makkelijk en snel, ook bezorgen gaat super vlot

de bestellingen gaan lekker vlot en snel , en laten bezorgen gaat ook super snel

Lastig mijn product te vinden.

Ik zocht renal van royal canin. Early renal is makkelijk te vinden maar renal met veel zoekwerk.

Goedendag, Hartelijk dank voor je feedback. Je geeft aan, dat bij ons de Early renal makkelijk te vinden is, maar deze hebben wij helemaal niet op de site staan. Wellicht ben je in verwarring gebracht door de nieuwe verpakking van alle Renal producten en hierdoor dacht dat het om de Early Renal ging. Met vriendelijke groeten, Team VoorMijnDier

Onze labrador is 2x geopereerd aan blaasstenen en zij heeft veel last van blaasontstekingen. Op advies van de dierenarts zijn wij overgegaan op dieetvoer. Na zoeken op internet kwamen wij uit op jullie duidelijke en betrouwbare website. Een goede service en de levering is erg snel. Onze hond en wij zijn dik tevreden.

Wat voor voer ik ook zoek jullie hebben het in huis EN nog goedkoper ook . Dit is toch gewoon geweldig.!

Snelle service na geplaatste bestelling

voor 12 uur besteld en de volgende dag al in huis EN je wordt op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling tot aan de levering van de bezorger. Ik bestel hier al jaren en nog steeds zeer tevreden. Groetjes Harry en mijn 19 jarige Tijger. TOPPY

Gewoonweg topservice

Helemaal top, voor een scherpe prijs.

Snel & correct. Ik bestel vaker

Belofte wordt nagekomen , snel en direct is in een woord fantastisch

Goed assortiment, snel en keurig geleverd!

Een bestelling gedaan, volgende dag al bezorgd, prima snelle service.

Prima! Duidelijke site en supersnelle levering.

Goede service, ook als je als klant een foutje maakt :-)

Ik bestelde en maakte een fout in het adres. Binnen notime kreeg ik een mail dat mijn pakket niet bezorgt kon worden. Fantastische service. De volgende dag had ik mijn bestelling binnen. Dikke 10+

Geweldig dat we 2 kleine blikken esbilac kregen voor de prijs van 1 groot blik. (Deze was niet op voorraad) De babyegels groeien uitstekend!!

Goed geregeld zeer snelle levering

Bestelling geplaatst en op afgesproken tijd geleverd.

Zak met hondenvoer, keurig passend, in doos afgeleverd.

Snelle en correcte bezorging

S'avonds besteld, volgende dag in huis

geweldig snelle levering. Top!!

's-avonds besteld, de volgende morgen al geleverd. Top...stond er zelf versteld van.

goede service

als je iets besteld is het snel in huis

goed assortiment op voorraad

Voor het eerst zaken gedaan maar de levering en de bezorging was zeer correct. En ook de prijzen zijn niet overdreven. Succes.

Makkelijk bestellen

Goed geregeld

Service is goed

Aanrader!

Mijn pakket is zeer snel bezorgd en alles was heel goed verpakt. Ik ben zeer tevreden en mijn volgende bestelling zal ik dan ook weer bij Voormijndier plaatsen!

snelle levering en ruime keuze

ik ben erg tevreden. Snelle levering van de producten en ruime keus. En speciaal voer ook een stuk goedkoper dan de dierenarts erg fijn.

Snelle verzending

Super fijne, duidelijke site. Betaling ging snel en makkelijk en verzending was ook snel. Kortom, een aanrader!

Heel tevreden

Over VoorMijnDier

VoorMijnDier.nl is dé webshop voor je huisdier. Bij ons kun je terecht voor betrouwbare producten en gratis deskundig advies van onze dierenexperts. Dankzij onze samenwerking met dierenartsen geven we jouw huisdier altijd het allerbeste. Iedere maand verloten we een cadeaubon ter waarde van € 20,- onder de klanten die in die maand een review hebben geschreven.