Snel

Besteling gedaan vlgd dag geleverd Dank

Graag gedaan en hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Groeten Angela

Bestelling goed uitgevoerd en snel bezorgd! Pluim

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Groeten Angela

Prettige service

In corona heb ik jullie ontdekt en sindsdien bestel ik af en toe iets. Some is het vervelend dat een bestelling langer op zich laat wachten en dit niet op de site stond. Maar de service is altijd prettig, vriendelijk en professioneel.

Hartelijk bedankt voor uw review en wat leuk om te horen dat u al zo lang klant bij ons bent. Wij zijn ondertussen druk bezig met het finetunen van ons voorraadsysteem! Groeten Angela

Goed product en snelle levering.

Goed product en snelle levering.

Wij zijn heel blij met uw positieve feedback! Hartelijk bedankt! Groeten Angela

Prima, prettige dienstverlening.

Tijdige update dat deel bestelling vertraagd was, uiteindelijk alles netjes geleverd.

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw feedback! Groeten Angela

Fijn lampje, snel geleverd

Ik zocht al lang naar een blauw lampje, met name om de cornea te kunnen beoordelen met fluorescine. Gelukkig bij jullie een betaalbaar lampje.

Wat fijn dat u bij ons het product heeft gevonden waar u al zo lang naar op zoek was! Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw feedback. Groeten Angela

prima e pro

Hartelijk dank! Groeten Angela

snelle levering van besteld product

De website hielp me snel een keuze te maken voor het product dat ik zocht. Bestellen ging eenvoudig, en het product kwam snel, goed verpakt en beschermd in huis.

Heel goed om te horen dat onze vernieuwde website en onze vertrouwde service uw goed bevalt! Bedankt voor het delen van deze review! Groeten Angela

Zeer goede klantenservice

De helft van mijn pakket ontbrak omdat DHL onzorgvuldig met het pakket was omgegaan (de doos was open en helemaal nat, waardoor er dingen uitgevallen waren). Vos medisch heeft dit super netjes opgelost door kostenloos de ontbrekende artikelen dezelfde dag nog opnieuw op de post te doen, ook al lag de fout niet bij hen, maar bij DHL. Heel tevreden!

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij proberen altijd de hoogst mogelijke service te bieden aan onze klanten, fijn dat dat zo gewaardeerd wordt! Groeten Angela

Hartelijk dank! Groeten Angela

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met ons! Groeten Angela

Makkelijk te vinden en snelle bezorging

Alles te vinden wat ik nodig had, makkelijk te vinden en snel bezorgd

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Groeten Angela

Slecht

Kapotte verpakking artikel. In een 10 x grotere doos En bovenal : verkeerd artikel en defect artikel !

Wat vervelend om te horen dat u in eerste instantie geen goede ervaring hebt gehad met de levering van uw bestelling. Wel fijn dat u uiteindelijk samen met onze medewerker tot een oplossing bent gekomen. We hopen u toch ooit nog eens te mogen verwelkomen! Groeten Angela

Via wondzorg kon ik ze niet bestellen

Bedankt voor het delen van uw review en we zijn blij dat u het benodigde product bij ons wel kunt bestellen! Groeten Angela

Prachtig cadeau

Prachtig cadeau voor vriendin. Snel geleverd, mooi verpakt en goede kwaliteit.

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Hier worden wij blij van! Groeten Angela

X

X

Hartelijk dank voor uw review! Groeten Angela

Fantastisch en snelle levering.

Juiste kleur van kruk niet aanwezig. Een telefoontje en bestelling was een paar dagen binnen.

Hartelijk dank voor uw review en we zijn blij dat we het op deze manier hebben kunnen oplossen! Groeten Angela

Correcte en snelle service.

Er ontbrak een item bij mijn levering, maar dit werd na correspondentie nageleverd. Dus correcte service.

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring ondanks het feit dat er in eerste instantie iets niet helemaal goed is gegaan! Gelukkig is uiteindelijk alles netjes geleverd. Groeten Angela

Goede en snelle levering

Te mooi om waar te zijn.

De dag na het plaatsen van de wc-bril viel een nopje eraf! Een week of twee verder brak de ding waar die vastzit. Zit wel lekker maar ik heb nu niks aan! Voor de prijs van €29,95 had ik meer verwachtingen op de kwaliteit. Martina

Beste mevrouw Eve, Wat vervelend om te horen dat de wc- bril snel kapot is gegaan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Als u ons een email stuurt met uw ordernummer zullen wij een passende oplossing bieden. Email sturen kan naar: [email protected] We horen graag van u!

Topervaring!

Prima gerief, correcte prijs én op tijd geleverd!

Topservice

Steeds snelle levering

Rapportcijfer: 10

Van begin tot eind wordt alles netjes afgehandeld.

Tevreden klant

Prima service, betrouwbaar bedrijf