Goede produkten voor (laagste)topprijs(

Vlot geleverde kwaliteitsmerk(en) uit een prima webshop. Wat ff vreemd lijkt, is het bericht dat verstuurd werd de dag voordat het pakket aankwam. Er stond in: vanaf nu is het wat ons betreft :"afgewerkt met de levering." Toen had ik nog niets ontvangen..meer dan een dag later werd het pakket onaangekondigd alsnog bezorgd, gelukkig.

Alles is netjes verzorgd

Aan jullie niks te verwijten. Alles was goed. Producten niet in huis netjes overleg wat dan wel kan. Echter de bezorg service gooit het gewoon voor de deur. Had specifiek aangegeven mag bij 2 buren afgegeven worden en is niks mee gedaan.

Mijn compressor snel geleverd.

Mijn bestelling erg snel geleverd.

Na 1 dag thuis geleverd, beste prijs en service, goed product. Goe bezig manne. Keep on doing the good work

Fantastische service en advies

Erg vriendelijk geholpen en geadviseerd. Bij levering ook netjes geïnformeerd. Erg fijn!

Goede en snelle levering

Uitstekend, alles is goed en snel de volgende dag geleverd

Zeer snel en adequaat geleverd

Na de bestelling volgende dag mailtje dat artikel die dag werd geleverd. Uurtje later DHL op de stoep, vriendelijke chauffeur, die het artikel op verzoek voor de garage zette! Snelle en aqurate levering! Top!!!

Top en alles naar wens verlopen

Makkelijk besteld, product netjes en heel snel ontvangen.

Duidelijke communicatie!

Net na mijn bestelling kreeg ik een mailtje. De bestelde goederen waren niet op voorraad en zouden een tweetal weken later geleverd kunnen worden. In dit geval prima voor mij, ik had het niet dringend nodig. Wel een minpuntje voor de bezorgdienst: We konden de levering gewoon op de dorpel van de voordeur vinden toen we thuiskwamen. Dat kan wat mij betreft niet door de beugel. Als er niemand de deur opent verwacht ik dat het pakketje bij één van de buren of in een ophaalpunt geleverd wordt.

Mooi op tijd, zoals beloofd.

Goede communicatie over het versturen.

Snel geleverd en prima communicatie

Alles klopte

Laagste prijs, snelle levering. Top

Super geleverd fijne ervaring Aanrader

top

Top en goede prijs

Prima.

Zoals het hoort! GOED

Keurige en correcte service!!

Keurig en correcte service!! Er wordt mee gedacht! En zelfs thuis afgeleverd!!!

late levering

levering duurt te lang, gereedschappen worden besteld om te gebruiken niet om op te wachten, 48 uur levering is 48 uur en geen 5 dagen omdat u bedrijf is gesloten in het weekend, dan dient u dit te vermelden op uw site, klanten zijn uw bron van inkomsten, ook als zij boos opbellen waarom het bestelde goed nog niet geleverd is

Meedenkend klantgericht bedrijf.

Na een offerte aanvraag via de mail op zondag, dezelfde dag nog reactie van de accountmanager, top! Na goedkeuring en betaling van de offerte was mijn gereedschap na twee dagen in huis.

Snelle levering en goed product

Supper

Supper tevreden Na een telefoontje of het product op voorraad was en hij zij dan bel ik even de leverancier bel je ik over 5 minuten terug Zoe gezegd zo gedaa. hij is toen rechtstreeks uit de leverancier uitgeleverd

Snel en scherpe prijs.

2 werkdagen levertijd maar wel de scherpste prijs. Mooi!

Prettige communicatie, heldere mails.

perfect

top

behulpzaam en vriendelijk

Nadat er iets aan mijn order veranderd moest worden heb ik na een e-mail snel en adequaat antwoord gekregen. Erg blij met de service.

Eendenparkweg 39

3852LG Ermelo