Beetje raar verpakt (doos in doos) waardoor produkt een beetje verbogen was.

Ben wel blij met het matje, heb nu geen last meer van koude voeten.

Perfect en handig

Perfect, Al’s extra verwarming in combinatie met de steunen waardoor deze eenvoudig is te verplaatsen. Prijs en kwaliteit in prima verhouding

Product precies zoals verwacht, en super snel geleverd

goede kwaliteit, snel geleverd.

mooie adax neo basic verwarming, doet wat er van verwacht wordt.

zeer tevreden over website, levering en product!

Deze website is makkelijk toegankelijk, informatief en de levering geeft je een 'alles voor een glimlach' gevoel.

Perfectie ten top.

Geweldige ervaring, alles netjes verzorgd, op tijd bezorgd en voldeed volledig aan de beschrijving.

Al na 1 dag de bestelde warmtemat ontvangen. Doet wat het beloofd: warme voeten bij laag stroomverbruik.

Zeer goede service.

Panelen voldoen prima

Prima, Een item was niet opgestuurd, gebeld en de volgende dag al geleverd. vrg, H. Scholte

Problem snel opgelost

Vervoeder had schade gemaakt en verwarmingwinkel lost het goed op

geweldig

duidelijke website en snelle levering

Het beste service

Very good service

Een aangename kennismaking!

Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van mijn nieuwe aanwinst. Een aangename kennismaking!

Snelle levering en levert warmte

Ik ben zeer tevreden. De infra rood platen die ik besteld had zijn zeer snel geleverd en nu het wat kouder wordt geven de platen de verwachte warmte.

Goede service snelle levering

Ik heb voorafgaand aan de aankoop uitgebreid contact gehad met de helpdesk over welke optie goed zou passen. Op basis hiervan heb ik een goede koop kunnen doen. Levering was snel en goed. De transport maatschappij vind ik persoonlijk minder prettig.

Prima! Snelle bezorging en goede prijs.

Prima! Snelle bezorging en goede prijs.

Snelle levering,prima artikel en prijs

Ondanks een foutje in het mailadres werd ik kort na de bestelling gebeld met de mededeling dat de bevestiging terug was gekomen. Kort na het aangeven van het juiste mailadres alsnog de bevestiging gekregen. Verder een zeer snelle levering van het bestelde product.

prima levering

Alles in goede orde ontvangen. De kachels werken gewoon goed. E.e.a weer gekocht op basis van eerder goed advies.

Goede site - snelle levering

Tevreden in het voortraject en in de verzending. Wij gaan warm de “garage winter” door

Prima info en snelle levering volgens afspraak

Website was vrij duidelijk, goede informatie. Levering sneller dan op de website vermeld. Goede communicatie via mail over de voortgang van het leveringsproces.

Prima uitvoering en op tijd geleverd

Snelle levering, duidelijke afspraken

S'avonds besteld en s'ochtends voor 9 uur al bericht wat wel binnen 24 geleverd kon worden en wat later geleverd word met aflever datum. Geweldig communicatie en een top service

Goed advies over Ir panelen.

Technische advies weet waar men het over heeft. Goed spul makkelijk aan te sluiten.

Twijfel over de kwaliteit

Al met al ziet de radiator er erg goedkoop uit. Of de kwaliteit te wensen overlaat zal de tijd ons leren. Goedkoop duurkoop?

Duidelijk en goed advies en snelle goed verzorgde levering.

Voor de badkamer advies gevraagd voor infrarood verwarming. Deskundig en goed geholpen. De verzending was goed verzorgd door een goede verpakking met duidelijke transport instructies.