Eindelijk een site waar wel de volgende dag geleverd wordt

Jullie doen het fantastisch, De prijs is goed. En er wordt snel gereageerd. Over dpd zijn we echter niet tevreden. Omdat wij nogal achteraf wonen bezorgen zij niet bij ons. Ik heb al naar hun gemaild, maar krijg geen reactie. Misschien kunnen jullie wat regelen Met vriendelijke groet, Bart Kolkman

Zeer snelle, correcte levering!

plezierig

Duidelijke website.Heel prettig om te zien of de bestelling op voorraad is

Fijn optijd

Het is fijn dat je voor mij duur voer niet echt ruim van te voren hoeft te bestellen, keurig Optijd, op site kun je dat ook goed terug vinden. Top

Fijn om in deze tijd online te kunnen bestellen Snelle levering Prima dus

geweldig goede service

ik had voor onze hond speciaal voer nodig royal canin low fat ivm haar alvleesklieraandoening. savonds besteld en direct verzonden op andere sites veelal 2-3 dgn levertijd. super snelle service en netjes verpakt.

Great service

Competitive pricing for expensive dog food and really quick dlivery service. Great! :)

Altyd op tyd en snel . Vriendelijk. Ze brengen het 4 hoog met de trap geweldif

Snelle service, goed produkt!

De service is uitstekend, bestelling al volgende dag bezorgd Speciaal hondenvoer van prima kwaliteit!

Goede prijs voor t product, snelle levering. Super gegaan! Dank.

fantastisch

makkelijk online besteld en vrijwel de volgende dag al in huis !

Snelle levering en goede producten

Makkelijk snel en correct

Makkelijk snel en correct

Supersnel

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

goede service en snelle levering

zie boven

Snelle levering en zorgvuldige verpakking

Heel goede service

bestellen en volgende dag geleverd

Wat ik fijn vind is dat je via je vorige bestelling direct een nieuwe bestelling kan maken. Dat is heel klantvriendelijk als je altijd dezelfde brokken voor je hond moet bestellen. Binnen 1 minuut klaar.

Snelle levering, super handig product!

Afsluitbare voerbak voor mijn kat besteld. Volgende dag al geleverd. De kat snapte het meteen. Zijn eten blijft nu lekker vers en vrij van vliegen. Superblij mee.

Snel in antwoorden en leveren

Als je een vraag heb, antwoorden ze nog de zelfde dag. Top en nu bestelt morgen in huis maar ook wordt je per mail verwitigt dat tie onderweg is

De roal Canin hypoallergenic so

Mijn katten vinden dit heerlijk, en ze reageren er een stuk beter op mbt tot hun maag-darmwerking. Het enige, dat dit voer, met de so-index lastig zoeken is op jullie site. Dat zou wat mijn betreft wat beter aangeduid mogen worden.

Logistiek is prima, kwaliteit van product kan ik nu nog niet beoordelen.

Ik hou niet zo van dit soort verplichtingen

zeer tevreden

zeer te tevreden over de goede bestelling en levering

Snel, goed verpakt geleverd

Prima winkel. Kunt netjes via de tracker bijhouden wanneer je pakket geleverd wordt. Degelijk verpakt en zeer snel verzonden

Goede ervaring alleen jammer dat je na zoveel bestellingen per jaar nooit korting krijgt

Over VoorMijnDier

VoorMijnDier.nl is dé webshop voor je huisdier. Bij ons kun je terecht voor betrouwbare producten en gratis deskundig advies van onze dierenexperts. Dankzij onze samenwerking met dierenartsen geven we jouw huisdier altijd het allerbeste. Iedere maand verloten we een cadeaubon ter waarde van € 20,- onder de klanten die in die maand een review hebben geschreven.