Goed en snel

Snelle levering en de Aeno verwarming werkt perfect via de telefoon op afstand

Hele snelle levering

Prima service, duidelijke site

goede levering product valt wat tegen

had al eens eerder een 550 versie gekocht en die werk prima voor een slaap-werkkamer van bijna 16 m2 nu een 350 wat versie voor een werkkamer van 8m2 maar krijg het er niet warm bij/van ook een bijverwarming van 700 watt onder de eettafel maar merk je vrijwel niets van

Perfecte proactieve serviceverlening

Een infraroodverwarming besteld. Werd snel geleverd. Echter na installatie werkte die niet naar behoren. Helpdesk gebeld. Eerste keer goed geholpen. Wellicht was de oplossing wat andere instellingen, helaas was dat de oplossing niet. Tweede keer was de helpdesk druk. Ik hing op voordat ik een bericht achterliet. Ik dacht ik bel wel op een rustige moment. Even later belde de helpdesk zelf: "u had gebeld, kan ik u helpen?". Dat is goede service!! Uiteindelijk werd de verwarming zonder enkel probleem of omdat ik er om vroeg omgeruild, ondanks dat de fabrikant had gezegd dat zij wel willen repareren. Verwarmwinkel vond dat te lang duren en stuurde meteen een nieuwe toe. Vriendelijke, proactieve top service. Juist bij een probleem kun je laten zien dat je een goed bedrijf bent! Verwarmwinkel doet dat!

Correcte service

De IR verwarming bleek niet geschikt te zijn voor mijn toepassing. Deze winkel heeft een correcte en vriendelijke dienstverlening inzake terugname. Deze worden bij deze warm aanbevolen door mij bij vrienden.

Een top winkel

Al meerdere producten aangeschaft. Zeer goede klanten service. Wordt goed geholpen!

Ze denken proactief mee.

Een foutje in mijn bestelling werd door hen binnen een half uur opgemerkt en verholpen. Dat is nog eens service.

Duidelijke site, snel geleverd, goede prijs.

Misschien kunnen jullie op de site nog wat extra info over de kachels zetten; montage, gebruik, tips mbt electrisch stoken etc.

Goede voorlichting

Goed telefonisch bereikbaar en deskundige voorlichting over de producten. Zeer vriendelijke medewerker die e.e.a. goed uitlegt. Levering zeer snel. Adax Neo Basic verwarming voldoet uitstekend.

Snel en vriendelijk klantcontact.

Door verzending was het apparaat beschadigd. Dit is direct en zeer goed opgelost. Daarnaast blijkt de radiator te doen wat beloofd is. Heel blij mee.

Heel goed.

1. Had een infrarood paneel besteld van 1000 watt, Is in praktijk pracht produkt. Paneel boven de hoekbank gemonteerd geeft een heerlijke warmte.... Die werd snel en gratis geleverd en goed verpakt. 2. Bezorgstatus via DHL was ook perfect. Bezorger was binnen een half uur in het tijdblok. 3.Site en toegankelijkheid en betrouwbaarheid Geeft totaal score van ***** helemaal waard.

Boven verwachting.

Infraroodpaneel is precies volgens omschrijving. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levertijd. Wat ik niet had verwacht: Ik kreeg een email met de handleiding toegestuurd. Super!

Doet wat je vraagt

Overzichtelijk website. Vragen snel beantwoord. Snelle levering.

fijn advies en prima panelen

fijn advies en prima panelen

Tijdens transport beschadigd paneel ontvangen. Direct vervangen.

Zonder enige discussie werd beschadigd paneel vervangen. Kon met toegezonden etiket van DHL kosteloos terugsturen.

Supersnelle levering, in goede verpakking.

Electr. Radiator werkt perfect.

Uitstekend bedrijf de Verwarmwinkel

Snelle levering en goede producten. Eerlijk en deskundig advies

Snel en netjes geleverd

Pakket werd snel en goed verpakt geleverd. De bijgeleverde ophangbeugel geeft echter niet al te veel vertrouwen in het stevig boven het hoofd ophangen van het apparaat. Het is een lang, dun en wiebelig makkelijk te buigen beugeltje dat wat mij betreft wel wat steviger uitgevoerd mag. Het ophangen is een uitdaging. De warmte is erg prettig!

Je leert de mensen het bedrijf en de service waar ze voor staan pas echt kennen als er een probleem is. Ik heb Verwarmwinkel op deze manier leren kennen. Geweldige service en een prima probleem oplossende behandeling.

Fijne winkel mooi product

Snelle levering Goede prijs/kwaliteit verhouding Mijn product was beschadigd tijdens de verzending direct feedback en een korting erg netjes .

Attent en snel.

Ik plaatste een bestelling en die bleef hangen bij DHL. Daarop gebeld met de verwarmwinkel en ze voerden de bestelling zonder problemen nogmaals uit. Top service.

Snelle levering netjes ingepakt

Kon op de site alles vinden. Ik heb ook telefonische uitleg gehad. De Nl handleiding is zo te downloaden via internet..( er zit een Engelse handleiding bij )

Hele goede mondelinge voorlichting!

Steeds meer bedrijven verstoppen hun klantenservice achter een domme chatbot of mailadres, waarop niet wordt geantwoord. Maar niet Verwarmwinkel, het is hartverwarmend hoe toegankelijk en deskundig je telefonisch een inhoudelijke discussie kan voeren over de mogelijkheden en beperkingen van hun producten! Chapeau! Dus altijd checken of een internetwinkel een echte deskundige beschikbaar heeft achter een goed bereikbare telefoon. Dat heb ik in ieder geval nu wel geleerd.

Prima advies, prima product en goede service

Om verwarmingsadvies gevraagd voor een hobbyhok en aangegeven waar wij aan dachten. Kregen de andere dag al een reactie met een heel ander advies dan waar wij aan dachten. Advies opgevolgd. Voldoet prima. Dus eigenlijk 5 sterren. Maar... de handleiding voor de thermostaat, daar snapten we niets van. Op de site van de maker van het product gekeken, niets passends gevonden. Op de site van de verwarmwinkel gekeken, niets dat meer duidelijkheid gaf. Contact opgenomen en wat bleek, we misten 2 pagina's van de handleiding. Lijkt mij dat dat beter kan. Maar ik kom een volgende keer weer terug.

Zeer snelle levering en werkt prima

Zoals omschreven dier hij het prima