Gewoon goed

Gewoon goed.

Goede dienstverlening en advies

Voor bestelling: prima advies. Na bestelling: goede communicatie en snelle levering.

Bestelling goed afgehandeld ondanks vertragingen bij leverancier

Bestelling goed afgehandeld ondanks vertragingen bij leverancier

compliment voor de snelle levering

verder geen commentaar

Flexibel, benaderbaar en goede service

Wat een fijne verwarming

Ben gegaan voor een glazen plafondpaneel. Er was wat vertraging ivm een andere bezorger, maar inmiddels hangt het paneel en wordt het aangenaam op mijn werkkamer! Voor onze zoon op zolder gaan we nog een muurpaneel bestellen en met de cv verwarmen we enkel nog beneden. Top!

Reactief, simpel, doeltreffend

Direct duidelijke antwoorden op vragen ontvangen. Duidelijkheid over aflevering kan beter, aandachtspuntje. Voor badkamers zou ik het kW-getal wat opvoeren. Het advies: 800W voor 7,5m2 badkamer "houdt niet over", ik wil de heater niet de hele dag aanlaten. Ik denk dat 1000W voor deze toepassing beter was geweest.

Erg goed geïnformeerd over de levering

Het eerste e-mail contact was direct goed en duidelijk. De levering ging precies zoals was aangegeven via een extra mailtje.

Slecht

Heb al 7 dagen een kapotte radiator thuis. Gemaild of ik hem kon terug kon sturen. Kontakt ge had, moest foto's doorsturen en dat heb ik ook gedaan. Tot heden niets meer gehoord. Helaas...

Prima kachel. Blij mee. Hoop dat ie zuinig is.

Netjes verpakt. Ziet er mooi uit. Ga komende maanden er hopelijk veel van plezier beleven.

Prima ervaring, snel geleverd

Ik had een Daxa Famn electrische verwarming besteld. Donderdag eind van de nacht besteld, maandag al binnen. En de kachel werkt prima :) Netjes en snel geregeld dus.

Perfect product

Perfect product. Keurig afgeleverd alleen informatieverzorging mbt dag/tijdstip bezorging summier.

Goed geholpen en snelle reactie bij vragen

Goed telefonisch advies

Duidelijke informatie en prima service

Site bezocht, telefonisch advies gevraagd en gekregen. Duidelijke uitleg. Kachel was niet op voorraad, dus besteld en betaald. En daarna kwam de levering nog iets eerder dan de afgegeven indicatie. De kachel voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Super geregeld dit!

Uitstekende wijze van levering en service

Na de snelle levering van een Adax verwarming een tweede besteld, met vloerstandaards. Als een pakket ontvangen. Zeer zorgvuldig verpakt. Website geeft juist weer wat verwacht kan worden. Webwinkel met goede kwaliteit.

Prima service / contact en snelle levering

Snelle reactie op mijn vraag en snelle levering van de bestelde spullen die van goede kwaliteit zijn !

Mooi apparaat voor redelijke prijs

Het duurde wat langer dan aangegeven op de website, maar mijn vraag hierover werd snel beantwoord. Ik vind m simpel op te hangen en aan te sluiten. We doen het via de app met een schema, werkt top. Ik ga er nog 1 bestellen voor in de keuken.

Fijne webshop

Artikelen snel geleverd en voldoen volledig aan de verwachtingen Ondanks grote drukte toch ook snel reaktie op vragen. Dat geeft zeker vertrouwen.

Goed bedrijf, maak je tegenwoordig niet zo vaak meer mee

Ze nemen de tijd voor je en de levering wordt netjes verzorgd afgeleverd.

Aanbevelenswaardig !

Prima geregeld !

zeer goede service

Verkeerde afstandsbediening besteld, hierover gemaild en het was direct opgelost.

Goed!

Van bestellen tot betaling goed!

Heel goed.

Snelle levering. Goede communicatie.

Zeer snelle en nette verzorging van het bestelde

Zeer snelle en nette verzorging van het bestelde