Verrassingspakket zomer gekocht. Zitten veel mooie stoffen in, veel variatie.

Tolle Stoffe, superschnelle Lieferung!

Tolle Auswahl der Stoffe, tolle Qualität und sehr schnelle Lieferung. Alles Tip Top! Gerne wieder! Vielen Dank!

Kwaliteitstoffen

Klinkt misschien heel raar maar ik vind het heerlijk om naar deze prachtige stoffen te kijken. Dan het patroon er op en knippen en naaien. Wat een zalig gevoel! Qua stof en hobby!

Alles tip top

Alle stoffen zijn netjes geleverd

ik was eerder aarzelend om te bestellen, maar toen ik mijn bestelling binnen kreeg, Super tevreden,

Ik ben super tevreden, alles netjes verpakt, geweldig , en heel snel in huis, PERFECKT.

Snelle verzending

Ik heb geen negatieve ervaring gehad, Het bezorgen van mijn bestelling was snel,

Voor de eerste keer besteld. Zeer tevreden.

Snelle verzending en mooie kwaliteit stoffen.

Mooie stoffen

De stoffen zeer naar wens deze stoffenhandel gevonden op stoffenspektakel doen ze in apeldoorn stonden hebben zeer mooie stoffen blij mee

Vlotte leveting

Mooie stof

Heel mooie stoffen Goede kwaliteit

Naar tevredenheid

Staaltjes besteld Geven snelle reactie en levering

Hervorragend

Ganz schneller Versand mit einer liebevoll verpackten Ware. Ich bin mehr als zufrieden und werde weiterhin dort einkaufen. Einfach nur toll, vielen Dank!

De stoffen waren volledig naar mijn verwachting.

Heel tevreden met de stoffen, snelle levering. Bedankt.

Goede communicatie

Vlotte en plezierige afhandelingen. Ruim afgesneden, het aantal meters stof.

Mijn eerste bestelling en ben zeer tevreden.

Vlot geleverd en netjes verwerkt,mooie en kwaliteitsvolle stofjes.

Goed ingepakt,goede kleur

Prachtige stoffen.

Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Super, netjes en goed verzorgd..

Zeer te vreden

Heel positief

Ik had stof besteld maar op site stond de kleur zwart, maar de kleur was blauw. Ik heb onmiddellijk een aankoopbedrag gekregen ter waarde van mijn bestelling. Top

Ik had een staaltje besteld, na een vraag hierover per mail boden ze me aan om kosteloos een het juiste staaltje op te sturen. Dat ik ook al ontvangen heb, vind ik super, bedankt

Excellent tissus

Bonjour, ayant l'habitude d'acheter sur les salons, j'aurai aimé retrouver le même ton de couleur en commandant par correspondance. Cordialement.

Sehr schöne Stoffe ,finde immer etwas!!!

Super Auswahl,gute Preise und die Stoffqualitäten sind super.Sehr gute Auswahl an modischen Designs.Lieferung und Zusendung sind OK..Danke an das Team ❤️

ok

akkes OK correcte afhandeling! alleen portkosten zijn nogal hoog. maar verder tevreden.

Top kwaliteit en snel geleverd

Binnen twee dagen bestelde stof in huis. Kleuren komen goed overeen met wat je ziet op het internet te

Bedrijfsgegevens

Pieter Aartsenstraat 26

7944CK Meppel

+31(0)6 46 27 78 89

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.