeft iedereen mijn nieuwe hanger opgemerkt. In het leven is hij nog mooier dan op de foto op de website.

Hi Elena, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe hanger. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi produkt

Mooi produkt.

Hi Marieke, bedankt voor je beoordeling. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden!

Snelle levering, prachtige sieraden

Hi Harma, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe sieraden. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie goed afgewerkte sieraden

Ik had nog nooit op Leelavadee besteld dus vond het een beetje een gokje, maar de sieraden zijn mooi afgewerkt, netjes ingepakt en snel thuis geleverd.

Hi Susanne, dank voor je beoordeling. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi sieraad

Bestelling verliep vlot. En goeie informatie. De hanger was precies zoals beschreven.

Hi Wilma, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe hanger. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie overzichtelijke site en mooie producten

Ik vond het moeilijk om een keuze te maken. Zo veel mooie juwelen om uit te kiezen. Uiteindelijk een ring met Labradoriet gekocht. Zo blij mee!

Hi Manja, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe labradoriet ring. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heel goed & snel

Wat ik fijn vind aan deze shop is dat ze niet alleen veel mooie en betaalbare sieraden hebben, maar ook snel reageren op mail en vragen. Daar kunnen andere nog wat van leren. Nu super leuk sterrenbeeld kettinkje gekocht. Top!

Hi Gerda, bedankt voor je prachtige positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe sieraden. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super mooie, gave te gekke ring!!!!!!!!

Leelavadee heb ik nu dus ontdekt!!!!!!!

Hi Monique, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe ring. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie oorbellen!

Goede kwaliteit oorbellen! En super mooie edelstenen!! Ik heb de labradoriet en hij is super mooi met een mooie flash!

Hi Annick, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden en uitstekende service

Voor het eerst bij Leelavadee een dames armband en bijpassende ring gekocht. Duidelijke foto's op de website en de producten kwamen overeen met de foto's. Duidelijke maattabel. Vervolgens goed en mooi verpakt verzonden en de volgende dag al in huis.

Hi Richard, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met de nieuwe dames armband. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtige sieraden.

Hi Kelly, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goed en snel geleverd, mooi product!

Goed op de hoogte gehouden vwb de verzendingsstatus. Product naar verwachting. Tevreden!

Hi Maartje, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goed verpakt, origineel, leuke site, goede communicatie over bezorging

Hi Ineke, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Dikke prima!

Goed verzorgde levering!!

Hi Herman, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Keurig verzorgd

Bestelling correct en snel ontvangen

Hi Jan, bedankt voor de beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Vlot en eerlijk

Mooi aanbod en snelle levering

Hi Thays, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle en correcte levering

Mooie juwelen en correcte levering

Hi Ann, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe juwelen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering, sieraden precies hoe ze afgebeeld zijn

Zeer positief, voor herhaling vatbaar

Hi Gerrie, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe asieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer duidelijke beschrijving van het artikel, en ook zeer nette en snelle verzending

Hi Linda, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtig!

4 Ringen besteld, allemaal even mooi! Keurig in een mooi doosje en snel gekregen. Ik ga zeker vaker bij jullie shoppen!

Hi AM, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe ringen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fijne service en mooie collectie

Snelle reactie op vragen en een mooi en zeer uitgebreid assortiment. Ik ben vooral dol op de Maansteen oorbellen van Leelavadee. En ze zijn nog betaalbaar ook. Ga zo door, ik ben fan!

Hi Jannie, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

netjes optijd

keurig op tijd , alleen waren de kraaltjes wel heeeeel klein , ik had gehoopt dat ze ietsje groter zouden zijn. Dat was namelijk niet echt duidelijk bij het bestellen. Het kettingkje is wel heel mooi , maar jammer dat het zo petieterig zijn.

Hi PJ, bedankt voor de beoordeling. Veel plezier met je nieuwe kettinkje. We zien je graag terug op onze website. . Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.