Sehr sehr schnelle Lieferung nach Deutschland

Am 3. Tag bei mir in Deutschland! Wahnsinn! Stoff hat wunderbare Qualität. Ich bin sehr zufrieden

Sehr schnell und liebevoll verpackt Qualität sehr gut

Gewoon geweldig.

Heel erg goed verzorgd. Keurig verpakt. Blij mee! Bij één stof was het patroon veel groter dan ik op het plaatje had gezien. Vond dat jammer. Moest er even aan wennen.

Schnelle Lieferung

Sehr netter Kundendienst, stehts bereit zu Problemlösungen. Super schnelle Lieferung.

Vlugge levering

Prima stoffen

Kleur en glans kwam niet overeen met het platje

Jammer geen witte relief stof van natuurlijke afkomst voor een trouw jurk ! Of is het er wel?

vlotte levering van keurig verpakte kwaliteitsstoffen

ruime keus

Heel tevreden

Ze hebben mooie stoffen ook voor een kleine beurs

Uitstekend!

Precies de stof en de kleur die ik graag zou willen. Ook prima verpakt en bezorgd !

Snelle levering, mooie stoffen

Alles snel geleverd. Netjes verpakt. Mooie kwaliteit stoffen.

Première commande

Tissu non encore utilisé qui me semble de bonne qualité.

Schnelle Lieferung, Heel erg tevreden.

Sehr zufrieden.

Sehr zufrieden.

Dit is de eerste keer dat ik hier heb besteld. Ik heb meerdere stoffen uit de sale besteld en had er niet veel van verwacht, maar wel gehoopt. En wat blijkt? Super kwaliteit stoffen. Ik ben er super blij mee en ga zeker vaker bestellen.

Alles Super geklappt

Schneller Versand , Stoffe sind in Papier gewickelt ! Stoff wie beschrieben , immer wieder gerne

Alles naar wens en snel geleverd

Mooie stof en snel geleverd

De stof voldoet aan mijn verwachtingen die ik had bij aankoop online. Snel geleverd.

Bestelling perfect verlopen ook transport dienst

Ik ben tevreden van mijn bestelling Ook mijn keuze stof Ik hou niet van mijn gegevens in te vullen voor betaling via de site , na telefonisch contact voelde ik mij veel veiliger

Extrem schnelle Lieferung, die Stoffe waren liebevoll verpackt.

Allae sehr unkompliziert

super bedrijf

Goede kwaliteit en snelle levering

Goed!

Stoffen naar verwachting. Keurig verpakt!

Super.

Snelle levering. Altijd correct. Modern in aanbod. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. De stand tijdens het Stoffenspektakel is altijd piekfijn. Het personeel is heel behulpzaam en denken met je mee. Doe zo voort.

Snelle en keurige levering. Mooie stoffen tegen een betaalbare prijs.

tevreden

goede snelle service

Mooie stoffen, snelle afhandeling

Goede ervaring, bestelling is prima verzorgd, mooi ingepakt en prima kwaliteit - prijs verhouding.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.