Zeer slecht product

Zie ophang constructie, kan niet kloppen terwijl de medewerkers zeggen dat dit de normale ophang constructie is.

Beste Harry, je is paneel retour en gecontroleerd. Het is compleet. De ophanging is zeer degelijk, we hebben hier verder nooit klachten over gehad..

Snelle levering en reactie

Eerlijk gezegd niets op aan te merken. Eén keer een vraag gesteld met snel antwoord en levering was zelfs sneller dan op de site werd aangegeven. Het product ontving ik netjes en stevig verpakt.

Alles is perfect verlopen

Een prachtige omschrijving van de convectoren in alle talen.

Betrouwbaar, goed addvies en snelle levering.

Voor de badkamer een infrarood verwarming besteld met dimbaar ledlicht besteld. Makkelijk te monteren inclusief thermostaat draadloos bedienbaar. Zeker aan te bevelen en we hebben nu een heerlijk verwarmde badkamer.

Service is erg goed. Helpen je snel.

Goede én snelle levering.

Zeer tevreden over de levering van het bestelde IR-paneel. Het moet nog geplaatst en aangesloten worden, maar het begin is alvast goed!

Uitstekende dienstverlening en service

Heb ervaren dat er snel gereageerd wordt op vragen, er word meegedacht aan een plan van de klant en wanneer er wat aan de verwarming mankeert en snel een oplossing wordt gezocht.

Klantcontact perfect gewoon!

Vorige week 4 electrische wifi radiatoren besteld. Voor de bestelling hadden wij nog een aantaal vragen, deze werden daarna heel snel en professioneel (binnen 1 dag) beantwoord, hier kunnen grote onpersoonlijke ketens echt nog een voorbeeld aan gaan nemen. Inmiddels hangen de radiatoren en alles werkt gewoon perfect, en ook zeer simpel in gebruik.

Mooie spiegel, uitstekend verpakt . Kwam onbeschadigd aan. Opgehangen en de badkamer is mooi verlicht en lekker warm

Betrouwbaar en eerlijk!!!

Ik heb aantal keren via mail en telefonisch contact gehad. In beide gevallen zeer netjes geholpen en te woord gestaan. Heel meedenkend precies de doorslag die ik nodig had om de bestelling te plaatsen. Voor mij was dit een hele prettige communicatie, advies en levering. Ga zo door!!!

Meedenken en zeer goede service

Zelfs in het buitenland (Frankrijk) wordt de garantie goed en creatief afgehandeld

Snelle levering en goed service.

De bestelling en levering liep zeer snel en voorspoedig. Op vragen via de mail werd snel gereageerd met kennis van zaken, zelfs tot in de avonduren.

Pakket is naar verwachting geleverd

Electrische verwarming besteld. Deze zou binnen 3 werkdagen geleverd worden, wat ook netjes is gebeurd. Wel had ik voor alle zekerheid als opmerking bij de bestelling gevraagd of het idd binnen 3 dagen geleverd kon worden, dit ivm een geplande vakantie. Hier heb ik geen reactie op gekregen.

Geholpen tot en met, ik voelde mij niet alleen staan.

Er waren problemen bij het bezorgen, oorzaak ligt bij de bezorger, maar uw medewerker heeft de zaak opgepakt en opgelost. Ik ben vooral heel blij dat er direct op mijn berichten werd gereageerd en dat er later zelfs werd geïnformeerd of alles nu in orde was. Hulde!

Zeer betrokken

Dit bedrijf is zeer goed bereikbaar en geeft snel antwoord op gestelde vragen. Gaat serieus om met vragen en opmerkingen van de klant.

Snelle reactie op verstuurde mail.

Er was een verzendprobleem. Daarover heb ik gemaild en daar werd snel en goed op gereageerd.

Uitstekend.

Bestelling op tijd bezorgd.

Betrouwbare leverancier met een deskundige klantenservice

Voorafgaand aan de bestelling telefonisch overleg gehad met de klantenservice. Daar werd mij duidelijk uitgelegd welke producten ik in mijn geval beter niet kon kiezen en welk goedkoper alternatief beter zou passen in de situatie die ik schetste. De levering kwam ook keurig verpakt op de afgesproken tijd binnen.

Snelle levering, prima product

Snelle levering en een prima product. Is zeker niet de eerste keer dat ik bij jullie iets bestel en ook zeker niet de laatste keer. Eenvoudige montage.

Vriendelijke goede service en echt behulpzaam

Vriendelijke goede service en echt behulpzaam. Ze verkopen geen onzin!

In 2021 een infraroodpaneel bestel met wifi thermosstaat voor het toilet. Waar we zeer tevreden over zijn werkt perfect. Alles goed afgeleverd. Nu een 2de paneel besteld voor de badkamer. Alles goed afgeleverd. Het is nog niet geplaats maar ga er van uit dat het net als het eerste SunPower paneel. Zeker zal zijn zoals verwacht. Verwarmwinkel.nl zal ik zeker aanbevelen.

Bestelling is makkelijk te plaatsen, en het product is snel thuis. Precies zoals je het wilt.

zie bovenstaand

Super goed

Binnen 2 dagen geleverd, onbeschadigd en met een super duidelijke beschrijving. Kan absoluut niet beter.

Klantgericht en kennis van zaken

Goede uitleg en kennis van de apparaten. Snel beschikbaar bij vragen. En betrouwbare levering.

Matig

Tijd tussen bestellen (05-07-2023) en afleveren (12-07-2023) is veel te lang.

Beste Adri, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze levering. DPD had inderdaad een forse vertraging, hier hebben we je nog over gebeld. Je gaf aan dat het geen probleem was mits de warme voeten mat maar aankomt. We hopen alsnog dat je van de winter lekkere warme voeten hebt.

Hoofdstraat 5

2678CE De lier