Mooie baan voor goede prijs

Bestelling was snel geleverd en goed verpakt. Goede communicatie over de status van de bestelling

Duidelijk en correct

Vlugge en correcte levering!

Indien voorradig zijn de spullen zeer snel geleverd.

Groot assortiment en service. Ga zo verder.

Zoals het hoort

Produkten als beschreven, prima prijs-kwaliteit-verzendingssnelheid.

Snel !!!

S’avonds besteld en de volgende dag al op de mat .

Zeer tevreden en snel.

Zeer snelle levering in België. Kon meteen aan de slag. En werd goed op de hoogte gehouden.

Goed en snel.

De website kan vollediger. Bij de baandelen staat wel een prijs maar niet het aantal. Bij de auto's zou het makkelijk zijn als de bij behorende onderdeel nummers van banden en slepers er bij staan. De Evolution Ronde teller +/- 49 euro staat in beeld maar is niet te bestellen. Aanbod van slotcars HO schaal 1:64 daarvan denk ik dat er wel vraag naar is daar Faller het niet meer levert en veel modelspoor liefhebbers dat er nog bij hebben. Ik ben niet zo voor buiten Europa bestellen. Binnen Europa vind ik geen aanbod HO slotcars. Met vriendelijke groet Johan Monsieurs

Hartelijk dank voor uw beoordeling en tips. Bij de baandelen hebben wij de aantallen vermeld in de tekst rechts van het product. De losse onderdelen staan op onze agenda om bij te voegen, dit is idd een belangrijk punt. De rondeteller is een tijdje uit productie geweest maar komt er weer aan, vermoedelijk al de komende maand. De HO schaal 1:64 is binnen Carrera niet verkrijgbaar, deze gaan vanaf schaal 1:43 en dan 1:32 en 1:24. Mocht er meer vraag naar komen dan kunnen we kijken naar eventuele alternatieven. Met vriendelijke groet, Team Racebaan-winkel

Zo snel als de race auto’s zelf!

Binnen een dag geleverd. Prima prijs kwaliteit verhouding. De racebaan is een groot succes.

vlotte leveriing

Besteld en zeer vlot geleverd.Zeer tevreden

snelle levering, goed beschermd verzonden

zeer tevreden

TOP MET HOOFDLETTERS

Prima service, snelle levering

Bestellen was eenvoudig en producten snel verzonden.

Prima winkel voor complete banen en onderdelen.

Geen antwoord

We hebben een vraag gesteld maar helemaal geen antwoord gehad

Na telefonisch contact met de klant bleek dat de vraag niet aan ons was gesteld en per abuis in deze recensie is opgenomen. Klantenservice Racebaan-winkel.nl

Goed geholpen en snel geleverd!

Mijn vraag was snel en duidelijk beantwoord door de klantenservice van Racebaan-winkel. Bedankt.

Altijd snel bezorgd. En juiste artikelen.

Goed en betrouwbaar!

Top zaak

Bestellen, betalen en je hebt de bestelling snel thuis. Zeer klant gericht, ze helpen je aan alle kanten.

Goed advies! Hier gaan we jaren plezier van beleven!!!

Bij twijfel wordt er zeer goed geadviseerd. Mijn zoons en ik vinden het geweldig!!!

Pluspunten

Pluspunten

supersnelle levering in buitenland (Belgie)

Pluspunten

Snel en netjes geleverd

Pluspunten

Alles snel en correct geleverd.

Pluspunten

Zeer snelle en correcte afhandeling.

Pluspunten

Snel en accuraat