Uitstekende service aan prima prijs

Uitstekende service aan prima prijs. Onze hond is superblij met de extraatjes in het pakket.

Ik heb mijn bestelling snel en goed ontvangen

super

heel vlot en correct

Snelle levering, dag nadien.

Belachelijk lange levertijden en slecht contact

Ik heb 4 dagen lang op mijn bestelling moeten wachten, ze zijn niet telefonisch te bereiken 'wegens omstandigheden' en via de mail geven ze de DPD de schuld. Bel ik de DPD zeggen ze helemaal geen pakket te hebben ontvangen van VoorMijnDier. Zogenaamd binnen 24 uur geleverd. Zit ik dan met een zieke kat zonder voeding. Echt schandalig! Maak je belofte waar.

Binnen 1 dag in huis met de juiste producten. Alleen 1 doosje was geplet en open, gelukkig was de inhoud nog heel.

Super goed ga hier zeker meer gebruik van maken

Great service and fast

Easy website, quick order acknowledgement, speedy dispatch

Snelle levering. Goede prijs. Goed verpakt.

is op tijd geleverend en snel

was hel vlug geleverd en goed

Erg goed

Goede service en snel geleverd Top

levering is uitstekend, alleen product lastig te vinden op de website

De producten en de levering zijn prima, alleen is het zoeken op de website wat lastig (als je iets in je winkelmandje hebt gedaan, gaat hij weer terug naar het begin en de zoekopdracht werkte ook niet, dus je moet veel scrollen).

Snelle dienstverlening

Snelle, kundige, duidelijke, vriendelijke respons op vragen per e-mail. Goederen worden snel geleverd. Ruim assortiment. Goede dienstverlening.

Snelle en correcte levering van het bestelde artikel

Makkelijk te bestellen op de website, overzichtelijk en duidelijk.

Een zeer snelle levering correcte bezorger. Bedankt.

Zeer snelle levering

Zou alleen nog graag 1 soort kattevoer toegevoegd hebben aan het assortiment daar ik dat nu elders koop omdat Voor mijn dier dat niet heeft.

Goede communicatie

Er waren artikelen niet in voorraad, maar met een goede communicatie van voormijndier komt alles nog in orde. Bedankt daarvoor

Super levering

Snelle levering en ook nog een mooie kleurplaat erbij voor de kids. Ik zeg toppie!!!

Het was een snelle, correcte levering. Ik bestel zeker nog bij voor mijn dier.

Prima site, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Snelle levering, goede service!

Prima kwaliteit.

Zeer snelle levering en goede service

Ik ben zeer tevreden producten zijn altijd op vooren snel geleverd Heb katten met dieet voer is goedkoop en snel in huis

Ik ben zeer tevreden over , en het voer en over de service Helemaal top !!!!

Prima werkende website. Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Correcte en heel snelle levering.

De Voormijn DIER online winkel was voor mij onbekend maar toen ik die ontdekte had ik meteen vertrouwen en terecht. Ik vond er gemakkelijk wat ik zocht en aan een goede prijs. De leuze vandaag besteld en morgen geleverd is werkelijkheid !!! Mijn bestelling was degelijk verpakt en vriendelijk afgeleverd. Een dikke aanrader.

Over VoorMijnDier

VoorMijnDier.nl is dé webshop voor je huisdier. Bij ons kun je terecht voor betrouwbare producten en gratis deskundig advies van onze dierenexperts. Dankzij onze samenwerking met dierenartsen geven we jouw huisdier altijd het allerbeste. Iedere maand verloten we een cadeaubon ter waarde van € 20,- onder de klanten die in die maand een review hebben geschreven.