Korte lijntjes, snelle reactie.

Door de korte lijntjes en snelle reactie is het fijn zaken doen.

Super goede service!

Ik heb hier softshell en een tweetal andere jassen besteld/gekocht. Snelle levering!

Goede service, snelle levering.

Snelle levering, goede service en duidelijke omschrijving op de order bon.

Beste Marco, Bedankt voor de aanbeveling! Graag tot ziens, Werkkleding.nl

• Snelheid/Levertijd

Dank voor uw mooie beoordeling.

Pluspunten

Goede samenwerking, snelle en duidelijke communicatie en persoonlijk geholpen. Bedankt

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij doen onze uiterste best om deze kwaliteit en service op dit niveau te houden. Groeten, Team Werkkleding.nl

geen

• Snelheid/Levertijd

Beste Robert, Dank voor je mooie beoordeling. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes, Team Werkkleding.nl

Pluspunten

Fijn bedrijf met een snelle levering.

Vooral zo doorgaan!

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor uw beoordeling! We zien u graag weer eens terug in onze shop.

Pluspunten

Ruim aanbod en goede service.

Bedankt voor je review!

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor uw beoordeling. Wij verwelkomen u graag weer eens terug in onze webshop.

Pluspunten

Bestellen ging gemakkelijk. Netjes en compleet geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Graag gedaan en bedankt voor je reactie!

Pluspunten

Top snelle levering

Mooi zo deurgoan

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor je beoordeling. Houd ons in de gaten, want we gaan zeer binnenkort live met een vernieuwde webshop, met nog veel meer aanbod van werk- en veiligheidskleding!

Pluspunten

Goede website,duidelijke afhandeling,snelle levering/. Kwaliteitsproducten.

Behoorlijk prijzig.

• Snelheid/Levertijd

Fijn dat je gevonden hebt wat je zocht. Wat het merk Snickers betreft zijn wij wel één van de goedkoopste aanbieders in Nederland. Het is wel een echt kwaliteitsmerk, daar betaal je dan ook voor. Veel plezier met je aankoop!

Pluspunten

Uiteindelijk goed verzonden en verpakt.

Snellere levering

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn op dit moment enkele processen aan het optimaliseren, waardoor we vanaf volgende maand sneller kunnen gaan leveren.

Bedankt voor uw review!

• Snelheid/Levertijd

Dank u voor uw fijne beoordeling!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

O

Set handschoenen niet geleverd na telefonisch kontackt niets meer gehoord

• Snelheid/Levertijd

Beste Antonio, Wij proberen al sinds de derde week van februari met u in contact te komen. Vandaar een lichtelijke verbazing dat u op deze beoordeling-uitnodiging wel reageert, maar op onze andere e-mails niet. De handschoenen zijn namelijk wel bij u aangeboden, maar retour gekomen. Wij willen graag het afleveradres bij u controleren, voordat we ze opnieuw versturen. Zou u contact met ons op willen nemen (en wellicht uw beoordeling herzien)? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Werkkleding.nl

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

Telefonisch contact gehad over de aankoop van 2 zuurvrije overalls. Er werd aangegeven dat deze binnen 2 dagen er zouden zijn. Op basis daarvan de bestelling gedaan. Dit bleek toch 5 dagen te zijn en de overalls waren niet zuurvrij zoals wel op de site beschreven stond. Dit kan toch voor een behoorlijke schadeclaim leiden. Inmiddels de overall teruggezonden, maar nog geen geld terug ontvangen.

• Snelheid/Levertijd

Beste Peggy, Wat de normering betreft heeft u natuurlijk helemaal gelijk! Wij hebben na ons telefoongesprek met u direct contact opgenomen met de leverancier van deze overall en passen uiteraard de informatie op de website aan. Wij zijn u dus zeer dankbaar voor de constatering. Uw retour is vandaag bij ons gearriveerd. U kunt de credit spoedig verwachten.

Als het produkt besteld en dus betaald is dan is het prettig om te weten wanneer de leverdatum is, wij moesten bijna 3 weken wachten en waren al bijna bang dat het niet goed zat.

• Snelheid/Levertijd

Beste klant, Dank voor uw feedback. De standaard levertijden vermelden wij per merk en artikel op de website. In uw geval ging het helaas om een artikel dat even niet voorradig was. Onze excuses als we dat niet juist naar u gecommuniceerd hebben. We zullen dit beter in de gaten houden. Gelukkig was er vertrouwen, door de ervaring van uw bekenden!

2 sterren: slechter dan verwacht

Levertijd zoals jullie beloven klopt niet product betaald in december en nog altijd niet ontvangen heb nu eindelijk de bevestiging ontvangen

• Snelheid/Levertijd

Onze excuses voor de vertraging. Wij proberen de levertijden op de website up to date te houden. In principe zijn dit artikelen die we binnen enkele werkdagen kunnen leveren. Helaas kan het voorkomen dat er net een artikel niet voorradig is geraakt. Uiteraard houden we u op de hoogte van de nieuwe leverdatum, maar bieden we dan ook de mogelijkheid de order te annuleren, indien u de levering eerder nodig heeft. Daar hebben wij alle begrip voor.

Bedankt voor uw beoordeling

Pluspunten

Flexibel voor kleine order, duidelijke communicatie.

Snelheid. Al was er bij mij gezien de verhuizing en grote van de order (1 stuks jas met bedrukking) wel begrip voor. Daarnaast hadden wij ook weinig haast met de order.

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor uw beoordeling! De levertijden werken we aan; meer personeel en optimalisatie van de (logistieke) processen. Het zal natuurlijk blijven verschillen per leverancier, maar weet dat we eraan werken.

Pluspunten

Goede afhandeling bij verkeerde maat.

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor uw feedback!

Pluspunten

Goed product

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor uw feedback. De levertijd is ook zeker iets dat wij aan gaan pakken, echter is dit een punt dat in deze branche erg lastig ligt, aangezien er met vele leveranciers rekening gehouden dient te worden. Naar verwachting kunnen we volgend jaar een groot deel van het assortiment sneller leveren!