Snel en correct

Snelle en correcte levering van een goed product.

Betrouwbaar bedrijf

Goede advisering vooraf, snelle levering

Beschadigde producten

Mijn eerste electrische radiator was gebutst en de hoeken stonden uiteen. Deze heb ik wel gratis mogen terug sturen en er werd mij een nieuwe radiator opgestuurd. Deze had ook een bluts en het frontpaneel was bekrast. Omdat de bluts en de krassen niet echt opvallen en omdat ik die verwarming dringend nodig had, heb ik geen 2de keer een retour aangevraagd. Maar beschadigde producten voor die prijs vind ik geen kwaliteit, zoals men beweerd op de website...

Gekregen wat ik besteld had, goed gedaan

Goed hoor

service en snelheid

Wij hebben bij verwarmwinkel.nl de volgende Verwarmingen naar volledige tevredenheid besteld 1 x ADAX Neo compact WIFI 2000 W 4 x ADAX Neo compact WIFI 2500 W 3 x ADAX FAMN WIFI 2000 W Ik had een vraag over de WIFI van de verwarmingen en eventuele koppeling met Homey , na contact was het bevestigd en zelfs aangevuld op de verwarmwinkel.nl website. Op het moment dat ik de verwarmingen wilde bestellen waren een deel van de verwarmingen helaas niet meer op voorraad en niet tijdelijk niet meer leverbaar. Verwarmwinkel heeft ons regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang , en op het moment dat de verwarmingen weer op voorraad aren, hebben we ze via de website besteld en zijn ze de volgende dag geleverd. Een tevreden klant erbij :)

Uitstekende service!

De levering van mijn bestelling verliep moeizaam, want PostNL bezorgde het pakket op een (onbekend) verkeerd adres. Dit soort akkefietjes zijn voor iedereen altijd heel vervelend. Marcel van Bijsterveld van verwarmwinkel.nl aarzelde niet en stuurde snel een vervangend exemplaar, dat gelukkig wél goed werd afgeleverd. Hulde!

Duidelijke info op de website, goede keuze kunnen maken dus. Bestelling was snel binnen en de verwarming werkt uitstekend. Dus tevreden!

Een goede en degelijke verpakking is belangrijk

Infraroodpaneel werkt goed maar de verpakking was aan alle kanten gebutst en kapot waardoor er een kras op de plaat zit. Ik heb hem gehouden maar zou hem in die verpakking ook niet meer retour kunnen zenden.

Beste Y, Deze panelen zijn met verstevigd karton verpakt wat de kans op beschadigingen tegen moet gaan. Wanneer een product beschadigd aankomt kun je dit aan ons melden en zorgen we dat je nieuw product ontvangt. vriendelijke groet, Verwarmwinkel.nl

Levering verliep naar wens

Levering verliep naar wens. Op tijd en goede communicatie. Toeslag voor levering België vond ik net iets te veel. Gebruiksaanwijzing Adax-verwarming mag iets beter uitgelegd.

Niet goed, geld meteen terug.

De warmteafgifte van het infrarood paneel ecosun u 300 viel mij - vooral gezien de prijs - nogal tegen. Maar door een stipte uitvoering van het retourbeleid toch een positieve waardering.

Gewoon heel goed.

Had nog een aantal vragen omtrent een Adax neo compact wifi electrische radiator, ben door de klantenservice goed geïnformeerd. Mooie degelijke verwarming die perfect werkt en ook nog eens mooi uitziet,

Adequaat vragen beantwoord en geholpen.

Via internet op zoek naar extra verwarming badkamer in perioden dat CV niet aanstaat. Vond deze verwarmingspanelen icm verlichting. Na beantwoording van enige vragen over het systeem hebben wij zo'n paneel besteld en opgehangen. Het werkt goed. Moet wel wennen aan het feit dat ik mijn licht- schakelaar net buiten de badkamer niet meer kan gebruiken. Want voor licht moet je de lichtknop op de thermostaat gebruiken, die in de badkamer hangt. Verder zou ik andere schroefjes voor de bevestiging van de thermostaat aanraden. De meegeleverde schroeven hebben een te dikke kop, en hebben niet de juiste vorm. Verder ben ik er tevreden mee.

De vloermat is snel geleverd. Hij werkt prima, heel simpel: stekker erin en na 10 min geeft ie warmte af. Eenvoudig en effectief.

Prima webshop!!

Meestal heb je de producten die je besteld binnen afzienbare tijd in huis, en als er al een probleem zich voordoet wordt je zo snel mogelijk goed en vakkundig hierbij geholpen. Hier kan menige online-winkel een voorbeeld aan nemen!!

Servicegerichte, deskundige en betrouwbare leverancier

Voor mij als "Pietje Precies" en daardoor kritische consument, is behalve een mooi design en uitstekende prestaties, ook service heel belangrijk. Het officiële verkooppunt van Adax, Verwarmwinkel.nl in de Lier, levert dat allemaal. Want toen ik ze voorafgaand aan mijn aankopen met talloze vragen bestookte, kreeg keer op keer snel en deskundig antwoord per mail. En nu bij een nabestelling van mij blijkt, dat zij een te lage prijs hebben berekend, nemen zij dit verlies sportief voor hun eigen rekening. Hun moto daarbij: "Afspraak is afspraak"! Daarom kan ik Verwarmwinkel.nl in de Lier zonder enkele terughoudendheid bij iedereen aanbevelen.

snelle levering en zeer goede service

Het bestelde paneel word snel bezorgd. Heb je ondanks de ruime informatie op de website toch nog een vraag zijn ze ook telefonisch goed bereikbaar of je word snel teruggebeld. Alle sterren waard

Radiator werkt prima en is eenvoudig te bedienen. Ziet er ook mooi uit.

Goed advies en vlotte leverin

Telefonisch advies gevraagd wat het beste kan gebruiken bij koude voeten onder mijn bureau. De verwarmingsmat aangeschaft. Deze bevalt super.

Zoals het hoort

Geleverd volgens afspraak, geen gedoe.

Aandacht voor de klant

Toen na installatie de afstandsbediening van de verwarming niet naar behoren werkte werd onze klacht serieus genomen. Binnen een half uur hadden we wat suggesties terug. Ook dat werkte niet. Meteen een ander type thermostaat dat wel werkte. Super service. Dik tevreden. We werden serieus genomen!

Wat we besteld hadden werd vlot bezorgd

Wat we hadden besteld werd vlot bezorgd, en toen ik belde met nog een vraag, kreeg ik heel gewoon iemand aan de telefoon!!!!!! (wat tegenwoordig vaak niet meer zo gewoon is)

Correcte levering!

Doe zo verder!

Tevreden over de Adax Eco Compact

De radiator hangt en werkt en lijkt ook zeer betrouwbaar. De informatie was helder.

Inmiddels 3 producten van merk Adax via hun gekocht. Inclusief een schade die zoals je hoopt, perfect, wordt afgehandeld! Ik zou willen dat er meer van dit soort winkels zijn.