Snelle en correcte levering

Mooie juwelen en correcte levering

Hi Ann, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe juwelen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle levering, sieraden precies hoe ze afgebeeld zijn

Zeer positief, voor herhaling vatbaar

Hi Gerrie, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe asieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Zeer duidelijke beschrijving van het artikel, en ook zeer nette en snelle verzending

Hi Linda, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraad. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtig!

4 Ringen besteld, allemaal even mooi! Keurig in een mooi doosje en snel gekregen. Ik ga zeker vaker bij jullie shoppen!

Hi AM, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe ringen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Fijne service en mooie collectie

Snelle reactie op vragen en een mooi en zeer uitgebreid assortiment. Ik ben vooral dol op de Maansteen oorbellen van Leelavadee. En ze zijn nog betaalbaar ook. Ga zo door, ik ben fan!

Hi Jannie, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

netjes optijd

keurig op tijd , alleen waren de kraaltjes wel heeeeel klein , ik had gehoopt dat ze ietsje groter zouden zijn. Dat was namelijk niet echt duidelijk bij het bestellen. Het kettingkje is wel heel mooi , maar jammer dat het zo petieterig zijn.

Hi PJ, bedankt voor de beoordeling. Veel plezier met je nieuwe kettinkje. We zien je graag terug op onze website. . Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede, snelle levering, correcte prijzen

Mooie sieraden voor een mooie prijs!

Hi Nina, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Happy klant

Ik ben nieuw klant bij Leelavadee.nl, mijn aankoop is zonder problemen verlopend. Bestelling volgende dag heb ik ontvangen, zeer mooi , goed afgewerkt armband.

Hi Barbara, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe armband. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Erg mooie oorbellen gekocht!

De Maansteen oorbellen van Leelavadee zijn erg mooi en ook nog betaalbaar. Ik had mn pakketje ook snel in huis en het was keurig en degelijk verpakt. Ik ga zeker weer vaker een bestelling doen.

Hi Maartje, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe oorbellen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Top bedrijf met te gekke sieraden

Leelavadee heeft heel veel mooie en kwalitatieve sieraden en ze reageren super snel op je vragen. In één woord top!

Hi Anita, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede service alleen terugsturen is moeilijk

Ik had 2 paar oorbellen besteld. 1 paar was geweldig ander paar viel wat groot uit en besloot ik terug te sturen. Deze kosten dien je wel zelf te betalen en zijn toch best veel.

Hi Lotte, bedankt voor je beoordeling. Helaas hebben wij geen invloed op de tarieven die PostNL hanteert. We wensen je heel veel plezier met de oorbellen die je helemaal geweldig vindt, dat is fijn om te horen. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Heb een prachtige ring gekocht, die heel snel binnen was. Gewoon als brievenbus pakje.

Hi Hetty, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Super zoals altijd

Al vaak gekocht hier. Altijd snelle en correcte levering. Ze hebben een super uitgebreid assortiment met sieraden en je wordt altijd snel geholpen als je een vraag hebt.

Hi Barbara, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooi product en snelle levering

Prachtige oorbellen. Snel geleverd

Hi Dineke, dank voor je beoordeling. Kun je ons nog laten weten wat we kunnen verbeteren? Alvast bedankt, we horen het graag en wellicht tot een volgende keer. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle afhandeling en mooie producten

Mooie sieraden en snelle bezorging

Hi Maike, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Supermooie juwelen

Snelle levering, zeer mooie producten en zeer goede klantenservice. 10/10.

Hi Tina, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

uitstekend

Alles binnen enkele dagen geleverd en de sieraden zijn echt prima van kwaliteit en erg mooi zoals ik al had gehoopt!

Hi Ria, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Prachtig

Zeer vlotte levering, mooie sieraden.

Hi Ann, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Er was per ongeluk een verkeerde hanger geleverd. Met 2 dagen had ik de nieuwe hanger in huis.

Hi Willeke, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe hanger. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Geweldig snelle levering en de ketting met turquoise is ook prachtig

Hi Yvonne, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Snelle service, mooie kwaliteit

Prachtige collectie, goede overzicht, snelle duidelijke service. Netjes en mooi verpakt

Hi M, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Goede service en mooie kwaliteit sieraden!

Het pakketje is een feestje om te krijgen!

Hi Ilona, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn dat je tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Hele mooie oorringen, aan te bevelen.

Oorringen besteld uit de serie nostalgia. Altijd spannend als het pakje komt en je het gaat uitpakken. Ik was heel blij. Wat zijn ze mooi. Heb de oorbellen gelijk ingedaan. In het echt zijn ze nog mooier.

Mooi collectie!

Ik ben er tevreden mee!! Snel levering!

Hi Yaprak, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Mooie sieraden en snel in huis!

Hi Bianca, bedankt voor je mooie positieve beoordeling. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent! Veel plezier met je nieuwe sieraden. We zien je graag terug op onze website. Groetjes Leelavadee Jewelry

Over Leelavadee.nl

Leelavadee levert fraaie, unieke en exclusieve sieraden van de beste kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Door de jaren heen is onze collectie steeds breder geworden. Van zomerse Ibiza voetsieraden tot zilveren oorbellen, kettingen en ringen met natuursteen. Inmiddels is de collectie zeer uitgebreid en vind je bij ons zo'n beetje alle sieraden die je je als vrouw kunt wensen. En ook aan de mannen wordt gedacht. Zo hebben wij vanaf het najaar 2019 een collectie armbanden voor heren in zowel zilver, natuursteen als leer.