Snel en gemakkelijk, top

Snel dan gemakkelijk. Top

Al twee keer accu machines besteld. Prima levering, zeer goede communicatie en top prijs. Enige puntje wat ik kan bedenken is dat ze niet meteen de volgende dag leveren, maar dat vermelden ze duidelijk op de website. Ze doen er alles aan om zo vlot mogelijk te leveren.

Goed product, goede prijs en zeer snelle levering.

Duidelijk en snel.

Duidelijke site en snel en goed en snel geleverd.

goede keuze en snelle service

is helemaal prima

Snelle levering conform specificatie

Volgens bestelling snel en netjes geleverd.

Goed voor herhaling vatbaar

Duurde iets langer dan belooft maar top service En hoeft ook niet gelijk de volgende dag. Zijn met zijn alle al gejaagd genoeg!

Super geregeld

2x een compressor besteld. Snelle levering en bij vraag gelijk een antwoord.

Top service!

Zelfde dag bezorgd!

Prettig advies, duidelijke website, snelle feedback.

Pakket werd niet uitgeleverd door de pakketdienst i.v.m. gewicht, door contact met spijkerspecialist snel opgelost.

Netjes op tijd geleverd

Ik heb besteld een makita zaagtafel. Ze hebben me netjes via de mail op de hoogte gehouden

Duidelijke site, goede service, snelle levering

Mooi assortiment, hele nette prijzen, en een fantastische service

Nieuwe compressor

Prima ervaring, mijn compressor was snel geleverd!

Omdat wij geen track en tracé kregen omdat het direct van Makita werd bezorgd kregen wij hierover een mail. Wel stond er ook in vermeld dat hij die dag bezorgd zou worden . Prima toch.

snel geleverd

Binnen 48 uur geleverd is altijd netjes.

Snelle service!

Klantvriendelijk en snelle service! Top bedrijf :)

Snelle levering en uit

Snelle levering en makkelijk bestellen. Product was licht beschadigd. Hierover contact gehad. Als service bood spijkerspecialist aan een extra zaagblad twv ruim €75 op te sturen. Inmiddels deze ontvangen. Top service Mooie zaagsnede en zaagt makkelijk. Verlengblad erg handig bij alleen werken en bv lange planken zagen

Pakketbezorger bezorgde niet aan de deur maar zette het beneden bij de ingang zonder dat te vermelden Zou toch lullig zijn als het bij toeval iemand meeneemt

Snelle levering, scherpe prijs

Op zaterdagavond besteld, dinsdag geleverd. Stond ook netjes op de website vermeldt. Werd keurig op de hoogte gehouden wanneer de levering plaats zou vinden.

Waanzinnige efficiëntie en snelle bezorging

Vriendelijke contactpersoon en efficiënte bezorging

Was echt top geregeld, besteld en 1 dag later hadden we de bevestiging en de volgende dag was het binnen! SUPER bedankt. Wilma Ten Kate Dijkstra

Snel geleverd, goed verpakt

Eendenparkweg 39 3852LG Ermelo