Schneller Versand, gute Ware

Die Bestellung erreichte mich innerhalb weniger Tage. Der Stoff ist von guter Qualität. Ich kann den Stoffhändler sehr empfehlen.

Très contente de ma commande

Très contente de cette enseigne. Les tissus sont beaux de bonne qualité et l'envoi est très rapide. Tout est parfait merci

Mooie stoffen,snelle levering.

Fijn dat ik ook proefstalen kan bestellen omdat ik ook opdrachten voor klanten uitvoer.

Sehr gute Qualität

Ich war ehrlich skeptisch, ob der Stoff für diesen sehr günstigen Preis etwas gutes ist. Ich bin begeistert und werde ihn jetzt für mich vernähen. Es war sicher nicht das letzte Mal, dass ich bei Ihnen gekauft habe. Auch der Versand war sehr schnell.

Veel keuzes qua zijde stoffen

Wat ik wel heel goed vindt bij stoffebestellen.nl dat het modellen gemaakt is in de zelfde stof zo heb je beter inzicht hoe die stof op jou staan als een kleed of bloes...... zeker als het over een dure stof gaat bv zijde

mooie kwaliteit en snelle levering

Zeer tevreden, Mooie stoffen voor eerlijke prijzen, snelle levering, service en goede kwaliteit. moderne designs en kleuren. Voor ieder wat wils.

Mooie collectie stoffen, net even anders!

Ben blij met de stoffen, zijn van goede kwaliteit. De bezorging was vlot en met zorg ingepakt.

Erg mooie kwaliteit stoffen Snelle levering Mooi verpakt met zorg

Hochwertigste Stoffe zu einem unschlagbaren Preis!!

Habe zum ersten Mal bestellt. Am Samstag, 17.8 bestellt am 26.8 geliefert. Das ist in Ordnung, ich bestelle aus Deutschland. Die Stoffe sind toll, hochwertig und ich hatte eine größere Bestellung aufgegeben, mit viel Auswahl. Jersey, Punta, Bengalin, Viskose.. und jeder Stoff ist schön, es ist keiner dabei von dem ich enttäuscht wäre oder der dem Bild und der Beschreibung nicht entsprach. Danke und gerne wieder. Bis zum nächsten Mal.

mooie stoffen, prettig geprijsd

supersnelle levering!!!

Snelle levering en zeer mooie stoffen

De omschrijving van de stoffen geven het goed weer wat je hebt besteld.

Mooie stof netjes verstuurd in een doosje!

Mooie stoffen: helemaal leuk alle sail: om van een lapje dat weinig kost iets leuks te maken. Hoe leuk is dat!!

Mooie stoffen

Goede website met duidelijke foto's. Leuke stoffen. Bestelling wordt met zorg verstuurd! Nogmaals dank.

Super snel bezorgd, zorgvuldig ingepakt, voldoet volledig aan de verwachting. Hoe kom je aan een cadeaubon?

Vlotte aflevering

Mooie stof, goed verpakt.

Alles top!

Schnelle Lieferung und tolle Stoffe!

Overzichtelijk, makkelijk, en keurig verzorgd!

Op advies van een vriendin deze bestelling geplaatst!

Vlotte en correcte verwerking.

Alles gaat geheel volgens het beloofde. Ben zeer tevreden.

Top!!!

Het was voor mij de eerste keer, en alles in solden gekocht, maar het was top ingepakt, en een super snelle levering en de stoffen waren subliem van kwaliteit. Ik had dan nog een vraagje, waarop direct een antwoord kwam en dan heb ik nog even een nieuwe bestelling geplaatst en idem als de eerste bestelling. Topervaring.

vlotte levering van mijn bestelling

....

Snelle levering!

Mooie Sale aanbiedingen van prachtige stoffen.

snelle levering, hoge verzendkosten

Heb er 1 tijdschrift gekocht dat snel (de volgende dag of de dag erna) geleverd werd. Maar ook voor één tijdschrift moet je bijna €6 aan verzendkosten betalen. Als ze dat gewoon via de postbezorging doen ipv via DHL, scheelt dat veel geld. Verhouding tussen gekochte product en verzendkosten is nu wat zoek.

Mooie stoffen

Heel mooie stoffen en een ruime keuze. De verzending was snel, ik ben zeer tevreden!

Pieter Aartsenstraat 26

7944CK Meppel