Tevreden met het eindresultaat.

Ik zocht een plafond IR-paneel met afstandsbediening en thermostaat. Ik koos voor de ByeCold High Power met thermostaat en Wifi - 660 watt, 60 x 105 cm. omdat hij gebruikt moest worden boven een bureau stoel. De levering was snel, het paneel goed verpakt. Na ophanging bleek dat het paneel onvoldoende warmte afgaf en dus niet voldeed. teruggestuurd en binnen een paar dagen het aankoopbedrag teruggestort op mijn bankrekening. Daarna de ByeCold High Power met thermostaat en Wifi - 860 watt, 59 x 119 cm besteld. Ook deze werd snel geleverd en ik kon voor het ophangen dezelfde boorgaten gebruiken. Dit paneel geeft meer warmte af naar de werkplek. Als je de kamerthermostaat op 16 graden instelt wordt de werkplek 19.5 graden en dat is voldoende. Nu ben ik dus tevreden met deze aankoop.

Prima ervaring.

Degelijk product ontvangen, goed en veilig verpakt.

Snelle levering van uitstekend product

Duidelijke overzichtelijk site met uitleg over de te kopen producten. Super makkelijk te bestellen met snelle levering en goed verzorgde inpak van je product.

Geheel naar verwachting.

Geheel naar verwachting.

Klein, licht maar zeer goed verwarmingstoestel

Het verzenden verliep een beetje chaotisch. De dag na de bestelling kregen wij bericht van DHL dat er een pakje onderweg was v ons niet bekend.... Wij kregen eveneens bericht van Bpost dat er een pakje onderweg was van dezelfde leverancier en dit dezelfde dag zou geleverd worden. Dit laatste bericht van Bpost veranderde nadien wel. De maandag , kregen wij bericht van Bpost dat hen het pakje via DHL werd geleverd en dit zouden klaar maken voor verzending. Het is de dag erna geleverd... het was wel degelijk het aan jullie bestelde Vilje ADAX toestel Dus in principe op tijd geleverd (week-end) afgetrokken. Met dank

Geen enkele reden om te klagen. Top.

Top.

Uitstekend geholpen.

Hebben 3 panelen besteld, werden zeer snel bezorgd. 1 paneel bleek niet te werken, na telefonisch contact is dat prima opgelost. Na 3 dagen hadden wij een nieuw paneel ontvangen.

Alles prima verzorgd

Telefonisch overleg gehad en na de juiste keuze gemaakt te hebben al twee bestellingen gedaan. Prima.

Zeer correct ingepakt .

Toestel voldeed niet aan onze verwachtingen ,dus direct ons geld terug .

Zeer hulpvaardig

Doen hun best om mijn problemen met het infrarood oaneel op te lossen. Helaas tot nu zonder resultaat

Fijn contact en uitstekende service

Het contact via e-mail met mijn vragen verliep vlot met duidelijke antwoorden. Bestelling gedaan op maandagmorgen, de bezorging vond dinsdagmiddag plaats. Het bestelde infraroodpaneel in prima omstandigheden aangetroffen en geïnstalleerd. Dat ging soepel en verbinding via Wifi met de app ging snel. Kortom, deze website maakt zijn woorden waar.

Top bedrijf. Ze doen wat ze zeggen en leveren snel en op tijd

Van de twee panelen die ik in augustus geleverd kreeg ging één kapot in november nadat ik dit ongeveer twee maanden in gebruik had. Na een mail aan het bedrijf hoe dit op te lossen, kreeg ik meteen bericht terug dat ik de volgende dag een nieuw exemplaar zou ontvangen. Dit is ook daadwerkelijk zo gebeurd. Klasse! Ik ben meer dan tevreden!

Top bedrijf!

Online besteld en een snelle afhandeling. Wij hebben in totaal 2 orders geplaatst (4 elektrische kachels). De laatste bestelling kwam in een deellevering, wat wij op dat moment niet wisten. Gemaild en direct antwoord terug. Top bedrijf!

Prima webshop, goeie kwaliteit, snelle verzending

Prima product en snelle verzending.

Vriendelijk en juiste uitleg.

Nvt

Goede winkel ervaring

Je besteld en er wordt op tijd geleverd

Goed geholpen

Goed geholpen

Geweldige service

Op vragen direct antwoord terug top

Goed bedrijf

Had een paneel bestel maar die was beschadigd aangekomen. Een telefoontje en is direct een andere paneel gestuurd. Dank voor de snelle goede professionele hulp.

Prima service en behulpzame en kordate klantenservice

uitstekende service

Verwarmwinkel heeft een goede service verleend door een passende oplossing te bieden voor de vervanging van enkele thermostaatelementen uit oude elektrische radiatoren die kapot waren gegaan.

Gewoon top geregeld

Had een beschadiging aan mijn verwarming. Kreeg gelijk een nieuwe en kon de andere terug sturen. Alles weer snel geleverd. Verwarming werkt erg goed. Zeer tevreden

Goede adviezen en snelle levering

Goede spullen en ze doen wat ze beloven.