helemaal in orde

Snel en degelijk verpakt geleverd.

Goed geregeld en groot assortiment

Goede ervaring, levertijd zou wel iets sneller mogen.

Levertijd te lang

Prima, levertijd wat lang

Optijd geleverd zeer tevreden

Optijd geleverd zeer tevreden raad ik aan

A

Snel geleverd. En super fijn betalen in 3e.

TOP!

Snelle levering direct uit eigen voorraad. Reageren snel op vragen die via mail en chat zijn verzonden. Goeie prijs. Absoluut een aanrader!

Superservice

Op een vrijdagavond zoeken naar niet zaagmachine. En dan nog uitstekend advies en geholpen worden. Top!

Keurig geholpen

Besteld,en prima contact gehad,en keurig afgeleverd...

Betrouwbare website

Betrouwbaar en goedkoop

Zeer concurrerende prijs, goed bedrijf

Goed product, gaat om een airpress compressor alleen de luchtslang koppeling lekte dus de luchttank loopt langzaam leeg.hier de fabrikant over geïnformeerd die wilde dus geen oplossing aandragen.beetje bedrijf stuurt gelijk een nieuwe koppeling op .min punt dus voor airpress.

Gewoon top

Mijn ervaring met spijkerspecialist is gewoon top. Aardige mensen en service gericht.

Fijne en goede afwikkeling van de aankoop

aan te bevelen

Aanrader

Snelle levering en goed verpakt top

Prima!!

Ondanks enige vertraging in de verzending bij transporteur goed en correct opgelost Telefonisch goed bereikbaar!! Verkeerde artikel meteen gecorrigeerd en de goede opgestuurd Helemaal top!! Gr Roger

'S ochtend besteld en de volgende dag al in huis.

Prima webshop, snel en duidelijk

Prima webshop, snel en duidelijk

Bezorging slecht

Dat wil graag doen mijn pakketje nooit ontvangen ,ik ben niet blij. Jullie taak om te kijken niet ik . Ik heb betaald postzorging ik heb niks binnen gekregen.

Goede prijs en sneetje levering

De levering kwam snel, het was echter pas laat duidelijk wanneer de levering zou zijn.

Snel en netjes bezorgd!

Goed prijs,snelle levering