Oplossingsgericht en meedenkend

Ondanks een deel van de bestelling niet direct leverbaar was prima service en duidelijke communicatie. In het vervolg zal ik zeker weet een bestelling plaatsen!

Duidelijk

Klopt wat ze zeggen, snelle levering

Top Product voor n mooie prij

Alles volgens afspraak geleverd en zoals afgebeeld

zeer goed

zeer snelle en duidelijke , vriendelijke reactie op mijn vragen over max spijkerpistool en een goede prijs en gelijk daarna besteld en de volgende dag al geleverd top

Vlotte levering en product was prima!

Goede partner voor aankoop van gereedschappen. Zaagtafel van Makita besteld en die werd vlot en in goede staat afgeleverd.

Scherp geprijsd en zeer snel geleverd

Topbedrijf!!!

Snel geleverd en product werkt perfect.

Goed en snel.

Mooi product zeer tevreden mee.

Ik had een vraag en die hebben ze netjes beantwoord via de telefoon. Het enigste min punt vind ik. Ik had 2 producten besteld en dan worden ze apart verzonden. Had gewoon samen gekund vind ik.

Duidelijke site en snelle levering

Er was een aankoop niet meer leverbaar en kreeg een goed alternatief.

Mooie Makita voor weinig geld.

Mooie Makita body met M-box gekocht voor niet teveel geld! Moest er wel een week op wachten maar ik zat er niet om te springen.

Goede ervaring

Snel opgestuurd en goed verpakt. Ik heb de verzendbevestiging niet gekregen, maat dat kan aan mij liggen. De communicatie daarna en hulp was erg goed (op een zondag). Ik kom zeker terug

Prijs

Prijs en degelijk materiaal

Prima winkel

Ik zocht een compressor en die hadden hun op voorraad tegen mooie prijs. Bestelt, betaald, en volgende dag in huis.

Concurrerende prijzen en snelle levering

Concurrerende prijzen en snelle levering. Netjes per mail betalinggegevens en factuur ontvangen.

Super service kunnen nog veel winkels een pintje aan zuigen .

Product niet op voorraad, toch een alternatief aanbieden tegen zelfde prijs , ( dat vindt ik service en ondernemen ! Daar ga ik als klant graag terug voor nieuwe gereedschappen !

Top product en top service

Product online besteld en tel.contact gehad. Prima service en vriendelijk en correct geholpen en goede info over het bestelde product. Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom zeer aan te bevelen online shop.

Goed product en scherp geprijsd

Na telefonisch advies product snel geleverd.

Levering duurde langer dan opgegeven, maar wel een duurder type geleverd gekregen voor dezelfde prijs. Dit terwijl spijkerspecialist al de allerlaagste prijs hanteerde voor de bestelde Makita machine. Kortom zeer tevreden.

Goede prijs, makkelijk te bestellen en de volgende dag in huis

Volgende x weer.

Vlotte levering.... Product voldoet meer dan ik gehoopt had.... Top aankoop.!!

goede ervaring

Komen afspraken over terugbellen na, en denken oplossingsgericht.