Heel tevreden

Goed bedrijf

Duidelijke en goede website. Goede prijzen. Ik vind de levertijden ook prima.

redding

CBD olie voor mijn kat kwam gelukkig snel

Een snelle levering en betaalbare prijs. Super blij met jullie en mijn chiwawa luca ook.

Goede communicatie en snelle levering

Goede communicatie en snelle levering

snelle bezorging en vriendelijke medewerkers

Hulpvaardig als er iets mis gaat met de bestelling en snel opgelost. Prettige zaak

Vaste klant

Ik bestel altijd het speciaal voer voor onze hond bij “voor mijn dier”. De prijs kwaliteit is perfect en het wordt hier zelfs goedkoper aangeboden dan bij onze lokale dierenarts. Terwijl het om precies hetzelfde product gaat. De levering is ook nog eens super snel!

Betrouwbaar, goede service, goede prijs kwaliteit verhouding

Al meerdere keren kattenvoer besteld, op de site staat netjes aangegeven of iets op voorraad is en dus snel geleverd kan worden. Op voorraad betekent meestal de volgende dag thuis. De DPD pakketservice waar mijndier.nl mee werkt heeft een neerzet toestemming functie, ideaal voor dit soort bestellingen! Een keer per mail wat vragen gesteld en kreeg snel een keurige reactie terug. Erg tevreden met deze site!

goede levering

vandaag bestellen overmorgen in huis altijd goed bezorgd

Snelle correcte levering

Wederom snelle levering en erg makkelijk en veilig in deze Corona tijd, Top

Snelle levering en goede product

Top en snelle levering

Snelle levering en alles netjes afgehandeld.

Zeer snelle levering

Beste prijs, snelle levering, netjes verpakt.

super

de bestelling werd snel en netjes bezorgd

Altijd uitstekend l!

Altijd snelle service en snel me pakketje binnen. Beveel deze site zeker aan

Goede producten snelle levering

Het was eenvoudig om de producten te bestellen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de verzending en levering van de producten en alles werd netjes en optijd geleverd. Ook fijn dat er geen verzendkosten waren en ik korting kreeg omdat ik boven een bepaald bedrag heb besteld

Service is prima, kan niet beter

Toen het bestelde product niet op voorraad was en niet snel geleverd zou kunnen worden, werd er meegedacht en in plaats daarvan een ander product geleverd.

Dikke pluim voor VoorMijnDier

Onze hond is weer helemaal in haar nopjes met haar speciale brokjes en pancreaspoeder. Dankzij het goede advies en snelle levering kan onze lieve Shiba Inu weer genieten van haar oude dag.

Goed bedrijf

Top!!!!

Snelle levering nette prijs

Keurig op tijd

De website overzichtelijk, en nu heel makkelijk om je laatste bestelling opnieuw te bestellen. Direct terugkoppeling per mail en altijd de dag na bestelling in huis.

Snel

Snel en altijd op voorraad

Ervaring met VoorMijnDier is TOP - vervoerder DPD is een ramp!

Bestelling en verzending bij VoorMijnDier ging voorspoedig en zonder problemen. Echter de vervoerder DPD maakt er echt een zooitje van. Liegen en bedriegen alles aan elkaar en leveren gewoon niet. Ook wordt er niet gecommuniceerd over eventuele vertragingen e.d. Gelukkig heb ik nu na een week de bestelling kunnen ophalen bij een DPD parcel point. Dus advies aan VoorMijnDier: doe geen zaken meer met DPD . . . er zijn heel veel wel betrouwbare vervoerders. Ik zal in ieder geval de volgende keer gaan bestellen bij een leverancier die geen zaken doet met DPD als vervoerder! Vandaar ook mijn wat lagere beoordeling!

Voer vinden

Ik kan tegenwoordig moeilijk het voer vinden wat ik altijd bestel

Over VoorMijnDier

VoorMijnDier.nl is dé webshop voor je huisdier. Bij ons kun je terecht voor betrouwbare producten en gratis deskundig advies van onze dierenexperts. Dankzij onze samenwerking met dierenartsen geven we jouw huisdier altijd het allerbeste. Iedere maand verloten we een cadeaubon ter waarde van € 20,- onder de klanten die in die maand een review hebben geschreven.