Levertijd is langer

Woensdag hondeneten besteld pas dinsdag geleverd. Geen bericht dat ze levering later gaan doen hier moet je zelf voor mailen. Jammer

Prima, snelle levering

Klantvriendelijke manier om te kunnen bestellen, snelle levering.

Exelent

Profesional and fast deliver, and price is affordible.

vandaag besteld en de volgende dag in huis

de belofte om het de volgende dag in huis te hebben , werd waar gemaakt . Zorgvuldig verpakt , helemaal niks op aan te merken .

uitstekend

uitstekende ervaring met mijn aankoop , super snel geleverd , zou ze zeker aanbevelen

Eerste keer bestelt ,twee dagen later geleverd. Tweede maal hetzelfde dus voor de volgendr herhaling vatbaar

Positieve ervaring

Levering super snel en alles picobello in orde. Zelfs een lekkere verassing voor mijn hondje , en rekinghoudend met zijn gezondheidsproblemen. Hartelijk dank.

Top winkel

Snelle levering, snelle reactie op je mail en een duidelijk antwoord op je vragen. En super dat ze weer samenwerken met post nl

Netjes optijd geleverd!! En alles altijd aanwezig

Duidelijke site met veel (product) informatie, ruime keuze, snelle levering … ben al paar jaar vaste klant en het bevalt me prima!

Perfecte correcte service

Ik heb de koop bij deze winkel als ze er prettig ervaren

prima de luxe

prima de luxe

Super bedrijf en vandaag besteld is morgen in huis

Slechte service, niet bereikbaar

Voer besteld voor onze hond. Was voorradig. Op de website staat vermeld voor 2200 besteld volgende dag in huis. Na 4 dagen nog niet verstuurd. Op mails word niet gereageerd. Telefoon staat uit vanwege vakantie. Of terwijl vanwege vakantie word je pakket niet verstuurd. Zet dat dan op je website. Onze hond zat 2 dagen zonder zijn speciale voer. En dan krijg je automatische mails terug, vanwege COVID duurt alles langer. Die tijd zijn we nou toch wel voorbij. Op voorraad is op voorraad. Zo simpel is t. Hadden ze gelijk terug gemaild we kunnen niet snel leveren. Niks aan de hand. Had ik het ergens anders besteld en klaar. Ondanks ik de bestelling heb geannuleerd tijdig. Sturen ze het 2 dagen later gewoon op. Echt slecht.

Gewoon goede prijs en supersnelle levering

Gisteren voor onze Setter herhaal product besteld Zymoral 240gr vanmiddag keurig ontvangen.

vlug, snel en correct

prima service

Keurig

Gevonden wat ik zocht, bestellen en betalen ging gemakkelijk. En wie het bezorgd heeft het zeker ook keurig gedaan. Het artikel daar regeert mijn hond geel goed op, Ik ben zeer tevreden

Snelle levering!

Het product wat ik heb besteld bij 'Voor Mijn Dier' was snel geleverd goede service blij mee!!! Hartelijke groetjes van Marieke Leusink.

Zeer tevreden en snelle levering

Zeer tevreden en altijd de volgende dag geleverd. 1x heeft het 3 dagen geduurd. Ben hier super blij mee.

Indien produkt in voorraad, super snelle levering

Prijs kwaliteit ook ok. Service top.

Top en snelle levering

Top en snelle levering

Perfecte levering, goede service.

Ik gebruik Royal Canin Diabetisch voer (voor een hond met erge suikerziekte) en het is een keertje gebeurd dat ik vergeten was om het voer te bestellen. 1 telefoontje en het werd gelijk geregeld!. Voer werd verstuurd en ik had het de volgende dag netjes in huis. Bij alle vragen die er zijn, krijg je ook meteen antwoord, en als het antwoord niet meteen gegeven kan worden, wordt er een dierenarts ingeschakeld. Echt perfect!!!!

Knock Off vlooien/teken band - Hond

Raden dit aan op hun site helaas zitten mijn dieren onder de teken Dus voor mij geen Knock Off vlooien/teken band - Hond meer Zeer teleurstellend Dus beide banden a €17 van de 2 honden verwijderd en andere gekocht Dubbele kosten Wat bestellen en bezorgen betrefd geen klagen Maar aub meer keuze in vlooien teken banden

Woensdag besteld en betaald, donderdag bezorgd. Alleen de bezorgdienst was wat slordig maar de klantenservice van VoorMijnDier heeft dit snel opgelost.

Slechte zaken product niet leverbaar

Hallo Ik heb via voormijndier.nl ontwormingspasta gekocht en met paar dagen niks ontvangen geprobeerd telefoonisch contact op te nemen niet gelukt helaas dan maar een mailtje gestuurd waar mijn besteling blijft en waneer ik het kan verwachten email terug ontvangen met mededeling van excusses we kunnen de product niet leveren onze levlancier kan het niet aanleveren het is pas begin juni mogelijk pups hadden vandaag ontwormt moeten zijn zit nu met een probleem en als nog naar winkel gegaan en ontwormingspasta gekocht Waarom wordt de webshop niet aangepast als het niet leverbaar is dit zijn de problemen van webshops die geen voorraad hebben en als dropshipping werken wil mijn geld zo snel mogelijk terug op mijn bank rekening liefst vanfaag nog

Over VoorMijnDier

VoorMijnDier.nl is dé webshop voor je huisdier. Bij ons kun je terecht voor betrouwbare producten en gratis deskundig advies van onze dierenexperts. Dankzij onze samenwerking met dierenartsen geven we jouw huisdier altijd het allerbeste. Iedere maand verloten we een cadeaubon ter waarde van € 20,- onder de klanten die in die maand een review hebben geschreven.