Op de dienstverlening niks aan te merken

Op aanraden van vrienden hier besteld, zij zijn nml heel tevreden. Ik had zondag besteld en dinsdag werd de bestelling al geleverd. Over de infrarood plaat zelf kan ik alleen zeggen dat die er mooi uitziet. Heb hem nog niet gemonteerd,

Prima product, goede nazorg

Bij de Verwarmwinkel een infrarood plafondpaneel met verlichting besteld. Snel geleverd, goed verpakt. Na montage leek het paneel niet te werken. Mail gestuurd (vrijdag na 17 uur) en een uurtje later werd gebeld door een medewerker. Niet direct een oplossing gevonden, maar ze gingen ermee aan de slag en maandag zouden weer verder overleggen. Een dag later nog een alles nagelopen, en bleek in de contactdoos een snellasklem te zijn losgegaan. Deze weer vastgemaakt, en het paneel werkt nu als een zonnetje. Kortom: het product is goed, en het bedrijf reageert attent op de mail. Ik ben bijzonder tevreden.

Prima winkel en goede service

Netjes te woord gestaan en vriendelijke klantenservice. Na overleg gekomen tot een mooi product, wat snel geleverd was.

Attent en accuraat!

Tevreden. Nu nog afwachten of het apparaat dat doet wat wij verwachten.

Warm aanbevolen

Vanaf eerste contact voelde het goed. Bestelling en levering volgens afspraak. Alles keurig verpakt afgeleverd, zoals het hoort. Zeker een aanbeveling waard!

Reageren snel en zonder gezeur,

De bestelde warmtemat moet zonder schoenen gebruikt worden en dat bleek geen optie voor mijn man. Dus moest de mat weer terug. Geen probleem, geen gezeur of vragen, meteen geregeld en het bedrag werd vlot overgemaakt. Alleen de kosten voor terugsturen waren voor mij, maar dat vind ik logisch in dit geval.

Prima winkel.

Dubbele levering heel schappelijk opgelost middels een korting op het aankoopbedrag.

Snel en op tijd geleverd

Goede site met.duidelijk info en de.fijne adax.kacheltjes die ik zocht.

vooraf per telefoon aanvullende info ontvangen, levering daarna kort en krachtig op afgesproken dag

Geheel keurig verzorgd.

geheel keurig verzorgd.

Professioneel en prettig in het contact

Prettig en meewerkend, hadden een opmerking over het hoofd gezien daar kreeg ik een mail over en ze hebben alsnog gezorgd dat de aflevering op de gevraagde dag kon plaatsvinden. Verder is de verwarming makkelijk te monteren en te gebruiken en ziet deze er mooi uit. Ga zo door!

Wij zijn zeer tevreden!

Wij hebben de mat aangeboden aan één onzer zoons en aldaar laten bezorgen. Door hem zijn wij geïnformeerd. Hij is er blij mee en zeer tevreden . De bestelling en levering is correct verlopen, waarvoor onze waardering

fantastisch goed product

snelle levering en zeer goed verpakt, makkelijk aan te sluiten

Gebruiksaanwijzing als bijgevoegd slecht En de Adax app niet nederlands talig

gebruiksaanwijzing te. weinig en te onduidelijk en geen nederlandse gebruiksaanwijzing Adax App

Prima winkel, ondanks DHL

Overzichtelijke en informatieve site, Behulpzame backoffice die veel vragen kan beantwoorden of bereid is uit te zoeken, Product dat voldoet aan de eisen en verwachtingen. handleiding is weliswaar oke maar minder toegankelijk Helaas DHL bezorging, dat blijft maar bezorgtijden wijzigen. Maar goed, aardige jongen die pakket leverde, die doet ook z’n best.

Bij volgende aankoop weet ik waar ik moet wezen

Word er super goed geholpen en een eerlijk advies

Proffesionele winkel die wel 10 sterren waard is

Na mail en telefonisch contact met de winkel waarbij ik zeer snel en vriendelijk en met goede uitleg verder geholpen werd , Adax Famn wifi besteld en ontvangen Voorlopig de voetstandaards er op gezet en al manueel ingeschakeld Ruimte van 66,3 m3 waarvoor 2 adax van 1400 watt De convectors warmen snel op Ben dus zeer tevreden Binnenkort nog de app installeren

Zeer goede service!

In sept 2023 heb ik hier 5 ADAX FAMN wifi heaters besteld. De levering was op de tweede dag en goed verpakt. Naderhand had ik een probleem met één van de heaters, dus ik ging de klantenservice bellen (keek hier een beetje tegenop). Maar dat was nergens voor nodig; hier wordt je direct persoonlijk te woord gestaan en zijn er geen wachttijden. Marcel geeft inhoudelijk goed advies en denkt echt met je mee! Mijn probleem was snel opgelost. Wat wil je nog meer...

De kachel in de badkamer doet wij er van verwachten.

Een mooie kachel in de badkamer.

Hele goede ervaring mee

Online een vraag gesteld en kreeg goed advies van de klantenservice. Naar aanleiding daarvan infrarood heaters besteld met een WiFi thermostaat. Reactie van klantenservice wederom en advies gekregen om stekkers met losse thermostaat te nemen. Dit gedaan en vlot alles geleverd. Het is een heerlijke warmte, ben er erg content mee. Al met al een uitstekende service.

heel goede naservice

zeker aan te bevelen website

Nette en vlotte afhandeling

Bestelling voldoet aan verwachting

via de mail fantastisch geholpen en geadviseerd.

correct geholpen en correct op de hoogte gehouden omtrent de verzending.

Goede informatie en snelle levering

Mijn vele vragen werden snel en met een goed advies beantwoord.

Hoofdstraat 5 2678CE De lier

174352008