Was op zoek naar mondkapjes. Werd uitermate professioneel te woord gestaan met een duidelijke uitleg over de verschillende soorten. De mensen die hier werken hebben echt verstand van hun producten.

Top service en volgende dag in huis!

Leuke klantenservice!

Goedemiddag, Ik schrijf nooit reviews maar deze ga ik me toch aan wagen, ik wilde een rollator bestellen maar ik wist niet precies welke ik moest hebben daarom had ik even gebeld kreeg een ontzettend lieve dame aan de telefoon die alles geduldig met mij heeft doorgenomen, ik heb nu de Troja en ben er heel blij mee! Werd de volgende dag al thuisbezorgd. Hartelijke groeten, Els

Goed prijs-kwaliteit verhouding en snel geleverd!

Meerdere malen hier besteld en in de winkel in Amsterdam. Altijd tevreden over de producten en de service!

Bestelling onvolledig geleverd

Onbetrouwbare webshop! Mijn bestelling werd onvolledig geleverd met als excuus dat het product eigenlijk al 3 maanden niet meer op voorraad was. Verzoek tot restitutie werd niet eens beantwoordt.

1 article missing, 1 expired.

My Bestelling Numer 26020. Dear Sir or Madam, I have actually emailed about this order, the Puradep desinfectiedoekjes voor de huid (EU5,15) is missing, and the 500ml dettol already expired last year. I didn't get any feedback to my emails. I will also email again about the order. Maybe this can draw your attention to that. Thanks a lot.

Snel geleverd!

duidelijke web-site en snelle levering.

Makkelijk besteld, snel verzonden.

Duidelijke artikel omschrijving, goede prijs/kwaliteitverhouding. Super snel verzonden.

Positief vanwege snelle levering

Snelle levering van Borstkolf en attributen. Vriendelijk te woord gestaan telefonisch om na te vragen of de kolf op voorraad was.

Voor mijn praktijk bestel ik hier regelmatig spullen. Altijd snel geleverd, goede kwaliteit en top s

op tijd besteld is alles de volgende dag aanwezig. altijd top service , ook bij telefonisch contact altijd vriendelijke personeel en goede antwoorden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zeer snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Foto’s van de binnenkant van de bestelde koel-/kolftas missen op de website

Pluspunten

Gewoon goed

Geen

Pluspunten

snelle en goede levering

Pluspunten

Super snel en goed kwaliteit

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Product is goed! Levertijd had sneller gekund.

Pluspunten

Geweldige service, komt afspraak na.

Geen verbeterpunten nodig.

Pluspunten

Super vlot geleverd en correct.

Geen

Pluspunten

Telefonisch contact en de juiste informatie verstrekt! Kolf was op tijd binnen!

Pluspunten

de vriendelijke bereidheid om een probleem op te lossen. De deskundigheid.

Pluspunten

Ruim assortiment, goede communicatie en snel geleverd!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

Geen juiste informatie over levertijd. Artikel terugsturen is voor eigen rekening en pas na telefonisch bevestiging en ontvangen van retourformulier

Pluspunten

Waren onvriendelijk aan de telefoon. Berichtje ontvangen dat het verzonden is, zou prettig zijn. Is bij de meeste bedrijven.

1e Oosterparkstraat 6066

1091HC Amsterdam