De stof werd snel geleverd en keurig in een doos en dun papier verpakt. En snel geleverd. Was er heel blij mee.

Tolle Ware

Tolle Ware schneller Service

Snel aangekomen en kwaliteit zoals verwacht

Super schnelle Lieferung, gute Stoffqualität

Super schnelle Lieferung, gute Stoffqualität, sehr zufrieden

Snelle levering, blij met mijn aankoop

Artikelen voldoen perfect aan mijn verwachting

Top service !

Netjes en verzorgd verpakt. Geleverd zoals aangegeven op de site. Ruim aantal cm gegeven. Heel mooie stoffen. Wordt mijn favoriete site om stoffen te bestellen.

stoffen netjes verpakt, mooie kwaliteit

Snel geleverd.

Heel mooie stoffen!

Ik ben, heel content met de geleverde stoffen. Mooie collectie, verzorgd!

Zeer tevreden.

Alles zeer goed verlopen van bestellen tot en met leveren. De stoffen zijn nog mooier dan ik dacht!! Ik ben dus zeer tevreden. Jullie hebben er alvast een klantje erbij..

Alles bestens

Schöne Stoffe gefunden, bestellt und nach ein paar Tagen war die Lieferung schon da! Kann ich nur empfehlen

Heel fijn verzorgd aangekomen

De stoffen zijn zeer fijn verpakt!

Heel mooie stoffen tegen goede prijzen❗

Heel mooie stoffen tegen goede prijzen❗

Super mooie stoffen en keurig verpakt snel in huis!!

Ik ben meer dan tevreden. Goede kwaliteit en service! Ik ga er zeker vaker bestellen.

Prima stof

Het was precies zoals op het plaatje mooie en goede stof

supersnelle en goede service

Alles precies zoals omschreven en ruim afgemeten.

Prima en snelle service

Déjà tres satisfaite lors de marché aux tissus de Mulhouse , même satisfaction sur internet

Je suis très satisfaite de mes achats. je viens deux fois par an à votre stand au marché du tissus de Mulhouse . Très utile d'avoir fait un site internet. A bientôt sur votre site internet ou au marché aux tissus de Mulhouse. Les tissus sont arrivées rapidement chez moi, ils sont comme toujours de belle qualité

Wenn ich nicht zufrieden wäre hätte ich nicht erneut bestellt

Ich finde die holländischen Stoffe unwahrscheinlich schön. Nicht nur die Qualität überzeugt sondern auch die wunderschönen Muster, die man leider in Deutschland nicht erhält. Die Ware lässt sich sehr gut verarbeiten. Ich werde auch weiterhin bei StoffenBestellen.nl einkaufen.

Snelle levering,en prachtige stof,goede weergave van kleur die op de foto staat. Dank!

Mooie stof voor een zeer aantrekkelijke prijs

Bestelde stof werd snel geleverd, ruim bemeten en va n een goede kwaliteit.

bin sehr zufrieden

schnelle Bearbeitung , gute Kontaktmöglichkeiten bei Fragen , sehr schöne Stoffe und freundliches Personal , liebevoll verpackte Ware werde den Shop gerne wieder nutzen

De stoffen netjes op maat geknipt en zorgvuldig verpakt.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde stoffen

Na bestellen mijn stof snel binnen en zat netjes verpakt stof zag er ook netjes uit. Ga hier vaker bestellen

Rasche Lieferung

Die bestellten Stoffe sind innert kurzer Zeit bei mir angekommen. Die Farben entsprechen weitestgehend den Bildern Online-Shop und entsprechen meinen Erwartungen.