Snelle levering. Toppie

Goede prijs en snel geleverd

Goede prijs en snel geleverd

Goede service en zeer klantvriendelijk!

Mijn ervaring met VoorMijnDier is erg goed. Mijn pakket voer was door DHL op een verkeerd adres geleverd. Onze hond heeft speciaal voer nodig ivm gevoelige darmen. Via DHL kwam ik niet veel verder. Contact opgenomen met VoorMijnDier, ze hebben gelijk kosteloos een nieuwe zak voer opgestuurd, zodat onze hond niet zonder kwam te zitten. Hierbij wachten ze niet af wat er uit het contact met DHL voortkwam. Uiteindelijk is onze zak voer weer terecht en hebben we de nieuwe zak voer met 10% gekocht, super service en zeer klantvriendelijk! En niet geheel onbelangrijk, onze hond was ook zeer content met deze service ;)

Super snelle levering

Makkelijk bestellen, en snelle levering

Prima verzorgd

Na het bestellen snel en op tijd geleverd.

Eerste keer besteld en zeer tevreden

Eerste keer dat ik van deze firma horen omdat ik op internet zocht naar een artikel dat ik morgen had. Dit was eigenlijk de enigste Nederlandstalige waar ik Het artikel kon vinden. Snelle levering en correcte afhandeling.

Goed product, prettig te bestellen.

Zonder meer goede ervaringen opgedaan met jullie. Kan het niet vergelijken met de concurrentie maar die behoefte heb ik niet!

Meestal snel geleverd.(soms vertraging door de vervoerder)dan kan het wel 2 dagen duren

Betrouwbare en snelle levering

Eerste keer kwam ik hier toevallig terecht omdat ze de complete niervoeding lijn voor mijn kat hadden en de prijs en levertijd scherper waren dan de concurrenten. Dit beviel goed dus over mijn tweede bestelling heb ik niet hoeven te twijfelen waar ik moest bestellen. Nu twee keer besteld na 18.00 en beide keren werd het dezelfde dag nog ingepakt en verstuurd. Volgende dag in huis, perfect.

Scherpe prijzen en snelle levering

Duidelijke webshop met concurrerende prijzen. Toen ik het product besteld had was deze op voorraad. Bestelling rond 18:00 gedaan om 19:30 een bevestiging gekregen dat de order verstuurd was. De volgende dag geleverd gekregen. Versturen gaat via DPD, deze geven op de dag van leveren een tijdslot af van een uur waarin ze het pakket gaan leveren, ook dat is prettig. Dus zeer tevreden, een volgende aankoop voor onze dieren zal zeker bij deze webshop zijn.

snelle levering, goede service.

snelle levering, goede service.

Zeer snelle levering

Makkelijk site en snelle levering

De beste service voor een hele correcte prijs.

Onze kat en hond hebben beide last van voedselallergieën. Het is heel moeilijk om brokken te vinden waar er niet meer dan 2 verschillende eiwitten inzitten, ook al staan er maar 2 op de voorkant van de zak. Als je de details gaat lezen op de achterzijde, dan kom je al snel te weten dat er veel meer wordt ingedaan dan de 2 die er maar zouden inzitten. Dankzij deze website eindelijk de brokken gevonden die voldoen aan de eisen. Geen jeuk meer voor onze hond, en wij gelukkige baasjes!

Heel goed maar....

De verzendienst heeft het bij nr 36 geleverd en niet bij mij op nr 35 zo zou het kunnen verdwijnen. Hij heeft ook niet bij mij aangebeld .

uitstekend

uitstekend

Word altijd super snel en netjes bezorgd

Bestelling en levering zeer vlot verlopen!

Bestelling zeer vlot verlopen en levering binnen de drie dagen ontvangen!

Heel content

Heel content van de goeie servus

Prima en vlotte levering

via de dierenarts was het speciale voer voor mijn zieke hond niet meer te betalen. Via voor mijn dier is het nog te doen.

prima snelle levering

gemakkelijk met bestellen

Heel gemakkelijk om iets te bestellen. Ruime keuze en snelle levering. En fijne producten

Alles perfect in orde !

Supersnelle service !!!

Een goede ervaring

Snelle levering, prima service!

Het hondenvoer wat ik heb besteld is snel en keurig geleverd!

Bij vragen snel geholpen.super snelle verzending. Ik heb "de zaak" voor dieren gevonden

Over VoorMijnDier

VoorMijnDier.nl is dé webshop voor je huisdier. Bij ons kun je terecht voor betrouwbare producten en gratis deskundig advies van onze dierenexperts. Dankzij onze samenwerking met dierenartsen geven we jouw huisdier altijd het allerbeste. Iedere maand verloten we een cadeaubon ter waarde van € 20,- onder de klanten die in die maand een review hebben geschreven.