Zeer tevreden over de goede communicatie.

Medewerkers stellen alles op alles om de klant goed te bedienen. Top hoor.

Snel en correct

Convector besteld. Snel en correct netjes afgeleverd. Helemaal goed.

Snelle service en een uitstekend product.

Zijn goed geholpen, duidelijk uitleg en snelle service.

Prima de lux !!

Prima voorlichting en snel geleverd!

Alles klopt, het paneel werkt naar behoren.

Valt niets op aan te merken.

Snelle levering.

Goed product en werkt perfect.

Proforma factureren voor bedrijven werkt niet echt bevorderend

Spijtig dat het niet mogelijk is om goederen op factuur te bestellen als bedrijf. In een groot bedrijf als het onze is het niet de gewoonte om proforma te factureren. maw we hadden heel wat tijdverlies om dit te organiseren.

Goed zaken doen.

Het geleverde product werd ten spoedigste geleverd en was zeer zorgvuldig verpakt. Het telefonisch kontakt was plezierig en met duidelijke informatie.

Deskundige antwoorden

Ik kreeg duidelijke en relevante antwoorden op mijn vragen en op mijn vezoek werd mijn bestelling snel verstuurd.

Fijne en goede webshop

Goed (telefonisch) advies kunnen inwinnen. Aankoop van een infrarood gedaan en erg snel geleverd gekregen. Advies en tips klopten volledig, geen verrassingen. Montage en werking fluitje van een cent, voldoet helemaal aan de verwachting die we in gedachten hadden.

Zeer goed telefonisch advies over de elektrische verwarmingsunits

Zeer vriendelijk en binnen 3 dagen geleverd zoals beloofd

Heel goed geregeld

Prima contact gehad met Mike

Tijdige levering

De mat werkt goed

Snel en correct bezorgt.

Ik heb hem even uitgeprobeerd om te kijken of hij werkt. Doet prima wat hij doen moet. Kan niet wachten tot aankomende winter. Fijn dat je hem staand, liggend of kan ophangen.

Goed product, werk prima en snel geleverd.

Levering zoals verwacht

Had nog wat hulp nodig en die hebben ze op correcte wijze geboden.

Prima website, duidelijke uitleg vd werking van de producten. Goed verpakt en vervoerd. Echter wel een tegenvaller dat ik de volgende dag bij BOL.com dezelfde WiFi schakelaar 28 euro goedkoper n.l. 10 euro te koop zag staan met exact dezelfde technische gegevens. Dan ga je toch ook denken of ik ook niet teveel voor het warmtepaneel heb betaald.

Nvt

Top service !

Prettig bedrijf om mee samen te werken, ook bij problemen.

snelle levering, goed advies

erg vriendelijke mensen die als je iets niet lukt voor je klaar staan om je te helpen. ze geven je eerlijk advies en de leveringen zijn snel en netjes

prima service

2 verwarmingsplaten besteld. 1 was licht beschadigd. gebeld met klantenservice>>> geen discussie>>> 2 dagen later een nieuwe en de beschadigde werd opgehaald. kijk, dat is goede service! volgende verwarming zelfde adres. bedankt!!

Prima contact en snelle levering

Goed product, goed contact bij vragen en heel snelle leverkng

Fantastisch bedrijf

Super goed bedrijf