Super snel geleverd. Goede prijs

Makkelijk te vinden website. Goede prijs en super snel geleverd. Chapeau

top bedrijf

alles snel in huis en als blijkt dat het verkeerd is besteld geen probleem weer snel de juiste in huis, product bevalt heel goed fijn bedrijf

Doen wat ze beloven

Goede service en het retourneren van een item is geen enkel probleem. Snelle afhandeling!

precies goed

Heb gekregen wat ik bestelde.

Snelle reactie en goede voorlichting

Vooraf enkele vragen gesteld en gevraagd om advies. Snel geholpen, deels na "werkuren". Levering ook snel en soepel.

Artikel van goede kwaliteit, verzending ronduit klungelig

Track en trace informatie onvolledig en onjuist. Zonder enig voorafgaand bericht is het pakket voor de deur neergelegd en achtergelaten

Supersnelle levering van mooi product

Mooi product supersnel geleverd

Product geen enkele klacht

Product is naar verwachting

Verbeterpunt is de bezorging. Er is geen dag en tijdstip bekend gemaakt vooraf. De courier heeft het pakket voor de voordeur gelegd en is wegegaan. Geen briefje achtergelaten. Stel het pakket was door derden meegenomen, wat dan?

Snelle en vlotte levering.

Prima levering en advies

voldoet aan mijn eisen.

Bij de 2e bestelling van de elektrische radiator toch even gebeld omdat de knop net een andere verdeling had. Keurig uitgelegd hoe dat kwam en waarom.

Heb ik nog niet we moeten ze.nog.aansluitem

Ze.zijn nog niet in gebruik dit nog een x sturen

Alles geweldig geregeld

1e levering was al perfect. Daarna een garantiegevalletje super opgelost. Een online winkel met het concept van een lokale winkelier. No nonsense, dus een absolute aanrader. Een 10 met een griffel.

Snel en goed.

Snelle levering van een mooie radiator

Veel keus tegen een acceptabele prijs.

Zeer goed service

Eerst mail gestuurd voor info en snel antwoord gekregen. Daarna heaters besteld voor de serre snel geleverd maar er was er 1 beschadigd. Kon zien dat dit door transport was gekomen. Foto doorgestuurd en werd zeer snel een nieuwe geleverd. Service is top.

besteld en snel geleverd

product goed verpakt

Prima geregeld

Alles netjes verstuurd vriendelijk personeel.

Prima service en producten

Snelle levering Betouwbare medewerkers oplossinsgericht Je kan je niet beter wensen

Goede communicatie, overzichtelijke web pagina en snelle levering.

Duidelijke webpagina en overzichtelijk, kan voldoende informatie vinden om het artikel te kunnen beoordelen. Bestellings procedure is makkelijk te volgen en snelle levering.

supersnel

de bezorger stond al voor de deur voordat we de t+t mail hadden.

prima apparaat

tijdig ontvangen en werkt uitstekend

Hele goede ervaring

Mijn verwarming had een deukje. Gemaild en binnen 2 dagen omgerolen. Super

Gewoon goed

Geen bla bla. Gewoon bestellen en klaar. Lekker simpel Goed product zonder problemen.

Prima levering, snelle retour afhandeling

Prima ervaring