Excellente service!

Telefonisch ontzettend goed geadviseerd, ondanks mijn spervuur aan vragen :-) Uitstekende service en mooie producten. Erg blij mee!

snelle goede levering

perfect verlopen

Goed telefonsich bereikbaar, correct advies

Prima, snel, vriendelijk

Prima, snel, vriendelijk

Prettige site en makkelijk bestel- en betaalproces. Snelle levering. Ouder model ontvangen, gebeld, dezelfde dag nog een regeling getroffen en de dag daarop uitgevoerd, kortom prima!

Prima geregeld!

Meedenken en een pakje verzenden naar het buitenland, allemaal top geregeld!

Mijn bestelling was zoek geraakt bij de koeriersdienst,na telefonisch kontakt ,en het probleem uitgelegd werd mij opnieuw een toestel toe gestuurd

Heel handige website en zeer snel geleverd. Dinsdagavond besteld, donderdagmorgen in huis (zeer goede verpakking).

Snel geleverd, goede prijs

De voetenmat is wat stug masr prima qua formaat en warmte :-)

prima snel en plezierige website

prima snel en plezierige website

Snelle informatie zelfs na 18 uur

Snelle service, goed verpakt.

Uitstekende service!

Prima producten en snelle levering. Bij vragen snel en goede antwoorden die je verder helpen. Inmiddels meerdere kachels gekocht tot volle tevredenheid.

bestelling en levering gingen soepel en snel. Telefonische bereikbaarheid top. De leveringstijd was eigenlijk 3 werkdagen. Maar gebeld omdat we het de volgende dag nodig hadden. De volgende dag was het mooi op tijd binnen. Bedankt voor de goede en snelle service.

Prima verwarming gekocht hier

Prima verwarming gekocht hier

Goed advies en snelle levering

Alleen het tijdschema van de bezorging was zeer ruim bemeten. Tussen 8 en 18 uur vind ik zeer ruim. Graag vermelding in tijdblokken.

De kachel hangt perfect alleen mis ik de handleiding in het Nederlands. Op internet konden mijn vrienden het ook niet vinden jammer . Dus mocht u nog een Nederlandse beschrijving hebben graag. Verder hebben jullie een goed advies gegeven voor de keuze van de juiste verwarming en de levering was ook snel.

Heel tevreden

Snel geleverd wat ik had besteld. Goeie Kwaliteit. Dus, heel tevreden.

Goede kwaliteit,snelle levering

Goede kwaliteit,snelle levering

Snel en correct volgens afspraak

Snel en correct volgens afspraak

Redelijk

Naar verkeerd sorteercentrum gestuurd. Apparaat geopend voor montage, bleken er twee bevestigingsschroeven in het apparaat te ontbreken. Zelf opgelost. Geen goede kwaliteitscontrole.

Gewoon prima onderneming met snelle levering!

uitstekend

Produkt werkt prima. Ik ga vandaag nog twee bestellen nog twee bestellen. wel weer 20 cm hoog!! vorige keer kreeg ik eerst een van 40cm hoog, maar dat is zeer snel gecorrigeerd. Prima geregeld.

Levering volgens afspraak

Nadat wij eerst een prima advies hebben ontvangen over de meest geschikte verwarmingselement in onze serre is onze bestelling volgens afspraak geleverd.

prima service

De service was prima, mat 1 dag later binnen. Ik had de mat wel warmer verwacht. Deze is niet overal even warm.