Bestelling is vlot verlopen het produkt valt enorm tegen

Bestelling en informatie verliep prima. De mat die we gekocht hebben wordt helaas niet zo warm als we gehoopt hadden.

Makkelijk en snel.

Duidelijke site. Netjes en snel geleverd. Infraroodpaneel heeft een bevestigingsframe van dun plaatstaal. Zolang het nog niet helemaal vast zit is dat wiebelig en de onderdelen kunnen ook nog draaien ten opzichte van elkaar. Dat maakt bevestigen er niet makkelijker op.

Prima webshop met zeer goede service

Groot assortiment, snelle levering. Er wordt rekening gehouden met specifieke wensen en de communicatie met de klantenservice en de transporteur is perfect.

Netjes geregeld.

Mooi product. Snel geleverd.

prima produkt en snel geleverd. dit is mijn derde bestelling

zie boven

Goed advies en snelle levering

Met een paar mailtjes ben ik goed geïnformeerd en paneel werd snel geleverd.

Mooie verwarming

Is alleen jammer dat er een bobbel op zit. Ik denk van vervoer, is niet hinderlijk voor ons.

Netjes te woord gestaan en goed geadviseerd

Ik voekde me echt klant en geen nummer. Vriendelijk, keurig en snel antwoord. Goed advies. Snelle levering!

Ik ben heel blij met me verwarmde voetenmatje Geen koude voeten meer Hij werd snel geleverd

Correct

Netjes afgeleverd

Artikelen zijn wat ik verwachtte en snel geleverd..

Snel antwoord op een vraag, geeft het gevoel dat je ook klant bent na ne bestelling!

Behulpzaam, perfecte service, snel en vriendelijk.

Bestelling en levering met een paar obstakels bijzonder vriendelijk, kundig en snel op ouderwets klantvriendelijke wijze naar volle tevredenheid afgeleverd. Wij zijn hier super blij mee. Dank je wel Marcel van Bijsterveld.

Ziet er mooi uit; helaas in een beperkt aantel kleuren leverbaar

Mooie radiator; keurig verpakt! jammer, dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit. het programmeren is niet zo eenvoudig. En nogmaals: het aantal kleuren is te beperkt

Erg goed

Goed contact, behulpzaam en kundig

700 watt paneel in badkamer voldoet goed.

Ik heb persoonlijk kennis gemaakt in De Lier met Marcel en ben goed en vriendelijk geïnformeerd over mijn aankoop van een 700 watt infrarood paneel voor de badkamer. Het paneel functioneert goed en geeft een prettige straalwarmte maar totaal niet vergelijkbaar met een radiator. De montage met bijgeleverde beugel is eenvoudig. Nu even afwachten als het echt koud gaat worden.

aankoop ging goed en gemakkelijk prima product

Goed en professioneel geholpen

De manier waarop ik te woord werd gestaan en snel terug gebeld werd is lovenswaardig.ik kan deze firma iedereen aanraden

Bijzonder snel en behulpzaam bij vragen.

Ik had een probleem met mijn Adax Neo (elektrische radiator). Zowel telefonisch als via e-mail werd uitstekende en snelle support gegeven.

Hallo John, Graag gedaan, fijn dat hij het weer doet!

Correcte behandeling van website bestelling

Alles netjes geregeld door middel van bevestiging en verzending van de bestelling via de mail. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van wanneer verzending is en wanneer pakket verwacht kan worden.

Bedankt voor je beoordeling.

zeer tevreden!

Jammer dat bij deze verwarming geen keuze was wat betreft muursteunen of vloersteunen. De muursteunen kan ik weggooien en de vloersteunen peperduur bijkopen!!

Snelle levering super product

Super ondersteuni g

Bestellen ging vlot

Had een badkamer verwarming paneel besteld, helaas werd de verkeerde geleverd. Na een mailtje met een foto kreeg ik de volgende dag het juiste product. Fouten worden overal gemaakt, in dit geval perfect opgelost. Paneel voldoet aan de verwachting.

Snel en accuraat handelen!

Door onhandigheid mijnerzijds verkeerde montage vloersteunen, na een eerste telefonisch contact en uploaden foto binnen 5 minuten reactie en oplossing!

Fijn te lezen dat de Atlantic F129 nu goed op zijn vloersteunen staat. Veel plezier van de convector verwarming.

Prima advies en levering!

Goed advies en snelle levering van een goed product!

Graag gedaan, bedankt voor je mooie beoordeling.

Zeer goed.

Zeet goed geholpen en terug gebeld n.a.v. vragen van mij. Ik vindt het alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij mijn product zit.

Even telefonisch contact gehad over het aansluiten van de WiFi thermostaat voor infrarood verwarming. Nu is alles duidelijk! 👍