leverservice

11-3-2020 Hoewel ik nog steeds niet bij ben met de keuze voor DPD, moet ik Voormijndier complimenteren voor de manier waarop ze onderstaande hebben opgelost. Had wel al elders het voer gekocht, maar er is door hen ook nog opnieuw een pak opgestuurd, die nu wel vlg afspraak geleverd is. ______________________________________ 21-2-2029 Tot de vorige bestelling werd geleverd door PostNL. Prima service en snelle levering. Deze keer was het ineens DPD, zag ik aan een mailtje wat ik kreeg. Zouden gisteren komen tussen 13.30-14.30. Onmogelijk tijdstip natuurlijk, maar ook niet aan te passen. Geen niet thuis melding gehad, ook was niet te zien wanneer de volgende levering zou zijn, en ook kon ik niet aangeven wanneer of waar ik de levering zou kunnen laten komen. Vandaag zijn ze blijkbaar weer geweest, wat ik alleen maar zie als ik in het oude mailtje van gisteren doorklikt naar de track & trace. Zie ik daar dat het pakket terug is naar het grote depot. Jullie zijn niet meer telefonisch te bereiken, DPD wel, maar kunnen pas op zijn vroegst maandag in een parcelshop leveren. Dan is mijn hond al verhongerd... Ik ben erg teleurgesteld in deze wijziging van vervoerder. Ik moet nu morgen op pad om alsnog voer te gaan kopen.

Ja voor mijn dier is beste service en goede keuze voor je huisdier

Een dierenarts gaf mij jullie adres om het dieetvoedsel voor mijn kater makkelijk te kunnen bestellen. Vanaf het begin heb ik niet meer dan lof voor de manier waarop jullie betrokken zijn bij de lievelingen van jullie klanten. Mijn Tijger wordt dit jaar 19jaar en mede door jullie inzet is hij nog steeds enorm actief. Dankjewel.

Waardeloos

Pakket bezorgd in verkeerde straat. Mevrouw dacht dat t voor haar buurvrouw was. Ik heb de hele middag zitten wachten.

Goede prijs en goede snelle levering.

Goede prijs en goede snelle levering.

Zoals omschreven

makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen, goede prijs en vlot geleverd

Prima ervaring

Betrouwbare leverancier

Elke keer weer verbazingwekkend supersnel

Ik bestel nu regelmatig bij VoorMijnDier. Bevalt prima. Supersnelle levering.

Dinsdag besteld, op vrijdag nog niet geleverd

Geen communicatie over dat een product niet op voorraad is. Geen nummer waarmee je kan bellen. Nu voor het weekend geen voer, op dinsdag al besteld. Mij werd gevraagd om de beoordeling aan te passen, het werd op zaterdag geleverd. Ik blijf erbij dat een telefoonnummer op de site en communicatie vanuit Voormijndier op zijn plaats was geweest.

Goede ervaringen. Snelle lev

Klantvriendelijk

Wij hebben de afgelopen jaren ons voer en nog wat andere dingen voor de hond besteld. Alles werd altijd netjes verpakt, en in vrij korte tijd verstuurd.

Waardeloos

Hele verkeerde bestelling ontvangen en het retourneren was een ramp. Slecht bereikbaar en van het kastje maar de muur. Nooit meer!

waardeloos

besteld betaald dan lees je pas dat ze het even niet hebben was nieuwe klant meteen weer weg

Ik had een vraag op de mail buiten openingstijden over de voeding en kreeg direct de volgende dag antwoord. Levering is snel.

Snel geleverd en netjes.

Duidelijke website en goede beschrijving over producten dieren.

Voormijndier is altijd perfect. Ze hebben wat ik wil en communiceren duidelijk als iets vertraagd is. Ik moet nu wachten op een deel van de bestelling maar ze denken zelfs mee over een alternatief. Communicatie is snel en duidelijk. Ze reageren altijd op berichten, zelfs in het weekend.

Oke

Mijn bestelling werd snel geleverd

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd

Makkelijk te bestellen en te vinden wat ik nodig heb voor onze poes. Duidelijke uitleg. Een enkele keer loopt de site vast, maar dit is vaak snel weer opgelost. Bezorging verloopt altijd soepel, snel in huis.

Vlotte levering Toen achteraf bleek dat ik vergeten was om de actie-code in te vullen, was 1 mailtje genoeg om dat te herstellen. Super service!

goede service

Mooi artikel en snelle service.

Makkelijk en overzichtelijke site

Goeie ervaring. Bestelling idd dag later netjes bezorgd

Nét even IETSJE duurder dan de concurrent, maar lévert tenminste binnen de beloofde tijd!!!!