Er is geen discussie geweest omtrent het artikel dat onmiddellijk ingeruild werd Wij zijn zeer tevreden

twijfelachtige kwaliteit van afwerking

Heb een ADAX straler gekocht. Ik vraag me af waarom 2 vijzen de reflector perforeren ter hoogte van het straalelement? Als dit is om het straalelement vast te klemmen dan heb ik daar mijn twijfels over. Klungelig.

Uitstekend advies

Ik ben uitstekend geadviseerd en ben blij met geleverde product!

Prima zo.

Prima zo.

Snelle levering van mooie radiatoren voor een schappelijke prijs!

Er werd direct gereageerd op mijn mail- en dat in het weekend. Ruiling voor een kleinere radiator ging probleemloos.

De levering verliep prima. Wel tip/aandachtspunt. Bij bestelling van 2 panelen, stond er bij het selecteren van de panelen online dat er voorraad was. Al snel kreeg ik bericht dat er maar 1 paneel op voorraad was. De verdere afhandeling was prima en ik had de panelen op tijd binnen voor de verbouwing maar er is blijkbaar geen automatische tracking van de voorraad via de website.

Super tevreden

Snelle levering ( de vogende dag geleverd) goed verpakt, en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Besteld, leverdag afgesproken en stipt ontvangen

na kort overleg met de klantenservice besteld en een leverdag afgesproken en op de gewenste dag ontvangen Simpel en effectief

Snelle levering en mooie site

Mooi assortiment van slanke electrische badkamer verwarming! Levering was snel en mooi verpakt!

Prima bezorging, volgens planning.

Radiator is een mooi product, zeker wat vormgeving betreft.

Snel en vakkundig

Email en telefonisch advies waren top.

Snel en goede communicatie

Duidelijk in communicatie omtrent verzending Infrarood plaat werkt uitstekend

Snel en deskundig advies

Ik had een aantal vragen over verschillende modellen; die werden snel en deskundig beantwoord. Kwam op mij betrouwbaar over, snelle levering.

Correcte aflevering en informatie dienaangaande.

Ben 'n tevreden klant, daarom deze hoge score.

goed product goede levering

na bestellen is keurig aangegeven dat het artikel tijdelijk niet leverbaar was en de vraag of dit akkoord was daarna goede nette levering bij vragen na ontvangst snel antwoord met oplossing!!!

redelijk

Materialen zijn prima , alleen bezorging niet. om de een of andere reden kreeg ik de thermostaat door postnl geleverd. prima hoor geen probleem. maar de infrarood verwarming zelf werd geleverd door DHL. deze bezorgdienst maakt er altijd een puinhoop van. Ik was zelf thuis op moment van levering. Geeft hij zonder aan te bellen de plaat af op een ander adres. maar gooit er hier wel een briefje in de bus ! hele bijzondere actie dus, maar zo gaat het regelmatig met DHL.

Goede adviezen, snel contact en bezorging

Betrouwbare zaak.

Brede keuze, snelle levering, goede kwaliteit.

Ik heb mijn keuze goed kunnen maken op de website. Op mijn gemailde vraag over het te kiezen vermogen kreeg ik een snel antwoord met een duidelijk advies. Kanttekening: levering via DPD werd op de dag zelf aangekondigd. In dit geval geen probleem, maar er was geen optie om datum en tijd te wijzigen. Verbeterpunt voor DPD?

Top ..duidelijk ...

Snelle reactie en verz1ending

Geen problemen en keurig bezorgd.

Overzichtelijke website met duidelijke uitleg van de producten.

Bijzonder prettig!

Nadat ik mijn bestelling gedaan had kreeg ik de volgende dag meteen een telefoontje dat de levering van 1 product wat langer zou kunnen duren. Heel fijn om dat meteen te weten. Meestal krijg je na 2 weken een bericht dat het veel later geleverd gaat worden.

Top, prima levering en communicatie

Serre Heater besteld, alle communicatie en levering waren uitstekend

Snelle levering, goed product!

Zeer tevreden zowel over de snelle levering als over de kwaliteit!

Had een besteld

Advies was om hem niet te gebruiken waarvoor ik hem gekocht had Netjes advies En kon hem retour doen Dank je wel

Snelle levering en goed ingepakt. Nu nog monteren