Duurde paar dagen eer het in huis was, maar verder prima

Hallo Peter, Bedankt dat u de moeite nam om ons te beoordelen. Voor de levertijd zijn we soms afhankelijk van de leverancier. We houden onze levertijd, per merk, zo up to date mogelijk op de website, zodat de klant weet wanneer hij het gekozen artikel kan verwachten. Vandaag besteld, morgen in huis kunnen we helaas niet beloven op ons assortiment. Wel fijn te horen dat de bestelling, eenmaal in huis, wel naar wens was. Groetjes, Joke Werkkleding.nl

De bestelling ging makkelijk en ik schrok er van toen v thuis van het werk kwam en het laagland thuis proficiat

Heerlijk ik heb het vast iedere dag aan!

Super service, klantvriendelijke verkoper.

Duidelijke website, snelle levering. Goeie kwaliteit!

Kwaliteit, en zeer goede service!

Kwaliteit, en zeer goede service!

Goeie en nette en snelle service

Verkeerde bestelling

Ik heb iest besteld in de kleur lichtblauw, het werd geleverd in een andere kleur, heelas moest ik die kleur houden, omdat ik het nodig had voor werk en anders niet mijn jasje op tijd zou hebben, als ik het terug zou sturen

In alle opzichten perfect

Keurig contact per mail. Persoonlijk advies. Snelle levering.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit maar maat is te groot, dus zal ik moeten terug sturen. Spijtig.

Snel en goed kwaliteit

Mooie (werk)kleding, netjes en snel geleverd.

Mooi product, fijne klantenservice

We zijn erg tevreden

Het contact verloopt goed, er wordt snel gereageerd en bezorgd.

Erg fijn

Goede webshop

Kort, maar krachtig! Dank Frank.

Prima bedrijf

Ruime keus, goede info, duidelijke website. Bij de bestelling was een manco maar dat werd na een mailtje heel snel gecorrigieerd

Bedankt voor deze beoordeling Ron.

duidelijk, professioneel, verzorgd

duidelijke communicatie professioneel georganiseerd verzorgde levering en mooie producten

Bedankt en veel plezier met de bestelling!

Werkkleding werkt

Toegankelijke site Makkelijk bestellen Snelle levering, ondanks corona situatie

Besteld, goede producten. En heel snel in huis.

Snel en kwaliteit

Onbeperkte keuze. Dit keer paste alles de eerste keer. Bij ruilen (vorige keer) geen enkel probleem.

vriendelijk, snel, meedenkend,top!

snelle levering van alle producten, ook persoonlijk contact over de levering erg vriendelijk!

Bedankt voor deze leuke beoordeling, Gideon!

Super kwalitijd en zeer vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijke hulp zeer goede kwaliteit top

Wauw Vera, bedankt voor deze fijne beoordeling.

Snelle afhandeling en levering

Ondanks dat de door ons bestelde artikelen niet op voorraad waren, zijn deze toch binnen een acceptabele termijn geleverd.

Beste Linda, fijn om te horen dat de bestelling toch nog op tijd binnen was. Veel plezier ermee!

Vriendelijk, afspraken nagekomen en goede kwaliteit

Subject zegt alles

Inderdaad! Bedankt.

Prima, gewoon zoals het hoort!

Bestelling kwam, gezien de omstandigheden, (December feestdagen) redelijk op tijd aan. De producten zijn goed en naar wens!

Perfect!

Het zit goed en snel geleverd

Over Werkkleding.nl

Veilige en comfortabele bedrijfskleding voor elk seizoen koop je bij Werkkleding.nl Wat je beroep ook is, je wilt natuurlijk professionaliteit uitstralen en aan alle veiligheidsnormen voldoen. Werkkleding.nl is dan de juiste partner voor jou. Voor het totaalpakket, van werkjas tot overall en van werkbroek tot werkklomp, ben je bij ons aan het juiste adres. Naast werk- en veiligheidskleding voor uiteenlopende sectoren, kun je bij ons ook terecht voor werkschoenen en persoonlijke beschermingsmiddelen van alle gerenommeerde merken. Naast veiligheid vinden wij bewegingsvrijheid ook heel belangrijk. Wij garanderen dan ook een hoog draagcomfort en betere zichtbaarheid.