topservice

Thermostaat te vroeg overleden. Niet meer leverbaar maar in goed overleg vliegensvlug een nieuwe, ander model geleverd. Top service!

Snelle levering, makkelijk te installeren en verwarmt prima

Alles naar behoren.

Voldoet aan alle verwachtingen!!!

Voldoet aan alle verwachting. Goede duidelijk website. Prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering en goed verpakt. Kortom aanrader om hier te kopen.

Na snel contact met de klantenservice keurig afgerond.

Na snel contact met de klantenservice keurig afgerond. Goede service gekregen. Bedankt.

Snel geleverd, prima verwarming

Makkelijk bestellen, snel geleverd, werkt naar behoren

Prima geeft fijne warmte

Geeft fijne warmte af lekker warm

Heel snelle levering

Snelle levering Goede service

Volgens toezegging snel geleverd

Prima advies gekregen en snel mijn bestelling verwerkt.

Uitstekende ervaring. Vakkundig advies.

Lekker snel geleverd

Prima verwarming 600w is genoeg eg voor een kleine kamer.

Snel geleverd en goed verpakt

Er staat voldoende informatie op de site.

Goede service.

Goede service.

Bestelling snel ontvangen

Snel geholpen met mijn vragen.

Na met mijn vragen geholpen te zijn, kon ik online bestellen. De levering was de volgende dag.

Dik in orde

Voor mij was alles in orde over de hele lijn.

Door een probleem met de bezorging heb ik de prima service van Verwarmwinkel.nl kunnen ervaren

in de voorbije "code rood" periode is er met met bestelling van een radiatorkacheltje bij Verwarmwinkel.nl bij de bezorgservice iets misgegaan: "pakket vermist". Na mijn melding werd direct accuraat actie ondernomen: goede communicatie en een dag later kwam een vriendelijke bezorger een nieuw pakket afleveren. Goeie actie, prachtig product, mooi design, goed verpakt met duidelijke handleiding en werkt prima.

klantgericht en vriendelijk

Horen je wens aan en geven daar goede advies op, website is ook heel overzichtelijk.

Douche stralen was te laat geleverd maar daar had ik begrip voor ivm met het weer

Snelle en perfecte service

Ervaringen zijn prima. Eerst gebeld en goede voorlichting gekregen. Materialen snel ontvangen en voldoen aan verwachtingen.

vlotte levering en mooi product

ook nog goede prijs

Zeer snel antwoord per mail en zeer goede service en de bestelde artikelen snel in huis.

dit is goed overgekomen.

Dit was de eerste keer dat ik iets bij jullie heb besteld maar het ging allemaal goed.

Super goede service!

prima service

Ook na drie keer bellen werd ik enthousiast geholpen. En toen ik duidelijk een verkeerd aantal had besteld werd ik direct gebeld om dat te melden.

Bestelling conform afspraak

Mooie bestel manier en goed nagekomen.