prima service

prima service en wat je ziet dat koop je, prima kwaliteit. heb net 2e bestelling gedaan.

Prima service!!! Snel en vriendelijk

Ik ben vooraf zeer uitgebreid voorgelicht door een medewerker van het bedrijf. Dit deed mij zeker besluiten het product te kiezen en te bestellen wat ik nodig heb. Ik moet nog een keer contact opnemen met ze ivm instellen van de timer. Zal zeker ook goed zijn. Zeker aan te bevelen!

goed advies gekregen tijdens een telefoon gesprek

Zeer positief snelle levering

zeer tevreden

Snelle leverig. Ontvangen produkten zoals beloofd. Goede website

Perfecte service! Mooie producten.

Snelle levering en zeer goede aftersales.

Goed, snel en netjes geleverd.

Gekregen wat we beseld hebben.

om het gemaks vriendelijker voor de gebruiker te maken.

Aangeven hoe een infra rood element geïnstalleerd en ook therm,geregeld moet worden.

Prima ervaring

Prima geregeld mannen Ga zo door

Eerst gebeld met wat vragen. Goed advies gekregen. Snelle levering.

Zeer betrouwbaar met goede service

Garantie werd direct geregeld, het product werd thuis opgehaald en gerepareerd teruggebracht.

Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering

grote problemen met levertijd van convector met wifi

Er wordt een levertijd van 3 tot 5 werkdagen gegeven. Maar inmiddels zijn we 3 werkweken verder en heb ik 2 van de bestelde 9 radiatoren ontvangen. De laatsten ga ik pas in de loop van februari ontvangen!

Fantastische snelle levering

Zeker aan te bevelen

Goed advies en komen afspraken na !!

Zeker aanrader !!

Snelle levering, goede klantenservice

Alles zoals het hoort. Goede en snelle service bij probleem met het product. Zeer aan te bevelen!

Goede uitleg

Mooie producten, goed service

Juiste product, tijdig geleverd, goed verpakt. Snelle reactie / service bij vragen.

Perfecte levering en zeer goede klantenservice

Ik had een verwarmer besteld, vrij snel geleverd. Direct geopend deksel van doos geknipt. Toen kwam ik er achter dat er een verkeerde radiator geleverd was verkeerde maat wel het goede vermogen. Contact opgenomen met de klantenservice probleem voor gelegd. Hun gingen proberen om de radiator om te ruilen. Nieuwe leveren en gelijk verkeerde met retour. En dit is ook zo gegaan enkele dagen erna. Nu hangt de juiste verwarmer aan de muur. Heren nog bedankt voor de perfecte service. Peter

Oke

Oke

Goed en tijdig afgeleverd. Goed product.

Ben erg blij met de aankoop

Goede service Mooi verwarmingspaneel, werkt erg goed. Ik ben heel tevreden

Prima service !

Alles naar wens verlopen.

Werkt perfect

Snel warm. Werkt perfect met de app via Wi-Fi